galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 7
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
mo850425

Odpowiedzi: 1307
Wyświetleń: 205951

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 23 Kwi, 2014   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
1.Mam pytanko odnośniekarty Sun Temple of Chotec
http://deckbox.org/whi/Sun%20Temple%20of%20Chotec

Jak rozumieć treść tej karty? Czy jak mam piramidę w każdej strefie to:
A. zmniejszam o 1 koszt tylko pierwszej zagranej gdziekolwiek jednostki, czy
B. zmniejszam o 1 koszt pierwszej zagranej jednostki do danej strefy z piramidą (czyli jak mam piramidę w każdej strefie to bonus działa na pierwszą jednostkę zagraną do pola bitwy, pierwszą jednostkę zagraną do królestwa i pierwszą zagraną do misji, czyli zgarniam bonusa za 3 jednostki w danej turze)?

2. Drugie pytanie dotyczy Garden of Morr
http://deckbox.org/whi/Garden%20of%20Morr

Rozumiem, że jak jednocześnie ginie kilka jednostek (np.w fazie pola bitwy) to biorę tylko jeden żeton. Ale co się dzieję jak któraś jednostka zginie później np. z dzikości albo innego efektu? Biorę kolejny żeton? Jak najpierw zginie jedna jednostka, a zachwilę druga z jakiegoś innego efektu to biorę 2 żetony?

Z góry dziękuję za pomoc
  Temat: Ukryte królestwa + podstawka?
mo850425

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 9940

PostForum: Ukryte Królestwa   Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   Temat: Ukryte królestwa + podstawka?
Czyli rozumiem, że żeby zagrać np. samymi lizardami potrzebuję jesze Marszu potępionych? A w przypadku np. lęśnych elfów muszę kupić jeszcze kilka tych małych dodatków? Dziwne to trochę bo producent pisze, że do Ukrytych Królestw potrzebna jest jedynie podstawka. Sposób na naciągnięcie gracza?
  Temat: Ukryte królestwa + podstawka?
mo850425

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 9940

PostForum: Ukryte Królestwa   Wysłany: Sro 16 Kwi, 2014   Temat: Ukryte królestwa + podstawka?
Witam. Posiadam jedynie zestaw podstawowy i mam zamiar kupić ukryte królestwa. Zastanawiam się czy w tych dwóch zestawach starczy mi kart żeby złożyć pełne talie dla 4 nowych ras? Bo widziałem listę kart w królestwach i jakoś brakuje sporo kart żeby dobić to 50 dla którejś z ras. Starczy mi neutrali z podstawki żeby dobić do tej 50? Zaznaczam, że nie chcę mieszać ras i nie planuję kupować innych dodatków.
  Temat: Kilka dręczących mnie pytań
mo850425

Odpowiedzi: 133
Wyświetleń: 25471

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 02 Lip, 2013   Temat: Kilka dręczących mnie pytań
Mam pytanko odnośnie karty Daemonslayer . Czy jeżeli mam 3 takie karty na stole i kładę jedno rozwinięcie to:
a - odpalam wszystkie 3 akcje z tych kart i na każdą kładę żeton
czy:
b - mogę skorzystać z akcji tylko jednej z tych kart (bo położyłem tylko jedno rozwinięcie) i położyć tylko 1 żeton na jednej z tych kart.

Strasznie mnie to nurtuje, bo jest więcej podobnych kart np. Orc Shaman albo True Mage.

Drugie pytanie dotyczy właśnie karty True Mage . Czy treść tej karty oznacza, że co turę zadaję o jedno obrażenie więcej (o ile będę kładł co turę rozwinięcie)? Bo nigdzie nie widzę żeby na kracie pisało coś o odrzucaniu żetonów.
  Temat: hijackowe średnio-skomplikowane problemy
mo850425

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 7318

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 20 Cze, 2013   Temat: hijackowe średnio-skomplikowane problemy
Wczoraj grając z żoną mieliśmy taką sytuację: na stole znajduje się Krasnoludzki zwiadowca (nie bierze udziału w walce i ma nasobie jedną ranę). W czasie ataku krasnoludów ginie jedna ich jednostka, a także ta jednostka wroga: Pełzający pomiot Chaosu. I teraz pytanie: obie karty mają efekty wymuszone więc kto ma pierszeństwo. Razem z żoną założyliśmy, że oba efekty odpalane są jednocześnie, a więc Pomiot zniszczy Zwiadowców, a Zwiadowcy jedncześnie wypłacą komuś jeden atak za jednostkę, która w trakcie walki opuściła grę. Dobrze kombinuję?
  Temat: Warhammer: Inwazja Zestaw Podstawowy
mo850425

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2602

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 11 Cze, 2013   Temat: Warhammer: Inwazja Zestaw Podstawowy
Nie wiecie gdzie można jeszcze kupić nowy "Warhammer: Inwazja Zestaw Podstawowy" po polsku? Słyszałem, że ma być wznowiony nakład ale nie wiem czy to prawda?
  Temat: ROK 2013 - Plany Wydawnicze
mo850425

Odpowiedzi: 465
Wyświetleń: 119932

PostForum: Plany wydawnicze   Wysłany: Wto 11 Cze, 2013   Temat: ROK 2013 - Plany Wydawnicze
Czy (i jeżeli tak to kiedy) będzie wznowiony "Warhammer Inwazja Zestaw Podstawowy" po polsku?
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 15