galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Początkujący i Oczekujący
Autor Wiadomość
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Sty, 2014   Początkujący i Oczekujący

Witam, w dniu jutrzejszym najprawdopodobniej otrzymam grę i zaraz się za nią zabieram ale po przeczytaniu kilku razy instrukcji nie ukrywam że mam kila pytań. Pozwolę sobie zadać pierwsze które mnie nurtuje od kilku dni...

Jeśli Drakula przesuwa się kartami po swoim szlaku, ja jako Dracula wybieram miasto kolejne które sąsiaduje z przykładowo obecnym itd.... mam zapamiętać w jakich miastach byłem by później zareagować jak łowca do tego miasta wejdzie ?

Czy to jest do spamiętania ? Czy może jest inny sposób ?

Pozdrawiam
Tomasz
 
     
sirafin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Sty, 2014   

Jeśli nie pamięta, może podejrzeć co leży na Szlaku, żeby się upewnić, najważniejsze żeby nie skłamać.
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Sty, 2014   

Ewentualnie możesz jak szalony przeglądać karty na ręce dla pewności :wink:
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   

Dziękuję za informacje. Dziś pierwsze rozdanie... nie ukrywam że łatwo nie jest choć staraliśmy się jak mogliśmy :)

Kilka pytań:
1. Jeśli łowca wejdzie do miasta gdzie jest "spotkanie" karta miasta staje się jawna i spotkanie staje się jawne... A co potem robię z tą kartą i odkrytym spotkaniem ?

Czy karta odkryta po każdej turze przesuwa się aż spadnie ze szlaku ?
A spotkanie wpada z powrotem na stos spotkań do losowania ?

2. Dojrzewanie spotkań.. chodzi tylko i wyłącznie o Nowe wampiry ? Przecież w większości spotkań nie ma opcji DOJRZEWAJ?

Jak spadnie ze stosu mam głośno powiedzieć że ma dojrzeć?
Ile dojrzewa ? Jedną turę ?
Czy odrazu dojrzeje ?
A jak dojrzeje to wrzucamy jej na stos wszystkich nieużywanych ?

3. Łowca losuje kartę przedmiotu i wydarzenia w dużym mieście...
Czy musi losować? To jest przymus ?
A jeśli wylosuje 4 to z tych istniejących jedną musi odrzucić ?

Dzięki za czas i odpowiedzi...
Jutro drugie podejście... modlę się by nic nie skopać :)
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Nie 02 Lut, 2014   

1. Karta i spotkanie zostają odkryte.
Spotkanie rozpatruje pan hrabia i najczęściej wyrzuca do puli.
A karta odkryta czeka na spadnięcie ze szlaku.

2. W większości nie, ale są jeszcze bodaj dwa spotkania dojrzewające.
Kiedy karta z dojrzewającym spotkaniem zejdzie z ostatniego miejsca na szlaku draculi, mówisz, że dojrzewasz spotkanie, pokazujesz, co dojrzało i to rozpatrujesz. Karta miejsca wraca normalnie do talii, a spotkanie do puli.

3. Nie musi. Wszystko może. Może pociągnąć jedną, może pociągnąć dwie, ale może też odsapnąć i nie ciągnąć żadnej, co w późniejszych etapach gry częściej się zdarza.
Jak wylosuje 4. kartę danego typu i jest to karta typu zatrzymaj, to może jakąś zagrać (o ile ma, coś co może w tej chwili zagrać), a jeśli nie może, to jedną z tych czterech kart odrzuca.

Ps. Chwała Draculi, nie daj się! Ostatnie 4 partie w moim gronie skończyły się przekołkowaniem lub inną nieprzyjemną śmiercią...
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lut, 2014   

I już po po pierwszym starciu... no cóż...przgrałem :( przebity drewnianym kołkiem ach...
ale łatwo się nie dałem, uciekałem lądem, morzem, blokowałem drogę.... i poległem...

