galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 47
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Szturm na Ulthuan
LucjuszK

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 15838

PostForum: Szturm na Uthulan   Wysłany: Pią 21 Wrz, 2012   Temat: Szturm na Ulthuan
tak
  Temat: Krwiopijec i bonusy
LucjuszK

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 2068

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 03 Wrz, 2012   Temat: Re: Krwiopijec i bonusy
DaRKeR napisał/a:
Pakoziom napisał/a:
Parę pytań: Z góry dzięki za odp.
1. Czy jeśli użyję dominacji slaanesha podczas fazy pola bitwy po przydzieleniu obrażeń i wylosuję Mistrzowską Runę Valayi to mogę jej użyć?


1. Z tego co pamiętam, to Valaya anuluje przydzielane obrażenia, najlepiej to zrobić przed przydzieleniem.


Ponieważ mimo że możesz jej użyć to nie odniesie to żadnego skutku. Jeżeli odpalisz to przed przydzieleniem obrażeń, np w odpowiedzi na atak, anulujesz wszystkie obrażenia. Chyba że na stole leży Bloodthirster
  Temat: Przydzielanie obrażeń w płonącej strefie
LucjuszK

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1726

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 03 Wrz, 2012   Temat: Przydzielanie obrażeń w płonącej strefie
Nie możesz.

W trakcie walki, jeżeli żadna karta nie mówi inaczej, stosujesz ogólne zasady. Atakując obrażenia w walce, możesz przydzielić tylko broniącej się jednostce. Jeżeli przydzieliłeś tyle aby ją zniszczyć i zostały Ci młotki to uderzasz w strefę stolicy którą ta jednostka broniła.

Jeżeli przeciwnik się nie broni, to cała siła atakujących jednostek idzie w strefę atakowanej stolicy.
  Temat: Budowa talii DE i Krasnali
LucjuszK

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3637

PostForum: Budowa talii   Wysłany: Sob 01 Wrz, 2012   Temat: Budowa talii DE i Krasnali
Nieumarli wchodzą do gry za stosu kart odrzuconych, po czym wracają na spód biblioteki a nie z powrotem na stos :)
  Temat: Schorowany wojownik i kapliczka nurgla
LucjuszK

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1558

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   Temat: Schorowany wojownik i kapliczka nurgla
Jest to efekt karty a nie obrażenia w walce.
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
LucjuszK

Odpowiedzi: 1309
Wyświetleń: 221872

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Nie 26 Sie, 2012   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
Nilis efekt "gdy opuszcza grę" działa po zniszczeniu jednostki, poświęceniu jej, i koniec. Jeżeli jednostka z reki trafia na stos kart odrzuconych, to znaczy że nie była w grze.. tak jak napisał kolega powyżej.

Z rozwinięcia zależy...

Jeżeli masz napisane "jednostka opuszcza grę" to nie furczy z rozwinięcia, ponieważ w grze była rozwinięciem nie jednostką.

Jeżeli masz napisane "jednostka wchodzi na stos kart odrzuconych z gry" to wtedy działa z rozwinięcia.

W sytuacji kiedy masz napisane "jednostka trafia na stos kart odrzuconych" to nie ważne czy z ręki, z góry biblioteki czy z gry, albo rozwinięcia.

Najłatwiej będzie na przykładnie
http://deckbox.org/whi/Offering%20to%20Hekarti
furczy po zniszczeniu, poświęceniu... nie działa z ręki, nie działa z góry/spodu biblioteki, moim zdaniem też działa z rozwinięcia.

http://deckbox.org/whi/Thief%20of%20Essence
działa po zniszczeniu jednostki, poświęceniu wróceniu na rękę albo jak umieszczasz jednostkę z gry (będącą jednostką nie rozwinięciem) na spodzie/górze biblioteki.

http://deckbox.org/whi/Alluring%20Chosen
działa zawsze jak przeciwnik położy jednostkę na stosie kart odrzuconych, nie ważne z jakiego miejsca.

