galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - Gra o Tron PBF - Pole Gry

Darth Misiekh - Sob 25 Lut, 2012
Temat postu: Gra o Tron PBF - Pole Gry
Król Robert nie żyje!!!

Zjednoczone do tej pory Królestwa zaczynają się buntować. Wdowa zdradziła krolewskie ideały, a bracia wszczeli wojne. Zresztą w każdym z królestw, od Smoczej Wyspy po Kraniec Burzy, dawni wasale Żelaznego Tronu ogłaszają sie królami. Rozpoczyna sie gra . . . Gra o Tron.


Ród Tyrellów:

Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Randyll Tarly [2] - jeden miecz
Ser Garlan Tyrell [2] - dwa miecze
Ser Loras Tyrell [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Królowa Cierni [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [1] - jedna fortyfikacja
Alester Florent [1] - jedna fortyfikacja

Ród Baratheonów:

Melisandre [1] - jeden miecz
Brienne z Tarth [2] - jeden miecz i jedna fortyfikacja
Salladhor Saan [1] - Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] - Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Ser Davoc Seaworth [2] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Stannis Baratheon [4] - Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechórów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechórów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.

Ród Starków:

Greatjon Umber [2] - jeden miecz
Blackfish [1] - Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Eddard Stark [4] - dwa miecze
Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tą bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Ser Rodrick Cassel [1] - dwie fortyfikacje
Catelyn Stark [0] - Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.

Ród Lannisterów:

Cersei Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Ser Kevan Lannister [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Ser Jaime Lannister [2] - jeden miecz
Tyrion Lannister [1] - Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jesli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Gregor Clegane [3] - trzy miecze
Ogar [2] - dwie fortyfikacje
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.

Ród Martellów:

Obara Sand [2] - jeden miecz
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższąpozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Czerwona Żmija [4] - dwa miecze i jedna fortyfikacja
Nymeria Sand [1] - Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] - Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Areo Hotah [3] - jedna fortyfikacja.
Ciemna Gwiazda [2] - jeden miecz

Ród Greyjoyów:

Euron Wronie Oko [4] - jeden miecz
Asha Greyjoy [1] - Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] - Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Victarion Greyjoy [3] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] - jeden miecz i jedna fortyfikacja.

W kwadratowym nawiasie znajduje się siła danego generała. Na czerwono zaznaczone zostały Kart Rodów wykorzystane.



Tutaj większa rozdzielczość: http://img217.imageshack.us/img217/7628/tura1.jpg

Faza Westeros

Pominięta

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do środy (29.02)

Havoc - Sob 25 Lut, 2012

Mój brat nie pozostawił żadnych prawowitych spadkobierców.
Poprzez prawo, urodzenie oraz krew żądam Żelaznego Tronu Westeros.
Niech wierni ludzie oznajmią swoją lojalność.
Żelazny Tron prawnie mi się należy.
Ugną kolano albo ich zniszczę.
Lodowate wichry nadchodzą.



                                                                                                                                 


- Lordzie! List!

- A więc stało się. Robert nie żyje i ten bękart zasiadł na tronie. Długo nie posiedzi. Przekaż moim generałom, że mają się zebrać. O poranku wyruszamy. Nie mam zamiaru pozwolić im zabrać tego co jest moje.

- Tak, Lordzie!

- A ty Renly... siedź sobie w Storm's End. Przyjdę po ciebie, ale pierw list do rodów.

                                                                                                                                 


Lordowie, Ludzie Westeros, ja, Stannis Baratheon, Pierwszy tego Imienia piszę do was ten list, aby przekazać wam prawdę o młodym "królu", który zasiada na Żelaznym Tronie. Nie jest on synem, mego brata, zmarłego Króla Roberta Baratheona. Jest bękartem Cersei Lannister, tak samo inne jej dzieci z złotymi włosami. Według prawa jej dzieci nie mogą odziedziczyć Żelazny Tron.
Ja, Stannis Baratheon, według prawa, urodzenia i krwi domagam się Żelaznego Tronu Westeros, jako następna osoba w linii sukcesji, po moim zmarłym bracie.

Darth Misiekh - Wto 28 Lut, 2012



Tutaj wieksza rozdzielczość: http://img441.imageshack....ura1rozkazy.jpg

Havoc Baratheon:

Marsz -1 »Dragonstone (Smocza Skała)
Marsz +0 »Shipbeaker Bay (Zatoka Rozbitków)
Marsz +1* »Kingswood (Królewski Las)

Koshiash Lannister:

Najazd +0 » The Golden Sound (Złota Cieśnina)
Marsz +0 » Stoney Sept (Kamienny Sept)
Marsz +1* » Lannisport (Lannisport)

TERF Stark:

Marsz -1 » White Harbor (Biały Port)
Marsz +0 » Winterfell (Winterfell)
Marsz +1* » The Shivering Sea (Morze Dreszczy)

Wellby Martell:

Marsz +0 » Salt Shore (Słony Brzeg)
Marsz +1* » Sunspear (Słoneczna Włócznia)
Umocnienie władzy » Sea of dorne (Morze Dornijskie)

Pulkownik Greyjoy:

Marsz -1 » Pyke (Pyke)
Marsz +0 » Pyke Port
Obrona +1 » Ironsman Bay (Zatoka Żelaznych Ludzi)
Umocnienie władzy » Greywayer Watch (Strażnica nad Szarą Wodą)

8janek8 Tyrell:

Marsz -1 » Dornish Marches (Dornijskie Pogranicze)
Marsz +0 » Highgarden (Wysogród)
Umocnienie władzy » Redwyne Straits (Cieśnina Redwyne`ów)


Czy Lord Lannisterów używa Kruka Posłańca dla zmiany jednego z rozkazów lub podejrzenia karty Dzikich? Proszę o odpowiedź w tym temacie. Później możecie jechać wedłóg kolejności Żelaznego Tronu.

Koshiah - Sro 29 Lut, 2012

Kruka wysyłam Pro Forma:
    Najazd +0 » The Golden Sound (Złota Cieśnina)

zmiana na
    Wsparcie +1 » The Golden Sound (Złota Cieśnina)

Havoc - Sro 29 Lut, 2012

- Oto raport, Lordzie!

