galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Interpretacja zasad
Mad

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 6775

PostForum: XCOM Gra planszowa   Wysłany: Nie 11 Lut, 2018   Temat: Interpretacja zasad
Witam

Karta "Satelitarny system namierzania"
a) Czy przy tej karcie podobnie jak w "Węzeł satelitarny" mogę umieścić od razu dwie satki i zredukować poziom zagrożenia o 2 pkt. na raz, oczywiście nie do poziomu poniżej 1 :) ?
b) Czy ta karta pozwala mi zredukować poziom zagrożenia po standardowym rzucie kośćmi ale np. PRZED przerzutem kości obcych?
W Kompletnej Księdze Zasad str. 16 jest coś takiego: "karty technologii mogą zostać użyte przed zastosowaniem wyników rzutu, ale wyniki rzutu nadal muszą zostać zastosowane".

Ta karta jest kartą technologii jakby nie patrzeć, tylko czy moja interpretacja jest właściwa.
Jeszcze jedna sprawa odnośnie tego. Jeśli można tak robić (vide punkt b), to jaki jest efekt końcowy? Tzn. czy jeśli wyrzucę porażkę (oczywiście ma to sens przy poziomie zagrożenia powyżej 1 i kiedy na kostce obcych wypadnie liczba równa bądź o jeden mniejsza od poziomu zagrożenia, ale nadal większa od 1)i skorzystam z tej karty to:
c) następuje anulowanie porażki
d) czy może nadal rozpatruje porażkę, tylko pozwala mi to zwiększyć szansę na przerzucenie kostki obcych.

dziękuję i pozdrawiam
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 15