galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 24
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Karty wsparcia a ich akcje
Qadi

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 3379

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   Temat: Karty wsparcia a ich akcje
Możesz... Spada twoja jednostka więc spełniasz wymagania akcji. Spełniasz z każdej. więc każdą możesz odpalić.
  Temat: Karty wsparcia a ich akcje
Qadi

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 3379

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 04 Paź, 2012   Temat: Karty wsparcia a ich akcje
Odpala się 3
oraz
Odpala się 3

Odporność wchłania. Wszystkie. Bo są to osobne akcje.
  Temat: Wsparcie DE Zagroda Dla Niewolników
Qadi

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3031

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 04 Paź, 2012   Temat: Wsparcie DE Zagroda Dla Niewolników
Załoga ma napisane AKCJA... a na akcję możesz ZAWSZE odpowiadać inną akcją.

Więc
Jeśli masz TYLKO 1 jednostkę, i przeciwnik odpala akcję załogi, ty MOŻESZ w odpowiedzi poświęcić ją dla zagrody. Akcja załogi rozpatruje się jako druga i ty nie masz już co poświęcić.
  Temat: Wsparcie DE Zagroda Dla Niewolników
Qadi

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3031

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 04 Paź, 2012   Temat: Wsparcie DE Zagroda Dla Niewolników
Po prostu możesz to zrobić w odpowiedzi na prawie wszystko:
1) Gdy blokujesz jakąś jednostką, zostaną przydzielone obrażenia, ale jeszcze przed ich zadaniem możesz poświęcić jednostkę na zagrode
2) Gdy leci jakaś taktyka np. Trole Rzygi, także możesz w odpowiedzi poświęcić na zagrodę
3) sytuacja z załogą: Ty masz 1 jednostką i jedną zagrodę, przeciwnik odpala załogę i robimy stos:
a) Załoga mówi ci POŚWIĘĆ JEDNOSTKĘ
b) ty w odpowiedzi poświęcasz swoją jedyną jednostkę na zagrodę
stos rozpatrujemy od końca, czyli najpierw twoje poświęcenie na zagrodę, a potem akcja załogi która wchodzi i nic sie nie dzieje bo nie masz jednostki którą miałbyś poświęcić.

Jeśli jednak masz 2 jednostki, i 1 zagrodę, i w odpowiedzi na akcje załogi poświęcisz jednostkę na zagrodę, to obie jednostki zostaną poświęcone.

4 Co do pytania co jeśli masz 3 zagrody? możesz poświęcać na 3, ale każdą jednostkę z osobna. czyli 1 jednostka-1 zagroda
  Temat: Mag loeca
Qadi

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1879

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 02 Paź, 2012   Temat: Mag loeca
Raz na turę? Ja nie wiem czy restrykcja to nie za mało ;/
  Temat: Kupię Sety : Kart Neutralnych i DE
Qadi

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1408

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   Temat: Kupię Sety : Kart Neutralnych i DE
Witam. Jak w temacie jestem zainteresowany kupnem wszystkich kart neutralnych (albo ogólne i destro only, albo razem z porządek only). Oczywiście karty miałyby być w 3 sztukach. (Jeśli ktoś chciałby sprzedać a nie ma jakiś pojedyńczych kart także czekam na oferty razem z tym czego brakuje).

Do tego chciałbym kupić też cały set Mrocznych Elfów. Tutaj raczej preferowałbym by były wszystkie karty razy 3 (oczywiście zrozumiem brak np. kart z ostatniego dodatku / max 2)

Oferty prosze składać na PW lub na maila : qadi_ichigo@o2.pl

Do tego szukam także kilku orczych kart. Dokładna lista http://deckbox.org/sets/63271 wishlist. Ale to jest dodatek jeśli osoba sprzedajaca oferty powyżej miała któreś z tych kart.

Drugim moim wariantem jest wymiana za orki, które posiadam. Wszystkie najważniejsze karty są, brakuje jedynie paru karcioch z podstawki czy cyklu spaczenia. Cały spis tego co mam w inventory na moim deckboxie podanym wyżej ;]
  Temat: Pytanie o wkłady do segregatora
Qadi

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2893

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   Temat: Pytanie o wkłady do segregatora
Karty do MTG i WH:I mają prawie dokładnie takie same wymiary... i wszystkie akcesoria (koszulki na karty, wkłady do segregatora czy albumy) do mtg pasują tak samo do whi.

