galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
TIE Advanced, podejście 2 + Imperial Raider
Autor Wiadomość
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

A ile taki statek mogący strzealić 4 razy z Vaderem będzie kosztował punktów?
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

Raider z bazy ma zdolność, która pozwala sekcji dziobowej zaatakować 2 razy kosztem wydania 2 energii. Do tego dodamy np. 2x pojedyncze lasery. Z Vaderem 119p. Zamiast dwóch pojedynczych laserów można wziąć jedne podwójne za 6p, które mogą atakować drugi raz, jeżeli nie trafiły i wtedy mamy koszt 109p. Generalnie nie trzeba w to dużo inwestować. Standardowy koszt.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

No to rzeczywiście może być problem. 2-giej strony, jak postawisz Swarm B-Wingów, no to co zdejmie jednego w 1 turze i potem dostanie bez osłon takie wpi@#%@% , że zaraz go zdejmiesz ;P

Niestety nie grałem w praktyce, więc troszkę to teoria dla mnie. jednak przecież na zasięgu 5 dodajemy 3!!! kostki obrony, to nawet taki B-Wing ma dużą szansę, na ominie-cię obrażeń, nawet przy 4 kostkach ataku ;) A jak np. wystawisz swarm Tie/A z 3 uniakmi? No to na 6 kostkach, z oczkiem nie ma opcji aby to się przebiło ;P
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

Advanced i Defki są w miarę bezpieczne. TIE/F i Interceptory już nie, bo Vader działa bez trafienia. De facto możesz wbić sobie 6 hitów(albo 4, jeśli wejdzie direct), żeby zdjąć jakiegoś wypasionego Soontira bez trafiania go i żadne Autothrustery nie pomogą;) B-Wingi i inne mało zwinne statki też będą ostro obrywać. Pierwszy atak masz szansę obronić, jeśli masz jakieś skupienie, ale drugi już raczej się przebija, bo z rosnącą liczbą kości po obu stronach szanse coraz bardziej zwiększają się na korzyść atakującego. A potem dochodzą salwy z pojedynczych laserów. Siła 4 i możesz za darmo zmienić oko na hita, a obrońca jedynie podwaja zwinność. W przypadku TIEów luzik, ale wspomniane B będą miały tylko dwie kostki. I to wszystko wali w zasięgu 3-5. Jeśli dobrze się ustawisz, to możesz strzelać z daleka i bez obaw zdejmować sobie osłony.
 
     
Kerdej88
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

W którymś tomie Trylogii Thrawna Luke Mocą zaburza myśli całej eskadry Tie/f, która przez to kończy jako dymiące szczątki na powierzchni planety, więc taka moc Vadera wydaje się całkiem na miejscu. :) Luke do tego zrobił to siedząc za sterami X-winga, Lord za to może się wygodnie rozsiąść na mostku. ;)
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sro 04 Lut, 2015   

Cytat:
Advanced i Defki są w miarę bezpieczne. TIE/F i Interceptory już nie, bo Vader działa bez trafienia. De facto możesz wbić sobie 6 hitów(albo 4, jeśli wejdzie direct), żeby zdjąć jakiegoś wypasionego Soontira bez trafiania go i żadne Autothrustery nie pomogą;) B-Wingi i inne mało zwinne statki też będą ostro obrywać. Pierwszy atak masz szansę obronić, jeśli masz jakieś skupienie, ale drugi już raczej się przebija, bo z rosnącą liczbą kości po obu stronach szanse coraz bardziej zwiększają się na korzyść atakującego. A potem dochodzą salwy z pojedynczych laserów. Siła 4 i możesz za darmo zmienić oko na hita, a obrońca jedynie podwaja zwinność. W przypadku TIEów luzik, ale wspomniane B będą miały tylko dwie kostki. I to wszystko wali w zasięgu 3-5. Jeśli dobrze się ustawisz, to możesz strzelać z daleka i bez obaw zdejmować sobie osłony.