I nasunęło się kilka ciekawych pytań:

1. Czy Dracula / Łowca może wyrzucić kilka kart wydarzeń jedną po drugiej ?
2. Nie rozumiem DETERMINACJI ? Co oznaczają liczby od 1 do 6

Czy to że w każdym dniu składającym się z 6 tur dla
determinacji 1 możemy użyć jeden raz danej opcji determinacji
determinacji 2 możemy użyć dwa razy opcji danej determinacji
determinacji 3 możemy użyć trzy razy opcji danej determinacji

Formalnie w jednej turze jeden gracz może użyć tylko raz ?

Jeśli znasz odpowiedz to proszę o łopatologiczne wyjaśnienie...
Jak to kontrolować w grze ?
Z dzisiejszej gry właśnie przez determinacje stworzył się ogromny chaos...
A do tego wszystkiego ta tzw. determinacja strasznie mnie irytuje:)

Gracze mogą się przemieszczać w każde miejsce planszy za 4 życia !!!
Ale w drugiej kolejce te 4 życia mogą sobie doładować... Czegoś tu nie rozumiem...

3. Czy w grze pojawia się sytuacja że znacznik Draculi przesuwa się z pierwszej karty szlaku na inną? Pytam z ciekawości.. Po co m pionek Draculi który formalnie mi przeszkadza w kładzeniu kart... ale może o czymś nie wiem...

4. Czy formalnie można zastosować metodę że każde nieodkryte spotkanie które spada ze szlaku może automatycznie dojrzeć...?

A i na koniec konkluzja... przegrałem tylko dlatego że podreptałem do własnego ZAMKU...
Coś podobnego...dojść że mój to jeszcze załatwiony dwa miasta dalej... cóż...drugi raz tego błędu nie popełnię....

Czekam na info
Pozdrawiam
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lut, 2014   

1. Z założenia, jeżeli chodzi o początek walki, zaczyna Dracula, potem mogą łowcy coś zagrać, potem znowu wampierz i ogólnie na zmianę to robią, oczywiście po drodze mogą pasować, więc może wyjść, że ktoś zagra dwie pod rząd.
Podobnie poza walką. Jeśli nikt nic nie chce dodać od siebie, możesz zagrać kolejną kartę. Oczywiście, o ile timing karty na to pozwala.

2. Determinację dostają na początku każdego dnia (nie tury), czyli z nadejściem świtu. Dostają wtedy jeden punkt determinacji.
Żeby odpalić którąś ze zdolności muszą wydać jeden punkt determinacji.

3. Ja chyba też. Jedynym moim podejrzeniem jest fakt, żeby mieć figurkę Draculi :cool:
4. Nope. Tylko to, co ma opcję dojrzewania.

Podejrzewam, że teraz ci się uda. I pamiętaj, że kryjówka to twój największy przyjaciel :mrgreen:
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Lut, 2014   

1. Dopytam o tą nieszczęsna determinację.
Otrzymujemy jeden punkt więcej " na nowy dzień "
Czyli rozumiem że w drugim dniu mamy jeden punkt determinacji w trzecim dwa itd.

Pytanie:
Na kartach pomocniczych mamy z tyły trzy rodzaje determinacji...
Proszę wyjaśnij mi założenia..

Łowcy posiadają jeden punkt determinacji. To oznacza że w ciągu jednego dnia każdy z nich może wykorzystać jedną z tych trzech opcji determinacji ?

Ale one mogą się powtarzać ? Czy w jednej turze chce opcję A w drugiej B ?

Jeśli determinacja będzie na pozycji 4 ...

To w ciągu całego dnia gracze mogą 4 razy korzystać z opcji determinacji ?

----
Sam nie wiem wydaje mi się że to straszne ułatwienie...
Jeden gracz za 4 życia się przesuwa gdzie chce
A inny go leczy i tak w koło Macieju :)

A Biedny skrzydlaty musi uciekać... :)

Już rozumiem jakby było 6 opcji determinacji i każdego dnia jest odkrywana nowa...
I każdy z graczy może w ciagu jednego dnia użyć raz danej opcji determinacji...
wtedy ma to sens...

------------- i mam jeszcze zapytanie o karty wydarzeń -----------

2.TAJNA BROŃ - Zagraj tę kartę kiedy dracula odkryje spotkanie w miejscu w którym się znajdujesz ale zanim wywrze ono efekt..

