galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Horror w Arkham LCG - dyskusja ogolna - HwA LCG: plany zakupowe

poooq - Wto 08 Lis, 2016
Temat postu: HwA LCG: plany zakupowe
Serwus, do premiery zostały dwa dni, w oczekiwaniu na świeże pudełka proponuję szybką ankietę dotyczącą planów zakupowych związanych z serią wydawniczą nowego Horroru w Arkham.

Założyłem, że nie kupujemy dodatków bez posiadania zestawu podstawowego.

W tym momencie planuję zakup zestawu podstawowego i w okolicach końca roku Dziedzictwo, by zapoznać się z rozszerzeniami mechanicznymi w rozgrywce.

stszau - Wto 08 Lis, 2016

Bardzo się zhajpowałem na ten tytuł i zamierzam kupować wszystko jak leci, chyba że podstawka mnie jakoś bardzo rozczaruje, ale z recenzji i zapowiedzi wygląda na to że tak nie będzie.

Generalnie mam dużo dobrych wspomnień związanych z dzieciństwa i wczesnej dorosłości związanych z prowadzeniem sesji w klasycznym "Zew Cthulhu" pen and paper. Dziś nie jest mi już tak łatwo zorganizować ludzi do gry w klasycznego erpega sam też mam mniej czasu. Chociaż AH EH i MoM trochę tę pustkę wypełniły, to mam przeczucie że AH:LCG będzie najbliżej Zewowi. Storytellingowo to chyba będzie najmocniejszy tytuł z mackami. Oczekiwania mam wysokie, mam nadzieję że się nie zawiodę.

szczudel - Wto 08 Lis, 2016

Hurra! mamy dział na forum :)
Teraz tylko aby gra przyszła przed długiem weekendem i będzie pełnia szczęścia.

Ja biorę jednego CSa ale niewykluczone, ze jak mi do czwartku nie przyjdzie to się zdenerwuję i pójde do jakiegoś sklepu kupić 2-gi CS.

Lord Kris - Wto 08 Lis, 2016

Na pewno core set i duże dodatki. Nie mogę się doczekać!
A reszta w miarę możliwości hah :mrgreen:

kopyto - Sro 09 Lis, 2016

Witam wszystkich,

planuję kupic wszystkie dodatki jakie wydadzą

Kosmiczny pirat - Czw 10 Lis, 2016

Podstawkę, duże rozszerzenia i małe scenariusze taki jest plan, a w praktyce się okaże. Nakręcony jestem niemiłosiernie ale doświadczenie podpowiada aby podchodzić ze spokojną głową ;)
Nokturn - Czw 10 Lis, 2016

Kosmiczny pirat napisał/a:
Podstawkę, duże rozszerzenia i małe scenariusze taki jest plan, a w praktyce się okaże. Nakręcony jestem niemiłosiernie ale doświadczenie podpowiada aby podchodzić ze spokojną głową ;)


Dokładnie takie samo mam zalożenie. Wspominam o obawach zresztą w "planach wydawniczych". Pewnie po weekendzie będą już pierwsze wrażenia.

micaj - Pon 13 Lut, 2017

Podobno gra w wersji PL bardzo dobrze się sprzedaje. Oby błędów było jak najmniej, albo najlepiej wcale. Błędów na kartach, bo instrukcja to pół biedy. :)
Marx - Pią 01 Wrz, 2017

Odkurzę temat jednym małym pytaniem.

(Wiem że pewnie można by to znaleźć na sieci gdzieś ale jakoś od razu w googlach nie wyłapałem)

W jaki sposób dodatki zmieniają rozgrywkę. Rozumiem że Dziedzictwo w Dunchwich posiada własną kampanie (czy przedłużenie kampanii z podstawki?) jakiś tam bohaterów, lokacje karty spotkań i tak dalej...
A co znajduje się w np w Muzeum Miskatonic (czy tylko ekwipunek badaczy, jakieś potworki czy kolejne klątwy, czy np jakiś jeden dodatkowy scenariusz).

Chodzi mi o to czy mniejsze dodatki ciągną dalej fabułę rozgrywki do przodu czy jedynie modyfikują / wzbogacają rozgrywkę z dużego dodatku?

Za odpowiedź bardziej doświadczonych z góry dziękuje.

Morsereg - Nie 03 Wrz, 2017

dziedzictwo rozpoczyna cala kampanie, sa tam dwie pierwsze misje.
kolejne, male dodatki, poza kartami dla graczy, dodaja tez kolejne misje.
wszystkie dodatki z cyklu tworza cala kampanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group