galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Cykl Dwarrowdelf - [KD] Cień i Płomień

crabtree - Pon 24 Gru, 2012
Temat postu: [KD] Cień i Płomień
Ciężka przygoda na zakończenie cyklu KD. Od drugiej rundy każdy gracz będzie zazwyczaj tracił jakąś postać. Czas działa na niekorzyść bo w strefie przeciwności robi się gesto a nie zawsze można zaprosić do walki niektórych wrogów. Jesteśmy po sześciu próbach i niestety nie odnieśliśmy sukcesu, raz byliśmy bardzo blisko ale zła decyzja przekreśliła szansę na ukończenie scenariusza.
Macie jakieś fajne patenty na przejście tej przygody?

schen - Pon 24 Gru, 2012

Ogólnie nie jest to aż tak ciężkie jak mogłoby się z początku wydawać. Po pierwsze, można bez obaw brać bardzo mocnych herosów, po drugie, jeśli utrzymujesz zagrożenie na poziomie 0 to Balrog atakować nie będzie. W grze solo bardzo dobrze spisuje się Nori i tłum tanich krasnoludzkich sprzymierzeńców. Bez problemów można utrzymać poziom swojego zagrożenia w granicach 0.

Grając w dwie osoby przeszedłem ten scenariusz z narzeczoną dwiema krasnoludzkimi taliami, już w 4 rundzie.
Team 1: Gimli, Dain, Thorin
Team 2: Nori, Ori, Bifur

Dain może z atak przetrzymać bez większych problemów, warto mieć jakiś tanich sprzymierzeńców których można poświęcać. Team 1 skupiał się na zadawaniu obrażeń, drugi podróży i zmniejszaniu zagrożenia.

balint - Pon 24 Gru, 2012

Jakiś pomysł na ten scenariusz solo?
Berestaszek - Wto 25 Gru, 2012

dain + nori obowiązkowo abyś mógł się przygotować na walkę z balrogiem. Do tego dorzucasz mnóstwo tanich krasi(aby poziom zagrożenia cały czas utrzymywał się na zerze) do tego dorzucasz ereborskich mistrzów bitwy którzy jednym hitem w pewnym momencie będą mogli poważnie uszkodzić balroga :) także albo zielony bohater(ori) do większego doboru kart + pieśni bitwy, lub jakiś czerwony bohater talin się nie opłaca także zostaje gimilii.
schen - Wto 25 Gru, 2012

Dokładnie tak jak pisze Berestaszek.
Ja akurat przechodziłem Dainem, Norim i Orim (Ori dla większego dociągu, by była większa szansa na to, że w każdej turze będzie krasnal do wystawienia), ale pewnie sprawdzi się również dowolny inny krasnoludzki bohater (zamiast Oriego, Dain i Nori - a zwłaszcza Nori, to podstawa ;) ).

crabtree - Wto 25 Gru, 2012

Nie mam bohaterów z Hobbita, ale wczoraj udało się przejść trójką Legolas, Thalin i Brand. Siostra miała Eowinę, Dunherna i Aragorna. Thalin z Dunhernem dbali o to żeby w strefie przeciwności było czysto. Eowina, Aragorn i czasem Brand pchali wyprawę. Legolas wsparty krasnalami tłukł Balroga. W końcu Zguba Durina miała 0 punktów życia więc wystarczyło dobrać 2 karty o łącznym koszcie 4. Siora wyczerpała 2 postacie i ugrała 6 punktów za swoich kart. W sumie cała przygoda zajęła nam 7 rund. W mojej drużynie poległ Brand, a Thalin z Legolasem byli poważnie ranni. Myślę że w kolejnej rundzie miałbym spory problem, bo na ręce pozostał jeden sprzymierzeniec. Ale to nie pierwszy raz kiedy wygraliśmy scenariusz w ostatniej chwili!
crabtree - Sob 29 Gru, 2012

Mam takie pytanie, na karcie 2B jest efekt wymuszony: "Jeśli podczas tej rundy do wyprawy został przydzielony przynajmniej 1 bohater, pod koniec fazy Wyprawy umieść 4 żetony postępu na Tylnej Straży".

Czy to oznacza że umieszczam 4 żetony postępu już po odwróceniu tej karty, jeśli spełniłem kryteria w tej rundzie?