Graliśmy tak że jeśli łowca wejdzie do miasta w którym byłem automatycznie odkrywam miasto i spotkanie które na nim jest... kiedy wiec łowca ma rzucić tę kartę...

Czy on musi rzuć tę kartę najpierw przed wejściem do miasta...i jeśli trafi na spotkanie to karta niweluje je... ???

3.TELEGRAM - Miasta na Szlaku Draculi i w Katakumbach które są połączone pojedyńczą drogą z miastem w którym obecnie przebywasz zostają natychmiast odkryte...

Ale każde miasto jest połączone pojedynczą drogą??? Mam odkryć cały szlak ?
Przecież szlak to miasta połączone... nie rozumiem...

4.OSTRZEŻONY / to samo jak TELEGRAM...
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Lut, 2014   

Dobra, to lecimy jeszcze raz łopatą przez łeb ;]
Grę zaczynasz o świcie. Ruch Draculi, łowcy. Koniec tury. Nastaje południe (tura druga). Łowcy wciąż nie mają punktów determinacji. Trzecia tura. Czwarta - nastaje noc. Łowcy wciąż nie mają żadnego punktu determinacji. Północ. Brzask.
I w końcu nastaje świt. Nowy dzień. Dracula dostaje jeden punkt na torze wampirów, a łowcy swój pierwszy punkt na torze determinacji.
Jeśli póki, co wszystko klarownie, lecimy dalej.
Łowcy mając ten jeden punkt determinacji mogą go wydać na jedną z trzech opcji opisanych na tyle karty pomocniczej. Najczęściej wygląda to tak, że dogadują się na początku ruchu Lorda Godamlinga, czy ujawnić ostatnią kartę na szlaku Draculi. Jeśli tak postanowią, ty jako Dracula odsłaniasz ostatnią zakrytą kartę na swoim szlaku, a oni zmniejszają swoją determinację z 1 punktu do zera. Skoro już wykorzystali swój jedyny punkt determinacji, nie mogą już korzystać z opisanych na karcie pomocy opcji, ponieważ nie mają czym 'zapłacić'.
Jeżeli idzie im dobrze i nie zużywają tego pojedynczego punktu determinacji, on zostaje na swojej pozycji do nastania kolejnego świtu. Wtedy dostają kolejny punkt i łącznie mają dwa (raz mi się to zdarzyło). W takiej sytuacji mogą ci zrobić wjazd na chatę ( o ile oczywiście wiedzą, gdzie jesteś) i dwa razy się teleportować w jednej turze na wybrane miasto lub wykonać dowolną kombinację zdolności wynikających z determinacji w ilości dwóch akcji.
Uff... Mam nadzieję, że wszystko rozwiałem i twoi łowcy stracili bardzo dużo determinacji ;]

2. Odkrywasz kartę, odsłaniasz spotkanie, żeby łowca wiedział, co go czeka i w tym momencie może zagrać tą kartę. Po jej rozpatrzeniu dopiero następuje rozpatrzenie spotkania.

3. Chodzi o miasta sąsiadujące drogą (nie koleją) z aktualnym miastem, w którym znajduje się łowca. Przykłady nie zapodam, bo planszy nie chce mi się rozkładać, ale mniemam, że da się mnie zrozumieć.

4. Ostrzeżony to nie była karta anulująca spotkanie przed wywarciem przypadkiem? Jeśli dobrze pamiętam... Wtedy sprawa ma się identycznie do tej z punktu drugiego - odkrywasz spotkanie a jakiś podły człowieczek zagrywa kartę, że został ostrzeżony i odkryte spotkanie zostaje usunięte.

A teraz daj im popalić, przegryź tętnice albo coś w tym stylu :twisted:
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   Kolejna porażka

Witam, właśnie skończyliśmy drugie podejście do Draculi, nie ukrywam że po raz kolejny dałem ciała, by nie powiedzieć upuściłem krwi!!!

Graliśmy w 6 osób ( 5 Łowców i Dracula ), odrzuciliśmy z gry karty:
Hipnotyczny szał i Wymknął się.

6 pionek ma poniższe zdolności:
+1 do rzutu koleją
+1 do rzutu podczas walki

Dla wyrównania szans jeśli Dracula zaatakuje łowcę ma +1 do rzutu kością...