- Lord Martell szykuje swoje wojska. Oby nie robił tego co sądzę, że zrobi. Wysłać wojska do Storm's End i Crackclaw Point. Potrzebujemy strategiczne miejsca wokół King's Landing. Wysłać też flotę do zatoki.

- Tak jest, Lordzie!

Kingswood: 1 Piechur (Marsz +1) -> Crackclaw Point, Zostawienie Żetonu
Dragon's Stone: 1 Rycerz (Marsz -1) -> Storm's End
Shipbreaker Sea: 1 Statek (Marsz 0) -> Black Water Bay

Koshiah - Sro 29 Lut, 2012

Zgodnie z ustaleniem, w pierwszej turze oba rozkazy na raz:
1. Stoney Sept: 1 piechur (Marsz+0) >> Harenthall (umocnienie władzy w Stoney Sept)
2. Lannisport: 1 konik (Marsz+1) >> Riverrun

Darth Misiekh - Sro 29 Lut, 2012

TERF Stark:

1. WINTERFELT - marsz +0 - piechur do the STONE Shorg, rycesz do Moat Calin
2. WITHE HARBOR - marsz -1 - piechur do Widows Watch - pozostawic żeton władzy w WITHE HARBOR
3. THE SHIVERING SEA - marsz +1 - statek do the Narrow Sea

Kolej na Lorda Wellby

pulkownik - Sro 29 Lut, 2012

Żeby nie przedłużać już się ruszę.

1. Pyke Port: 1 flota >> Ironsman's Bay
2. Pyke wyspa: 1 konik i 1 piechur >> Seagard

3. Graywater watch - 1 żeton władzy pozyskuje.

Wellby - Sro 29 Lut, 2012

Piechur z Salt Shore (Słony Brzeg) do Starfall (zostawia żeton na Salt Shore)
Konik z (Słoneczna Włócznia) do Yronwood

Darth Misiekh - Sro 29 Lut, 2012

Ruch Lorda Greyjoy wykonany teraz Lord Tyrell
8janek8 - Czw 01 Mar, 2012

Highgarden -> Piechur do The Reach, Rycerz do Searoad Marches
Dornish Marches -> Piechur do Oldtown (pozostawienie żetonu)

Darth Misiekh - Czw 01 Mar, 2012

Lord Greyjoy otrzymuje Żeton Władzy z Graywater watch.

Mapka po rozkazach przedstawia się następująco:



http://img406.imageshack....orozkazach1.jpg


TURA 2



Faza Westeros:

1. Mobilizacja - Wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Jesienne Deszcze - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 (symbol Dzikich)



http://img528.imageshack....zawesteros2.jpg

Mobilizacje przeprowadzamy na Forum w kolejności Żelaznego Tronu. Info odnośnie Licytacji prosze na PW.

Havoc - Czw 01 Mar, 2012

- I się zaczęło. Myślałem, że utrzymam dłużej swoją pozycję. Widać będę musiał być bardziej agresywny. Żołnierzu nakaż ludziom budować wieże.

- Tak jest, Lordzie!

- Co do reszty, to wasale mego brata będą musieli do mnie przejść inaczej zostaną zniszczeni.

Cracklaw Point (1): Piechur->Wieża Oblężnicza
Dragonstone (2): Piechur->Rycerz, Piechur
Storm's End (1): Piechur

Koshiah - Czw 01 Mar, 2012

Lannisport (2) -> Konik
Riverrun (2) -> 2x Statek (The Golden Sound)
Harenthal (1) -> Piechur

pulkownik - Czw 01 Mar, 2012

pyke >> statek do portu, piechur do miasta
seagard >> statek do irons man bay, piechur zamiana w konika

Wellby - Czw 01 Mar, 2012

Starfall (1) Piechur -> Konik
Słoneczna Włócznia (2) Piechur -> Wieża Oblężnicza, Statek
Yronwood (1) Piechur

8janek8 - Czw 01 Mar, 2012

Highgarden (2) -> Machina oblężnicza
The Reach (1) -> Rycerz (z piechura)
Oldtown (2) -> statek do portu, piechur

TERF - Pią 02 Mar, 2012

WINTERFELD - 2x statek na BAY of ACE
White Harbor - 1x statek na The Shivering Sea
Moat Calin - 1x piechur

Darth Misiekh - Pią 02 Mar, 2012

Po Mobilizacji:



http://img528.imageshack....mobilizacji.jpg

Licytacja na tor Wpływów:

Żelazny Tron:


Lord Baratheon przeznacza 2 żetony
Lord Lannister przeznacza 0 żetonów
Lord Stark przeznacza 2 żetony
Lord Martell przeznacza 0 żetonów
Lord Greyjoy przeznacza 1 żeton
Lord Tyrell przeznacza 2 żetony

Kolejność przedstwia się następująco:

1. Lord Baratheon / Lord Stark / Lord Tyrell
4. Lord Greyjoy
5. Lord Lannister / Lord Martell

Lennicy:



Lord Baratheon przeznacza 0 żetonów
Lord Lannister przeznacza 0 żetonów
Lord Stark przeznacza 0 żetonów
Lord Martell przeznacza 1 żeton
Lord Greyjoy przeznacza 3 żetony
Lord Tyrell przeznacza 0 żetonów

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Lord Greyjoy
2. Lord Martell
3. Lord Baratheon / Lord Lannister / Lord Stark / Lord Tyrell

Królewski Dwór:



Lord Baratheon przeznacza 2 żetony
Lord Lannister przeznacza 3 żetony
Lord Stark przeznacza 0 żetonów
Lord Martell przeznacza 2 żetony
Lord Greyjoy przeznacza 1 żeton
Lord Tyrell przeznacza 2 żetony

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Lord Lannister
2. Lord Baratheon / Lord Martell / Lord Tyrell
5. Lord Greyjoy
6. Lord Stark

Prosze o informacje jak rozstrzygnąć remisy.

