Przesunięty przez: D.W. Sob 22 Wrz, 2012 |
Rozpiski |
Autor |
Wiadomość |
agan [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Ostatnio Latam czymś takim, niestety latanie jest domowe jeszcze nie mialem okazji pograc na turnieju . Co myślicie o takiej rozpisce?
=============================
Imperium Defenders And Bomber
=============================
100 points
Pilots
------
Captain Jonus (25)
TIE Bomber (22), TIE Shuttle (0), Fleet Officer (3)
Rexler Brath (40)
TIE Defender (37), Ion Cannon (3), TIE/D (0)
Countess Ryad (35)
TIE Defender (34), Tractor beam (1), TIE/D (0) |
|
|
|
|
Michu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2016
|
|
|
Najciekawszym wyborem pilota jest aktualnie Półkownik Vessery - używa swojej zdolności pilota o wiele częściej niż Rexler. Możesz go złożyć zarówno z TIE/D jak TIE/x7
Zapominasz, że twoje Defendery (te akurat) mają slot na elitarny talent. Ryad świetnie sprawdza się z Na granicy ryzyka, bo ma do wyboru 4 zielone Koiograny, |
|
|
|
|
groblas [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Wrz, 2016
|
|
|
Witam!!!
Postanowiłem zacząć swoja przygodę z x-wing'iem i proszę o pomoc. Otóż kupiłem zestaw podstawowy przebudzenie mocy i teraz prośba do bardziej doświadczonych graczy o pomoc w stworzeniu pierwszej rozpiski. Sprawdzałem programy do tworzenia rozpisek i są naprawdę pomocne aczkolwiek ...... tam jest teoria Chciałbym grac rebelia i jest już jeden xwing z podstawki, chciałbym dołączyć także ARC - 170 z najnowszej fali dodatków ( bo mi się podoba pytanie czy jest grywalny ?? ) pytanie co dalej ?? Tak wiem trzeba nabrać doświadczenia w dowodzeniu - graniu, ale trzeba na początku mieć czym latać
Ktoś coś ?? Z góry dziękuje za pomoc. |
|
|
|
|
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Wrz, 2016
|
|
|
jak się wciągniesz to i tak kupisz wszystkie statki przynajmniej z rebelii wiec ogólnie bez znaczenia co teraz wybierzesz, ale jak juz koniecznie musisz przeczytać dobrą radę to brałbym jakis duzy statek łatwiej sie wystawisz na 100 pkt. ja bym brał mimo wszystko Falcona ze starym Chewbaccą nie jest to jakiś wymiatacz stołowy teraz ale fajnie sie nim gra z gunnerem i C-3PO;) |
|
|
|
|
ImperialEmperor [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Gru, 2016 IMPERIAL
|
|
|
1. LAMBDA 29
Imperator Palpatine
Detektor Kolizji
2. TIE DEFENDER 36
Hrabina Ryad
Bliźniacze silniki jonowe mkII
TIE/x7
Na Granicy ryzyka
3. TIE DEFENDER 34
Pułkownik Vessery
Adaptacja
Bliźniacze silniki jonowe mkII
TIE/x7
Całość ma 99pkt więc mamy 1 pkt do bid na inicjatywę.
Dlaczego adaptacja na Vesserym? aby oznaczyć go jako 5. Daje to nam 2x 5 Defender co sprawia że mamy łatwość w lataniu ,,tango''.
Chętnie posłucham (przeczytam) wypowiedzi imperialnych.
