galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 87
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 10 Sie, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Witam,
Naświetlę sprawę...
Jest taka postać ASTARRA która ze zdolności postaci możeza 1 punk ruchu teleportować na puste pole obok bohatera znajdującego się o 3 pola od niej...
Nie ma zaznaczone informacji że ma to być najbliższą pole.

Postać dobrała klasę Iluzjonista Gdzie wizje traktowane są jak bohaterowie. - Zgadza się?
Czyli ASTARRA może teleportować się do własnych wizji?

Są też zdolność za 1 exp
Ścieżka iluzji która w zamian za ruch ze zmęczenia może przemieszczać wizje o 1 pole.
przy połączeniu zdolności postaci wraz ze zdolnością klasy za 1 exp można wystawić wizje o 2 pola następnie wydać 1 punkt zmęczenia aby otrzymać 1punkt ruchu ->następnie teleportować się do przesunietej (ze zdolnosci) już wizji. Co daje ruch o 4 pola za 1 zmeczenie :)
Czy tak można? Czy raczej postać musi się poruszyc ze zmeczenia i nie dopiero potem przesunąć iluzję? A co za tym idzie wydać kolejny punkt ruch aby się teleportować?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 10 Sie, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Bondu

jeśli chodzi o pytanie ze "Spoczynkiem rellegara" która to kampania? bo nie wiem gdzie szukać.


Jest to akcja.
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Czw 10 Maj, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Kolejne pytanie dotyczy scenariusza "lochy khinn "DRugie spotkanie oraz zagrania tam Kobold-ów

czy jeśli z alarmu wchodzi grupa koboldów to wchodzi cała grupa? czy tylko bossowie?
Przy minionach jest zapis SKROMNE POCZĄTKI - tego potwora nie umieszcza się na planszy w fazie przygotowań do gry.
Jak zakwalifikować w tym scenariuszu podniesienie alarmu? gdzie jest tylko zapis
"umieszcza 1 otwartą grupę na kafelku wyjścia"

kolejne pytanie
Którędy bohaterowie mają opuścić planszę niosąc wiadomość?? gdzie pojawia się wsparcie? Gdzie pojawiają sie grupy z alarmu?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 09 Maj, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Witam,

Jesteśmy świeżo po rozegraniu "Saradyn w płomieniach" wśród bohaterów był geomanta.
Wszyscy bohaterowie w jednej chwili wyskakują poza krawędź - wraz z nimi wilk życia 3 (władca zwierząt) i kamienie geomanty - dwa kamienie po 2 życia każdy.

Pytanie
w jakiej kolejności spadają? W scenariuszu napisano że pierwsi pojawiają się bohaterowie a potem potwory.
Czy kamienie geomanty które traktujemy jak przeszkody spadają? Bo wilk jest traktowany jak figurka więc spada.
Ale czy kamienie geomanty spadają? Jeśli tak to czy od razu się rozbijają(koszt upadku to 2 obrazenia)? Jeśli nie gina odrazu to czy mogą zająć miejsca (wyznaczone specjalnie) co spowoduje że bohaterowie pojawia się o kilka kratek dalej? Czy pierwsi spadają bohaterowie a po nich ich chowanie? Więc to bohaterowie zajmują wyznaczone miejsca A chowańce te oddalone?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 14 Mar, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Dzięki za info o Kamieniu Ndl - wiem że sa to dwie różne zdolności ale jedna jest strzałem od bohatera w druga z KAMIENIA
Chodziło o to czy Kamień może ZAATAKOWAĆ SAM SIEBIE - z tej 2exp zdolności. |
Już ustaliliśmy że może (choć nie jest to napisane w zdolności).



Pytanie odnośnie przygody SPADKOBIERCY KRWI - "URTHKO POWSTAJE"

Czy Lord Merick Farrow podnosząc jeńca zużywa akcję? W tłumaczeniu znów olali taki istotny szczegół. Wyraźnie za to napisali żeby wywalić go w otchłań zużywa 1p ruchu.

"Za każdym razem kiedy Lord MF wchodzi na puste pole, które sąsiaduje z jeńcem, może podnieść tego jeńca"
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
ooo super chętnie zapoznam się z ich odpowiedzią. Bo zgadzam sie w 100% że kamień może zostać zaatakowany.
Tylko na jednej karcie jest cały opis o ataku na kamień a na drugiej już nie. Wielkie dzięki za pomoc.

