galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 21
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Żetony władzy na karcie postaci
Susa

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1630

PostForum: Zasady   Wysłany: Pią 06 Lis, 2015   Temat: Żetony władzy na karcie postaci
Pytanie 1.
Zdolność renoma pozwala umieścić 1 żeton władzy na karcie postaci. Rozumiem, że nie można ich zyskać w wyniku wyzwania władzy, bo to dotyczy żetonów władzy z karty stronnictwa. Co dzieje się z żetonami, gdy postać zostanie zabita bądź odrzucona ? Też zostają odrzucone ?

Pytanie 2.
Czy tekst na karcie fabuły Gra o tron "gracz nie może inicjować wyzwania (m) ani (w), jeżeli nie wygrał wyzwania (i) w danej fazie" dotyczy wszystkich graczy, czy tylko właściciela ?

Z góry dziękuję za wyjaśnienia.
  Temat: Podpalenie i kontrola jednostek.
Susa

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 132751

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 07 Paź, 2013   Temat: Podpalenie i kontrola jednostek.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

A jeszcze przy okazji - czy korzystając z Liber Mortis mogę zagrać jednostkę z adnotacją 'Tylko Krasnoludy.', kiedy gram inną nacją (DElfy, przykładowo ;) )? (Wydaje mi się, że nie, ale się upewniam) Bo z tego co kojarzę, to jednostki z napisem 'Tylko Pole Bitwy' nie wolno mi położyć na Misję czy Królestwo i chyba z 'Tylko ...' jest tak samo.
  Temat: Podpalenie i kontrola jednostek.
Susa

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 132751

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sob 28 Wrz, 2013   Temat: Podpalenie i kontrola jednostek.
Dwa pytania:

1. Jeden gracz zagrywa Podpalenie i odrzuca ostatnią kartę z ręki, żeby wykorzystać efekt Podpalenia. Czy mogę w odpowiedzi spaczyć Królową wiedźm i odrzucić tę ostatnią kartę, czy jest ona w jakiś sposób kosztem zagrania Podpalenia?

2. Czy gracz kontroluje jednostki na swoim stosie kart odrzuconych?
(Sytuacja wygląda tak: spaczam legendę, żeby z Liber Mortis zagrać Gwiezdnego Smoka na swoje królestwo. Czy w tym momencie przeciwnik może zagrać Tarczę Saphery i anulować akcję Liber Mortis?)
  Temat: Kto wygrał?
Susa

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1843

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 29 Mar, 2013   Temat: Kto wygrał?
W instrukcji (s. 5) napisane jest: Jeśli w jakimś momencie talia danego gracza się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast wyeliminowany z gry. ;)

W takim razie alanbdg ma wg mnie rację orzekając remis.
  Temat: Kto wygrał?
Susa

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1843

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   Temat: Kto wygrał?
Sytuacja wyglądała następująco:
Gracz grający Orkami wykonuje atak, żeby podpalić drugą strefę.
Po zadaniu obrażeń jednostka Orkowego gracza z dodatkiem "Skazany na śmierć" (78 Cykl Wiecznej Wojny) schodzi i jego talia się wyczerpuje.
Jednocześnie stolica gracza DElfickiego ulega drugiemu podpaleniu.

I pytanie - kto wygrał?

Miała to być decydujaca gra, a została nierozstrzygnięta (prawdopodobnie przez jakiś błąd w kolejności) :)
  Temat: Tropiciele Zębaczy
Susa

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 17776

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Sob 03 Mar, 2012   Temat: Tropiciele Zębaczy
Dziękuję ślicznie za odpowiedź. Nie uważam jednak, żeby to tłumacze się nie popisali. Po prostu małe niedociągnięcie językowe, i tyle ;)
  Temat: Tropiciele Zębaczy
Susa

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 17776

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Pią 02 Mar, 2012   Temat: Tropiciele Zębaczy
Mam pytanie co do Tropicieli. Czy z ich akcji można zagrać Zębaczątko?
W treści akcji jest, że musi być słowo "zębacz" w dowolnej odmianie, więc czy zdrobnienie zalicza się do odmiany słowa?
  Temat: Jaszczuroludzie
Susa

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2071

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Nie 26 Lut, 2012   Temat: Jaszczuroludzie
Kiedyś grałam HElfami wspomaganymi Jaszczurami. Chodziło o przekierowania niebezpośrednich obrażeń (tudzież używania Dzikości) i używaniem akcji z Pomiotu Itzla.
  Temat: 3. Wybór obrońców
Susa