Kulgan - Sob 29 Gru, 2012

crabtree napisał/a:
Mam takie pytanie, na karcie 2B jest efekt wymuszony: "Jeśli podczas tej rundy do wyprawy został przydzielony przynajmniej 1 bohater, pod koniec fazy Wyprawy umieść 4 żetony postępu na Tylnej Straży".

Czy to oznacza że umieszczam 4 żetony postępu już po odwróceniu tej karty, jeśli spełniłem kryteria w tej rundzie?

Jak dla mnie - oczywiście. Odwracasz kartę, ma wymuszony - jest koniec fazy, więc spełniasz, co na Tobie wymuszają :mrgreen:

crabtree - Sro 02 Sty, 2013

Kulgan napisał/a:
crabtree napisał/a:
Mam takie pytanie, na karcie 2B jest efekt wymuszony: "Jeśli podczas tej rundy do wyprawy został przydzielony przynajmniej 1 bohater, pod koniec fazy Wyprawy umieść 4 żetony postępu na Tylnej Straży".

Czy to oznacza że umieszczam 4 żetony postępu już po odwróceniu tej karty, jeśli spełniłem kryteria w tej rundzie?

Jak dla mnie - oczywiście. Odwracasz kartę, ma wymuszony - jest koniec fazy, więc spełniasz, co na Tobie wymuszają :mrgreen:

To sobie niepotrzebnie utrudnialiśmy i tak już trudną grę :D

Pytanie kolejne, jak traktować Balroga? Jest w strefie przeciwności czy w zwarciu z graczami? Chodzi mi o różne efekty kart które dotyczą SP. Mam na myśli sytuację gdy jeden z graczy osiągnął poziom zagrożenia większy od 0, a drugi niekoniecznie.

Kulgan - Czw 03 Sty, 2013

crabtree napisał/a:
Pytanie kolejne, jak traktować Balroga? Jest w strefie przeciwności czy w zwarciu z graczami? Chodzi mi o różne efekty kart które dotyczą SP. Mam na myśli sytuację gdy jeden z graczy osiągnął poziom zagrożenia większy od 0, a drugi niekoniecznie.

Obawiam się, że jest i w Strefie Przeciwności, i w zwarciu z graczem, który osiągnął poziom zagrożenia 1 lub więcej równocześnie :twisted:

crabtree - Czw 03 Sty, 2013

Kulgan napisał/a:
crabtree napisał/a:
Pytanie kolejne, jak traktować Balroga? Jest w strefie przeciwności czy w zwarciu z graczami? Chodzi mi o różne efekty kart które dotyczą SP. Mam na myśli sytuację gdy jeden z graczy osiągnął poziom zagrożenia większy od 0, a drugi niekoniecznie.

Obawiam się, że jest i w Strefie Przeciwności, i w zwarciu z graczem, który osiągnął poziom zagrożenia 1 lub więcej równocześnie :twisted:

Czyli można go "obrzucać kamieniami", albo zadać obrażenia wchodzącym/opuszczającym grę orłem?

Kulgan - Czw 03 Sty, 2013

crabtree napisał/a:
Czyli można go "obrzucać kamieniami", albo zadać obrażenia wchodzącym/opuszczającym grę orłem?

Jeśli te karty dotyczą wroga w SP, bo nie pamiętam ich treści, to zdecydowanie tak :mrgreen:

crabtree - Pią 04 Sty, 2013

Kulgan napisał/a:
crabtree napisał/a:
Czyli można go "obrzucać kamieniami", albo zadać obrażenia wchodzącym/opuszczającym grę orłem?

Jeśli te karty dotyczą wroga w SP, bo nie pamiętam ich treści, to zdecydowanie tak :mrgreen:
No to biada Zgubie Durina ;)

edit:
Właśnie zauważyłem że ten temat już istnieje na forum, a ja go zdublowałem w polskiej wersji językowej. Przydałoby się zrobić porządek i scalić posty. Jest tu jakiś moderator? Kufel gdzieś się zapodział...

edit2:
Boromir (Boromir1) do tej przygody nadaje się znakomicie. Gdy Balrog ma 0 punktów wytrzymałości, można go strącić w otchłań, z tym że zanim wykona się ten test, Zguba Durina regeneruje się do 3 punktów życia (regeneracja następuje przed akcjami graczy). Przed odkrywanie kart gracza można odrzucić z gry Boromira i zadać 2 punkty obrażeń Balrogowi. Wtedy "przebicie" 1 punktu nie powinno sprawiać większego problemu, nawet gdy wyczerpiemy tylko jedną postać.

balint - Pią 15 Mar, 2013

Pytanko o moją interpretację walki z Bullfrogiem :mrgreen:

Zguba Durina wchodzi w zwarcie z graczem o zagrożeniu 1+. Natomiast czy mając zagrożenie 0, -1, -2 itd, mogę wejść w zwarcie z Barlogiem, skoro nie może on opuścić strefy przeciwności?
Czy muszę jakoś podnieść sobie poziom zagrożenia do 1+ (np. nikogo nie posyłając na wyprawę), aby móc wejść z nim w zwarcie?

