galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 358
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Talisman: Kataklizm
Bludgeon

Odpowiedzi: 60
Wyświetleń: 11500

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 18 Wrz, 2018   Temat: Talisman: Kataklizm
Corypheaus napisał/a:
Sporo już kart w talii Przygód przeminęło od wydania tego dodatku :razz: Czy z perspektywy niemal 2 lat polecacie zakup? Gdy rozpoczynacie wieczorną partię częściej sięgacie po nową, czy jednak starą planszę? Czytałem i oglądałem kilka recenzji w których zaznaczają, że może zwiększyć poziom trudności (zwłaszcza z dodatkami Zwiastun + Krainy Ognia + Smoki). Jak w praktyce wygląda łączenie dodatków - najbardziej interesują mnie Smoki w tym zestawieniu?

Od momentu zagrania w kataklizm nigdy nie sięgnąłem po starą planszę. Raz czy dwa zagrałem bo graliśmy w egzemplarz kogoś innego.
  Temat: Talisman: Kataklizm
Bludgeon

Odpowiedzi: 60
Wyświetleń: 11500

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 18 Wrz, 2018   Temat: Talisman: Kataklizm
Berni77 napisał/a:
Napisz do Valdiego z magiaimiecz.eu

Dokładnie. Zrobiłem ją w photoshopie modyfikując skany plansz z forum, a potem Valdi mi to wydrukował.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Bludgeon

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 331860

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 16 Sie, 2018   Temat: Re: Miasto - Sklep Czarnoksiężnik -sprzedaż zaklęć
michaldominik napisał/a:
Witam
Czy w mieście w sklepie Czernoksiężnika - bohater grający Czarnoksiężnikiem może w nieskończoność sprzedawać zaklęcia ??
Zależy co rozumiesz przez nieskończoność.

michaldominik napisał/a:
Postać czarnoksiężnika po sprzedaniu zaklęcia może wyciągnąć nastepnę zaklęcie i od razu może je sprzedać ??
Nie.
  Temat: Podstawowe zasady
Bludgeon

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1162

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Nie 15 Lip, 2018   Temat: Podstawowe zasady
1. Tak

2. nic nie bierzesz

3. nie możesz kupić, musisz najpierw pozbyć się w jakiś sposób swoich zaklęć żeby mieć wolne miejsce. Nie możesz też tak po prostu odrzucać swoich zaklęć.

4. Jest napisane na planszy odwiedź to, to lub to. Więc wybierasz 1 i odwiedzasz.

5. To jest bardzo nieprecyzyjne pytanie.

6. Nie tylko może a nawet musi.
  Temat: Podstawowe zasady
Bludgeon

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1162

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Pon 09 Lip, 2018   Temat: Podstawowe zasady
Berni77 napisał/a:
To przecież napisałem, że "chyba że się nie wlicza w limit" :)
To wynika z zasad kart terenu że się nie wliczają.
Napisałeś "opis na niej", myślałem że chodzi Ci o opis na karcie a nie w instrukcji, stąd nieporozumienie.
  Temat: Podstawowe zasady
Bludgeon

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1162

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Pon 09 Lip, 2018   Temat: Re: Podstawowe zasady
Berni77 napisał/a:

Każdej jaka się tam znajduje (chyba, że opis na niej wyraźnie mówi, że nie wlicza się do limitu kart na obszarze).
Na pewno nie każda, chociażby karty terenu się nie wliczają.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Bludgeon

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 331860

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Nie 08 Lip, 2018   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
bargaw napisał/a:
To jeszcze mam dwa małe pytanka:
1. Kiedy na 3 tury zamieniam się w ropuche to chodzi tu o 3 moje tury czy po prostu 3 tury następujące po sobie włączając tury innych poszukiwaczy?
2. Postać Szpieg może podglądać wierzchnie karty z dowolnej talii. Czy w domyśle chodzi tylko o talie Przygód czy o wszystkie talie w tym proroka,zaklęć , eliksirow , sciezek, zwierzaczkow itd.?