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2563

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 13 Sty, 2012   Temat: 3. Wybór obrońców
Wydaje mi się, że obrońcy są deklarowani jednocześnie. Jeśli masz kilka jednostek z Kontratakiem, to ranią jedna po drugiej, Ty wybierasz kolejność w jakiej go aktywują (muszą aktywować).
  Temat: Pytania początkującego
Susa

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 15958

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Wto 10 Sty, 2012   Temat: Pytania początkującego
1. Chodzi o to, że ta akcja działa tylko na Królestwie. Np. jeśli dasz Kuźnię na Misję (bo możesz tak zrobić) to nie będziesz leczyć Stolicy, bo akcja działa tylko na Królestwie. To samo z Zabójcą Troli: tylko na Polu Bitwy dostanie 2 atk za 2 rozwinięcia.

2. Po prostu, jak niezależne Wsparcie

3. Każdy gracz może zagrać jedno rozwinięcie z ręki w każdej turze. W przypadku K. Kamieniarzy zagrywasz z talii, więc możesz zagrać i z efektu, i z ręki.
  Temat: Długobrodzi Łowcy
Susa

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4435

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Wto 10 Sty, 2012   Temat: Długobrodzi Łowcy
Dzięki za odpowiedź.
  Temat: Długobrodzi Łowcy
Susa

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4435

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Pon 09 Sty, 2012   Temat: Długobrodzi Łowcy
W ciągu ostatniej rozgrywki naszła mnie jedna wątpliwość.

Wyglądało to tak:
Wystawiam na Pole Bitwy "Friedricha Hemmlera". Mój przeciwnik zagrywa nań krasnoludzką jednostkę "Długobrodzi Łowcy" również z Pola Bitwy (Akcja:Kiedy jakaś jednostka wchodzi do gry, dołącz do niej tę kartę jednostki. Od tej pory tę kartę traktuje się jak kartę wsparcia Dodatku o treści: "Jeśli jednostka, do której dołączono tę kartę, aktywuje swoją zdolność, zniszcz ją. Następnie cofnij tę kartę na swoją rękę."). Ja zagrywam na "Friedricha (...)" "Żelazną dyscyplinę" (Akcja: Wybierz jednostkę. Do końca tej tury anuluj każdą inną akcję, której ta jednostka stanie się celem, chyba że gracz ją wykonujący zapłaci 4 dodatkowe żetony zasobów (za każdą akcję).).

Moje pytanie brzmi: co się dzieje z Długobrodymi Łowcami? Idą na stos kart odrzuconych, czy pozostają na Polu Bitwy?
  Temat: Wojenne ogary
Susa

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 6976

PostForum: Legendy   Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   Temat: Wojenne ogary
Wojenne ogary nr 32
Akcja: Kiedy ta jednostka wchodzi do gry, odkryj [symbol Chaosu] legendę albo jednostkę ze swojej ręki. Jeśli to zrobisz, zadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.

Czy kiedy odkrywam jednostkę, to musi to być jednostka Chaosu czy dowolna?
  Temat: "rozkminka " zasad gry - pytania
Susa

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 17839

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Nie 05 Cze, 2011   Temat: "rozkminka " zasad gry - pytania
1. Nie jestem pewna... Mógłbyś zacytować tekst z tej karty (Chmura much)?

2. Nie, nie jest to błędne tłumaczenie. Jeżeli kładziesz rozwinięcie z np. DElfickich Krasnoludzkich niewolników, czyli pierwsza karta z talii, to możesz położyć jakąś ważną kartę. Opuszczona kopalnia jest właśnie po to, żeby cofnąć tę kartę na rękę. Co prawda tę kartę używałam raczej w talii krasnoludzkiej.

3. Nie, nie chodzi o Fazę Misji, bo wtedy losujesz kartę. Chodzi o karty z efektem np. Akcja: Kiedy ta karta wchodzi do gry przeszukaj ileś tam wierzchnich kart z talii. Jeżeli znalazłeś coś tam cofnij tę kartę na rękę <- Oczywiście to tylko przykład ;)
  Temat: "rozkminka " zasad gry - pytania
Susa

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 17839

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   Temat: "rozkminka " zasad gry - pytania
Nie niszczą rozwinięć. Rozwinięcia dodają +1 do wytrzymałości danej strefy Stolicy. Np. masz 2 rozwinięcia na Misji to przeciwnik musi zadać 8+2=10 obrażeń, żeby podpalić. Rozwinięcia niszczą inne karty.

Kontrataku nie można rozdzielać.
 
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 15