Havoc - Pią 02 Mar, 2012

- Intrygujący wynik. Lordowie widzicie w jakiej sytuacji jesteście. Jestem gotów na propozycje.
Darth Misiekh - Sob 03 Mar, 2012

Żelazny Tron:



1. Lord Havoc Baratheon
2. Lord TERF Stark
3. Lord 8janek8 Tyrell
4. Lord Pulkownik Greyjoy
5. Lord Wellby Martell
6. Lord Koshiash Lannister

Lennicy:



1. Lord Pulkownik Greyjoy
2. Lord Wellby Martell
3. Lord Havoc Baratheon
4. Lord 8janek8 Tyrell
5. Lord TERF Stark
6. Lord Koshiash Lannister


Królewski Dwór:




1. Lord Koshiash Lannister
2. Lord Havoc Baratheon
3. Lord 8janek8 Tyrell
4. Lord Wellby Martell
5. Lord Pulkownik Greyjoy
6. Lord TERF Stark



http://img193.imageshack.us/img193/5013/wpywy.jpg


Faza Planowania:


Przypominam, że w tej fazie nie wolno przydzielać rozkazów Marszu +1.
Na rozkazy czekam do 6.03 (do północy)

Otrzymane rozkazy:

Havoc, TERF, Pulkownik, Wellby, Koshiash

Havoc - Sob 03 Mar, 2012

- Lordowie są niezdecydowani, więc wziąłem sprawy w swoje ręce.
Darth Misiekh - Pon 05 Mar, 2012

Faza Planowania:




http://img687.imageshack....ura2rozkazy.jpg

Lord Havoc Baratheon:

Cracklaw Point - Marsz -1
DragonStone - Marsz +0
Black Water Bay - Wsparcie +1*
Shipbreaker Bay - Umocnienie Władzy
Storm's End - Umocnienie Władzy*

Lord TERF Stark:

Bay Of Ice - najazd
The Stony Shore - marsz -1
Moat Calin - umacnianie władzy
Windows Watch - marsz +0
The Shivering Sea - wsparcie
The Narrow Sea - wsparcie

Lord 8janek8 Tyrell:

Highgarden -> Marsz -1
Seroad Marches -> Marsz +0
The Reach -> Umocnienie władzy*
Oldtown -> Umocnienie władzy
Port Oldtown -> Umocnienie władzy
Redwyne Striats -> Wsparcie

Lord Pulkownik Greyjoy:

Ironsman's Bay -Marsz 0
Graywater watch - Marsz -1
Pyke - Umocnienie Wladzy
Pyke port - Umocnienie Władzy
Seagard - Najazd

Lord Wellby Martell:

Starfall Rozkaz - Umocnienia władzy
Słoneczna włócznia - Umocnienia władzy *
Yronwood - Marsz +0
Sea of dorne - Wsparcie
East summer sea - Wsparcie

Lord Koshiash Lannister:

The Golden Sound - Marsz +0 zamiana na Obrona +1
Lannisport - Umocnienie władzy*
Riverrun - Obrona +2
Harrenhal - Umocnienie władzy

Faza Akcji:



Pierwszym rozkazem Baratheona jest . . .

TERF - Pon 05 Mar, 2012

chyba zaczynamy od najazdow a Barathon ich nie ma ;)

a wiec STARK
ja moj najazd sciagam bo nie moge nic zrobic

pulkownik - Pon 05 Mar, 2012

Wypada chyba jeszcze poczekać na Lanisterskiego Kruka.
Koshiah - Pon 05 Mar, 2012

pulkownik napisał/a:
Wypada chyba jeszcze poczekać na Lanisterskiego Kruka.

Lanister daje wyraz zamiarowi utrzymania pozytywnych sąsiedzkich stosunków rezygnując z ekspansji floty na znajdujące się w obszarze zainteresowań Lorda Greyjoy Sunset Sea. Zmieniam swoim statkom rozkaz z marszu na Obronę +1, ograniczając tym samym aktywnośc mojej floty do roli straży przybrzeżnej. Liczę na to, że moje wycofanie się z obszaru kluczowego dla zapewnienia bezpieczeństwa na morzu stanie się zaczątkiem pokojowej koegzystencji rodów, które mylnie traktowane są jako naturalni wrogowie.

Darth Misiekh - Pon 05 Mar, 2012

Po wykonaniu Kruka Posłańca:



http://img440.imageshack....rukposaniec.jpg


Teraz Rozkaz Najazdu Lorda Greyjoy z Seagardu.

pulkownik - Pon 05 Mar, 2012

Koshiah napisał/a:

Lanister daje wyraz zamiarowi utrzymania pozytywnych sąsiedzkich stosunków rezygnując z ekspansji floty na znajdujące się w obszarze zainteresowań Lorda Greyjoy Sunset Sea. Zmieniam swoim statkom rozkaz z marszu na Obronę +1, ograniczając tym samym aktywnośc mojej floty do roli straży przybrzeżnej. Liczę na to, że moje wycofanie się z obszaru kluczowego dla zapewnienia bezpieczeństwa na morzu stanie się zaczątkiem pokojowej koegzystencji rodów, które mylnie traktowane są jako naturalni wrogowie.


Obawiam się że za późno na tą dyskusję, wypadało zaproponować to rozwiązanie przed wybudowaniem tak dużej floty, napewno znaleźlibyśmy jakieś kompromisowe rozwiązanie. Teraz niestety Żelazna Flota popłynęła już z Viktorianem na czele, a kruki niestety nie docierają na statki


Usuwam najazd nie czyniąc nikomu krzywdy.

Darth Misiekh - Pon 05 Mar, 2012

Przechodzimy do Rozkazów Marszu:

Baratheon pierwszy.

Havoc - Pon 05 Mar, 2012

- Lordzie Martell. Mam szczerą nadzieję, że twoja flota tuż pod Storm's End nie jest znakiem, że masz zamiar odebrać mój zamek. Wojna ze mną będzie złym posunięciem. Tak ma brzmieć wiadomość, żołnierzu. A na nas czas. King's Landing będzie moje.

- Tak jest, Lordzie!