Będę wdzięczny za odpowiedź.

crabtree - Pią 15 Mar, 2013

Zgodnie z tym co jest napisane na Zgubie Durina, nie może on opuścić SP, ale przyjmuje się że jest w zwarciu z graczem którego poziom zagrożenia wynosi 1+. Wynika z tego że można się z nim znaleźć w zwarciu tylko wtedy gdy poziom zagrożenia gracza wynosi minimum 1.
wojo - Pią 15 Mar, 2013

Przy okazji pamiętam że gdzieś była informacja że poziom zagrożenia (i inne rzeczy) nie mogą spaść poniżej zera (zdaje mi się że było to w FAQu/lub wyjaśnieniu do starej punktacji).
JollyRoger1916 - Pią 15 Mar, 2013

Tak też pamiętam ten zapis, nie można obniżyć zagrożenia poniżej 0.
balint - Pią 15 Mar, 2013

Sprawdziłem instrukcję i FAQ'i, które mam w PDF.
Może nie super dokładnie, bo metodą ctrl+f wyszukiwałem hasła: zagrożenie, poniżej, zera, zero oraz przejrzałem materiały ręcznie. Nie ma żadnej informacji (ale mogłem ją przeoczyć), że spadek zagrożenia poniżej zera jest niedopuszczalny.

Co więcej, w instrukcji jest zapis:
W ramach tego systemu punktowego uzyskanie
niskiego wyniku jest bardziej pożądane od uzyskania
wyniku wysokiego. Jeśli gracze będą grać niezwykle
dobrze, mogą nawet uzyskać wynik ujemny.


A biorąc pod uwagę, że tury były wówczas nie liczone, a rany mogły wynosić zero, to jedyną opcją na uzyskanie wyniku ujemnego były Punkty Zwycięstwa (aczkolwiek poza Wzgórzami Emyn Muil nie ma ich za dużo) oraz właśnie zagrożenie.

Na wszelki wypadek zrobiłem szybki rachunek sumienia. Rozegrałem 10 partii w ten scenariusz i wydaje mi się, że co najwyżej w jednej mogło mieć to znaczenie. Wszystkie wyprawy kończyły się powodzeniem, a co turę zagrywałem kraśki.

crabtree - Sob 16 Mar, 2013

wojo napisał/a:
Przy okazji pamiętam że gdzieś była informacja że poziom zagrożenia (i inne rzeczy) nie mogą spaść poniżej zera (zdaje mi się że było to w FAQu/lub wyjaśnieniu do starej punktacji).

JollyRoger1916 napisał/a:
Tak też pamiętam ten zapis, nie można obniżyć zagrożenia poniżej 0.


W którym miejscu instrukcji lub FAQ jest taki zapis?

TomB - Sob 16 Mar, 2013

Pamiętam, że kiedyś była dyskusja o tym problemie na forum.

Nie ma nigdzie w przepisach informacji o minimalnym poziomie zagrożenia. Ja nie znalazłem.
Zapis z instrukcji mówi tylko o dopuszczalnym ujemnym wyniku. Jak słusznie pisze balint, wtedy to było możliwe, bo nie zliczało się tur. Nie ma jednak mowy o zagrożeniu ujemnym.

Znowu nie ma jasnej odpowiedzi. Mnie jeszcze problem nie dotyczył (nigdy tak nisko nie zszedłem), ale chyba w razie potrzeby zastosuję zasadę, że 0 to minimum. Po pierwsze - bo to wydaje mi się bardziej sensowne, po drugie - kręciołki nie mają liczb ujemnych.

JollyRoger1916 - Sob 16 Mar, 2013

Przejrzę wszystko łącznie z instrukcja, bo wydaje mi się, że gdzieś to było. Chyba, że pomyliłem się i zapamiętany zapis wyczytałem na forum.