A wszystkie takie rzeczy najlepiej na Allegro bo najtaniej ;]
  Temat: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
Qadi

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1576

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pią 10 Sie, 2012   Temat: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
Chodzi o akcje Zazdrosnych Oczu czyli przesuwanie żetonów ;p
  Temat: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
Qadi

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1576

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   Temat: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
Mam takie pytanie odnośnie tych kart, bo gdyby nie to że MM dostało jednak te limited do włożyłbym na pewno zazdrosne oczy.
Chodzi o to że przeciwnik chce odpalić wiatry (ma na nim powiedzmy 5 żetonów), i mówi że zagrywa np. jasnowidzenie, zwój asurów, mistyczną moc x2... ja mam na ręku zazdrosne oczy i pytanie w którym momencie mam powiedzieć że je zagrywam... bo chciałbym zablokować wiatry by odpaliły tylko jeden spell. Mam go poprosić o to by zagrał pierwszy spell który chce (czyli ten który w resolvie bedzie ostatni) i ja od razu po nim zagrywam zazdrosne oczy?

I pytanie do samych oczu. Czy jego akcja odpala się jako drugi łańcuch? czy jest w tym samym tuż przed zablokowaniem łańcucha przez niego?
  Temat: Pytań kilka odnośnie zasad
Qadi

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1213

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 01 Sie, 2012   Temat: Pytań kilka odnośnie zasad
1. Kolega zrobił ostatnio pewien myk: Miał naładowanego Gathering Storma ilomaś żetonami powiedzmy 5. Ma też 3 Osądy Loeca na grobie. Odpalił akcje storma by zagrać loeca w odpowiedzi odpalił akcje storma by zagrać loeca i tak jeszcze raz. Czy tak można? Czy poświęcenie storma nie rozpatruje się od razu po zagraniu spella? Nie jestem pewien i jeśli jest jakiś cytat w zasadach byłoby miło.

2. Mam quest DE który gdy wkładam wsparcie to przeciwnik discarduje kartę. oczywiście mam jednostkę na niej. Wystawiam zgromadzenie czarodziejek. I pytanie czy strzele ze zgormadzenia?

3. W sumie głupie ale czy może być dwóch np. Manfredów na stole? Tylko że jeden u mnie drugi u przeciwnika? Wydaje mi się że tak. Ale pewny nie jestem.
  Temat: Gratulacje - Regilamin OMP
Qadi

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1729

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 01 Sie, 2012   Temat: Gratulacje - Regilamin OMP
Nie wiem komu, nie wiem jak... ale chciałbym pogratulować i podziękować osobom przez które mistyczna moc dostała ograniczenie :) Gdy to przeczytałem uśmiałem się wręcz, bo sami w grupie zielonogórskich graczy rozmawialiśmy o tym że ograniczenie najbardziej zabija comba i tą kartę, bardziej np. niż restrykcja. Ta wiadomość poprawiła mi humor na cały dzień :)

Jeszcze raz dziękuje wszystkim którzy się do tego przyczynili :)
  Temat: Czy warto zacząć zbierać?
Qadi

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 12058

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   Temat: Czy warto zacząć zbierać?
Prawie prawda :P Pierwszy cykl został wydany jako "małe battlepacki" które mają w sobie karty x1... dopiero dwa następne cykle mają w sobie 60 kart czyli 20 kart każda w 3 kopiach.

Częstym bólem jest to że żeby zacząć grać turniejowo potrzebne są karty z core setu x 3 które w samym core secie są x1.
  Temat: Nowy FAQ 1.7
Qadi

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 6535

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 27 Mar, 2012   Temat: Nowy FAQ 1.7
Akurat to racja... vs chaos naprawdę trudno odpalić verene by nie zaszkodzić sobie za bardzo... zresztą większość gier imp vs chaos imperium w dupę... wola elektorów była potrzebną kartą ale da się grać bez niej... dzieżby i zima są w większości przypadków wystarczające
  Temat: Nowy FAQ 1.7
Qadi

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 6535

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 21 Mar, 2012   Temat: Nowy FAQ 1.7
Jak w polskiej wersji nie bedzie tej restrykcji to OK :P ... na prawdę dziwi mnie co oni robią ;/
  Temat: Nowy FAQ 1.7
Qadi

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 6535

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Sro 21 Mar, 2012   Temat: Nowy FAQ 1.7
Imperium przestało być samograjem a oni jeszcze mu dopierdzielają ;/ to nie jest fajne... Jest kilka kart innych nacji które mogłyby zostać wpisane do restrykcji ;/
 
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.29 sekundy. Zapytań do SQL: 15