(Marsz -1) Crackclaw Point: Wieża oblężnicza (4-1=3) -> King's Landing (5)
(Wsparcie +1) Black Water Bay: Statek (1+1=2) Wspiera Marsz na King's Landing (3+2=5 vs 5)

Darth Misiekh - Pon 05 Mar, 2012



- Panie! - zdyszany goniec wpadł do namiotu - Mam wieści z Królewskiej Przystani. Wygraliśmy! Twój bratanek wycofał się w kierunku Lannisporu. Królewska Przystań należy do ciebie, ser.

Lord Havoc Baratheon przejmuje Królewską Przystań

Teraz kolej na Lorda Starka

Koshiah - Pon 05 Mar, 2012

pulkownik napisał/a:
Obawiam się że za późno na tą dyskusję, wypadało zaproponować to rozwiązanie przed wybudowaniem tak dużej floty, napewno znaleźlibyśmy jakieś kompromisowe rozwiązanie. Teraz niestety Żelazna Flota popłynęła już z Viktorianem na czele, a kruki niestety nie docierają na statki.

Stara prawda głosi: jeśli chcesz pokoju, szykuj się do wojny. Błędem jest natomiast mylić przyjazne intencje z bezsilnością.

TERF - Pon 05 Mar, 2012

Marsz -1 - piechur do Castle Black - (pozostawic zeton wladzy w Stone Shore)

nastepny prosze ;)

Darth Misiekh - Pon 05 Mar, 2012

Aktułalna mapka:



http://img62.imageshack.u.../fazaakcji1.jpg

Teraz kolej na Lorda 8janek8 Tyrell

8janek8 - Pon 05 Mar, 2012

Marsz -1 -> machina do Searoad Marches
pulkownik - Pon 05 Mar, 2012

Kraken uderza flotą 3 statków na Lanisterów w Golden Sound
Darth Misiekh - Wto 06 Mar, 2012

Na terenie The Golden Sound dochodzi do bitwy:

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 3
Karta Rodu: Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty twojego przeciwnika spada do 0
Karta Losu bitwy: +0
Ostrze z Valyriańskiej Stali: +1

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: +1
Karta Rodu: Ogar [2] - dwie fortyfikacje
Karta Losu Bitwy: +0

Siła Ogara spada do 0.

Wynik: Greyjoya 6 > Lannister 4

Wygrywa Greyjoy!!

Jednostki Lannistera wycofuja się na Sunset Sea



http://img713.imageshack....678/poataku.jpg

Pierwszy post został zmieniny (na czerwono zaznaczone zostały Karty Rodów które są odrzucone)
Teraz kolej na Lorda Martell

Wellby - Wto 06 Mar, 2012

Yornwood atak +0 na Storm's End


Lordzie Baratheon jakiekolwiek słowa byś do mnie skierował to wiem, że i tak w końcu postanowiłbyś mnie zdradzić, zaślepia cię chęć zdobycia władzy w której niema ni krzty honoru.

Darth Misiekh - Wto 06 Mar, 2012

.

- Panie, ten psi syn Martell wypowiedział nam wojne, atakując nasze wojska przebywające w Krańcu Burzy. -

Na terenie Storm`s End dochodzi do bitwy

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: 2 statki Martella (łączna siła 2)
Karta Rodu: Czarna Żmija [4] - 2 miecze i 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: Brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Brienne z Tarth [2] - 1 miecz i 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Wynik: Martell 10 > Baratheon 6

Wygrywa Martell niszcząc Pichura. Rycerz wycofuje sie do Crackclaw Point. Usuniecie rozkazu Umocnienia Władzy*

Tura Lannistera pominięta - brak rozkazu Marszu
Tura Baratheon

Havoc - Wto 06 Mar, 2012

- Lordzie Martell, zasmuca mnie twoje podejście do sytuacji. Nie mam innego wyboru, jak dokonać odwetu za wymordowanie moich ludzi w Storm's End. Żołnierzu, wyślij list i nakaż wojskom ruszyć. Nie będzie litości.

Marsz +0: Dragonstone (Piechur i Rycerz) -> Storm's End

Darth Misiekh - Wto 06 Mar, 2012

Na terenie Storm`s End dochodzi do bitwy:

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 3
Żeton marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Stannis Baratheon [4] - Jeżeli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie ta karta otrzymuje +1 do siły
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: 2 statki Martell (łącznie siły 2)
Karta Rodu: Areo Hotah [3] - 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +1 i jedna fortyfikacja

Wynik: Baratheon 8 < Martell 9

Wygrywa Martell. Proszę o info gdzie wycofują sie jednostki pokonane. Później tura Starka

EDIT: Aktułalna mapka polityczna pojawi sie jutro rano.

TERF - Wto 06 Mar, 2012

Stark nakazuje:

marsz +0 - piechur do KARHOLD (pozostawic zeton wladzy w WIDOWS WATCH)

Dodam ze z rozkazu umacniania wladzy zbieram 1 zetonik. (to tak na przyszlosc aby nie czekac)

Nastepny prosze. ;)

Havoc - Wto 06 Mar, 2012

- Z drogi! Lord jest ranny! Z drogi!

- Martell... dostanę cię w swoje ręce... to obiecuję.

Wojska wycofują się do Kingswood.

8janek8 - Wto 06 Mar, 2012

Marsz +0: Searoad Marches (Rycerz i Machina) -> Lannisport
Darth Misiekh - Sro 07 Mar, 2012



http://img23.imageshack.us/img23/4076/atakip.jpg

Maester spokojnym krokiem podszedł do tronu

- Panie, właśnie przyleciał kruk. Lord Tyrell ruszył z Wysogrodu i kieruje się w naszą stronę. Trzeba zorganizować obronę i nie pozwolić mu na dotarcie pod nasze mury. -
- Wyślij po mego syna, Tyriona. -
- Tyriona? -
W głosie maestera dało słyszeć się zdziwienie - Tak, Tyriona, a teraz odejdź bo muszę przemyśleć to co się tutaj dzieje.



