galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Talia Krasnoludow
Autor Wiadomość
Totoro
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   Talia Krasnoludow

Zwracam sie z pomoca do wszystkich graczy o udzielenie kilku porad. Co oznacza w praktyce informacja na karcie np. Raider 2 lub Terror 2. Co oznaczaja te cechy i jak sie ich uzywa? :?:

Sklecilem moja pierwsza talie Krasnoludow: Talia bazuje na karcie Josef Bugman

Josef Bugman 3x
Gorski legion 3x
Zwiadowcy Bugmana 3x
Kusznik weteran 3x
Mountain sentry 3x
Krasnoludzki gornik 3x
Powiernik przysiag 3x
Gromowladni weterani 3x
Mlociarz Karak azul 3x

Kuznia karak azul 3x
Runa rozplatania 3x
Zbroja z gromrilu 3x
Runa odpornosci 3x
Kuznia wegielna 3x
Beczka bugmana 3x
Wykuty z gor 3x
Bezlitosne natarcie 2x

Talia nie zawiera jednostek neutralnych...Fatalnie czy ok? Prosze o sugestie co moglbym zmienic lub dodac. Z gory dziekuje. :grin:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   

Raider - jak jednostka z tą cechą zaatakuje i nie zginie to gracz dostaje tyle kasy ile wynosi jego raider
Terror - nie pamiętam bo to niegrywalne :P
Jak talia na Bugmanie to raczej spoko do grania. Dorzuć karty które anulują obrażenia, zawsze się przydają - my lify, a jak ich nie macie to Runa Valay. Pozatym coś z restrykcji - tunele a jak ich nie ma to innowacja, bo krasie mają trochę tych devek :)
 
     
Totoro
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   

Dzieki za podpowiedz. Runa dorzuce i zobacze jak to smiga. Czy mowiac tunele masz na mysli: http://deckbox.org/whi/Mining%20Tunnels ? O terror pytalem bo kilka kart ma ten status np smok szkieletor od nieumarlych jak go nazywam :mrgreen: dzieki za pomoc
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   

Tak, ten tunel - najlepsze wsparcie dla Krasnali, bo nie trzeba tyle inwestować w Misję, a rozwinięcia zawsze się im przydają :)
Terror (org. Feared): When this unit attacks, blank the text box of 1 unit until the end of the turn. Mam nadzieję że to wyjaśnia problem ;)
 
     
Totoro
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   

Ok wszystko jasne w kwestii terroru :mrgreen: Talia Krasnali sie testuje przeciwko orkom. Orki bazuja na Urgucku i goblinach..Jakies tips przeciwko orkom?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 04 Maj, 2013   

anulacje obrażeń (my llife, runa valay itp). Jak masz jeszcze runę złośliwoći (Spite) to zrobisz z nich masochistów :P
ps. taka myśl mnie naszła. Jak masz tyle wsparć to może cannonka ze zestawu podstawowego? ;)
 
     
Totoro
[Usunięty]

Wysłany: Nie 05 Maj, 2013   

Poszukam tych kart ale chyba mam je po jednej sztuce :???: zobaczymy co da sie zlozyc.
 
     
Profes79
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2014   

Podepnę się pod istniejący temat, żeby nie mnożyć nad miarę krasnoludzkich bytów.

Z posiadanych elementów: Podstawka, Legenda oraz Karaz-a-Karak, Fragmenty potęgi i Wiara i stal postanowiłem złożyć deck oparty w całości - a przynajmniej w jak największej części - na jednostkach Zabójców.

Efekt pierwszej próby:

Legenda:
3*Ungrim Baragor

Jednostki:
3*Zabójca-Weteran
3*Poszukiwacz Zguby
3*Mściwy Zabójca
3*Obrońca Twierdzy
3*Zabójcy Trolli

Taktyka:
3*Bez śladu
3*Nieustraszeni w bitwie
2*Zmazanie urazy
1* Mistrzowska Runa Valayi

Wsparcie:
3*Kuźnia Serca
3*Kuźnia Węgielna
3*Runa Rozpłatania
3*Krwawa Zemsta
1*Mistrzowska Runa Zwątpienia
1*Runa Żywotności
1* Wielka Hala Gildii

3*Strażnica
3*Zbrojownia

Misje:
2*Chwalebna Śmierć

Na pierwszy rzut oka zastanawiam się, czy nie przeholowałem z ilością kart wsparcia - być może warto wyrzucić 6 kart neutralnych i w ich miejsce dorzucić jednostki - co prawda Zabójców już nie mam do dyspozycji ale poszukam jednostek walczących wręcz (czyli odpadają kusznicy i thundererzy). Z tego samego powodu do talii trafił Ungrim a nie Thorgrim. Generalne założenie jest takie, żeby przeciwnika zasypać stosunkowo tanimi jednostkami; z których część potrafi płatać nieprzyjemne niespodzianki albo wręcz bezkosztowo pojawiać się na polu bitwy.

Czy pomysł ma ręce i nogi? Jeszcze nie testowany; faza testów będzie za jakiś tydzień.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2014   

za mało jednostek za dużo wsparć
 
     
jama87
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Cze, 2015   

Profes79 napisał/a:
Na pierwszy rzut oka zastanawiam się, czy nie przeholowałem z ilością kart wsparcia - być może warto wyrzucić 6 kart neutralnych i w ich miejsce dorzucić jednostki

Tak by było najlepiej, ogólnie teraz masz za mało jednostek do sprawnej gry w każdych warunkach. Dlatego mniej tych ze wsparciem.

Profes79 napisał/a:
Generalne założenie jest takie, żeby przeciwnika zasypać stosunkowo tanimi jednostkami; z których część potrafi płatać nieprzyjemne niespodzianki albo wręcz bezkosztowo pojawiać się na polu bitwy.

Założenie dobre, ale wykonanie według mnie nie. Patrz wyżej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13