Zagrałem wszystkimi specjalnymi kartami Draculi, nie ukrywam że jakoś przez pierwszy dzień ( 6 rund ) dawało się uciec. Ale od momentu gdy trafią na mój szlak, lub stoczą pierwszą walkę zaczyna się horror. Dosłownie nie jestem wstanie przed nimi uciekać...później to tylko formalność...

Już miałbym większe szanse gdyby nie to że podczas przegranej lecą całe linie krwi a nie np. 3 czy 2 sztuki :)

Sam już nie wiem... teraz oczywiście będę się czepiał ale łowcy mają strasznie dużo przedmiotów...przed walką jak mi wyrzucą karty wydarzeń to nie wiem jak się nazywam...

A jak jeszcze wykorzystają punkty determinacji to sam powinienem się pochlastać:)

Sam nie wiem... na szlaku draculi hoduje wampiry ale gdzie tam żaden nie chce dojrzeć...nawet dziś tak się uwzięli że szlak odkrywali po kolei a co za tym idzie z hodowli wampirów nici :(

Dzień...mija powoli...czasem mały bonus przesuwam znaczki o jedno pole dnia i nocy...i co z tego... łowcy mają kartę że to cofają... ach...

Stwierdzenie:

Wiem że łowca może pozostać w danym mieście w którym obecnie się znajduje.... i może to zrobić ile razy chce...a Dracula ma tylko jedną kryjówkę...

Dziś nasunęły się następujące pytania:

1. Czy jeśli w mieście X odbędę starcie z łowcą i przegram bądź wygram. Oboje nadal stoimy w tym samym mieście..i co dalej w kolejnej turze znów mamy walczyć albo on mnie albo ja jego ???

Czy już do walki nie może dojść...? Jak to powinno wyglądać...

2. Czy formalnie wygrana walki zależy tylko i wyłącznie od rzutu kością?
Już któryś raz z kolei w nocy używam karty kły / hipnoza i za każdym razem gdy przegram w żucie łowca załatwia mnie kołkiem... i koniec...


Jeśli masz / macie jakieś rady bardzo proszę o sugestię... zaznaczam że się nie poddaje, nigdy się nie poddam:) natomiast zastanawiam się co robię źle...

Czy faktycznie atakować i nie patrzeć na sytuacje...może ucieczka nie jest dobra...najgorsze jest to że jak raz będę walczył to potem jak sępy będą się nade mną pastwić...i znów raz, dwa trzy walki i koniec...

Jak tu uciec po walce... ???

3. Czy jeśli Dracula posiada 4 karty wydarzeń...i otrzymuje kolejną musi jedną z tych 4 wyrzucić na stos czy może nie w swojej kolejności nimi zagrać...? Czyli wyrzucić jakąś po otrzymaniu tej dodatkowej ?

4. Czy przed Walką faktycznie łowcy mogą wyrzucać karty wydarzeń i wspierać łowcę z którym walczę?

5. Czy łowca który zostaje w mieście...może po raz kolejny losować kartę wydarzenia i - lub kartę przedmiotu... Czy jeśli stoi w miejscu to nic się nie dzieje...?
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

Dodatkowy łowca to kołek między żebra na starcie. Może dwójka ludzi grać jako półmózgi i prowadzić jedną postać, ale dodatkowy 'fizyczny' łowca to według mnie zbyt duże zaburzenie balansu. Jeśli już macie grać na 6 osób, skorzystaj z nieoficjalnego rozwiązania, gdzie dracula ma sługusa wilkołaka (przyznam się, że jeszcze nie grałem, więc nie wypowiem się, czy dobre, czy nie).

1. Jeżeli ruszyłeś się i to ty napadłeś na łowcę - łowca może w swojej turze zostać i cię posmyrać kołkiem.
Jeżeli łowca wpadł w odwiedziny - w swojej turze musisz się ruszyć. Możesz oczywiście zagrać powrót, kryjówkę, ale ruszyć się musisz.

