galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 1248
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Zakazane forum czy admin spaczony?
DaRKeR

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 5812

PostForum: Inwazja - dyskusja ogólna   Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   Temat: Zakazane forum czy admin spaczony?
Well będziecie musieli trochę poczekać, system rejestracji nie jest idealny, a ilość botów jakie się tam "rejestrują" powoduje że każdego użytkownika trzeba sprawdzać z ip i adresem..

Virgo nowy admin sądzę że trochę nad tym posiedzi, zanim to ogarnie :D
  Temat: TROLLE RZYGI - interpretacja
DaRKeR

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 7447

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Sro 19 Gru, 2012   Temat: TROLLE RZYGI - interpretacja
dobrym tropem są karty na których jest napisane Target. Rzygi tego nie mają.
  Temat: 7 prostych pytań
DaRKeR

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 4849

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 10 Gru, 2012   Temat: 7 prostych pytań
Cytat:
7. Doom Divers
rozumiem, że jeśli w dwóch strefach mam rozwinięcia, a w trzeciej nie, to z tych dwóch strref usuwam je, a w trzeciej zadaję jedno obrażenie ??


Najpierw o tym.
Trzeba poświęcić dowolne rozwinięcie by nie dostać 1 obrażenia w każdą strefę. Nie trzeba poświęcać rozwinięć w każdej ze stref.

1. Steel Bane, tak przeciwnik wszystko musi wpakować w tą jednostkę, w FAQ masz napisane, że przy przydzielaniu obrażeń, trzeba wziąć pod uwagę wszystkie efekty anulujące obrażenia, nim można przydzielić obrażenia w stolicę.

2. Gdzie masz napisane że nie można przydzielić jednostką więcej obrażeń niż mają życia ?:)
Generalnie jest tak, że jeśli chcesz to możesz przydzielić obrońcy czy atakującemu nawet drugie tyle obrażeń, jeśli chcesz by się nie uratował, czy też nie chcesz ranić innych jednostek, a nie jesteś w stanie wszystkie zabić. (np. przeciw Orką, często się tak robi, by np. Squig Herders nie korzystali na tym)

W przypadku przekierowania, po prostu jednostce przydzielasz 3 obrażenia, 1 przekieruje od pozostałych 2 zginie ;)
  Temat: Intepretacja kart nowych graczy
DaRKeR

Odpowiedzi: 1307
Wyświetleń: 163750

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 05 Gru, 2012   Temat: Intepretacja kart nowych graczy
tak bo carstain targetuje jednostki.
  Temat: 7 prostych pytań
DaRKeR

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 4849

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sro 05 Gru, 2012   Temat: 7 prostych pytań
te żetony co kładziesz na queście, nie bierzesz z puli którą masz do wydania, chyba że na misji wyraźnie tak jest napisane. To są żetony z puli żetonów, które mają poprosu oznaczać postęp na misji. Nie można ich wydawać do płacenia za karty i nie są to żetony którymi się płaci.
  Temat: Promenada złośliwości
DaRKeR

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 4744

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   Temat: Promenada złośliwości
tak.
  Temat: Wiatr się wzmaga
DaRKeR

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6415

PostForum: Cykl Krwawej Wyprawy   Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   Temat: Wiatr się wzmaga
tak możesz, nawet w turze przeciwnika.
  Temat: Centrum stolicy
DaRKeR

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 4642

PostForum: Cykl Stolicy   Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   Temat: Centrum stolicy
w tej samej nie bo warunek na początku tury już minął. (takie karty można odpalić raz na taki warunek), ale w kolejnych turach i owszem możesz znowu odpalać stolicę, o ile jest tam żeton.
  Temat: 7 prostych pytań
DaRKeR

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 4849

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   Temat: 7 prostych pytań
jeśli chodzi o wrocław to co tydzień we wtorek gramy w Saloniku o 18:15 ligę zatem tam zapraszam (braniborska 2/10)

Jeśli chodzi o pytanie 7.

Tyle ile zapłacisz tyle rozwinieć możesz zniszczyć w 1 strefie.
  Temat: 7 prostych pytań
DaRKeR

Odpowiedzi: 21
Wyświetleń: 4849

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Sob 01 Gru, 2012   Temat: 7 prostych pytań
1. wsparcia w polu bitwy nie dają nikomu młotków, jak też nie mogą atakować. Są +/- bezużyteczne tam.
Co więcej zdolność tej karty działa tylko w królestwie.

