galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 31
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Lubin/Polkowice/Legnica i okolice
darecki

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4471

PostForum: Miejsca gdzie można zagrać w Inwazję   Wysłany: Nie 09 Wrz, 2012   Temat: Lubin/Polkowice/Legnica i okolice
bump
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
darecki

Odpowiedzi: 1309
Wyświetleń: 209956

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 29 Cze, 2012   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
jak atakuje Krwiopijcą to obrazenia nie moga byc anulowane, taka zdolnosc rogatego
  Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
darecki

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2392

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 29 Lis, 2011   Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
a co w sytuacji kiedy na dana jednostke rzucam http://deckbox.org/whi/Bathe%20in%20Blood

czy moge nastepnie ja poswiecic uzywajac Slave Pen'a? wg mnie tak bo jednostka jest caly czas w grze a ulega poswieceniu dopiero pod koniec tury czyli moze byc targetowana przeze mnie badz przeciwnika
  Temat: Lubin/Polkowice/Legnica i okolice
darecki

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4471

PostForum: Miejsca gdzie można zagrać w Inwazję   Wysłany: Pon 28 Lis, 2011   Temat: Lubin/Polkowice/Legnica i okolice
Witam!

Jest nas garstka osob z Chocianowa i z checia pogralibysmy w wiekszym gronie. Rejon ogolnie pojetego zaglebia miedziowego. Anyone?
  Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
darecki

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2392

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
ok to jeszcze pytanka odnosnie efektow kart:

- czy odrzucenie karty w wyniku ZWIADU jest traktowane jako efekt karty?
- mam na stole 2 x http://deckbox.org/whi/True%20Mage, odpalam akcje jednej karty, odpalam akcje drugiej, wrzucam rozwiniecie - rozpatrujemy - zeton zasobow trafia i na jedna karte i na druga, correct?
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
darecki

Odpowiedzi: 1309
Wyświetleń: 209956

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 15 Lis, 2011   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
czy kiedy przeciwnik zagrywa akcje karty http://deckbox.org/whi/Lobber%20Crew ja zagrywam z reki http://deckbox.org/whi/Gryphon%20Legionnaire a nastepnie moge ich poswiecic?

i jeszcze - czy karta http://deckbox.org/whi/Eatine%20Harbour dziala na jednostki ktore maja akcje w momencie gdy sa zagrywane z reki (Rodrik, Osterknacht)?
  Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
darecki

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2392

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Nie 13 Lis, 2011   Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
ok czyli jakiekolwiek akcje ktore nic nie kosztuja nagle kosztuja jeden zeton zasobow?

i jeszcze: http://deckbox.org/whi/Shield%20of%20Saphery chroni przed wszystkimi zdarzeniami po slowie "Akcja"? czyli bez wymuszonych i efektow trwalych?
  Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
darecki

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2392

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Nie 13 Lis, 2011   Temat: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
http://deckbox.org/whi/Iron%20Discipline

http://deckbox.org/whi/Church%20of%20Sigmar

czy "kazda inna akcja" i "efekt kart" to rowniez np. akcje jednostek ktorych aktywowanie nic nie kosztuje? i w takim wypadku KAZDA akcja ktora nie wymagana placenia zasobow bedzie wymagac jednego (w przypadku kosciola)?
  Temat: Akcje...
darecki

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 18412

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 11 Lis, 2011   Temat: Akcje...
ajajaj moj blad, w pkcie 1 chodzilo mi o karte: http://deckbox.org/whi/Hawkeye%20Archer ktora ma Bloodboil Fever

co do bomby to rozumiem ze musze wskazac 3 legalne cele w momencie zagrania karty i oplacenia kosztow, ale jesli podczas rozpatrywania stosu jeden z celow juz nie istnieje to pozostale dwa otrzymuja obrazenia?

i jeszcze jeden przyklad: przeciwnik atakuje, wybiera http://deckbox.org/whi/De...of%20Indraugnir jako atakujacego, odpala akcje smoka, ja przydzielam obrazenia. Jedno z obrazen wrzucam na http://deckbox.org/whi/Sigmar's%20Blessed, dziala wymuszony, Sigmarczycy schodza jak rowniez smok ktory wraca na reke przeciwnika. Wybieram obroncow. I teraz przeciwnik przydziela obrazenia nie uwzgledniajac juz obrazen smoka (bo go w tej fazie juz nie ma) czy jednak przydziela?
  Temat: Akcje...
darecki

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 18412

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 10 Lis, 2011   Temat: Akcje...
no to jedziemy:

1. Przeciwnik ma http://deckbox.org/whi/Finreir's%20Guard a na nim moje http://deckbox.org/whi/Bloodboil%20Fever. Z poczatkiem tury przeciwnika (faza "0") akcja której karty odpalana jest jako pierwsza?

2. Bomba zarazy - czy podczas rozpatrywania stosu jeden z celow bomby juz nie istnieje cala taktyke szlag trafia czy pozostale cele (dwa lub jeden) otrzymuja obrazenia?

3. Akcje jednostek majace pole tresci "Akcja: Kiedy tak jednostka atakuje zrob X" powinno się rozpatrywac w momencie kiedy jednostka jest wybrana na atakujaca, czyli wybieramy strefe ataku (akcje) wybieramy atakujacych i tutaj juz aktywujemy akcje tychze jednostek rozpoczynajac stos i po rozpatrzeniu np. przydzielamy niebezposrednie obrazenia lub przestawiamy jednostke (wilhelm) Nastepnie przeciwnik wybiera obroncow. Correct?

