galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 10
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Zasady
abad86

Odpowiedzi: 50
Wyświetleń: 8524

PostForum: Armada - dyskusja ogólna   Wysłany: Sob 23 Sty, 2016   Temat: Zasady
Witam. tak sobie czytałem forum i mam kilka wątpliwości które mam nadzieję wyjaśnicie.
1.przeglądając wcześniejsze posty zauważyłem że ktoś zapytał o łączenie wskaźników rozkazów z żetonami rozkazów (była tam mowa akurat o inżynierie , co by dodać 4 pts ze wskaźnika i 2 z żetonu) pytanie. ile w końcu można wykonać rozkazów dla jednego statku w fazie statku? można je łączyć (żeton ze wskaźnikiem) i jak by to miało wyglądać w przypadku np rozkazu eskadr albo ruchu.
2. Dodając karty rozwinięć do statków, z tego co rozumiem kart z napisem modyfikacja można nałożyć na statek ile sie chce, nie ma ograniczeń?
3. Czy dając karty rozwinięć na statek np Dodatkowe baterje które dają 1 dodatkową czarną kość ataku, dodaje ona kość tylko przeciwko statkom czy też dodaje kość przeciwko eskadrą. Bo w sumie jest tam napisane że dodaje do lewej i prawej strefy kadłuba, a ze stref kadłuba liczy sioe strzelanie do statków, ale na innej karcie, mianowicie ,, Slaved Turets'' jest wyszczególnione że jeżeli strzelam do statku. Więc jak to jest z tymi ulepszeniami , właściwości ich działają tylko przeciwko dużym statkom czy też na eskadry.
4. w których momentach można wykorzystywać rozkazy. bo faza statków dzieli sie na czy etapy. ujawnienie wskaźnika, strzał i ruch. i tak:
-rozkazem eskadra muszę ruszyć eskadrę przed strzelaniem dużego statku czy mogę strzelić, ruszyć i dopiero ruszyć eskadrę.
5.czy wykonując rozkaz eskadra jest zachowana jakaś sekwencja tzn. ruch strzelanie, strzelanie ruch, czy mogę to zrobić w dowolnej kolejności.
6. wyrzucając na kości symbol celność, pozwala mi on na wyczerpanie jednego żetonu obrony przeciwnika czyli na odwrócenie go na czerwoną stronę czy na niepozwolenie użycia przez przeciwnika go podczas rozdzielania obrażeń.

Pytania pojawiły się po paru rozegranych grach i po obejrzeniu battle reportu z World Chempioship 2015 ze stanów.
  Temat: Agresor +advanced sensors + Push the limit
abad86

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 868

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Pią 11 Wrz, 2015   Temat: Agresor +advanced sensors + Push the limit
Pytanie następującej treści:
Jak w temacie: przed ruchem agresorem mówię że chce zrobić jakąś akcje (z advanced sensors) i teraz :
czy mogę następnie użyć od razu push the limit ( gdzie jest napisane że po wykonaniu akcji możesz wykonać dodatkową darmową akcję), a na sam koniec zrobić manewr, biorąc pod uwagę to że na dialu nie mogę ustawić czerwonego manewru( bo dostaje stresa z push the limit), więc mogę ustawić tylko biały manewr albo zielony co spowoduje zdjęcie od razu żetonu stresu po ruch bo wykonałem zielony manewr?
Co wy na to? jak to widzicie?
  Temat: Darth Vader w labdzie a odpalanie krytów
abad86

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 3004

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   Temat: Darth Vader w labdzie a odpalanie krytów
dziękuje za odpowiedź. a już myślałem że jak lambda nie trafia to vader dusi w nagrode pilota :P
  Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
abad86

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1369

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
jak dla mnie nie traci na wartości jest w dalszym ciągu bardzo dobry.
  Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
abad86

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1369

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
no więc zastanawiałem sie nad tym co sie zmieniło, bo większość ludzi mówi że niby sie pogorszył. a właśnie ziomki u mnie grają i eho z instynktem weterana (PD9) miażdzy . robi
decloka po wszystkich ruchach przed odsłonięciem swojego manewru co i tak daje mu przewagę w ch... . więc c wytłumacz mi jak dział wcześniej a jak teraz
  Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
abad86

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1369

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
w polskim faq-u przy opisie zdemaskowanie w [↑2] strzałka jest narysowana na czerwono.
http://galakta.pl/download/X-Wing%20FAQ.pdf str 3
ale dziwnym by mi sie wydawało że beczka by dawała stres.
  Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
abad86

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1369

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   Temat: Phantom czerwone czy białe decloaking
kiedy robię Decloak to robię manewr czerwony czy biały. bo w polskim faq-u jest przy opisie
zaznaczona czerwona strzałka. a to w sumie zmienia.
  Temat: gunner ,mala watpliwosc
abad86

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 1750

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   Temat: gunner ,mala watpliwosc
No dobrze ale atak wykonujesz, tylko nie uzywasz kosci. Czyli defakto nie trafiasz . Cos na zasadzie blanta nie trafia ale trafia i torpedy jonowe dzialaja. Jak dla mnie pierwszy strzal nie trafia bo nie uzywam kosci. A jakbym mial korektor celnosci ? to co? nie uzywam kosci ale doje 2 hity z korektora. Zgodnie z opisem krytyka. Kosci nie użyłem.
  Temat: Darth Vader w labdzie a odpalanie krytów
abad86

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 3004

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   Temat: Darth Vader w labdzie a odpalanie krytów
Wkładam Vadera do lambdy, atakuje statek który ma wszystkie osłony. ranie albo i nie . vader odpala skila i zadaje kryta w statek. Pytanie następujące czy kryt idzie po osłonach czy pomimo że gość ma osłony idzie od razu w kadłub. pytanie wysnuwaz z tego powodu iż na kartach które przypisują obrażenia często jest napisane ,, otrzymuje obrażenie" i wtedy jak najbardziej najpierw schodzą osłony, ale Vader mówi ,, otrzymuje krytyka". jak sie zapatrujecie na to?
  Temat: gunner ,mala watpliwosc
abad86

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 1750

PostForum: X-Wing - Zasady   Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   Temat: gunner ,mala watpliwosc
dobra to ja mam takie pytanko odnośnie ganera. statek dostaje kryta który mówi
,,PILOT Następnym razem kiedy będziesz atakował, nie rzucaj żadnymi kośćmi ataku" i teraz co następuje. Atakuje starek nie rzucam kośćmi tak? więc nie trafiam czyli ganner sie odpala i atakuje drugi raz.
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.42 sekundy. Zapytań do SQL: 15