Mam nadzieję że wyjasniłem.
  Temat: Zębaczątko - Baby Squig
LucjuszK

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 3211

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Zębaczątko - Baby Squig
Niee, spoko mam angielską wersje tego dodatku i już obawiałem się że coś w szkole na angielskim źle mi przekazano :P

I nie zmienia faktu że na minimum 2 :)
  Temat: Zębaczątko - Baby Squig
LucjuszK

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 3211

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Zębaczątko - Baby Squig
Berestaszek napisał/a:
odpowiednio temperują rusha dlatego najpierw trzeba położyć developke a dopiero potem ruszyć z hordą ;]


Nie rozumiem?
  Temat: Efekt wymuszony w trakcie rozpatrywania łańcucha akcji
LucjuszK

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1621

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Efekt wymuszony w trakcie rozpatrywania łańcucha akcji
Efekty wymuszone nie są akcjami, więc nie tworzą łańcucha akcji.

FAQ 1.8
"Podczas łańcucha akcji, akcje
można wykonywać tylko do czasu
aż każdy z graczy spasuje. Po tym jak
wszyscy gracze spasują, łańcuch jest
rozgrywany zgodnie z zasadą „ostatnia
zagrana, pierwsza rozgrywana” i nie
można do niego już dodawać żadnych
innych efektów. Należy zauważyć, że
efekty wymuszone oraz aktywowane
efekty trwałe przerywają łańcuch akcji,
jeżeli zostaną spełnione warunki na
nich przedstawione."


Co moim zdaniem nie oznacza nic więcej jak to, że moment spadnięcia jednostki to jest moment strzału z rangera. Ad 2. Jeżeli odpala od razu to znaczy że jest to rozliczane przed moje życie za twierdzę.
  Temat: Zębaczątko - Baby Squig
LucjuszK

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 3211

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Zębaczątko - Baby Squig
Zaczyna sie robić offtop:P

Kulty rozkoszy nie zabraniają Ci zagrywania czegokolwiek, po prostu karty z Hordy wchodzą spaczone do pola bitwy, nie ma żadnego powodu dlaczego kulty miały by nie pozwalać wejść do pola bitwy jednostkom z hordy...
  Temat: Zębaczątko - Baby Squig
LucjuszK

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 3211

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Zębaczątko - Baby Squig
Umieść w grze zawiera wchodzenie do gry :) Różni się tylko tym że nie jest to plaing card, czyli zagranie karty za opłacenie jej kosztu z reki. W hordzie masz put in play bo jej nie zagrywasz.

Mam nadzieje że nie zakręciłem za mocno :P
  Temat: Siła
LucjuszK

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2539

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 22 Sie, 2012   Temat: Siła
Najprościej zrozumieć czytając mechanikę walki. Jest tam jasno przedstawione że w walce zliczasz siłę JEDNOSTEK, BIORĄCYCH UDZIAŁ W WALCE. Wsparcia nie biorą w niej udziału. W każdej innej sytuacji (misja i królestwo) zliczasz siłę KART, posiadających symbol siły.
  Temat: obrażenie niebezpośrednie Wysokich Elfów
LucjuszK

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 7690

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   Temat: obrażenie niebezpośrednie Wysokich Elfów
Nilis!! Tutaj zwiad miał być tylko przykładem, że nie zawsze wyjaśnia się wszystko na karcie :P .
  Temat: obrażenie niebezpośrednie Wysokich Elfów
LucjuszK

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 7690

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   Temat: obrażenie niebezpośrednie Wysokich Elfów
O tym jak działa przydzielanie ON mówi podręcznik zasad do WHI. A Dlaczego na jednej karcie jest tak a na drugiej inaczej? Spójż tutaj:

http://deckbox.org/whi/Shades

oraz

http://deckbox.org/whi/Dwarf%20Ranger

Obje jednostki maja napisane że posiadają umiejętność Scout czyli zwiad. Cienie maja opisane jak działa zwiad a Krasnale nie... Czy w tym przypadku też będziesz interpretował ze krasnale mają jakiś inny zwiad? Czy pokierujesz się zasadami z podręcznika WHI?
  Temat: Karty na sztuki
LucjuszK

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2029

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Nie 19 Sie, 2012   Temat: Karty na sztuki
Polecam kolegów użyszkodników tego forum. Mam wrażenie że jak masz blisko Wrocław, to idzie się dogadać z niejedną osobą z tego forum. Miasto pochodzenia wielu z nich to właśnie Wrocław.
 
Strona 1 z 4
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.33 sekundy. Zapytań do SQL: 15