2. Zasadniczo tak. To jest jedyny minus tej gry. Możesz jeszcze zagrywać wydarzenia +1 do walki, ale kostki to zawsze kostki.
Dlatego... Walcz, kiedy naprawdę jesteś gotowy, a twoja ofiara mam mało przedmiotów (bo np wszystkie musiała odrzucić po którymś spotkaniu).
Oczywistym jest też, żeby atakować wyłącznie w nocy, bo tak to masz szansę tylko rozśmieszyć łowcę.
Jeżeli wiesz, że łowca ma tylko jeden mocny na ciebie przedmiot, zagraj 'szał' albo jako pierwszą kartę w walce 'siłę' - najprawdopodobniej przedmiot zostanie zniszczony i będziesz miał potem łatwiej, o ile łowca od razu nie spierdzieli w następnej turze walki.
Osłabiaj graczy agentami. Zwłaszcza we wschodniej części europy - agenci mają tam +1 do walki. Jeżeli zagrasz agenta z pistoletem, pułapkę i będzie to w europie wschodniej masz z automatu +3 :twisted:

3. Dobiera piątą i zanim jakąś będzie musiał wyrzucić, może jakąś pasującą do sytuacji zagrać. Jak nie może (bo np wszystkie karty są 'zagraj na początku swojej tury'), którąś z tych pięciu musi wyrzucić.

4. Mogą. Chyba, że na karcie jest dopisek, że może zagrać ją tylko osoba biorąca udział w walce/spotkaniu. Ale zawsze ty możesz jako pierwszy zagrać kartę wydarzenia przed walką.

5. Ruszył się o zero, ale jego faza akcji nie przepada. Wciąż może zbierać ekwipunek, odpoczywać i tak dalej...
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Lut, 2014   

Dziękuję za info, czy wiesz może gdzie można znaleźć szkic działań sługusa wilkołaka...na jakiej zasadzie to działa ? Czy wilkołak ma te same możliwości co Dracula...tyle samo żyć itp... gdzie mogę o tym poczytać..
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lut, 2014   

Na BGG znalazłem i chyba za pierwszym razem też tak było ;]
Stety-niestety tylko wersja angielska.
http://files.geekdo.com/g...e86d13d6d780fc2
 
     
blofeld1410
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Lut, 2014   

Witam, dziś kolejne starcie za mną, tym razem graliśmy w 5 osób ( nie grała karta nr 4 MINA ) a zamiast tego brał udział 5 pionek z umiejętnościami +1 do rzutu kostką podczas walki i +1 do podróży koleją.

Oczywiście zastosowałem strategię walki a nie ucieczki ( to już 3-cia strategia która wdrożyłem ). Niestety to nic nie dało bo po raz kolejny przegrałem z kretesem :( :( i mówiąc szczerze to już nie mam sił. Od trzech tygodni bardziej mnie dół łapie niż chęć samej gry. Wiem że nie można ciągle wygrywać ale szczerze przyznam że to już nie chodzi o samą przegraną bo się do niej już przyzwyczajam ale o coś innego:

Słuchajcie czy w tą grę w ogóle można wygrać po stronie Draculi ?
Ułożyłem szlak ze spotkań, łowcy go rozgromili w 15 minut i nie ważne czy to było dla nich ważne czy nie rach / ciach i po sprawie.

Na tyle kart wydarzeń które otrzymują szlak jest odkryty w tak szybkim czasie że zanim się zmiarkuje jest już za późno.

Nie wiem, obym się mylił ale łowcy mają tak duże możliwości działania wspólnie że jeden Dracula nie da sobie rady.

Przed walką jak się łowcy rzucili to z dwóch kart wydarzeń mieli +2 do rzutu kością, sprzymierzeńca takiego że nie mogę użyć kart szpony, ucieczka i coś jeszcze bo jak użyje to race krew... masakra.

Słuchajcie mamy NOC, mam podobno takie super karty... no to walczę...
zaatakowałem łowcę. Rach / ciach przegrałem a za nim zgodnie z koleją uderzyło 3-ech pozostałych.. i koniec.

Raz pech
Drugi raz pech
Jak udało mi się wygrać za trzecim razem to raptem odebrałem łowcy 2 serca... i pytam co z tego jak determinacja go uzdrowi...lub inna karta wydarzenia...

