galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Scenariusz - Sztylet w ciemnościach
Autor Wiadomość
ravic83

Dołączył: 30 Kwi 2016
Posty: 5
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016   Scenariusz - Sztylet w ciemnościach

Karta scenariusza 3A - Atak upiorów pierścienia
"Po odkryciu: Umieść Wichrowy Czub (...) Przeszukaj talię Spotkań i stos odrzuconych kart Spotkań, weź wszystkich wrogów z cechą Nazgule i umieść ich w strefie przeciwności"

W talii spotkań mamy następujące Nazgule: Czarnoksiężnika z Angmaru, Upiór Pierścienia x4 i Jeździec Mordoru x2. Czyli wg polecenia z karty w strefie przeciwności należy umieścić siedem Nazguli. Hardcore.

Pytanie czy nie ma błędu na karcie? Ponieważ z duchem książki na Wichrowym Czubie Hobbity zostały otoczone przez "pięć wysokich postaci"?
 
     
Zawojak 

Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016   

ravic83 napisał:

Cytat:
W talii spotkań mamy następujące Nazgule: Czarnoksiężnika z Angmaru, Upiór Pierścienia x4 i Jeździec Mordoru x2. Czyli wg polecenia z karty w strefie przeciwności należy umieścić siedem Nazguli. Hardcore.


Treść scenariusza jest prawidłowa, ale nie dopaczyłeś się na poszczególne zestawy którymi należy rozegrać ten scenariusz, a mianowicie Okrutni Jeźdzcy (napisałeś Jeźdźcy Mordoru) są rzeczywiście w liczbie dwóch, ale nie należą do tych zestawów kart spotkań, które są przedstawione na karcie scenariusza, zatem nazguli jest 5 co znacznie zmienia postać rzeczy, co nie znaczy, że przejście scenariusza to pikuś. Jak nadal coś ci nie pasuje to pisz.

Ps. Radzę problemy z grą pisać w utworzonym na ten cel w wątku Problem z zasadami bo wcześniej dostaniesz odpowiedź na dręczące cię sprawunki dotyczące gry ...no i oczywiście możesz przez to zbudzić strażnika naszego forum (administratora) który nie lubi :evil: nieporządków na forum i... może on... udzielić ci ... nagany :twisted: .
Oczywiscie żartuje :wink: .
 
     
ravic83

Dołączył: 30 Kwi 2016
Posty: 5
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016   

Będę się jednak spierał, że chodzi jednak o Jeźdźca Mordoru, który należy do tej talii spotkań (Sztylet w Ciemności).

http://hallofbeorn.com/Ca...r-of-Mordor-TBR

http://hallofbeorn.com/Ca...iths-Attack-TBR

http://hallofbeorn.com/Ca.../Ringwraith-TBR


Czyli zgodnie z poleceniem scenariusza to powinniśmy też ich wyciągnąć w 3A. Czyli mamy do walki w strefie przeciwności w sumie 7 Nazguli.

P.S. Uznałem że lepiej napisać w tym wątku tematycznym dla Czarnych Jeźdźców, bo akurat opisywany temat nie jest problemem z interpretacja zasad. Bardziej mi chodziło o ducha tolkienowskiego :) , że na Wichrowym Czubie było w sumie pięć upiorów, a nie siedem. Nawet karta fabuły nazywa się Ringwraiths Attack. Dlatego też uznam, że chodzi o Ringwraiths i Czarnoksiężnika z Angmaru, ale bez Jeźdźców Mordoru.
 
     
Zawojak 

Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016   

Faktycznie teraz wyjąłem karty (wcześniej pisałem z głowy a trochę dawno grałem) i jest jak mówisz, ale jeszcze zobacze bo chyba tak do końca nie było.

EDIT:

zaraz odpowiem
 
     
Zawojak 

Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 258
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 03 Maj, 2016   

Odpowiedź do swych wątpliwości znajdziesz w treści karty 2B tego scenariusza:
Cytat:
Wymuszony: Pod koniec rundy ... lub wtasuj do talii Spotkań 1 znajdującego się poza grą Upiora Pierścienia...

zatem na początku gry (etap 1A-1B) mamy2 nazgule tj. (jak mówiłeś) - Jeździec Mordoru, zaś Czarnoksiężnik i Upiory Pierścienia są poza grą.
W następnym etapie (2A-2B) istnieje taka możliwość aby do gry dołączyły znajdujące się poza nią Upiory Pierścienia, ale jest to tylko możliwość zatem zakładając, że ktoś nie dołączy ich do gry mamy w wyniku tego nadal dwa nazgule w grze.
W ostatnim etapie mamy umieścić wszystkie nazgule znajdujące się w grze w strefie przeciwności oraz mamy wziąć Czarnoksiążnika znajdującego się poza grą i umieścić go w grze zaś pozostałe nazgule pozostają poza grą zatem w najlepszym przypadku mamy w sumie 3 nazgule (są bodajże ale nie jestem pewny karty w grze które każą ci dać nazgule znajdujące się poza grą do gry w wyniku czego najczęściej mamy w grze 5 nazguli lecz mając szczęście bądź pecha możemy ich mieć więcej lub mniej)
 
     
ravic83

Dołączył: 30 Kwi 2016
Posty: 5
Wysłany: Sro 04 Maj, 2016   

Dzięki za wyjaśnienia. Dostrzegłem światełko w tunelu, a scenariusz nie jest już tak impossible jak mi się wydawało.

Wszystko zależy od wciągania Upiorów Pierścienia do talii spotkań podczas 1A-B i 2A-B.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14