galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Lilea
Autor Wiadomość
bigredpl

Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 4
Wysłany: Nie 30 Lip, 2017   Lilea

Witam,
Na karcie napisano:
Kiedy ta jednostka atakuje, umieść na niej 1 żeton zasobów. Następnie zadaj X niebezpośrednich obrażeń wybranemu przeciwnikowi. X to liczba żetonów zasobów na tej karcie.
Proszę o informację, czy te niebezpośrednie obrażenia przeciwnik zadaje sobie sam, czy to ja mam mu je zadać?

Z tego co wyczytałem do tej pory, to obrażenia niebezpośrednie przeciwnik zadaje sobie sam, ale na tej karcie jest to tak napisane, że wolę się zapytać na forum...
 
     
Kezcoks 

Wiek: 26
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 02 Sie, 2017   

Niebezposrednie zawsze zadaje sobie przeciwnik sam ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13