galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 187
galakta.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
Berni77

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 7477

PostForum: Descent   Wysłany: Wto 17 Wrz, 2019   Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
RedJak wszystko udostępnił na BGG.
Wielokrotnie mówiłem, że jak ktoś chce przetłumaczyć teksty z tych kart to może mi je podesłać i wrzucę wtedy odpowiednie pliki i na pewno odnotuję pomocnika w instrukcji :)
Polskie tłumaczenie też już wrzuciłem na BGG.
Pamiętajcie, że karty celów to taki dodatek - nie są wcale potrzebne do gry.
Wystarczy postępować zgodnie z wytycznymi scenariusza i jak najbardziej szkodzić drużynie ;)
  Temat: Skany kart
Berni77

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 142

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019   Temat: Skany kart
Te karty można po prostu wyciągnąć z wersji DE.
Skanów chyba nikt nie wykona - choćby ze względu na prawa autorskie...
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Berni77

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 331860

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 11 Kwi, 2019   Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Corypheaus napisał/a:
Mam dwa pytania dotyczące zadań:

1) Poszukiwacz w ramach rozpatrywania smoczej łuski trafia na miejsce Kamień Ofiarny. Czy Poszukiwacz wyciąga się kartę z talii przygód tego smoka, czy z talii ogólnych kart przygód.


Tam jest wyraźnie powiedziane, że z talii Przygód, a nie Smoczych Władców.

Corypheaus napisał/a:

2) Poszukiwacz trafia na kilku przeciwników z Mocą. Używa zaklęcia Strzaskanie Duszy. Czy zabija wszystkich jednocześnie, czy pojedynczą istotę? Technicznie walka jest traktowana jako jedna.


Strzaskanie duszy działa na "dowolną istotę" (jedną). Walczysz z wszystkimi jednocześnie ale zabijasz tylko jedną z nich (pewnie tą najgroźniejszą ale są różni masochiści na tym świecie) ;) Z pozostałymi walczysz już normalnie.
  Temat: Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Berni77

Odpowiedzi: 1873
Wyświetleń: 331860

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Czw 11 Kwi, 2019   Temat: Re: Miasto - Sklep Czarnoksiężnik -sprzedaż zaklęć
michaldominik napisał/a:
Witam
Czy w mieście w sklepie Czernoksiężnika - bohater grający Czarnoksiężnikiem może w nieskończoność sprzedawać zaklęcia ??
Postać czarnoksiężnika po sprzedaniu zaklęcia może wyciągnąć nastepnę zaklęcie i od razu może je sprzedać ??


Nie. Możesz sprzedać te zaklęcia, które posiadałeś wchodząc do sklepu.
Rozpatrujesz obszar, sprzedajesz zaklęcia, kończysz rozpatrywanie obszaru i korzystając z umiejętności dociągasz nowe zaklęcia. Aby je sprzedać musisz ponownie wejść do sklepu i rozpatrzeć polecenie obszaru.
  Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Berni77

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2011

PostForum: Descent   Wysłany: Sro 27 Mar, 2019   Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Przez rok wydawnictwo trzymało tą rękę głęboko w dupie więc pewnie niewiele się zmieni pomimo czarów z ich strony i zapewnień.
Tak jak kiedyś pisałem - muszą komuś zapłacić za tłumaczenie, a z biznesowego punktu widzenia uważają, że na apce nie zarobią więc ją olali.
  Temat: Pytania i odpowiedzi
Berni77

Odpowiedzi: 135
Wyświetleń: 24844

PostForum: Horror w Arkham LCG - dyskusja ogolna   Wysłany: Pon 11 Mar, 2019   Temat: Pytania i odpowiedzi
Chyba coś ci zdjęcie nie pykło bo mi się nie wyświetla.

Co do zakładek to w żadnym powrocie nie ma zakładek do "Powrót do X" - to są po prostu te same scenariusze jak bez słowa "powrót" i tam je umieszczasz. Bo z wypowiedzi zrozumiałem, że twierdzisz iż brakuje zakładek ze słowem "Powrót do X".
  Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
Berni77

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 7477

PostForum: Descent   Wysłany: Pią 08 Mar, 2019   Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
Wiecie - jeszcze nie zostały przetłumaczone.
Podesłano mi tłumaczenie "Spadkobierców Krwi" tylko muszę znaleźć chwile aby do tego usiąść, nanieść poprawki i zrobić karty.
  Temat: Karty MW
Berni77

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 436

PostForum: Descent   Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   Temat: Karty MW
Kucy napisał/a:
kozakkube napisał/a:
Tak. Potwor moze ruszyc sie pierw 2 razy by potem zaatakowac. MW jest ograniczony przez uzywanie na danym potworze jednej karty o tej samej nazwie. Czyli nie mozesz uzyc zrywu 2x na tym samym potworze w jednej turze.


To jeszcze jedno akcje MW jednym potworem to jeden atak i jeden ruch? Czy baz zagrania żadnej karty na potwora MW może jednym potworem dwa razy się ruszyć albo dwa razy zaatakować w jednej turze?


Odpowiedź na to pytanie masz w instrukcji obsługi w dziale "Szczegółowy opis tury Mrocznego Władcy" (stara instrukcja str. 10 - w nowej może być gdzie indziej):

"Większość tury mrocznego władcy upływa na aktywowaniu potworów. Podczas swojej tury mroczny władca może aktywować każdego ze swoich potworów na planszy jeden raz. Każdy aktywowany potwór może wykonać maksymalnie po dwie akcje. W trakcie jednej aktywacji każdy potwór może wykonać tylko jedną akcję ataku."

