galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bifur - zdolność
Autor Wiadomość
Fred 


Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Rumia
Wysłany: Sob 29 Paź, 2016   Bifur - zdolność

Czy w jednej rundzie Bifurowi może zostać przekazana dowolna ilość zasobów od różnych bohaterów (z zastrzeżeniem 1 na bohatera), czy tylko jeden zasób w ogóle?
 
     
AndO3131 

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 190
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 29 Paź, 2016   

Może polskie tłumaczenie nie jest najklarowniejsze, ale akcji można użyć tylko raz na rundę.
 
     
Fred 


Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Rumia
Wysłany: Sob 29 Paź, 2016   

No dokładnie. Dziękuję :)
 
     
majjdaan2

Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 6
Wysłany: Czw 17 Lis, 2016   

Ale zawsze to jakieś tłumaczenie tak wiec dziękuje.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.58 sekundy. Zapytań do SQL: 14