EDIT: Pomyliło mi się z zapisem na temat efektów przewlekłych, że statystyki zaokrąglamy do 0 jeśli są minusowe. Nigdzie nie znalazłem zapisu o tym, że nie można mieć ujemnego zagrożenia. Chociaż chyba będę grał, że min. 0, póki to się oficjalnie nie wyjaśni.

balint - Nie 17 Mar, 2013

JollyRoger1916 napisał/a:
Przejrzę wszystko łącznie z instrukcja, bo wydaje mi się, że gdzieś to było. Chyba, że pomyliłem się i zapamiętany zapis wyczytałem na forum.

EDIT: Pomyliło mi się z zapisem na temat efektów przewlekłych, że statystyki zaokrąglamy do 0 jeśli są minusowe. Nigdzie nie znalazłem zapisu o tym, że nie można mieć ujemnego zagrożenia. Chociaż chyba będę grał, że min. 0, póki to się oficjalnie nie wyjaśni.



Oj, jak będziemy czekali na oficjalne wyjaśnienie, to dłuuuugo nam się to zejdzie :lol:

Zwłaszcza, że problem zasadniczo dotyczy tylko tego jednego scenariusza, który obniża zagrożenie do 0 na starcie.

Berestaszek - Nie 17 Mar, 2013

nie dotyczy tylko tego scenariusza. Naprawdę można stworzyć taką talie która będzie nam zmniejszała i zmniejszała PZ do zera i ewentaulnie w dół. Z tego co przeglądałem faq to nie ma tam żadnej notki o tym że nie można zejść poniżej zera. Poszperam trochę przy instrukcjach od scenariuszy, ale wątpię by była tam taka informacja. (anyway ciekawie by się zaznaczało minusowy PZ na liczniku :P )
stforek - Nie 17 Mar, 2013

Można zejść z PZ poniżej zera, ale nie z zagrożeniem.

EDIT: Oczywiście PZ to punkty zwycięstwa.

balint - Nie 17 Mar, 2013

stforek napisał/a:
Można zejść z PZ poniżej zera, ale nie z zagrożeniem.

EDIT: Oczywiście PZ to punkty zwycięstwa.


No właśnie, tylko gdzie to jest napisane? To jest w tej chwili najbardziej interesujący szkopuł.
Znalazłeś jakieś info, bo w kilku już się nad tym tematem głowimy.

stforek - Nie 17 Mar, 2013

Też pamiętam, że była dyskusja prowadząca do tej konkluzji ;-)

Biorąc na logikę, to nie ma w zasadach słowa o tym jak miałbyś oznaczyć ujemne zagrożenie.

Oczywiście można położyć sobie zapałkę czy coś innego na oznaczenie minusa.

Ale to już będzie twoja autorska wizja LOTR LCG :twisted:

crabtree - Pon 18 Mar, 2013

stforek napisał/a:

Ale to już będzie twoja autorska wizja LOTR LCG :twisted:
No właśnie nie do końca. Skoro wynik końcowy mógł być kiedyś ujemny to dlaczego nie zagrożenie? Na logikę nie powinno się grać poniżej 0, ale w zasadach nic o tym nie wspomniano, a jak wiadomo reguły gry muszą być jednoznaczne.
JollyRoger1916 - Pon 18 Mar, 2013

Zagrożenie poniżej zera można śmiało oznaczać 99 : -1, 98 : -2, itd, śmiem wątpić, żeby udało się zejść do -50, nie chodzi, o to, ze to niemożliwe, po prostu jak ktoś będzie miał mega talię to przejdzie scenariusz, zanim tak nazbija. Bo faktycznie grając przywództwo/duch można zbić samym Gandalfem o 30 pkt-ów, do tego reszta zbijających kart z ducha, krasnoludzkie grobowce i przywracające je na rękę, itd. tyle, że podejrzewam, że zanim zbijemy do -50 to albo przejdziemy scenariusz, albo zagrywając samo zbijanie wstawimy za mało kart do wyprawy i nie przeskoczymy nawet za bardzo zagrożenia generowanego przez porażki w wyprawie.