Nie wiem jak wy ale naprawdę albo ja czegoś nie rozumiem albo po prostu się do tego nie nadaje.

Acha...za każdym razem gdy używam super kart nocnych....przegrywam z kretesem..dziś używałem najczęściej SZPONY to przynajmniej jak przegrałem to traciłem po 3 krople krwi a nie odrazu cały rząd.

Muszę się poważnie zastanowić nad wprowadzeniem pomocnika wampira bo w innym wypadku gra jest nudna. Ucieczka przegrywał, walka przegrywam...masakra.


Czy macie jakąś sprawdzoną strategię dla Draculi, zaznaczam tylko że łowcy w mojej grupie są jak sępy jak raz cię podpatrzą to koniec i ani postać wilka ani cud nad Wisłą nie pomogą.
 
     
Dziobak
[Usunięty]

Wysłany: Nie 23 Lut, 2014   

blofeld1410 napisał/a:
Oczywiście zastosowałem strategię walki a nie ucieczki

Taką strategię możesz zastosować bardzo rzadko i tylko jak już w pełni opanujesz grę draculą.

blofeld1410 napisał/a:
Słuchajcie czy w tą grę w ogóle można wygrać po stronie Draculi?

Yup. Ostatnie 3 gry u dracula u mnie przegrał (chociaż jedną do 5 punktów na torze), ale wcześniej było bardzo różnie.

blofeld1410 napisał/a:
Przed walką jak się łowcy rzucili to z dwóch kart wydarzeń mieli +2 do rzutu kością, sprzymierzeńca takiego że nie mogę użyć kart szpony, ucieczka i coś jeszcze bo jak użyje to race krew... masakra.

Co proszę? Jakie +2 do rzutów. W $^*&* cię robią, kart do końca nie czytają, o co come one?! Na karcie dającej +1 do rzutu jest wyraźnie napisane, że można tylko jedną taką kartę zagrać. A na sojusznika rzucasz diabelskie moce i masz z głowy.

blofeld1410 napisał/a:

Słuchajcie mamy NOC, mam podobno takie super karty... no to walczę...
zaatakowałem łowcę. Rach / ciach przegrałem a za nim zgodnie z koleją uderzyło 3-ech pozostałych.. i koniec.

Po pierwsze - to że jest noc nie znaczy z automatu, że możesz atakować. Jeżeli łowca ma komplet przedmiotów może to być ryzykowne.
Po drugie - skoro za nim uderzyło 3 kolejnych łowców znaczy się, że szli gromadą, a skoro szli gromadą, to cała reszta planszy była nieobsadzona, a twój atak był niczym nie skażonym szaleństwem.

blofeld1410 napisał/a:
Jak udało mi się wygrać za trzecim razem to raptem odebrałem łowcy 2 serca... i pytam co z tego jak determinacja go uzdrowi...lub inna karta wydarzenia...

Jeżeli stać ich na leczenie punktami determinacji, to podejrzewam, że nadal coś źle tam robicie. Z gier, w których ja brałem udział, determinacja może 3 razy posłużyła do leczenia.

blofeld1410 napisał/a:
Acha...za każdym razem gdy używam super kart nocnych....przegrywam z kretesem..dziś używałem najczęściej SZPONY to przynajmniej jak przegrałem to traciłem po 3 krople krwi a nie odrazu cały rząd.

Ale szpony ssą... Szponami ile zadasz obrażeń? 1? Tak nikogo nie zabijesz. Jak ostatnio sprawdzałem, co potrafią szpony, uznałem tą kartę za bezużyteczną...

blofeld1410 napisał/a:
Czy macie jakąś sprawdzoną strategię dla Draculi, zaznaczam tylko że łowcy w mojej grupie są jak sępy jak raz cię podpatrzą to koniec i ani postać wilka ani cud nad Wisłą nie pomogą.

Przeczytaj jeszcze raz instrukcję. Od deski do deski. Ze zrozumieniem.
Potem przeczytaj FAQu.
Na koniec możesz obejrzeć jakieś wideo-recenzje pokazujące między innymi jak grać.
Podejrzewam, że to złe zrozumienie przez was zasad przede wszystkim zabija Draculę, a nie łowcy, czy twoja zła strategia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 14