galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
LukaszSad

Odpowiedzi: 692
Wyświetleń: 144355

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 08 Mar, 2019   Temat: Potwory do wyboru - ograniczenia
Dzień dobry. Zaczynam dopiero przygodę z Descentem i pojawiają się pierwsze niepewności do do zasad. Nie potrafię dobrze zrozumieć zasad wyboru rodzajów potworów w scenariuszach kampanii.
Jako przykład posłużę się przygodą "Baron powraca" z kampanii "Spadkobiercy Krwi".
1. Czy jeżeli mam określona grupę potworów do wyboru w/w przygody w spotkaniu pierwszym jako Zombie, gobliny + otwarta grupa to czy potwory wymagane w spotkaniu czyli zombie i gobliny zajmują mi slot "rodzajów" potworów do wyboru dla otwartej grupy czy nie?

2. W górnym rogu każdego spotkania jest rodzaj potworów do wyboru. Czy zatem jeśli cześć ikon jest wydrukowana na jednym rogu instrukcji a cześć na drugim to czy są to osobne grupy potworów dla każdego spotkania osobno składającego się na całą przygodę (Baron powraca) czy jest to bardziej cała pula rodzajów potworów, które mogę wybrać zarówno na pierwsze jak i drugie spotkanie danej przygody?

3. Jeśli zatem w pierwszym spotkaniu przygody (baron powraca) wybrałem potwora z cechą "mrok" to czy zajmuje mi on slot jako już wykorzystany w spotkaniu drugim? tzn czy w drugim spotkaniu w/w przygody mogę wykorzystać cechę potwora "mrok" czy nie?

Bardzo dziękuje za informację. Mam nadzieje, ze udało mi się zrozumiale przedstawić problem. Pozdrawiam Łukasz
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 15