Temat faktycznie jest ciekawy. Dla mnie granie poniżej 0 z jednej strony, tak na logikę trochę kłóci się typowymi mechanikami planszówek i karcianek, gdzie raczej nie stosuje się ujemnych wartości, z drugiej strony z tego co mamy w oficjalnych zasadach wynika, że możemy śmiało grać poniżej 0. Tyle, że licznik nie jest przygotowany na zliczanie ujemnych wartości, więc to poniekąd może wskazywać na to, że tak się grać nie powinno, z kolei brak zapisu kategorycznie tego zabraniającego zdaje się tego nie potwierdzać. Do tego w scenariuszu CiP jest napisane jedynie, że ZD wchodzi w zwarcie z gaczami posiadającymi przynajmniej 1 zagrożenia, co jak dla mnie delikatnie wskazuje, że można zbić sobie zagrożenie poniżej zera, żeby unikać z tym wrogiem walki. Z drugiej strony ten scenariusz ma trudność 8, a takie zbicie do wartości ujemnych chyba dosyć mocno go ułatwia (chyba, bo nie grałem zmniejszając poniżej 0, bo jakoś tak do tej pory nie pasowało mi, że tak można).

Nie mam pojęcia jak grać z tym zagrożeniem. Udziela się ktoś na forum FFG? Może tam zapytać i poprosić o oficjalne wyjaśnienie tej kwestii?

Kulgan - Pon 18 Mar, 2013

Po zadaniu pytania przez Balint'a założyłbym się, że zagrożenie nie może spaść poniżej 0. Przeczytałem jednak Instrukcję i nic takiego nie znalazłem. To samo w instrukcji do tego Dodatku. Skoro inni gracze sprawdzili FAQ-i i też nic, więc wydaje się, że zagrożenie może być jednak ujemne.
stforek - Wto 19 Mar, 2013

Zauważcie że jeśli zagrożenie może być ujemne, to Cień i Płomień staje się podejrzanie łatwy.

Wystarczy Pozdrowienie na dzień dobry i właściwie po sprawie.

Ten scenariusz jest tak skonstruowany, żeby gracze czuli oddech Balroga na plecach. Jak sobie zjedziemy od razu na -12, to się robi sielanka.

Ja tam nie gram na ujemne zagrożenie :evil:

Berestaszek - Wto 19 Mar, 2013

Gdyby się dało to zaznaczyć to bym się zastanawiał czy można czy nie. No ale kurde gdyby twórcy to przewidzieli że będzie można zejść to byłaby wzmianka i na liczniku mielibyśmy minusowe wartości
stforek - Wto 19 Mar, 2013

Znalazłem jeszcze ten temat na FFG, gdzie padają sensowne argumenty za tym, że zagrożenie nie spada poniżej zera.
crabtree - Wto 19 Mar, 2013

Berestaszek napisał/a:
Gdyby się dało to zaznaczyć to bym się zastanawiał czy można czy nie. No ale kurde gdyby twórcy to przewidzieli że będzie można zejść to byłaby wzmianka i na liczniku mielibyśmy minusowe wartości
Kiedy gra została wydana to zapewne twórcy nie wiedzieli jeszcze że stworzą scenariusz z zerowym startowym poziomem zagrożenia. Jak na razie jest to ewidentna luka w przepisach.

stforek napisał/a:
Znalazłem jeszcze ten temat na FFG, gdzie padają sensowne argumenty za tym, że zagrożenie nie spada poniżej zera.

Oficjalne zasady to instrukcja i FAQ. Pójdziesz na turniej i sędzia Ci powie że obowiązują zasady z forum?

stforek napisał/a:
Zauważcie że jeśli zagrożenie może być ujemne, to Cień i Płomień staje się podejrzanie łatwy.
Wystarczy Pozdrowienie na dzień dobry i właściwie po sprawie.
Wystarczy Finta + Hama i też jest łatwo. Ale trzeba jeszcze mieć odpowiednią kartę na ręce.
Berestaszek - Wto 19 Mar, 2013

zacznijmy od tego że turniejów jak nie było tak nadal nie ma :P wracając do tematu niedawno wyszło oficjalne FAQ i o tym nie wspomniało najwyraźniej twórcy utwierdzili się w przekonaniu że to zbyt oczywiste i nic o tym nie napisali. Na tę chwile grasz jak chcesz nie ma żadnej wzmianki na ten temat. A jak każdy wie przy tej grze lepiej, aby było trudniej niz prościej.
stforek - Wto 19 Mar, 2013

Berestaszek napisał/a:
zacznijmy od tego że turniejów jak nie było tak nadal nie ma :P wracając do tematu niedawno wyszło oficjalne FAQ i o tym nie wspomniało najwyraźniej twórcy utwierdzili się w przekonaniu że to zbyt oczywiste i nic o tym nie napisali. Na tę chwile grasz jak chcesz nie ma żadnej wzmianki na ten temat. A jak każdy wie przy tej grze lepiej, aby było trudniej niz prościej.