Pytam ponieważ klasyczna rozpiska to:
1. LAMBDA 29
Imperator Palpatine
Detektor Kolizji
2. TIE DEFENDER 36
Hrabina Ryad
Bliźniacze silniki jonowe mkII
TIE/x7
Na Granicy ryzyka
3. TIE DEFENDER 35
Pułkownik Vessery
Zwód
TIE/x7
Pytanie czy Zwód jest tak ważny by po 1sze mieć 100pkt i oddawać inicjatywę na rzut kością? po 2gie tracimy możliwość latania 5-5 i mamy 5-6 w defenderach. po 3cie vessery traci bliźniacze silniki jonowe i jest mniej odporny na stress. |
|
|
|
|
Shantruin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Gru, 2016
|
|
|
Przy PS'ach 2/5/6 inicjatywa nie jest aż tak istotna, jak przy wysokich PS asów (8-10) czy niskich PS blokerów i bomberów (0-2). Nadto defenderami lata się stosunkowo prosto, więc równy PS, choć przydatny, nie jest kluczowy. I wreszcie Vessery ma w nosie stress - evade jest za darmo, t-lock też, czego chcieć więcej? |
|
|
|
|
ImperialEmperor [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Gru, 2016
|
|
|
Dziś w testach rozpiska z adaptacją bardzo dobrze się spisała. Miałem sporą wolność w lataniu co na prawdę pomogło w wielu sytuacjach. nie miałem problemó z ,,bump'em'' itp.
Czy ktoś także lata PalpDef? |
|
|
|
|
duudi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Gru, 2016 Pytanie - propozycja eskadry Rebelii 100pkt
|
|
|
Cześć, jestem zupełnie nowy w temacie - zaczynamy z kumplem przygodę z x-wing.
Gram Rebelią i mam kupione zestawy - przebudzenie mocy, sokół millennium oraz k-wing.
Co powiecie na zestaw:
1) Sokół - w tym: Chewbacca + luke skywalker, rakiety wstrząsowe, chewbacca, instynkt weterana, sokół millennium
2) K-Wing - w tym: Miranda Doni + dodatkowa amunicja, wieżyczka laserowa, torpedy protonowe.
Razem równe 100pkt.
Może jakieś inne sugestie/podpowiedzi na początek?
Dzięki! |
|
|
|
|
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Gru, 2016
|
|
|
Jeżlei o mnie chodzi to Miranda tylko z Advanced SLAM, bombami i Sabine Wren |
|
|
|
|
ytsunkai [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 29 Gru, 2016
|
|
|
Nie możesz mieć tej samej postaci jako pilota (jedna karta) i drugi raz jako załoganta. Chewbacca wysiada albo z kokpitu albo z siedzenia pomocnika
Generalnie bardzo przyzwoity pojazd - umiejętność pilota bardzo dobra.
Rakiety wstrząsowe - tak sobie, pojedynczy strzał nie uzasadnia ceny.
tytuł ok, veterana zamień na predatora, dodaj C3PO na załoganta.
co do Mirandy - nie wypowiadam się, ale jest wredna w układzie podanym przez ext.lex
A jak się jeszcze tlt zmieści .... |
|
|
|
|
Luqq [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2017
|
|
|
Witam
Jestem nowym graczem w x-winga, mam kilka bitew za sobą, ale chciał bym się poradzić już graczy z większym doświadczeniem, jaką ciekawą rozpę można złożyć z tych zestawów:
Herosi Rebelii ( sokół + poe ) - do tego dokupiłem 3CPO i Luka załogantów
Asy Rebelii ( A-wing + B - wing )
Podstawka ze zwykłym x-wingiem ( t65)
E-wing
Y-wing.
z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Szpanerski [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
To i ja zapytam. Posiadając X winga oraz K winga - czym dopełnić flotę rebeli?
ARC? |
|
|
|
|
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
Jakiego masz X-Winga ? |
|
|
|
|
Szpanerski [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Maj, 2017
|
|
|
ext.lex napisał/a: | Jakiego masz X-Winga ? |
Z nowej podstawki. Możliwe ze ze starej mógłbym mieć drugiego temu się zastanawiam czy x czy ARC lepszy? |
|
|
|
|
ext.lex [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017
|
|
|
Załatw sobie Biggsa ze starej podstawki i kup Herosa of the Resistance będziesz miał Falcona i Jess w X-Wingu. Outrider też nie będziemy złym wyborem, ARC ma niezły model mam 2 ale nie gram nimi za wiele jakoś mi to granie nie wychodzi |
|
|
|
|
|