|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
|
Talisman: MAGIA I MIECZ - Alternatywne zasady - zaklęcia
tomus933 - Czw 18 Sie, 2016 Temat postu: Alternatywne zasady - zaklęcia Witam. Jestem ciekawy jakie alternatywne zasady stosujecie co do zaklęć bądź postaci, które "muszą posiadać zaklęcie". Gdy gramy ze znajomymi to najczęściej wygrywa postać z tą oto umiejętnością albo widać znaczną przewagę takiej postaci gdyż co turę rzuca zaklęcia albo odrzuca te gorsze by dobrać najlepsze. Czy u was też tak jest jak tak to czy macie jakieś swoje zasady by wyrównać szanse.
Mati98 - Czw 18 Sie, 2016
Nie dostrzegłem takiej analogii podczas rozgrywek w Talismana. Zaklęcia nie dają gwarancji wygranej.
U mnie najczęściej taka postać ,,zacina się" na Zaklęciach typu Rozproszenie Magii czy Odbicie.
tomus933 napisał/a: | odrzuca te gorsze by dobrać najlepsze. |
Nie można tak sobie odrzucić Zaklęcia Zaklęcie można rzucić tylko wtedy, kiedy wywoła ono jakiś efekt, np.: nie można rzucić na siebie Uzdrowienia mając max Życia.
BTW
Najbardziej denerwuje mnie to, że część postaci z Zaklęciami lub postaci ,,na Moc" nie ma zdolności na wszczynanie walki psychicznej, przez co dostają lanie na Koronie Władzy od Silnych graczy.
Na szczęście może się to zmienić W Kataklizmie dostaniemy do kart Ekwipunku kartę Kryształowe Berło (znaną już z Miasta), która pozwala wybrać nam walkę psychiczną.
tomus933 - Czw 18 Sie, 2016
Aaaaaa widzisz. Sprawa się wyjaśniła. Graliśmy tak że można odrzucić zaklęcie ot tak. Dzięki za pomoc.
Kataklizmu jeszcze nie posiadam. Na dzień dzisiejszy Podstawka, Miasto, Podziemia, Góry.
Może to nie miejsce na to ale czy mógłbyś doradzić jaki następny dodatek warto kupić?
tomus933 - Czw 18 Sie, 2016
Dobra nie było tematu. Przeglądam forum i doszedłem do zadowalających postów odpowiadającyhc na moje pytanie
|
|