4. Okreslenie "umiesc w grze" (najczesciej po przeszukaniu talii" oznacza ze nie placimy kosztow ani lojalnosci takiej karty?
  Temat: Akcje...
darecki

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 18412

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 09 Lis, 2011   Temat: Akcje...
Witam,

niezrozumiałe jest dla mnie ta część FAQ, bardzo bym prosił o wyjaśnienie najlepiej z przykładami:


"B. Okno akcji
1. Zaczynając od pierwszego gracza i kontynuując dopóki
wszyscy nie spasują, grający na zmianę dokładają do łańcucha
akcje aktywowane, które miały spełnione warunki aktywacji
podczas poprzedniego okna akcji (akcje aktywowane także
muszą mieć spełnione w tej turze swoje warunki aktywacji)
- Po tym, gracze mogą aktywować akcje
aktywowane jeżeli od początku okna akcji
został spełniony ich warunek aktywacji, i muszą
to zrobić przy pierwszej możliwej akcji (dodając je
do istniejącego łańcucha lub rozpoczynając nowy).


praktycznie nic stąd nie rozumiem - ani poprzedniego okna akcji oni rozpoczynania nowego stosu...

2. Gracze mają możliwość zagrania akcji (zaczynając od
aktywnego gracza, akcje te rozpoczną nowy łańcuch lub mogą być
dodane do istniejącego łańcucha, jeżeli jakakolwiek akcja aktywowana
została aktywowana podczas B-1).

jak to sie ma do punktu 1?[/b]
  Temat: Destro vs Destro i Order vs Order
darecki

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1189

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 09 Lis, 2011   Temat: Destro vs Destro i Order vs Order
Witam,

szybkie pytanie - czy gra jest zbalansowana pod katem gry przeciwko sobie dwóch ras tej samej frakcji? widzialem gdzies opis gry helfow kontra dwarfy stad pytanie.
  Temat: przydzielanie obrazen
darecki

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 5077

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 15 Wrz, 2011   Temat: przydzielanie obrazen
Witam,

czy atakujacy moze przydzielic obrazenia nie niszczac jednostek? np. posiadajac sile ataku rowna 2 atakujac stolice gdzie przeciwnik broni sie dwoma jednostkami z wytrzymaloscia rowna 2 - musi zniszczyc jednostke przydzielajac jej dwa obrazenia czy moze po jednym? mi sie wydaje ze musi zniszczyc jednostke gdyz gracz zawsze atakuje STOLICE wiec nawet gdy nie chce przydzielac pkt obrazen stolicy a chce zniszczyc jednostki (np. kartami taktyk ktore niszcza jednostki z obrazeniami) instrukcja mowi jednoznacznie - najpierw niszczyc jednostki

i drugie - czy obronca musi postapic analogicznie przydzielajac swoje obrazenia? tutaj juz pewien nie jestem, wydaje mi sie obronca moze dwololnie swoje obrazenia przydzielic - np. po jednej na kazda atakujaca jednostke.

i z innej beczki - jesli przejme kontrole nad karta przeciwnika a nast. zostanie zagrana taktyka ze dana karta wraca na reke wlasciciela uznaje sie ze to ja jestem wlascicielem gdyz kontroluje karte?

i juz ostatnie - przeciwnik posiada 3 zasoby na karcie http://deckbox.org/whi/Orc%20Shaman, nastepnie przenosi 3 ze swoich obrazen ze stolicy na karte http://deckbox.org/whi/Skarsnik%20and%20Gobbla, nastepnie usuwa je i przydziela po jednym obrazeniu kazdej strefie przeciwnika, wszystko to podczas jednej fazy - mozna tak? :) i czy jesli gramy w 4 osoby to te obrazenia od Skarsnika zadaje kazdemu przeciwnikowi czy wybranemu?
  Temat: obrazenia niebezposrednie
darecki

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 4726

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 14 Wrz, 2011   Temat: obrazenia niebezposrednie
czyli jednostke wskazuje w momencie zagrywania podobnie jak wskazuje gracza jesli chodzi o obrazenie niebezposrednie.

co zas sie tyczy poswiecenia jednostki o ktorym pisze Anatem to nie do konca rozumiem tego "kosztu danej akcji", ja po prostu dokładam do stosu taktykę typu "poświec daną jednostkę" lub akcję jednostki ktora ma w opisie efekt poswiecenia
  Temat: obrazenia niebezposrednie
darecki

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 4726

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 14 Wrz, 2011   Temat: obrazenia niebezposrednie
Jesli zagrywam taktyke "zadaj X obrazen wybranej jednostce" to zagrywajac karte nie wybieram jeszcze tej jednostki oraz nie przydzielam obrazen - czekam na ruch przeciwnika, dopiero kiedy wszyscy spasujemy zaczynamy rozpatrywac stos i jak dojdziemy do mojej taktyki wtedy WYBIERAM jednostke i zadaje jej obrazenia. Correct?

I jeszcze jedno - jesli po przydzieleniu tych obrazen powyzsza jednostka ma juz zostac zniszczona przeciwnik NIE MOZE zagrac karty typu np. poswiecenie - mogl to zrobic podczas dokladania do stosu, right?
 
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.34 sekundy. Zapytań do SQL: 15