1. Chodzi o twoje 3 tury.

2. Wszystkie to wszystkie.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Bludgeon

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 331860

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Sro 04 Lip, 2018   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
bargaw napisał/a:
Co to jest runda? Kilka tur? Jak rozumieć "raz na rundę "?
od początku/końca/tej tury do początku/końca następnej tury tego samego gracza.
  Temat: Zaklęcie likwidacji a czarodziej
Bludgeon

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 832

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Nie 15 Kwi, 2018   Temat: Zaklęcie likwidacji a czarodziej
Tak, może.
  Temat: Wymykanie się innym poszukiwaczom...
Bludgeon

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 973

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 10 Kwi, 2018   Temat: Wymykanie się innym poszukiwaczom...
Berni77 napisał/a:
Polemizował bym.
W sumie można.
Swoją interpretację opieram na tym że w instrukcji atak jest podzielony na 5 etapów, wymykanie się jest etapem 1, a modyfikatory wszelakie do rzutu są w etapie 2 (nie wiadomo czemu nazwanym rzucanie czarów :P ).
  Temat: Utrata siły
Bludgeon

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 760

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Nie 08 Kwi, 2018   Temat: Re: Utrata siły
meteser napisał/a:
Witam wszystkich :)
Co sie dzieje gdy poszukiwacz otrzyma nakaz utraty punktu siły w momencie gdy ma początkową jej watrość?
Wtedy nic się nie dzieje.
  Temat: Wymykanie się innym poszukiwaczom...
Bludgeon

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 973

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Nie 08 Kwi, 2018   Temat: Wymykanie się innym poszukiwaczom...
Poprawna jest wersja nr 2.
  Temat: zasady dotyczące ataków innych poszukiwaczy (charaktery)
Bludgeon

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 664

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 27 Lut, 2018   Temat: Re: zasady dotyczące ataków innych poszukiwaczy (charaktery)
gabriel_one napisał/a:
Dobry wieczór forum.

Nurtuje mnie jedna kwestia w grze planszowej Talisman Magia i Miecz, (nie ma jej opisanej w instrukcji) a mianowicie zachowania Poszukiwaczy z danym charakterem podczas spotkania na planszy innych poszukiwaczy. Czy to prawda, że zły charakter zawsze musi zaatakować innego poszukiwacza kiedy spotka go na danym polu? Jak ma się zachować neutralny poszukiwacz, a jak dobry?

Z dołu dziękuje za odpowiedź

Gabriel
Nie ma żadnych zasad w instrukcji ograniczających postacie względem charakteru. Jedyne różnice w grze wynikają z badanych obszarów i kart.
Niektóre postacie mają takie ograniczenia, np. rycerz, ale to wyjątki a nie reguła.
  Temat: Pytanie o zasadę
Bludgeon

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 829

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 25 Sty, 2018   Temat: Re: Pytanie o zasadę
philjensky napisał/a:
Zalozylem sie z kolezanka o jedna zasade.
Jaka kraina jest „gora” zewn, srodkowa, wewn czy inna?

Ale... że co?
  Temat: Talizman - Kupiec
Bludgeon

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 712

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Wto 23 Sty, 2018   Temat: Re: Talizman - Kupiec
colo993 napisał/a:
Cześć,
Ostatnio z dziewczyną mieliśmy sprzeczkę co do postaci kupca. Jedną z jego umiejętności jest handel z innymi graczami dzięki czemu może wymieniać swoją jedną kartę przedmiotu za jedną kartę przedmiotu przeciwnika. I tu pytanie, czy jeśli gram kupcem i wymieniam przedmioty z innym graczem to potrzebuje jego pozwolenie? Bo według mnie nie, mogę dokonać wymiany z innym poszukiwaczem zamiast z nim walczyć. Ile kart mogę wymienić jednorazowo?

1. Drugi gracz nie ma nic do gadania jak z nim handlujesz.
2. Jedną kartę na wizytę.
 
Strona 1 z 24
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.29 sekundy. Zapytań do SQL: 15