galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 7
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Figurki Chowańców
stiepan88

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 943

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 16 Paź, 2018   Temat: Figurki Chowańców
Czy są gdzieś dostępne figurki chowańców ? bo niczego nie umiałem znaleźć. Chodzi mi o zombiaka dla nekromanty , cień dla iluzjonisty itd itp
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 10 Paź, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
nie chodzi o tę kartę ale już doczytałem treść karty więc mam już jasność. I jeszcze raz dzięki za pomoc.
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 10 Paź, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Dzięki za odpowiedź.
Kolejne pytania.
Czy karę za wodę płacimy za każde pole wody czy tylko jak do niej wchodzimy ?
Czy umiejętność apostoła która daje leczonej postaci kość mocy żółtą może się kumulować?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 09 Paź, 2018   Temat: Cienista Góra
Hej, wyjaśni mi ktoś jak w misji "Cienista Góra" w drugim spotkaniu Mroczny władca zdobywa znaczniki bohaterów ? Smok rozumiem jak "zabije" to zdobywam żeton bohatera ale czy tam nie ma błędu w opisie jeśli chodzi o to że mroczny władca dostaje na początku żeton jeśli jakiś bohater jest nieprzytomny . Plus grając z 4 bohaterami MW musi zdobyc tych znaczników 12? Próbując samym smokiem nie jest to zbyt proste. No chyba że ta misja jest zdecydowanie nastawiona na bohaterów. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi to objaśnił.
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 21 Wrz, 2018   Temat: Stany
Kolejne pytanie bo nie umiem tego w instrukcji znaleźć.
Jak potwory mogą odrzucić karty stanów takie jak trucizna?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 19 Wrz, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
kozakkube napisał/a:
Cytat:
Czy Eliza może wykonywać obie akcje na przelewanie krwi na ołtarz w jednej turze? chodzi mi o zakazane inkantacje i ofiarę z krwi ?


Tak może wykonać 2 razy zakazana inkantacje, zwykle zasady mówią "raz na turę" jeżeli nie może wykonać tej samej akcji 2x.

Cytat:
Oraz czy na ołtarz należy zebrać 25 obrażeń na całość czy w sumie 50 na każdą z jego części?


25 na całość, 50 było by totalną przesadą :P


no właśnie ostatnio grałem i w trakcie stwierdziliśmy że musi chodzić o 50 bo inaczej bohaterowie nie mieliby szans. Jako MW miałem już komplet a oni nawet drzwi nie mieli otwartych. Chyba nie mieli aż takiego pecha albo ja aż tyle szczęścia XD
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
stiepan88

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 136531

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 19 Wrz, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Pytania odnośnie przygody "krew nie kłamie"
Czy Eliza może wykonywać obie akcje na przelewanie krwi na ołtarz w jednej turze? chodzi mi o zakazane inkantacje i ofiarę z krwi ?
Oraz czy na ołtarz należy zebrać 25 obrażeń na całość czy w sumie 50 na każdą z jego części?

Z góry dziękuję za pomoc
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 15