galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 19
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
Obi

Odpowiedzi: 1309
Wyświetleń: 209950

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 16 Sie, 2012   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
Nilis napisał/a:
Witam Towarzyszy broni. tak się zastanawiam czy można puścić Żelazną Dyscyplinę na chamare Nietoperzy jak atakują żeby anulować ich akcję? mój współlokator mnie ciuka tymi netoperkami jak gramy a są dość dosadnie mówiąc wku*wiające we wczesnych stadiach gry:p

Nie bo ich akcja nie targetuje tylko odpala samych siebie. . A na drugie nie odpowiem bo nie chce wprowadzać w błąd.
  Temat: Jak złożyć talię porządku ?
Obi

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 4399

PostForum: Budowa talii   Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   Temat: Jak złożyć talię porządku ?
Niestety ale kolega Horus nie podał mocnych konkretów wiec ja to zrobię.

Tutaj jest spis kart. Po angielsku oczywiście.
http://deckbox.org/games/whi/cards

Tutaj Poradnik idealny dla początkujących.

Dla Dwa.
http://maledictor.blogspo...tonu-czyli.html

Dla Imp I He.

http://maledictor.blogspo...tonu-czyli.html

A tu forum gdzie gracze udziela ci szybszej odpowiedzi niż tutaj.

http://www.whinvasion.pl/index.php

Mam nadzieje ze pomoże.
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
Obi

Odpowiedzi: 1309
Wyświetleń: 209950

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
Cytat:
Przeciwnik zagrywa w swojej fazie Pola Bitwy oderżnijta im łby na rozwinięcie i pojawia się Krwiopijec, standard prawda, czy mogę w odpowiedzi puścić Long Winter żeby wrócić Demona na ręke własciciela?

Oczywistym jest faktem ze musisz to zrobić przed resolvem ripa . Inaczej lipa.
  Temat: Budowa imperium od zera
Obi

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 5959

PostForum: Budowa talii   Wysłany: Sro 18 Lip, 2012   Temat: Budowa imperium od zera
Cytat:

Teraz pytanie do Was i wiem, że to zależy od każdego indywidualnie, ale czy opłaca się grać czystym imperium

To zależy czy podejdziesz pod granie z restrykcjami czy bez.


Cytat:
Jeden z pracowników sklepu w moim mieście twierdzi, że imperium jest słabe i nie opłaca się nim grać.

Zależy czy dostosujesz IMP do Faq 1.7 czy tez nie i czy kupisz dodatki w w/w blogu które będą się opłacać.


Cytat:
I jeszcze jedno pytanie : Czy opłaca się grać wykopaliskiem spaczenia w imperium? Pracownik mówił, że nie.

Jak nie grasz na luzie bez restrykcji i bez przemieszczania jednostek swoich to oczywiście ze się opłaca i od tego jak złożysz. Widać ze ten pracownik mało się zna na rzeczy.


Myślę ze to tez powinno pomoc.

http://www.forum.galakta....ghlight=faq+1.7

http://deckbox.org/games/whi/cards?s=e&o=d
  Temat: Osąd Loeca
Obi

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1567

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 21 Cze, 2012   Temat: Osąd Loeca
Cytat:
Czyli na pytanie 2 i 3 odpowiedź brzmi TAK (tak właśnie gramy). Pozostaje 4 oraz najważniejsze - ODERŻNIJTA IM ŁBY. Loec powoduje, że jednostka staje się "odkrytym rozwinięciem", a tekst oderżnijta brzmi "odwróc wybrane rozwinięcie.." więc według mnie nie można zagrać. Da ktoś ostateczną odpowiedź??? :grin:


Oto odpowiedz.
http://www.whinvasion.pl/...=1888&start=590
  Temat: Mam pytanie w kwestii karty Płomienie Feniksa
Obi

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2188

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Czw 07 Cze, 2012   Temat: Re: Mam pytanie w kwestii karty Płomienie Feniksa
Cytat:
chodzi mi o kartę http://deckbox.org/whi/Flames%20of%20the%20Phoenix płomienie feniksa i akcję w sytacji gdy przeciwnik gra mrocznymi elfami i przeją moją jednostkę kartą http://deckbox.org/whi/Soul%20Stealer lub epickim zaklęciem mrocznych elfów czy przejęte jednostki wracają na moją rękę czy też na rękę przeciwnika który sprawuje kontrolę nad moją kartą?

Wracają na rękę ownera kart czyli ciebie.



Cytat:
Mam też drugie pytanie co się dzieje w sytuacji gdy zniszczę kartę wsparcia http://deckbox.org/whi/Soul%20Stealer - co się dzieje z kartą do której była dołączona ?

Podobnie jak w 1 przypadku tyle ze zostaje w grze.
  Temat: Poświecanie
Obi

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3307

PostForum:  Warhammer-Inwazja.pl   Wysłany: Nie 03 Cze, 2012   Temat: Re: Poświecanie
Kacper213 napisał/a:
Gdy mam naprzyklad jakąś jednostke wysokich elfow na misji i podloczony do niej helm fortuny i przeciwnik rzuci mi naprzyklad ofiara dla khaina lub tą jednostką orkow zmusi mnie do poswiecenia tej jednostki to musze ją poswiecac czy ten helm anuluje to???


Jeśli to jest twoja jedyna jednostka z podczepionym Helm of Fortune to MUSISZ poświecić. A Helm Of Fortune w takim wypadku nie ma nic ciekawego do powiedzenia na temat sacriface.
  Temat: Josef Bugman i attachmenty
Obi

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2191

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 30 Maj, 2012   Temat: Josef Bugman i attachmenty
Venar napisał/a:
Czy akcją Bugmana mogę dołączyć każdą kartę dodatku do wchodzącej jednostki czy muszę wybrać tylko jedną?


