galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Miejsca gdzie można zagrać w Inwazję - Koszalin

Cinko - Nie 19 Cze, 2011
Temat postu: Koszalin
Witam

Gra ktos w Koszalinie w WI??

pozdrawiam

DaRKeR - Nie 19 Cze, 2011

jeszcze nie, ale jestem prawie pewien że graczy macie, popytaj w Empiku czy innym sklepie który sprzedaje tam inwazję, może uda Ci się dorwać kontakt do osób ! i zaczniecie sobie grać!
Bryndzollo - Nie 19 Cze, 2011

Darker, nie masz racji :smile: Na warhammer-inwazja.pl jest zarejestrowanych 7 graczy z Koszalina i 12 z Białogardu, a w Białogardzie są organizowane sankcjonowane turnieje.
DaRKeR - Nie 19 Cze, 2011

a no to bosko ! ja generalnie się cieszę im więcej tym lepiej, tym wyższy poziom i tym lepsze turnieje ogólnopolskie :)

http://warhammer-inwazja.pl/index.php?p=2 <-- czyli tutaj szukaj graczy z koszalina :)

Malatyn - Wto 21 Cze, 2011

Ja jestem z Koszalina, ale studiuję w Poznaniu. Na wakacje będę w domu to na pewno będę chciał pograć.
Cinko - Sro 05 Paź, 2011

up
nanautzin - Sob 07 Sty, 2012

Ja właśnie kupiłem podstawkę i jestem z Koszalina ;) Z chęcią pogram :)
Borwol - Wto 19 Mar, 2013

Witam. Jestem z Koszalina i chętnie bym z kimś pograł. Dopiero zaczynam, ale wkrótce zacznę bawić się w tworzenie decków i pograłbym z kimś innym niż najbliższymi znajomymi.
Teokrata - Wto 19 Mar, 2013

DaRKeR napisał/a:
a no to bosko ! ja generalnie się cieszę im więcej tym lepiej, tym wyższy poziom i tym lepsze turnieje ogólnopolskie :)

http://warhammer-inwazja.pl/index.php?p=2 <-- czyli tutaj szukaj graczy z koszalina :)


z Koszalina jestem ja, Szeryf i Cosa, ale siedzimy w 3-city i Toruniu...

Borwol - Wto 19 Mar, 2013

o ile nie oślepłem, to nikt na liście nie jest z Koszalina... Na wakacje zjeżdżacie, czy wyprowadzeni na stałe jesteście?
Teokrata - Czw 21 Mar, 2013

Borwol napisał/a:
o ile nie oślepłem, to nikt na liście nie jest z Koszalina... Na wakacje zjeżdżacie, czy wyprowadzeni na stałe jesteście?


na stale ;-)