Na terenie Lannistportu dochodzi do bitwy:

Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 6
Żeton marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Nowa Karta Rodu: Ser Garlan Tyrell [2] - dwa miecze
Karta Losu Bitwy: +2

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 3
Garnizon: 2
Żeton obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Tyrion Lannister [1] - Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu.
Karta Losu Bitwy: + 0 i czaszka

Mace Tyrell zostaje cofnięty spowrotem na rękę. Proszę o informacje na temat nowego generała.

Wynik: Tyrell 10 > Lannister 6

Wygrywa Tyrell

Tyrell ponosi strate w wyskości jednej jednostki. Jednostki Lannistera zostają zniszczone oraz zostaje usuniety rozkaz Umocnienia Władzy*

Tura Greyjoya

Darth Misiekh - Sro 07 Mar, 2012

Lord Tyrell usówa Machine Oblężniczą.

Greyjoy

Marsz -1: Greywater Watch -> Flints Finger (pozostawienie Żetonu Władzy)

Rozpatrzenie Rozkazów Umocnienia Władzy:

Baratheon

Shipbreaker Bay - pomijany

Stark

Moat Calin - 1 żeton

Tyrell

Oldtown - 1 żeton
Oldtown Port - 1 żeton
The Reach - Mobilizacja Piechura

Greyjoy

Pyke - 2 żetony
Pyke Port - 1 żeton

Martell

Sunspear - ?
Starfall - 1 żeton

Lannister

Harrenhal - 2 żetony

Czekam na informacje odnośnie Umocnień Władzy* od Martella

Wellby - Sro 07 Mar, 2012

Sunspear - Mobilizacja >> 2 statki East Summer Sea
Darth Misiekh - Sro 07 Mar, 2012

Porządkowanie:

Wszystkie rozbite jednostki powracają do pełni sił.

Tura 3


Faza Westeros


1. Zapatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
2. Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3. Morze sztormów - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu. (Symbol Dzikich)

Aktułalna plansza:



http://img853.imageshack.us/img853/6850/tura31.jpg

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do 10.03

Otrzymane rozkazy:

Havoc, Wellby, TERF, Pulkownik, 8janek8, Koshiash

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012



http://img710.imageshack....fazaakcji31.jpg

Lord Havoc Baratheon

Black Water Bay - Wsparcie
Shipbreaker Bay - Wsparcie
King's Landing - Marsz* +1
King's Wood - Wsparcie* +1
Cracklaw Point - Umocnienie Władzy*

Lord TERF Stark

Castle Black - umocnienie wladzy
Karhold - Umocnienie władzy
Bay of Ice - wsparcie
The Shivering Sea - marsz -1
The narrow Sea - wsparcie
Moat Calin - marsz +0

Lord 8janek8 Tyrell

Lannisport -> Wsparcie*
The Reach -> Umocnienie władzy
Oldtown -> Umocnienie władzy*
Oldtown port-> Umocnienie władzy
Redwyne Straits -> Wsparcie

Lord Pulkownik Greyjoy

Golden Sound - wsparcie 0
Sea Gard - marsz -1
Port Pyke - marsz 0
Pyke - umocnienie władzy
Fingers - umocnienie władzy

Lord Wellby Martell

Starfall Rozkaz - Marsz -1
Słoneczna włócznia - Umocnienie władzy *
Sea of dorne - Wsparcie
East summer sea - Marsz +0
Storm;s End - Obrona +1

Lord Koshiash Lannister

Sunset Sea - Marsz +1
Harrenhal - Marsz +0
Riverrun - Wsparcie +1



Faza Akcji:



Najazdy:

Brak najazdów na planszy

Marsze:

Pierwszy Baratheon

TERF - Pią 09 Mar, 2012

jeszcze kruk ;)
Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

A faktycznie (ciągle o nim zapominam)

No to najpierw Lannister

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

Lannister nie zmienia rozkazów ale podgląda kartę Dzikich.

Kolej na Baratheona

Havoc - Pią 09 Mar, 2012

- Żołnierze! Żaden Lannister, żaden Tyrell, żaden Greyjoy, żaden Stark, a na pewno żaden Martell nie odbierze nam tego co nasze! Storm's End należy do nas i odbierzemy je, choćby to była ostatnia nasza rzecz! Do ataku!

Marsz* +1: King's Landing (Wieża Oblężnicza) -> Storm's End (pozostawiam żeton władzy)

TERF - Pią 09 Mar, 2012

a odlozyl ja na gore czy pod spód talii?

jest to dosc istotne jak dla mnie ;)

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

Karta pozostawiona na górze tali.

Na terenie Storm`s End dochodzi do bitwy.


Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Kings wood (łączna siła 4) oraz Shipbreaker Bay (łączna siła 1)
Karta Rodu: Renly Baratheon [3] - Jeśli wygrasz te bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek piechurów (lub jedną wspierająca jednostke Piechurów Barathenów) w jednostke Rycerzy.
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: +1
Wsparcie:Sea of Dorne (łączna siła 1)
Karta Rodu: Doran Martell [0] - Natyczmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycje wybranego przez siebię toru Wpływów.
Karta Losu Bitwy: +0

Żeton WpływówBaratheona z toru Kruka Posłańca spada na 6 pozycję.
Piechur w Kingswood zostaje podniesiony do rangi Rycerza.

Wynik: Baratheon 13 > Martell 5

Jednostki Martella wycofują sie na Yronwood



http://img37.imageshack.us/img37/6083/atak1y.jpg

TERF - Pią 09 Mar, 2012

Troche przyspiesze bo dzis wieczorem wychodze a moj ruch i tak nie ma wplywu na powyzszy wynik bitwy, tak wiec:

marsz +0 - Moat Calin - Rycesz i piechur do Seagard

Lordzie Leninsterze licze na twa prawdomownosc i wsparcie mnie w walce z twoim najezdzca.

TERF - Pią 09 Mar, 2012

pozostawic zeton wladzy w Moat Calm - zapomnialem sorki
pulkownik - Pią 09 Mar, 2012

ZDRADA PANIE !!!!!!!!!!!! ZDRADA HORDY WILKÓW NADCHODZĄ !!!


Gdyby ktoś planował sojusz z Wilkami to nie polecam. Następcy Neda to podsępni kłamcy.