Ech te Polskie nazwy.

Oryginalny zapis:
Action: When a Dwarf unit enters play under your control, search the top five cards of your deck for an Attachment support card and put it into play attached to that unit. Then, shuffle your deck.

Czyli odpowiadając na twoje pytanie jedna chyba ze pisze inaczej na karcie.
  Temat: Poznańska Inwazja
Obi

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2971

PostForum: Miejsca gdzie można zagrać w Inwazję   Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012   Temat: Poznańska Inwazja
W skrócie ujmując tutaj bardzo rzadko od nas kto zagląda wiec jeśli chcesz bardziej się zapoznać się ze wszystkim i niczym to tu będzie lepsze miejsce http://www.whinvasion.pl/index.php

A miejsca do grania jest dość tylko trzeba się wpierw umówić z kimś na granie.
  Temat: Restricted list* - Lista ograniczonych kart?
Obi

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 2617

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Czw 15 Mar, 2012   Temat: Re: Restricted list* - Lista ograniczonych kart?
Cytat:
To znaczy, że w moim deck'u mogę mieć tylko jedną kartę z tej listy, tak? Oczywiście ilość sztuk tej samej karty ograniczona do 3, tak?

Możesz mieć jedna z tych kart w swoim decku. to znaczy
ze możesz mieć rodrikow ale nie możesz już mieć nic z reszty tej listy w decku. Oczywiście w kopiach ile chcesz.

Cytat:
Powyższa zasada (o ile ją dobrze zrozumiałem) tyczy się również lokalnych i ogólnopolskich turniejów?

We wszystkich turniejach sankcjonowanych przez Galakte. Ale z reguły na wszystkich nawet niesankcjonowanych.
  Temat: WI online ??
Obi

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2116

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 13 Mar, 2012   Temat: WI online ??
To szukanie wiatrów w polu jak to cię nie satysfakcjonuje. good luck.
  Temat: WI online ??
Obi

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2116

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Wto 13 Mar, 2012   Temat: WI online ??
Wszystkie szczegóły na http://www.whinvasion.pl/viewforum.php?f=48
  Temat: Pytanie nowicjusza.
Obi

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1453

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   Temat: Re: Pytanie nowicjusza.
kurtus napisał/a:
Witam wszystkim serdecznie. Od jakiegoś czasu nosze się z zamiarem kupna owej karcianki. Świat nie jest mi obcy warhammera, więc nie boję się, że nie spodoba mi się klimat, więc nie będę pytał czy warto , czy nie, grać tez mam z kim. Mianowicie chodzi mi o to , że chcę grać sojuszem (ludzie, elfy, kraśki) z naciskiem na kraśki i tu rodzi się moje zasadnicze pytanie, czy aby skompletować w miarę porządnego decka (turnieje itp) muszę prócz zestawu podstawowego, kupić wszystkie dodatki etc?, czy po prostu niektóre dodatki są bardziej skierowane na kraśki, a inne nie itp?,czy nie ma rady i muszę kupić wszystkie. Przepraszam za trochę zagmatwaną wypowiedź,ale mam nadzieje, że zrozumiecie;). Pozdrawiam

Jak to się mówi dostęp do wszystkich obecnych dodatków daje ci komfort w składaniu decku.
Jak masz mniej tez można ale będzie mniejszy komfort.

To powinno pomoc jeśli chcesz wiedzieć jakie dodatki kupić najpierw jeśli nie przymierzasz się do kupowania wszystkiego
http://deckbox.org/games/whi/cards
  Temat: żelazna dyscyplina
Obi

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 11419

PostForum: Cykl Spaczenia   Wysłany: Sro 20 Lip, 2011   Temat: żelazna dyscyplina
Cytat:
(powiedzmy Złodziejem dusz czy jakąś inna denerwująca karta wsparcia DE), czy taki dodatek też trafia do stosu kart odrzuconych czy na rękę właściciela?

Trafia do grobu chyba ze dopłaci te 4 za ID.
  Temat: karta Tygodnia - Legowisko Smoka oraz Księżycowy Smok
Obi

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 7396

PostForum: Karty Tygodnia   Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   Temat: karta Tygodnia - Legowisko Smoka oraz Księżycowy Smok
Sasza napisał/a:

Co do Legowiska wydaje mi się, że na logikę moge wprowadzic do gry więcej niż jednego smoka. Jest tak: uruchamiam akcje i moge przeglądnąć 5 kart, wyciągam pierwszą karte jest taktyka, wyciągam drugą jest smok (wprowadzam go do gry), wyciągam trzecią jest wsparcie, wyciągam czwartą jest taktyka, wyciągam piątą jest znowu smok (dlaczego nie miałbym wprowdzić go do gry?). Nigdzie nie jest napisane że po odnalezieniu pierwszego smoka juz dalej nie przeglądam.

To jest tak: usuwasz dwa zasoby z tej karty( ach to polskie tłumaczenie) żeby zobaczyć 5 kart z wierzchu.Jeśli znalazłeś jakiegoś smoka może go włożyć do gry( nie pisze ze możesz ich wyłożyć ile chcesz np 2 lub 3). Jeśli znalazłeś 3 to możesz wyłożyć z nich jednego i TYLKO jednego.

http://deckbox.org/whi/Dragon%27s%20Lair Porównaj polski jeśli się nim kierujesz i ang tłumaczenie może pomoże.
 
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.28 sekundy. Zapytań do SQL: 15