galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 7
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Do czego przystąpią siły Imperium?
Xerad

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 11815

PostForum: Imperium Atakuje - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   Temat: Do czego przystąpią siły Imperium?
powodzenia z kupowaniem polskiej wersji :)

pewnie skończy jak:
http://galakta.pl/star-wars-lcg-2/


hahahahaha
  Temat: Do czego przystąpią siły Imperium?
Xerad

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 11815

PostForum: Imperium Atakuje - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   Temat: Do czego przystąpią siły Imperium?
Znając Waszą politykę to za 8 dodatków dojdziecie do wniosku, że kolejne po polsku już nie powstaną więc moje pytanie - po co te trudy i wydawanie tego po polsku ? Po prostu zamówcie wersje angielską i z głowy !!!! Ja w żadne lcg spolszczone, ani inne gry z możliwymi licznymi dodatkami nie wejdę !!! W takim razie może spolszczenie połowiczne ?
Niech bedzie Imperialne Assault !!! :)
  Temat: karty DODATKÓW
Xerad

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2707

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   Temat: karty DODATKÓW
:) włąśnie dzisiaj zastanawiałem się - czy można dawać dodatki dla innego gracza. Fajnie, że jest to forum - logujemy się i na 90% pytań odpowiedzi już są :) Dzięki
  Temat: Problem z zasadami
Xerad

Odpowiedzi: 1604
Wyświetleń: 205699

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Nie 14 Sie, 2011   Temat: Problem z zasadami
Jeszcze jedno pytanie ode mnie. Wysylam kilka postaci na wyprawe. Losuje karty przeciwnosci. Z talii trafia sie karta zadajaca obrazenia i dwie postaci gina. ozliczam wyprawe - czy licze punkty z tych kart co odpadly, czy nie ?
  Temat: Spis graczy LotR LCG
Xerad

Odpowiedzi: 120
Wyświetleń: 41791

PostForum: Miejsca, gdzie można zagrać we Władcę   Wysłany: Pią 12 Sie, 2011   Temat: Spis graczy LotR LCG
Proszę o wpisanie mnie do :
Olsztyn
Kętrzyn

:)
  Temat: Problem z zasadami
Xerad

Odpowiedzi: 1604
Wyświetleń: 205699

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Sro 10 Sie, 2011   Temat: Problem z zasadami
crabtree - dziękuję za odpowiedzi !!!!
  Temat: Problem z zasadami
Xerad

Odpowiedzi: 1604
Wyświetleń: 205699

PostForum: Władca Pierścieni LCG - Zasady gry   Wysłany: Sro 10 Sie, 2011   Temat: Problem z zasadami
Kilka pytań z mojej strony.

Gram wczoraj pierwszy raz - ta najprostszą przygodę. Po drugim etapie mam do wylosowania kartę z trzeciego etapu i tutaj pytanie.
- karta pierwsza 3b ma drogę 10 i mówi, że nie mogę zakończyć jeżeli pomiot znajduję się w grze. Czy to znaczy, że jeśli jest w sferze przeciwności lub zwarciu, czy też w talii i mam go szukać do upadłego ?
- karda druga 3b nie ma drogi, ale mówi - że muszę pokonać pomiot. Dodatkowo mam wybrać po jednej karcie pająka na gracza. Nie mówi nic o tym, że ma to być właśnie pomiot. Moim zdaniem powinno tam takie słówko być, bo jak nie wybiorę pomiotu, a trafi się w później jako karta cienia to nie będę miał szans go zabić. Jak to rozgrywacie ?

Drugie pytanie odnośnie obszarów. Gram talią ze sferą wiedzy. Najpierw podróżuję do obszaru, gdzie napisane jest - jeśli odbywasz tam wyprawę to przygotuj postać - więc przygotowuję sobie postać. W następnej turze do sfery przeciwności przychodzi kolejny obszar. Sfera wiedzy ma kartę, dzięki której mogę od razu odbyć tam podróż bez rozstrzygania efektu podróży i cofnąć obecną do strefy przeciwności. Czy to oznacza, że jak cofnę stary obszar z jednym żetonem postępu do strefy przeciwności i ponownie będę odbywał tam podróż (za kilka tur - jak skończę obecną) to znów mogę przygotować jedną postać tak jak jest napisane na karcie ? (czyli dwukrotnie z jednej karty ?)

Trzecie pytanie - jeżeli podróżuję do obszaru, dzięki któremu mogę przygotować postać to czy mogę przygotować postać, która została wyczerpana aby odbyć wyprawę i użyć tej postaci jeszcze do ataku/obrony ? (czyli - liczy się do wyprawy, a potem jeszcze atakuje ? )

Czwarte pytanie – jeżeli dołączę pieśń do postaci to teraz ta postać może wydawać swoje zasoby wybierając z jakiej sfery (pomiędzy tymi dwoma) chce ?

Dzisiaj postaram się jeszcze raz zagrać i pewnie jeszcze coś się urodzi…
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 15