Jak kontaktujesz się z FFG?
email? stronka/formularz kontaktowy?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Można go zaatakować OK
Ale czy można go zaatakować z Magmowej Furii? Zasięg i pole widzenia liczy sie od kamienia. Czyli bohater atakuje kamieniem kamień.
Czyli zdolność za 1 exp Udręka Ziemi to gorsza wersja Magmowej Furii? czyli zdolność 1 exp zupełnie zbędna.
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
MAGMOWA FURIA - 2exp - Akcja (2 zmęczenia) Wykonaj atak bronią magiczną, mierząc zasięg i pole widzenia od pola na którym znajduje się ZAKLĘTY KAMIEŃ. Ten atak otrzymuje podpalenie (automatyczne jeśli były zadane rany) oraz (wzmocnienie) atak obszarowy

czy bohater korzystając z zdolności MAGMOWA FURIA 2exp może obrać ca cel własny kamień?

Przytoczyłem tekst 1expowej zdolności bo to ona ma na karcie zapis o ataku w pole z kamieniem.
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Witam

jest zapytanie odnośnie zdolności klasy mag GEOMANTA

Klasa ta posiada "ZAKLĘTY KAMIEŃ"
chowańca którego zapis na karcie mówi że uważa sie go za przeszkodę oraz że może on stać się celem ataku lub atak może na niego wpłynąć.

następnie klasa ta posiada takie dwie zdolności
1exp - AKCJA (1 zmęczenie) - Wyczerp tę kartę aby wykonać atak bronią magiczną, obierając za cel pole zajmowane przez ZAKLĘTY KAMIEŃ. Ten atak staje sie atakiem obszarowym. Nie musisz mieć zasięgu ani pola widzenia do tego pola. Po wykonaniu tego ataku ZAKLĘTY KAMIEŃ zostaje pokonany.

2exp - Akcja (2 zmęczenia) Wykonaj atak bronią magiczną, mierząc zasięg i pole widzenia od pola na którym znajduje się ZAKLĘTY KAMIEŃ. Ten atak otrzymuje podpalenie (automatyczne jeśli były zadane rany) oraz (wzmocnienie) atak obszarowy

Pytanie jest następujące
czy bohater korzystając z zdolności 2exp może obrać ca cel własny kamień?
Czyli czy w zdolności za 2 exp mieści sie zdolność 1expowa
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 06 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Wielkie dzięki

czy mogę spodziewać się wykrycia kolejnych "baboli" tłumaczeń? Wykryliście jakieś nieścisłości ?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pon 05 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
Czy ktoś wie gdzie znajdę FAQ do spadkobierców krwi?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Pon 05 Lut, 2018   Temat: Pytania odnośnie zasad.
KAMPANIA "SPADKOBIERCY KRWI"

"Oblężenie wieżycy niebios"

czy pociąganie za poszczególne dźwignie to akcja?

Pytanie do karty MW NIEŻYCZLIWOŚĆ

czy mogę przyzwać sługusa "Stado kruków" jeśli chce go wstawić za potwora o ilości życia 2?

karta mówi aby UMIEŚCIĆ żeton sługusa obok wybranego potwora. Następnie ten potwór otrzymuje 4♥
- czyli jak przypuszczam w wypadku stwora z ilością życia 2 = ŚMIERĆ

Pozdrawiam
  Temat: Pytanie - Hero ans Monster Collection
mplysy

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 1834

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 18 Sie, 2017   Temat: Pytanie - Hero ans Monster Collection
Czy sa pozostałe instrukcje?
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 11 Kwi, 2017   Temat: Pytania odnośnie zasad.
ja to widzę tak
bohater atakuje stwora.
ma dwie błyskawice + 1 z przedmiotu
MW rzuca kartę na MAGA
test nie wyszedł
Karta MW posiada atrybuty:
1 błyskawica: cierpisz 1 zmęczenie
ORAZ
1 błyskawica: cierpisz 1 zmęczenie i otrzymujesz 1 obrażenie

MW może wybrać jak wydaje wszystkie trzy błyskawice
czyli np obie opcje z karty MW
1:błyskawica - cierpisz 1 zmęczenie
2:błyskawica - Cierpisz 1 zmęczenie i otrzymujesz 1 obrażenie
3:błyskawica - tu MW raczej nie da ogłuszenia - chyba że atak nie zadał obrażeni bo wtedy ta opcja nie wpływa na stwora /
nie doda też +2 do obrażeń ataku (z broni)
ani nie da ze zdolności cierpisz 1 zmęczenie i dodajesz 2 obrazenia
na miejscu MW dał bym OGŁUSZENIE jeśli atak nie zadał obrażeń (efekt zerowy)
lub wyleczył 1 zmęczenie co jest rozwiązaniem REMISOWYM ;)
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
mplysy

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 112909

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 11 Kwi, 2017   Temat: Pytania odnośnie zasad.
jeśli mag nie przejdzie testu
also gain: zyskuje również
czyli atak ma zarówno |
piorun: cierpisz 1 zmęczenie
jak i
piorun: cierpisz 1 zmęczenie i otrzymujesz 1 obrażenie

To Mroczny Władca decyduje jak wyda twoje wzmocnienia - nie muszą to być wzmocnienia z broni/umiejętności
 
Strona 1 z 6
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 15