galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania odnośnie zasad.
Autor Wiadomość
Koomote 


Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 61
Skąd: Toruń
Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Dzięki za odpowiedź:)
 
     
mroni

Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 68
Wysłany: Pon 14 Lip, 2014   

Witam. Czy chcąc wykonać dwie akcje ruchu bohaterem muszę na początku zadeklarować, że je wykonuję i dostać 2 razy tyle punktów ile wynosi szybkość bohatera, czy też mogę wykonać jedną akcję ruchu, zakończyć ją i dopiero wykonać drugą? Pytam w związku z różnymi kartami mrocznego władcy nakazującymi wykonać test i w przypadku niepowodzenia stracić ruch. Idąc "po jednej" akcji ruchu nie tracimy tak dużo ruchu jakbyśmy robili jedną "podwójną".
 
     
keldorn 
Keldorn

Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 72
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014   

Mozesz tak i tak.

Ale tak jak powiedziales jesli wydasz od razu 2x ruch a MW przerwie go np jakas pulapka to juz po zawodach.

Sam sie zastanawiam jaki cel jest brania i deklarowania 2x ruch jak nie ma z tego jakis dodatkowych bonusów. Rozumiem jak by bylo zwiekszenie tego ruchu - to wtedy by sie oplacalo.
 
     
mroni

Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 68
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014   

No właśnie, też się na tym zastanawiałem, przecież to całkowicie bez sensu. Dzięki za pomoc.
 
     
Arbaal 

Wiek: 31
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 504
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 15 Lip, 2014   

Dzisiaj przy grze poruszyliśmy kwestię którą powinniśmy znać ale nikomu się nie chciało tracić czasu na grzebanie w instrukcji jak to było...

W trakcie spotkania bohaterowie mogą wymienić się ekwipunkiem gdy ze sobą sąsiadują, coś ich to kosztuje? akcję, punkty ruchu? jak wygląda ta sytuacja?
_________________
 
 
     
tomaz866

Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 18
Wysłany: Sro 16 Lip, 2014   

Wymiana nic nie kosztuje, jedynie nie można przygotować otrzymanej broni do użytku w tej turze w której się ją otrzymało. Jak coś strona 15 instrukcji :)
 
     
JanMarian

Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 19
Wysłany: Czw 17 Lip, 2014   

tomaz866 napisał/a:
Wymiana nic nie kosztuje, jedynie nie można przygotować otrzymanej broni do użytku w tej turze w której się ją otrzymało. Jak coś strona 15 instrukcji :)


Jedno co należy dodać, wymiany można dokonać tylko w czasie akcji ruchu (w dowolnym momencie akcji ruchu można zabrać/oddać dowolną ilość przedniotów sąsiadującemu bohaterowi).
Rzeczywiście, 15 strona instrukcji :)
 
     
Crash Bull 

Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 10
Wysłany: Wto 19 Sie, 2014   

Witam
Czy może ktoś mi wytłumaczyć dokładnie zasadę ataku dalekosiężnego :) z góry dziękuje
 
     
Maciek 

Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014   

Atak dalekosiężny wpływa na figurki oddalone o 2 pola, jest to napisane w instrukcji :-)
 
     
Crash Bull 

Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 10
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014   

czyli jeśli mam mieczyk, toporek itd.. mogę ciepnąć nim potwora tylko muszę zadeklarować że takowy atak wykonuje dobrze kumam ??
 
     
Maciek 

Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 20 Sie, 2014   

Nie trzeba tego deklarować, jeśli broń ma możliwość ataku dalekosiężnego to wystarczy o tym poinformować reszte graczy i już. Tak samo niektóre potwory mają zdolność ataku dalekosiężnego.

Pamiętaj tylko że cel oddalony o dwa pola to nie figurka od ktorej dzielą cie dwa puste pola ale figurka która stoi na drugim polu.
 
     
mord

Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 25
Skąd: Poznan
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014   

Witam.
Czy można wykonać podczas jednej tury , 2 akcje ataku na tej samej postaci ?
 
     
mord

Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 25
Skąd: Poznan
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014   

Witam.
Czy można wykonać podczas jednej tury , 2 akcje ataku na tej samej postaci ?
 
     
klawisz

Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 21
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014   Pytanie o chowańce

Cześć,
Czy chowańce (Wilk i Szkielet) posiadają bazowo jakąś kość do obrony ?
 
     
Maciek 

Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 37
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 23 Sie, 2014   

Chowance nie posiadają bazowej kosci obrony jesli wyraznie nie jest to napisane na ich karcie.

Atakowac dwa razy moga bohaterowie. Poplecznicy, chowance potwory i sprzymierzency moga atakowac tylko raz
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 12