Czyli "Zryw" pozwala ci się ruszyć "za darmo" ale nie pozwala na darmowy atak.
  Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Berni77

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2011

PostForum: Descent   Wysłany: Pon 18 Lut, 2019   Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Napisz i daj znać jaki odzew będzie :)
  Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Berni77

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2011

PostForum: Descent   Wysłany: Sob 16 Lut, 2019   Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Z tym napisaniem do producenta to może być niezły pomysł bo Galakta olała sprawę i tylko mętnie coś pisze o bliżej nieokreślonym czasie...
  Temat: ROK 2019 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Berni77

Odpowiedzi: 268
Wyświetleń: 52747

PostForum: Plany wydawnicze   Wysłany: Pią 15 Lut, 2019   Temat: ROK 2019 - Plany wydawnicze - odpowiedzi na Wasze pytania
Nie jestem pracownikiem Galakty ale chętnie odpowiem ci z wieloletniego biznesowego doświadczenia:
Gdy jakikolwiek producent wypuszcza nowszy model czegokolwiek to zamyka linie wcześniejszego modelu właśnie po to, by wymusić na klientach kupno nowszego produktu wraz z wszelkimi akcesoriami / dodatkami do niego.
Mówiąc prosto i brutalnie: ma w nosie to czy klienci lubią starszy produkt i czy go mają lub chcą rozbudowywać o kolejne opcje. Ma się sprzedawać nowy produkt i cała linia dodatków do niego bo z niego ma się nachapać nowej / większej kasy. Cały plan biznesowy korpo opiera się na wydawaniu co jakiś czas nowszej wersji produktu, dodatków do niego, a po roku lub dwóch zamknięciu linii i zrobieniu wersji xxx i karuzela zaczyna kręcić się od nowa.
W takich czasach niestety żyjemy.
  Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
Berni77

Odpowiedzi: 37
Wyświetleń: 7477

PostForum: Descent   Wysłany: Czw 14 Lut, 2019   Temat: Automatyczny Mroczny Władca - wariant RedJaka
Działa, działa tylko go skopiuj całego :)
  Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Berni77

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 2011

PostForum: Descent   Wysłany: Czw 14 Lut, 2019   Temat: A więc jednak Ffg nie porzuciło Descenta.
Kiedyś już im to sugerowałem i była odpowiedź "nie da się".
Apkę olali bo na tym kasy nie zrobią.
  Temat: Zaklęcie Likwidacji (Likwidacja)
Berni77

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 370

PostForum: Talisman: MAGIA I MIECZ   Wysłany: Pią 08 Lut, 2019   Temat: Zaklęcie Likwidacji (Likwidacja)
Na przyszłość jak cytujesz tekst karty to cytuj go dosłownie, a nie wstawiaj własną interpretację, bo często jedno słowo w Talismanie zmienia znaczenie karty.
Karta "Likwidacja" ma opis:
"Możesz rzucić to Zaklęcie w dowolnym momencie na któregokolwiek z Poszukiwaczy. Poszukiwacz, na którego zostało rzucone to Zaklęcie, musi odrzucić wszystkie posiadane Zaklęcia."

Teraz odpowiadając na Twoje pytania:

1. Nie możesz. Zaklęcie już zostało rzucone i jest "w grze", a nie na ręku przeciwnika. Jedyne co byś zrobił to pozbawił go innych zaklęć, które posiada na ręce i których jeszcze nie rzucił.
Rzucone zaklęcie możesz zniwelować tylko "Rozproszeniem magii".
Jeżeli użył być "Likwidacji" PRZED zadeklarowaniem rzucenia zaklęcia to pozbawił byś przeciwnika wszystkich Zaklęć na ręce i to by miało sens.

2. Można i często tak się robi w grze jak masz karty, których nie możesz się pozbyć w żaden inny sposób :)
  Temat: Pytania odnośnie zasad.
Berni77

Odpowiedzi: 691
Wyświetleń: 114841

PostForum: Descent   Wysłany: Czw 31 Sty, 2019   Temat: Pytania odnośnie zasad.
1. Nie wiem o jakich przedmiotach mówisz bo w tym scenariuszu żadnych się nie umieszcza.
Jeżeli chodzi o umieszczanie dusz po aktywacji Zarihell przez MW to może je umieszczać w dowolnym miejscu.
Jeżeli chodzi o rozdawanie stanów po odkryciu białego portalu to MW może ich przydzielić jedynie tyle ile jest aktywnych dusz na kafelku z białym portalem (przeważnie właśnie tam stara się je umieszczać więc jest to wskazówka dla bohaterów). Żetony przeszukiwania rozmieszcza też gdzie chce w obrębie tego kafelka z białym portalem.
MW może permanentnie zablokować bohatera jeżeli ma wystarczająco dużo dusz na planszy tak jak to opisałeś.

2. Może dawać wszystkim i wszędzie. Początkowym warunkiem tego scenariusza dla bohaterów jest właśnie to aby nie dopuścić do pojawienia się zbyt dużej ilości dusz na planszy.
Jak to dobrze rozegrają to są w stanie w dwóch rundach odkryć właściwy portal, a potem utrzymać na nim niską ilość dusz i pozamiatane.
Unieruchomienie to nie jest jakiś straszny stan bo ruszać się nie możesz ale bić już jak najbardziej można. Gorszym jest ogłuszenie.
 
Strona 1 z 13
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 15