galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dzień targowy
Autor Wiadomość
bartluigi

Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 1
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   Dzień targowy

Witam, mam problem który trochę zaburzył rozgrywkę. Jeden z graczy wylosował dzień targowy i chciał zakupić przedmiot którego nie było już dostępnego a co ważne dowiedział się że go niema po stwierdzeniu, że chce go kupić. I teraz mając zdolność (nie pamiętam z czego wynikającą) że może odrzucić kartę przygody jeśli mu nie pasuje i musi wylosować następną, ten gracz stwierdził że jednak nie korzysta z targowiska, czy to jest dopuszczalne?

Jeszcze mam jedno pytanie na które nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, czy gracz będący na koronie władzy, zamieniony w ropuchę może rzucać zaklęcie rozkazu?
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   Re: Dzień targowy

bartluigi napisał/a:
Witam, mam problem który trochę zaburzył rozgrywkę. Jeden z graczy wylosował dzień targowy i chciał zakupić przedmiot którego nie było już dostępnego a co ważne dowiedział się że go niema po stwierdzeniu, że chce go kupić. I teraz mając zdolność (nie pamiętam z czego wynikającą) że może odrzucić kartę przygody jeśli mu nie pasuje i musi wylosować następną, ten gracz stwierdził że jednak nie korzysta z targowiska, czy to jest dopuszczalne?

Tak.

bartluigi napisał/a:
Jeszcze mam jedno pytanie na które nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, czy gracz będący na koronie władzy, zamieniony w ropuchę może rzucać zaklęcie rozkazu?
Nie.
 
     
Chepratum 


Wiek: 30
Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Nekropolis
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   Re: Dzień targowy

Bludgeon napisał/a:
bartluigi napisał/a:
Witam, mam problem który trochę zaburzył rozgrywkę. Jeden z graczy wylosował dzień targowy i chciał zakupić przedmiot którego nie było już dostępnego a co ważne dowiedział się że go niema po stwierdzeniu, że chce go kupić. I teraz mając zdolność (nie pamiętam z czego wynikającą) że może odrzucić kartę przygody jeśli mu nie pasuje i musi wylosować następną, ten gracz stwierdził że jednak nie korzysta z targowiska, czy to jest dopuszczalne?

Tak.


A ja się nie zgodzę. Jest pewna złota zasada przy wszelkich grach: KARTA-STÓŁ. Jeżeli gracz wylosował Dzień Targowy i przymierzał się do zakupu Przedmiotu, to znaczy, że zaczął już rozpatrywać tę kartę i jest już za późno na jej zmianę. Można by jeszcze przymknąć oko, gdyby nie chodziło o kartę wpływającą na wszystkich graczy. Można to też ująć tak: Poszedłem do sklepu po 7 kilo marchwi i na miejscu okazało się, że nie ma marchwi. Moja strata, może inni klienci będą mieli więcej szczęścia. Raczej nie da się udawać, że ta bezsensowna wyprawa nie miała miejsca :wink: Zawsze przy takich spornych sytuacjach polecam rozegrać partię Digital Edition i sprawdzić, jak tam to wygląda. Czasami jedno pospieszne kliknięcie i już nie skorzystamy np. z Kuli Jasnowidzenia lub jakiegoś Zaklęcia.
_________________
www:

 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 10 Sie, 2017   Re: Dzień targowy

Chepratum napisał/a:
Bludgeon napisał/a:
bartluigi napisał/a:
Witam, mam problem który trochę zaburzył rozgrywkę. Jeden z graczy wylosował dzień targowy i chciał zakupić przedmiot którego nie było już dostępnego a co ważne dowiedział się że go niema po stwierdzeniu, że chce go kupić. I teraz mając zdolność (nie pamiętam z czego wynikającą) że może odrzucić kartę przygody jeśli mu nie pasuje i musi wylosować następną, ten gracz stwierdził że jednak nie korzysta z targowiska, czy to jest dopuszczalne?

Tak.


A ja się nie zgodzę. Jest pewna złota zasada przy wszelkich grach: KARTA-STÓŁ.
Masz rację, a ja nie doczytałem pytania. Myślałem że czy może rozmyslić się z kupienia karty jeśli takiej nie znajdzie w talii. Oczywiście nie może wylosować sobie nowej karty przygody.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 14