Kraina wewnętrzna Korekta By Kufir |
Autor |
Wiadomość |
Ricardo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Gru, 2008
|
|
|
Beamhit napisał/a: | Gdzie to jest napisane? Posiłkuję się FAQiem do 4 edycji:
Q2: Does a Character with the Cross automatically destroy the Spirit in the Crags?
A2: Yes, a Character with the Cross automatically destroys the Spirit in the Crags - the Cross destroys
all Spirits. |
Wszystko się zgadza odnośnie tego FAQ do 4tej edycji angielskiej Talismana, tylko że to konkretne pytanie dotyczy skał a nie otchłani. "Crags" po angielsku to "skały" a nie "otchłań". Dotyczy to ducha, z którym na skałach trzeba walczyć po wyrzuceniu 1.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Beamhit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Gru, 2008
|
|
|
Wiem że Crags to Skały. Było to jednak jedyne odniesienie do Ducha wylosowanego nie z talii, ale z polecenia pola.
Uważam więc, że dlatego w Otchłani diabły mają tylko 4 siły, bo tą ścieżka będą przechodzić postacie właśnie z większą mocą, a nie siłą. |
|
|
|
|
Kufir [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Gru, 2008
|
|
|
Beamhit napisał/a: |
Uważam więc, że dlatego w Otchłani diabły mają tylko 4 siły, bo tą ścieżka będą przechodzić postacie właśnie z większą mocą, a nie siłą. |
A ja postanowiłem zmienić pole Otchłań aby walczyć z silnym przeciwnikiem na MOC i to cała filozofia. Siłą 4 to kpina. |
|
|
|
|
uther [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
|
|
|
Racja, ta Odchłań jest zdecydowanie zbyt prosta, Jama Wilkołaka też zbyt trudna nie jest.
Kazdy kto wchodzi na wew.krainy ma okolo 10 pkt Siły, zatem zeby walka była trudna trzeba by było wyrzucić dla Wilkołaka 6+6, inaczej ciezko nie jest. nie mowiąc juz o sytuacji kiedy wypada mu tak z 5/6 .
Kurcze podobnie jest w Wieży Wampira, tam sie powinno tracić tyle ile sie wyrzuci - jak nie wyjdzie to zawsze sa punkty losu i przyjaciele.
Ogólnie wg.mnie zbyt prosta jest ta kraina. |
|
|
|
|
Tei-chan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Gru, 2008
|
|
|
MOże i jest zbyt prosta, ale ja ostatnio miałem ze znajomymi sytuacje gdy zabiła jednego gracza gra w kości ze śmiercią mimo iż był napokowany (poprostu pech). Może jakiś dodatek w przyszłosci będzie pozwalał na przedłuzenie rozgrywki i wewnętrza kraina zostanie rozbudowana albo coś. Mozgli by ją trochę zmienić jakimiś dodatkami. |
|
|
|
|
Katiusha [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Gru, 2008
|
|
|
Cytat: | Mozgli by ją trochę zmienić jakimiś dodatkami. |
To już było w 3 ed Talismana Eng czyli Wieża Maga. Valdi zrobił z tego autorski dodatek do MiMa 2.0 PL. Bardzo fajny bo plansza jest w 3D.
Mozna sobie ściągnać z jego strony, pod pewnym waruneczkiem...
Poza tym są jeszcze do tej wersji Przedpola Piekieł w wersjach wykonanych przez 3 czy 4 autorów. Też świetne, bardzo utrudniaja Wewnętrzną i dojście do KW. |
|
|
|
|
Beamhit [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Gru, 2008
|
|
|
Cytat: | A ja postanowiłem zmienić pole Otchłań aby walczyć z silnym przeciwnikiem na MOC i to cała filozofia. Siłą 4 to kpina. |
Cytat: | Ogólnie wg.mnie zbyt prosta jest ta kraina. |
Akurat zwiększenie statystyk występujących tam potworów nie powoduje, że kraina staje się trudniejsza. Jedyne co się zmienia to czas rozgrywki, bo zamiast pakować do 10 siły / mocy, będzie się pakowało do 20. I cała filozofia. |
|
|
|
|
|