Wszystko zależy jak zagra przeciwnik i jaką ma taktykę ;) Trzeba pamiętać, że on może też grać Raiderem i strzelać do naszego radiera, atakując go swoją mocą ;P W efekcie zaraz się nawzajem wykończą :D 8 hulla i 4 tarcze, vs. 4 ataki z siła 4 + Vader możne oznaczać stratę aft Raidera w 1 turze;P
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Lut, 2015   

No i tego się też obawiam, że jak dwie skoksowane korwety spotkają się ze sobą, to szybko wykończą się nawzajem i gra będzie nudna ;)
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Lut, 2015   

E tam nudna, będzie turniej - staje 2 przeciw sobie właśnie z Corvetami... od razu odkładają je na bok, i gramy Dog Fight na 150 punktów ;P
 
     
Kerdej88
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Maj, 2015   

Co myślicie o mocy Imperatora Palpatine? Lambda z Tie/I albo z Decimatorem może być zabójcza. http://www.belloflostsoul...-to-x-wing.html
 
     
Oldster
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Nie da się ukryć że karta niesie do rozgrywki kontener klimatu, ale wątpię żeby grała jakoś bardziej na poważnie. Nie mniej jednak podoba mi się :smile:
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Obawiam się, że ten Pan kiedyś złamie coś - i będzie z nim Combo jakieś zbyt mocne...

(Już teraz mam wrażenie, że Imperator + Copilot + Chiraneau - dam nam ogromną szansę na ładowanie 3 krytyków na atak przy zasięgu 3. To wręcz będzie co-turę 2 krytyki praktycznie pewne...)
 
     
Lord Kris
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Mareczq napisał/a:
Obawiam się, że ten Pan kiedyś złamie coś - i będzie z nim Combo jakieś zbyt mocne...


Może i tak być. Oby w umiarze znaleźli siłę.. :wink: Ale klimat będzie zacny!
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Właśnie klimat jest niesamowity, większy niż przy Vaderze ;) Czujesz moc tego Pana, ale tak naprawdę nie wiesz jak tą moc poskromić... kombinujesz, liczysz i nigdy nie wychodzi, że on "łamie" coś mocno ;) Na dany moment są mocne kombinacje, ale kosztuje to na tyle mocno - że chyba nic go nie "złamie" w tym momencie. Jednak wydanie tego Pana musi mocno ograniczyć wydawanie kart dla Imperium w klimacie "Saboteru" - bo ten Pan daje nam 100% pewności, że jego umiejętność odpali ;) Dobrze, że nie można go w rebelii brać - bo z C3PO, czy Lando był by zabójczy ;P

( bardzo mnie kusi aby z qmplami polatać taką rozpiską:
99 Points
36 points
Darth Vader TIE Advanced
TIE/x1, Lone Wolf, Shield Upgrade, Advanced Targeting Computer
63 points
Rear Admiral Chiraneau VT-49 Decimator
Ruthlessness, Imperator, Mercenary Copilot, Engine Upgrade )
 
     
Lord Kris
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

Mareczq napisał/a:
Właśnie klimat jest niesamowity, większy niż przy Vaderze ;) Czujesz moc tego Pana, ale tak naprawdę nie wiesz jak tą moc poskromić... kombinujesz, liczysz i nigdy nie wychodzi, że on "łamie" coś mocno ;) Na dany moment są mocne kombinacje, ale kosztuje to na tyle mocno - że chyba nic go nie "złamie" w tym momencie. Jednak wydanie tego Pana musi mocno ograniczyć wydawanie kart dla Imperium w klimacie "Saboteru" - bo ten Pan daje nam 100% pewności, że jego umiejętność odpali ;) Dobrze, że nie można go w rebelii brać - bo z C3PO, czy Lando był by zabójczy ;P

( bardzo mnie kusi aby z qmplami polatać taką rozpiską:
99 Points
36 points
Darth Vader TIE Advanced
TIE/x1, Lone Wolf, Shield Upgrade, Advanced Targeting Computer
63 points
Rear Admiral Chiraneau VT-49 Decimator
Ruthlessness, Imperator, Mercenary Copilot, Engine Upgrade )


Z tym że w rebelii zmiatał by wszystko jak leci w kooperacji z Lando czy c3po zgadzam się w 100% a z wydawaniem kart takich kalibrów pewnie masz racje.. ale czasem im więcej tym lepiej jak mawiał mistrz Bruce heheh :mrgreen: Ale poważnie nie mogę się doczekać!
 
     
aryss
[Usunięty]

Wysłany: Pon 01 Cze, 2015   

@Mareczq
Sam nad czyms podobnym mysle tylko na Vadera zamiast Shielda wrzucac mam zamiar dopalacz, a na Decku Veteran Instynkt oraz Gunner zamiast pilota ( opcjonalnie bardziej defensywnie wsadzic isard i miec ten 1 ptk do oddania inicjatywy ).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13