Oto deklaracja z obecnej tury dyplomacji:
Cytuję
Od: TERF
Do: pulkownik
Wysłany: Sro 07 Mar, 2012
Temat: Re: hej
gratuluje pieknego rozjechania Leninsterow.
W moich zamarach jest pokojowa ekspansja na poludnie wiec granice dalej bezpieczne. :)

Choć przyznaję spodziewałem się tego mimo kilku zapewnień że tego nie planuje.

Koshiah - Pią 09 Mar, 2012

TERF napisał/a:
Lordzie Leninsterze licze na twa prawdomownosc i wsparcie mnie w walce z twoim najezdzca.

Chorągiew Lwów stacjonująca w Riverrun udzieli pełnego wsparcia Wilkorom, wyprowadzając szarżę na lewą flankę zdradliwych Kałamarnic.

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

W tym samym czasie w Królewskiej Przystani:

- Pająku, nie sądziłem że uda Ci się doprowadzić do tak spektakularnego zwrotu akcji.-
- Ależ mój drogi Petyrże -
na twarzy eunucha wykwitł uśmiech - Kto powiedział, że miałem coś z tym wspólnego? -
- A którzy by inny? -
Littlrfinger odpowiedział równie czarującym uśmiechem po czym opuścił komnatę.



Na terenie Seagardu dochodzi do bitwy:

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: Riverrun (łączna siła 3)
Karta Rodu: Eddard Stark [4] - dwa miecze
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Pulkowink Greyjoy

Siła jednostek: 4
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucic Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jesli jakąś jeszcze posiadasz)
Nowa Karta Rodu: Euron Wronie Oko [4] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +3

Wynik: Stark 10 < Greyjoy 11

Proszę o informację co zostaje zniszczone. Odwrót na teren Moat Calin.

Koshiah - Pią 09 Mar, 2012

Cytat:
Lord Pulkowink Greyjoy
Siła jednostek: 3

W zasadzie to 4 :razz:

pulkownik - Pią 09 Mar, 2012

Właśnie nie mogłem sie doszukać czemu mam 3. (-1 jest tylko to marszu)

Zamieniam wodza na Wronie Oko - na pohybel zdrajcom. :twisted:

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

Wynik: Stark 10 < Greyjoy 11

Proszę o informację co zostaje zniszczone. (jedna jednostka) Odwrót na teren Moat Calin.

pulkownik - Pią 09 Mar, 2012

Śmierć zdrajcom !!! Jeszcze się z Tobą policzę Wilku.


Seagard do Riverun.
Obie konnice wyruszają aby dokończyć to co zostało zaplanowane.
Żeton władzy pozostaje.

Wsparcie z morza +3

Czy Róże wesprą mnie w tej walce ?

Darth Misiekh - Pią 09 Mar, 2012

Na terenie Riverrun dochodzi do bitwy:


Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: -1
Wsparcie: The Golden Sound (łączna siła 3) oraz Lanisport (łączna siła 3)
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: ?
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Proszę o informacje Tyrella czy wspomaga kogoś w tej bitwie oraz o karty Rodu.

P.S Aktułalna mapka pojawi sie jak tylko dostane informacje co zostało zniszczone u Lorda Starka.

8janek8 - Pią 09 Mar, 2012

Wsparcie dla rodu Greyjoy'ów
TERF - Sob 10 Mar, 2012

usmiechnelo sie do ciebie szczescie pulkowniku, gratuluje wygranej.

Co do zdradybyla ona konieczna bo w tym momencie niszczysz sily leninsreow co da ci pelna wswobode bo jeden osamotniony rycerz Tylerow nie stwarza zadnego zagrozenia dla ciebie, a kolejnym bylbym i tak ja. Wiec nie zyw urazy byla to idealna okazja(taktycznie biorac) aby zaatakowac i na moim miejscu kazdy by z niej skorzystal. Wyszlo jak wyszlo trudno liczy sie zabawa ;)

Ginie oczywiscie piechur. ;)

pulkownik - Sob 10 Mar, 2012

Zawsze najłatwiej zaatakować sojusznika wbijając mu nóż w plecy, jednocześnie zapewniając go o swojej przyjaźni.

Tak naprawdę to powinienem pójść do Ciebie, fosa byłaby już moja ty pozostałbyś bez armii, i jeśli nie byłoby rekrutacji to pozostałbyś z jednym zamkiem.
Niestety Tyrllowie nie mogą sie poruszyć żeby zająć Riverrun, a upadek Lanisterów jest dla nas ważniejszy wciąż są b. groźni.

Koshiah - Sob 10 Mar, 2012

pulkownik napisał/a:
Niestety Tyrllowie nie mogą sie poruszyć żeby zająć Riverrun.

Co fakt to fakt - Tyrellowie zbyt wielkich korzyści z tego ciosu w plecy nie odniosą (oczywiste jest, że Lannisport będzie wkrótce czerwony lub co bardziej prawdopodobne czarny), w przeciwieństwie do Greyjoyów, którzy niechybnie podsunęli im ten pomysł. :)

pulkownik - Sob 10 Mar, 2012

Koshiah napisał/a:
Co fakt to fakt - Tyrellowie zbyt wielkich korzyści z tego ciosu w plecy nie odniosą (oczywiste jest, że Lannisport będzie wkrótce czerwony lub co bardziej prawdopodobne czarny), w przeciwieństwie do Greyjoyów, którzy niechybnie podsunęli im ten pomysł. :)


Niech Lanisport pozostanie pod zielonym sztandarami, nie jestem nim zainteresowany.
Wierze że Lord Tyrell poradzi sobie z niedobitkami Lwów, a ja bede mógł zająć się zdrajcami z Północy.

