galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wszystkie dodatki/smoki
Autor Wiadomość
sirtomasz1984
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   wszystkie dodatki/smoki

Witam wszystkich.
Przez większość czasu grałem z dziewczyną w podstawkę + żniwiarz i królowa lodu i było super. Parę dni temu dokupiliśmy SMOKI. Po pierwszej próbie gry zauważyłem, że podczas gry bardzo mało ciągnęliśmy kart przygód, po jakimś czasie na planszy było bardzo dużo łusek smoków. Zaczęliśmy używać kart smoków i czyścić z planszy łuski, zaczęliśmy szybko zdobywać punkty. Smok- wymiana na pkt siły/mocy + łuska dla gracza która daje kolejny pkt siły/mocy do walki z danymi wrogami.
1. Czy dużo kart przygód używacie podczas gry ze smokami?
2. Czy też szybko zdobywacie punkty siły/mocy?
3. Jak zbalansować grę, aby rozwój postaci nie był tak dynamiczny?

Mam zamiar dokupić pani jeziora, wilkołaka i krainę ognia.
4. Jak będzie wtedy wyglądać gra z wszystkimi dodatkami?
5. Czy jest to do ogarnięcia: co turę łuski smoków + dzień/noc z wilkołaka + spalanie ziem + chodzący żniwiarz i wilkołak?
 
     
el_g
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Paź, 2014   Re: wszystkie dodatki/smoki

sirtomasz1984 napisał/a:
1. Czy dużo kart przygód używacie podczas gry ze smokami?
Raczej tak. U mnie gracze zazwyczaj najpierw unikaja smoczych lusek i dopiero po pewnym czasie, kiedy czuja sie juz na silach lub chca poczuc adrenalinki zaczynaja polowac na smoki.
sirtomasz1984 napisał/a:
2. Czy też szybko zdobywacie punkty siły/mocy?
Roznie z tym bywa. Przeciez smok smokowi nierowny, a i kultystow (raczej slabych) jest sporo...
sirtomasz1984 napisał/a:
3. Jak zbalansować grę, aby rozwój postaci nie był tak dynamiczny?
Wprowadzic wlasne zasady lub zmodyfikowac istniejace, np. 1 pkt Sily/Mocy za kazde 10 pktow trofeow.
sirtomasz1984 napisał/a:
4. Jak będzie wtedy wyglądać gra z wszystkimi dodatkami?
Bardzo fanie i dlugo :D
sirtomasz1984 napisał/a:
5. Czy jest to do ogarnięcia: co turę łuski smoków + dzień/noc z wilkołaka + spalanie ziem + chodzący żniwiarz i wilkołak?
Jest, ja z tym nie mam wiekszych problemow :) Problemem jest miejsce na stole i czas, bo dodatki wydluzaja gre xD
 
     
Samanar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Paź, 2014   

Ja lubie grac ze stopniowym wzrostem wymagan co do awansu. Awans = poziom +1
Siła/Moc 1: potrzeba 2 punkty za pokonanych wrogów
Siła/Moc 4: potrzeba 5 punktów itd.

Dzięki temu gra nabiera dynamiki na początku, postacie szybciej startują. Rzadziej zdarzają się też "gleby" przy pechowym początkowym losowaniu, a koncówka jest odpowiednio stonowana, bo nie ma sensu spędzać tak dużo czasu na podbijaniu w nieskończoność statystyk jeżeli można kończyć grę.

Polecam, dla mnie ta zasada gwarantuje idealne tempo rozgrywki. :cool:
 
     
el_g
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Paź, 2014   

Samanar napisał/a:
Ja lubie grac ze stopniowym wzrostem wymagan co do awansu. Awans = poziom +1 (...) Dzięki temu gra nabiera dynamiki na początku, postacie szybciej startują. Rzadziej zdarzają się też "gleby" przy pechowym początkowym losowaniu, a koncówka jest odpowiednio stonowana, bo nie ma sensu spędzać tak dużo czasu na podbijaniu w nieskończoność statystyk jeżeli można kończyć grę.

Polecam, dla mnie ta zasada gwarantuje idealne tempo rozgrywki. :cool:
Hmmm... Ja lubie dluzsze posiedzenia, ale wydaje mi sie, ze jest to swietny sposob, jesli nie ma sie za duzo czasu - na pewno wyprobuje w najblizszym czasie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 2.72 sekund. Zapytań do SQL: 14