2. 2 młotki są dodawane obrońcy i to jest siłą którą zada atakującym jednostką. Ok może tego nie przeżyje, ale atakującym też walnie.

3. Kładziesz na tej karcie jednostkę, i odkąd ta jednostka tam jest to możesz zbierać żetony. Tutaj masz "At the beginning of your turn" wtedy kładziesz 1 żeton. Jak uzbierasz tak 3 żetony wtedy możesz użyć tej karty. A potem żeby ją użyć to musisz poświęcić jednostkę (żetony bez jednostki na queście spadają).
Co więcej te żetony na queście to nie jest zwykła kasa którą możesz wydawać.

4. Tak Twoje też.

5. wybierasz jednostkę do której dołączasz ten dodatek. Ta jednostka jest przywrócona (odpaczana) i nie może być spaczona ponownie.

6. To obrażenia które nie mają celu. Przykładowo przeciwnik otrzymuje 2 takie obrażenia, to może wybrać gdzie je daje. czy na jednostkę czy na strefy. czy w odporność jak ma.

7 dokładnie tak.

BTW. Przeczytaj jeszcze raz instrukcję i FAQ - bo inaczej ciężko widzę Twoje granie w tą grę :D
  Temat: Marsz Potępionych
DaRKeR

Odpowiedzi: 52
Wyświetleń: 30343

PostForum: Marsz Potępionych   Wysłany: Sro 28 Lis, 2012   Temat: Marsz Potępionych
odpalona akcja istnieje niezależnie od źródła.
  Temat: Heroic Task
DaRKeR

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2419

PostForum: Cykl Krwawej Wyprawy   Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   Temat: Heroic Task
nie wyciągasz na początku gdy, tylko zaczynasz z tą kartą na stole i z podłożoną pod nią drugą kartą. Po czym normalnie zaczynasz grać, ale nie masz mulligana.
  Temat: spalona strefa a broniące/nie broniące jednostki
DaRKeR

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 2956

PostForum: Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja   Wysłany: Pon 19 Lis, 2012   Temat: spalona strefa a broniące/nie broniące jednostki
ttrotyl napisał/a:
Znowu proszę o utwierdzenie w przekonaniu, że mam rację. "Brama Sigmara": Podczas każdej tury anuluj 1 obrażenie.
Rozumiem, że anuluję zarówno podczas swojej tury, jak i podczas tury przeciwnika.


Tak podczas każdej tury (swojej i przeciwnika) możesz anulować 1 obrażenia przydzielane Twojej stolicy.
  Temat: Interakcje pomiędzy kartami
DaRKeR

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2596

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Nie 18 Lis, 2012   Temat: Interakcje pomiędzy kartami
tak, traktujesz je jak developki i jednostki.
  Temat: Interakcje pomiędzy kartami
DaRKeR

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2596

PostForum: WHI - zestaw podstawowy   Wysłany: Nie 18 Lis, 2012   Temat: Interakcje pomiędzy kartami
1. nie nie będzie mógł użyć swojej zdolności.
2. Po 1. zdolność tego DE nie działa przy zadawaniu obrażeń, tylko gdy zostanie wyznaczony do ataku może zniszczyć wybraną jednostkę która ma na sobie już obrażenia, zatem de facto nie ma jak zabić hoethów.
3. jeżeli ta jednostka ma przeciwnika w walce, można odpalić jej zdolność i zadać obrażenia, przed przydzielaniem/zadawaniem obrażeń w fazie pola bitwy, zatem tak można uszczuplić jednostki przeciwnika jeśli wystarczy obrażeń.
4. One or more, tzn. że np. jeśli jednostki spadają po rzygu to odpalasz raz, jeśli spada 1 jednostka, to odpalasz raz. Innym słowem raz na efekt który powoduje że jakaś jednostka dwarfów opuszcza grę.
5. each opponent (raczej nie jesteś sam dla siebie przeciwnikiem) karta była tworzona z myślą o multiplayerze.
 
Strona 1 z 84
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.4 sekundy. Zapytań do SQL: 16