Amen!

crabtree - Wto 19 Mar, 2013

Berestaszek napisał/a:
zacznijmy od tego że turniejów jak nie było tak nadal nie ma :P

I nie będzie :P

Berestaszek napisał/a:

wracając do tematu niedawno wyszło oficjalne FAQ i o tym nie wspomniało najwyraźniej twórcy utwierdzili się w przekonaniu że to zbyt oczywiste i nic o tym nie napisali.
Przejrzyj sobie jeszcze raz dział z pytaniami o zasady gry i zobaczysz że mało jest oczywistych rzeczy w WP :D
Berestaszek - Wto 19 Mar, 2013

Akurat mi o tym nie musisz mówić gram w WP od początków polskiej wersji :>

Co do turniejów to ja bym się bardzo chętnie pisał wiem że osób będzie mało. Ale tu nie chodzi o wygrywanie tylko o grę z innymi.

TomB - Wto 19 Mar, 2013

crabtree napisał/a:
Berestaszek napisał/a:
Gdyby się dało to zaznaczyć to bym się zastanawiał czy można czy nie. No ale kurde gdyby twórcy to przewidzieli że będzie można zejść to byłaby wzmianka i na liczniku mielibyśmy minusowe wartości
Kiedy gra została wydana to zapewne twórcy nie wiedzieli jeszcze że stworzą scenariusz z zerowym startowym poziomem zagrożenia. Jak na razie jest to ewidentna luka w przepisach.

Ale na zagrożenie od 51 do 99 już się przygotowali.
Niestety w instrukcji jest tylko wzmianka o innym niż 50 zagrożeniu eliminującym gracza, a o ujemnym nic, więc sobie możemy gadać i nikt mocnego argumentu nie poda, jedynie przesłanki.

balint - Sro 20 Mar, 2013

Co do tego scenariusza, to grając swarmem żwirojadów i tak jest bardzo łatwy.

Mam talię na kraśki: Dain, Nori, Ori. I masę cienkich sprzymierzeńców o koszcie 1-2. Do tego Pieśń Durina (czy jak ta karta się nazywa).
Prawie zawsze na ręce, przede wszystkim tej startowej, mam takiego kraśka. I co turę go zagrywam, a że ciągnę 2-4 karty na turę, to zawsze jakiegoś dobiorę. I co turę zmniejszałem sobie zagrożenie do 0.
Rezultat: 10 gier, 8 zwycięstw i tylko 2 porażki.
Scenariusz był bardzo łatwy.

Dlatego też zapoczątkowana przeze mnie dyskusja ma charakter nieco akademicki, bo realnie dotyczy ona tylko tego scenariusza.

JollyRoger1916 - Czw 21 Mar, 2013

balint napisał/a:
Dlatego też zapoczątkowana przeze mnie dyskusja ma charakter nieco akademicki, bo realnie dotyczy ona tylko tego scenariusza.


Nieprawda. Można śmiało skonstruować talię duch/przywództwo, która zejdzie poniżej 0, zwłaszcza, jeśli gramy na 2 graczy, a drugi gracz gra wiedzą. Przyda się tylko dodatkowy CS.

balint - Czw 21 Mar, 2013

No moze i w sumie masz racje. Nigdy nie patrzylem na temat w ten sposob.
JollyRoger1916 - Czw 21 Mar, 2013

Raczej nie grywam w ten sposób, ale ostatnio ze szwagrem z okazji dokupienia kart z drugiego CS teoretyzowaliśmy o ile można zbić zagrożenie grając przywództwo/duch i wyszły jakieś kosmiczne ilości, przy 60 chyba daliśmy sobie spokój, bo co rusz wychodziły nowe zagrywki, typu wracanie kart ze stosu odrzuconych, itd.

Może potraktuję to jako wyzwanie i sprawdzę jak to działa w praktyce, tak jak przejście mono taktyką 2 scenariusza z CS :) Chociaż w celu sprawdzenia tego grałbym pewnie w pierwszy scenariusz z CS, więc w sumie żadne wyzwanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group