galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Scum and villainy - Strona konfliktu
Autor Wiadomość
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Paź, 2014   

Wieści, wieści, wieści

Jak dla mnie po prostu bomba (protonowa:). S&V i ich nowe Y podobają mi się coraz bardziej - szczególnie Kavil slotem na talent i wieżyczką autoblasterową lub blasterową + R4.
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Paź, 2014   

No Kavil rządzi. Z Oportunistą wyciągnie 5 kości ataku.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sro 12 Lis, 2014   

A ja mam pytanie, czy Ścigani będą mieli karty, które będą wymagane przy grze turniejowej dal Rebelii i Imperium? To jest to co mnie najbardziej wkurza. Powinni już odejść od tego, wydać oficjalne zasady On-Line, i aby można było robić rozpiski na papierze... to naprawdę nie pomaga - zwłaszcza nowym. Jest już za dużo opcji i dodatków. Gra przestała być "w miarę" tania jak na bitewniaka, bo teraz musimy kupować statki których nawet nigdy nie użyjemy bo są nam potrzebne odpowiednie karty:/

Albo miech chociaż wydadzą dodatek, w którym są WSZYSTKIE karty ulepszeń jakie do tychczas wyszły (oddzielnie dla Rebelii i Imperium) w np. 2 szt. Wydać takie coś za 29.90 zł co te 2 fale, i sprawa rozwiązana.
 
     
Toudi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Lis, 2014   

Mareczq, czy będą karty wymagane do gry Rebelią lub Imperium? Odpowiedź brzmi nie. Ale na pewno przyda się BTL-A4 Y-wing, czy Bomb Loadout, to przy Rebelii, przy Imperium na razie tylko Andrasta wchodzi grę (ale pewno jeszcze coś odkryją dodatkowego).
Dodatkowe bomby zawsze mogą się przydać, a możliwość oddania 2x strzału przez Y-winga pewno będzie bardzo przydatna.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Lis, 2014   

Czyli jednak jest spora szansa, że gracz "turniejowy" nie grający szumowinami i tak będzie zmuszony posiadać ten dodatek? Po akcji z 3CP0 naprawdę mogli by już zmienić to podejście...
 
     
aryss
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Lis, 2014   

Mareczq napisał/a:
Czyli jednak jest spora szansa, że gracz "turniejowy" nie grający szumowinami i tak będzie zmuszony posiadać ten dodatek? Po akcji z 3CP0 naprawdę mogli by już zmienić to podejście...

Jak to zmuszony ?
Za przeproszeniem pierniczysz waćpan bo żadna karta nie jest obecnie wymagana do gry i by osiągać suckesy. Jakby tak było to wszyscy latali by HSF z żółtym robotem.
 
     
MMB
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Lis, 2014   

aryss napisał/a:
Mareczq napisał/a:
Czyli jednak jest spora szansa, że gracz "turniejowy" nie grający szumowinami i tak będzie zmuszony posiadać ten dodatek? Po akcji z 3CP0 naprawdę mogli by już zmienić to podejście...

Jak to zmuszony ?
Za przeproszeniem pierniczysz waćpan bo żadna karta nie jest obecnie wymagana do gry i by osiągać sukcesy. Jakby tak było to wszyscy latali by HSF z żółtym robotem.

Dokładnie. Spójrz sobie na turniejowe rozpiski Swarma na TIE'ach i zobacz ile dodatków zostało wykorzystanych - a dopiero potem wpadaj w panikę.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Lis, 2014   

Panowie, a nie za ostro?:)
Uważacie, że ta polityka jest OK? Rozumiem, że można tańszymi opcjami wygrywać i chwała im za to (bez tego ta gra by nie miała sensu). Jednak nadal jeśli SubOptymalna rozpiska (a to nie oznacza, zawsze wygrywająca!!!) wymaga od Ciebie kupienia X-Y-Z TYLKO dla samych kart, to dla mnie to jest po prostu wyciąganie kasy na siłę i co ważniejsze, po prostu nie do końca przemyślany system pod tym względem.

Nie jestem w tą grę doświadczonym graczem i wcale nie narzekam tak bardzo jak próbujecie to pokazać ;) Kupię co potrzeba i będę się z tego cieszył. Nadal jednak wolał bym kupować nowe dodatki dla statków , a nie dla samych kart...

Kończymy ten OT - dostałem swoją odpowiedź, wypowiedziałem swoje zdanie na ten temat.

Jak zacznę poważniej grać turniejowo (co mam wreszcie w Planach) to będę mógł się wdać w poważniejsze dyskusje, bo teraz moja wiedza jest tylko papierowa.
 
     
Grichalk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Lis, 2014   

Popytaj graczy Warhammera, jak firma wydająca ten system doi graczy. Nie dość, że winduje ceny, to wydaje oddziały które musisz mieć.
Tutaj masz przynajmniej w miarę ok ceny i tak jak napisali wyżej, nie musisz mieć wszystkiego. Po prostu zwiększasz sobie możliwości gry w ten sposób.
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Lis, 2014   

Dobra wracając do tematu. Są gdzieś dostępne dokładne statsy nowej frakcji tak aby można na papierze coś juuż ocenić ?:)
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Lis, 2014   

Co do statystyk statków to są znane (za wyjątkiem kosztów niektórych), co do informacji o zdolnościach pilotów, kartach ulepszeń itp, to FFG powoli je ujawnia w swych artykułach.

http://www.fantasyflightg...&ecan=160&epn=0

no i mniej więcej są o nie aktualizowane różne buildery np:

http://xwing-builder.co.uk/build
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Lis, 2014   

No właśnie już po zapostowaniu inteligentnie sprawdziłem Buidlera i przekonał mnie do tej strony konfliktu. Na papierze wygląda na grywalną , bardzo mi się podoba że możemy dzięki temu mieć też kilka starych statków inaczej malowanych (to samo jak z Asami, bardzo mi się ten pomysł podoba ;) ).

A co do tematu to, czy Serissu nie będzie królem nowej taktyki Roju wraz z Z-95 ? Jego zdolność daje prawie 1 dodatkową kostkę uników każdemu statkowi w zasięgu 1 i ma skill pilota 8 więc całkiem nieźle. Można zmieścić się z 7 sztukami Z-95 wraz z nim i Swarm. Myślałem też aby tutaj Deads Man Switch, ale jakoś do końca nie moge sobie tego wyobrazić abyśmy sami siebie nie trafiali tym ;P

Do tego mam pytanie. IG88-D + Agressor - ma opcję Title IG-2000. Szczerze jest to unikatowy pilot i z tego co widzę jedyny do Agressora (chyba, że to nie pełny spoiler jeszcze). Więc jak to ma działać? Przecież 2-giego statku z tym wystawić nie możemy... Chyba, że jest jakiś inny statek który może mieć Title IG-2000? (szczerze nie znalazłem ;P)
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Lis, 2014   

Co do Agressora to do tego statku będzie aż 4 unikatowych pilotów (tak stoi w spoilerze tej frakcji, o czym już w tym temacie pisano)
 
     
Mareczq
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Lis, 2014   

Rozumiem, Czyli pewnie będzie można wystawić 3 pilotów z tą zdolnością, co da możliwość fajnego combienia się. Przyjemne.

A opierałem się na tym co jest w spoilerach w programach, i tam jest tylko jeden na razie wymieniony ;)
 
     
Barbus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Lis, 2014   

No na 100 wystawisz maksymalnie dwóch.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13