Darth Misiekh - Sob 10 Mar, 2012



http://img28.imageshack.us/img28/7573/atakb.jpg

Na terenie Riverrun dochodzi do bitwy:


Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: -1
Wsparcie: The Golden Sound (łączna siła 3) oraz Lanisport (łączna siła 3)
Karta Rodu: Dagmer Rozcieta Gęba [1] - 1 miecz i 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +3
Ostrze z Valyriańskiej Stali: nie

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Cersei Lannister [0] - Jeśli wygrasz te bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Karta Losu Bitwy: +0 i czaszka

Wynik: Greyjoy 13 > Lannister 2

Zostaje zniszczony jeden Rycerz Greyjoya oraz wszystkie jednostki Lannistera. Zostaje usunięty żeton Wsparcia +1 Lannistera.



http://img138.imageshack.us/img138/3908/atak1v.jpg

Ruch Martella

TERF - Sob 10 Mar, 2012

juz pisalem powyzej ale powtorze. ;)

Piechur idzie do piachu ;(

Wellby - Sob 10 Mar, 2012

Starfall Rycerz idzie na Princess Pass (zostawia żeton)
Darth Misiekh - Sob 10 Mar, 2012



http://img96.imageshack.us/img96/9285/martell.jpg

Ruch Lannistera:

Marsz +1: Sunset Sea ->The Golden Sound

Na terenie The Golden Sound dochodzi do bitwy


Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Ser Gregor Clegane [3] - 3 miecze
Karta Losu Bitwy: ?

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Victarion Greyjoy [3] - Jesli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków ( w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Karta Losu Bitwy: ?

TERF - Sob 10 Mar, 2012

mala pomylka na mapie na mojej prowincji Moat Calm powinien lezec zeton wladzy. Teraz nie jest mi to nareke ale gram fer. ;)
Darth Misiekh - Sob 10 Mar, 2012

Na terenie The Golden Sound dochodzi do bitwy


Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Ser Gregor Clegane [3] - 3 miecze
Karta Losu Bitwy: +2

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Victarion Greyjoy [3] - Jesli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków ( w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Karta Losu Bitwy: +3

Wynik: Lannister 9 = Greyjoy 9

Greyjoy zwycięża gdyz znajduje sie wyżej na torze Lennikow

Havoc - Sob 10 Mar, 2012

- Lannisterowie niedługo zostaną zmieceni z powierzchni Westeros. Gdyby nie Martell, byłbym częścią tego wydarzenia. Wrogowie są wszędzie. Niedługo Tyrell i Greyjoy stracą wspólnego wroga. Będzie się trzeba przygotować.
pulkownik - Sob 10 Mar, 2012

Havoc napisał/a:
Lannisterowie niedługo zostaną zmieceni z powierzchni Westeros. Gdyby nie Martell, byłbym częścią tego wydarzenia. Wrogowie są wszędzie. Niedługo Tyrell i Greyjoy stracą wspólnego wroga. Będzie się trzeba przygotować.[/i]


Sytuacja Lanisterów jest trudna ale wciąż są bardzo niebezpieczni nadal ich flota jest jadną z największych w Westeros, a i wodzów mają walecznych. Zobaczymy Stanisie czy Twoja Smocza skała jest bezpieczna ;)

TERF - Sob 10 Mar, 2012

no to teraz chyba znowu ja. Jako lord stark nakazuje

marsz -1 - statek do The Narrow Sea

pulkownik - Sob 10 Mar, 2012

Lordzie Starku nie nakazuj statkom maszerować bo może się okazać że Cie nie posłuchają :)
Darth Misiekh - Sob 10 Mar, 2012

Greyjoy

Marsz 0: Pyke Port -> Ironman`s Bay

Kolej na Martella

Wellby - Nie 11 Mar, 2012

East Summer Sea (3 statki) Marsz +0 --> Atak na Shipbreaker Bay

- Panie nasi zwiadowcy podają ze Salladhor Saan może uczestniczyć w tej bitwie.
- Nie martw się żołnierzu wiem co robię. Niech Baratheon przekona się ze przejrzałem jego plany. Wywrotne działania Saladora podziałają tylko raz.
- Wyślijcie kruki do Starka czy wspomogą mnie jego statki stacjonujące w Narrow Sea
- Tak jest Panie

TERF - Nie 11 Mar, 2012

Kruki dotarly.

Lord Stark z miłą checia wspomoże nowych przyjaciół społudnia.

Wsparcie dla Lorda Marttela!!! :D

Darth Misiekh - Nie 11 Mar, 2012

Na terenie Shipbreaker Bay dochodzi do bitwy

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +0
Wsparci: The Narrow Sea (łączna siła 2)
Karta Rodu: Ciemna Gwiazda [2] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: Black Water Bay (łączna sila 1)
Karta Rodu: Ser Davos Seaworth [2+1] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Wynik: Martell 7 > Baratheon 6

Flota Baratheona wycofuje się na Black Water Bay.



http://img849.imageshack....46/26553192.jpg

No to ostatni Lannister :twisted:

Koshiah - Nie 11 Mar, 2012

Lannister po prostu zdejmie swój rozkaz.
Darth Misiekh - Nie 11 Mar, 2012

Umocnienia władzy

Baratheon

Crackclow Point - ?

stark

Castle Black - 2 żetony
Karhold - 2 żetony

Tyrell

The Reach - 1 żeton
Oldtown - ?
Oldtown port - 2 żetony

Greyjoy

Flints Finger - 1 żeton
Pyke - 2 żetony

Martell

Sunspear - ?

Lannister

brak żetonów

Prosze o informacje odnośnie co wykonujecie za Umocnienie Władzy*

Havoc - Nie 11 Mar, 2012

- Wszędzie zdrajcy. Przygotować wojsko.

Mobilizacja: Piechur w Crackclaw Point

Wellby - Nie 11 Mar, 2012

Sunspear - Mobilizacja ( 2 statki) East Summer Sea

- Przygotować wszystkie statki. Od dzisiaj jesteśmy potęga morską.

8janek8 - Nie 11 Mar, 2012

Mobilizacja - Rycerz w Oldtown
Darth Misiekh - Nie 11 Mar, 2012

Porządkowanie

Wszystkie jednostki wracają do pełni sił.

TURA 4


Faza Westeros


1. Ostatnie dni lata - Nic sie nie dzieje.
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
3. Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.



http://img688.imageshack.us/img688/4809/tura4.jpg

Wybór Lannistera na forum, atak Dzikich na PW.

