galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 7
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 01 Sty, 2009   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ok wiem, że z planszówki w stylu Talisman nie zrobi się gry fabularnej z realizmem posuniętym do granic możliwości. Zasady gry miałyby ze 300 stron. Dużo ludzi i tak gra według własnych lekko zmodernizowanych zasad jeżeli coś im nie pasuje w oryginalnych.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 01 Sty, 2009   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Wiem jakie są zasady, chodzi mi o to, że są nielogiczne w tym przypadku bo mogę zaatakować jednego poszukiwacza a drugiego udaję, że nie widzę.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 01 Sty, 2009   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Tylko jeżeli jest tam dwóch poszukiwaczy to dlaczego mogę walczyć tylko z jednym skoro chcę z obydwoma, dla mnie to nie jest logiczne. Skoro muszę walczyć ze wszystkimi wrogami znajdującymi się na danym obszarze to dlaczego nie mogę ze wszystkimi poszukiwaczami?
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Kufir, Nemomon, Aro_kal dziękuję wam za pomoc. Nemomon dzięki za angielską wersję karty runicznego miecza, ona wyjaśnia wszystko. Mimo iż jest z drugiej edycji to przypuszczam, że tekst pod nią w edycji 4,5 się nie zmienił. Ale ja myślę, że logiczniejsze byłoby na Koronie Władzy spotykanie się z każdym poszukiwaczem tam znajdującym się, no ale jak powiedziała Katiusha: No tak, przciez logike w MiMie uświadczyć trudno niezależnie od wersji
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Dziękuję za pomoc, mam jeszcze jedno pytanie. Jeżeli wchodzę na obszar gdzie jest więcej niż jeden poszukiwacz i mam zamiar któregoś z nich spotkać to czy mogę walczyć tylko z jednym z nich czy muszę po kolei z każdym (oczywiście jeżeli pokonam poprzednich)? Jak ma się ta sytuacja do obszaru Korony Władzy? Z tego co rozumiem jeżeli jest tam np. trzech poszukiwaczy to w swojej turze jeden musi spotykać się z każdym z dwóch pozostałych chyba, że przegra walkę z pierwszym poszukiwaczem to wtedy jego tura się kończy.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Ricardo

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 380775

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   Temat: Runiczny miecz
Witam,
ja mam pytanie odnośnie runicznego miecza. Jeżeli używam runicznego miecza i pokonuję innego poszukiwacza (i zamierzam mu zabrać punkt życia) to czy dodaję sobie punkt życia nawet wtedy gdy on ochronił się przed utratą punktu przy pomocy zbroi lub czaru. Walkę wygrałem tylko, że on nie traci punktu życia i stąd właśnie pytanie mogę czy nie mogę dodać sobie punkt życia? Na karcie pisze:

Za każdym razem gdy pokonasz Wroga lub innego Poszukiwacza (i zdecydujesz się zabrać mu punkt życia) otrzymujesz 1 punkt życia

Nie pisze, że wtedy gdy on straci tylko gdy ja zdecyduję się mu go zabrać.
Osobiście uważam, że nie powinienem dostać w tym przypadku tego punktu ale podczas ostatniej rozgrywki wyniknęła ostra dyskusja na ten temat.
  Temat: Kraina wewnętrzna Korekta By Kufir
Ricardo

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 15055

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   Temat: Kraina wewnętrzna Korekta By Kufir
Beamhit napisał/a:
Gdzie to jest napisane? Posiłkuję się FAQiem do 4 edycji:

Q2: Does a Character with the Cross automatically destroy the Spirit in the Crags?
A2: Yes, a Character with the Cross automatically destroys the Spirit in the Crags - the Cross destroys
all Spirits.


Wszystko się zgadza odnośnie tego FAQ do 4tej edycji angielskiej Talismana, tylko że to konkretne pytanie dotyczy skał a nie otchłani. "Crags" po angielsku to "skały" a nie "otchłań". Dotyczy to ducha, z którym na skałach trzeba walczyć po wyrzuceniu 1.
Pozdrawiam
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 15