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do 14.03

Koshiah - Nie 11 Mar, 2012

Lannister wybiera odpowiedź "a", dzięki czemu mamy więcej powodów do wydania żetonów władzy :razz:
Darth Misiekh - Nie 11 Mar, 2012

No to drodzy Lordowie najpierw proszę o informacje ile na tory Wpływów przeznaczacie.

Coś czuje, że Dzicy będą świetować :twisted:

TERF - Pon 12 Mar, 2012

pewnie beda swietowac lecz najpierw prosze o 2 dodatkowe zetony wladzy bo dostalem 4 a dopisano tylko 2 ;(

a lord Tyler dostal o 1 za duzo! ;)

Darth Misiekh - Pon 12 Mar, 2012

. . .
Darth Misiekh - Pon 12 Mar, 2012

A jednak faktycznie jeden za dużo
Darth Misiekh - Pon 12 Mar, 2012

Tor Wpływów:

Żelazny Tron:

Baratheon - 3 żetony
Stark - 3 żetony
Tyrell - 0 żetonów
Greyjoy - 0 żetonów
Martell - 0 żetonów
Lannister - 0 żetonów

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Baratheon / Stark
3. Tyrell / Greyjoy / Martell / Lannister

Lennicy

Baratheon - 0 żetonów
Stark - 1 żeton
Tyrell - 1 żeton
Greyjoy - 1 żeton
Martell - 0 żetonów
Lannister - 3 żetony

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Lannister
2. Stark / Tyrell / Greyjoy
5. Baratheon / Martell

Królewski Dwór

Baratheon - 0 żetonów
Stark - 3 żetony
Tyrell - 2 żetony
Greyjoy - 4 żetony
Martell - 2 żetony
Lannister - 1 żeton

Kolejność przedstawia sie nstępująco:

1. Greyjoy
2. Stark
3. Tyrell / Martell
5. Lannister
6. Baratheon


Remisy roztrzyga Baratheon

Havoc - Wto 13 Mar, 2012

Zelazny Tron: Baratheon, Stark, Tyrell, Greyjoy, Lannister, Martell
Lennicy: Lannister, Tyrell, Greyjoy, Stark, Baratheon, Martell
Dwór: Greyjoy, Stark, Tyrell, Martell, Lannister, Baratheon

pulkownik - Wto 13 Mar, 2012

Zatem czas na dzikich.
Darth Misiekh - Wto 13 Mar, 2012

Karta Dzikich

Gromadzą sie nad Mleczną Wodą:

Zwycięstwo Dzikich:

Gracz z najniższą stawką: Jesli posiada wiecej niż jedną karte Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali Gracze: Jesli posiadają po wiecej niż jedej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.

Zwycięstwo Nocnej Straży:

Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Siła Dzikich: 10


Baratheon - 0 żetonów
Stark - 0 żetonów
Tyrell - 1 żeton
Greyjoy - 1 żeton
Lannister - 1 żeton
Martell - 0 żetonów

Suma: 3

Zwyciężają DZICY

Prosze o informację kto ponosi najcięższe straty :twisted: (Baratheon / Stark / Martell )

Nowa mapka będzie wieczorem.

pulkownik - Wto 13 Mar, 2012

Odrzucam: Asha Greyjoy
Darth Misiekh - Wto 13 Mar, 2012

Tyrell odrzuca:

Margaery Tyrell [1] - jedna fortyfikacja

Havoc - Wto 13 Mar, 2012

- Ciągłe walki, wszędzie zniszczenie. Nie potrafimy nawet w momencie zagrożenia z zimnej północy współpracować.

Odrzuca: Plama[0]

Żelazny Tron: Największy Przegrany - Stark

Wellby - Wto 13 Mar, 2012

Odrzucam - Nymeria Sand [1]
TERF - Wto 13 Mar, 2012

rozumiem ze musze odrzucic najsilniejsza karte/karty jesli tak, to wypada na:

Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.

Jesli żle rozumuje to prosze mnie poprawic lub poinformowac to wybiore inna ;)

Lordzie Barathonie właśnie popsułeś moje zamiary przezco surowo zapłacisz!!

pulkownik - Wto 13 Mar, 2012

Dobrze rozumiesz Robb musi odejść.
Koshiah - Wto 13 Mar, 2012

Dzicy uprowadzili Ser Kevana.
Darth Misiekh - Sro 14 Mar, 2012



http://img690.imageshack....87/62280479.jpg

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do 16.03

Otrzymane rozkazy:
Koshiash, TERF, Pulkownik, Havoc, Wellby, 8janek8

Darth Misiekh - Czw 15 Mar, 2012

Faza Planowania




http://img543.imageshack....aplanowania.jpg

Lord Havoc Baratheon

Storm's End: Obrona +1
Crackclaw Point: Marsz +0
Black Water Bay: Najazd
Kingswood: Wsparcie

Lord TERF Stark

Moat Calin - Marsz +0
Castle Black - marsz +1*
Bay of Ice - wsparcie +1*
Karhold - umacnianie władzy
The narrow sea - najazd*

Lord 8janek8 Tyrell

The Reach - Umocnienie władzy*
Oldtown - Marsz +1*
Port Oldtown - Umocnienie władzy
Redwyne Straits - Obrona +1
Lannisport - Wsparcie

Lord Pulkownik Greyjoy

Ironsman Bay - Wsparcie +1
Golden sound - Wsparcie +0
Riverun - Wsparcie +0
Fingers - Umocnienie Władzy zwykłe
Pyke - Marsz +1

Lord Koshiash Lannister

Sunset Sea - Najazd
Harrenhal - Najazd

Lord Wellby Martell

Princes Pas - Umocnienie władzy
Słoneczna włócznia - Umocnienie władzy *
Sea of dorne - Najazd
East summer sea - Wsparcie
Shipbreaker Bay - Wsparcie
Yronwood - Marsz +0

Czy Greyjoy jako posiadacz Kruka posłańca zmienia jakiś rozkaz?

pulkownik - Czw 15 Mar, 2012

Kruk

Zmieniam rozkaz w Golden Sound na Najazd z gwiazdką i usuwam nim najazd Lanistera na Sunset sea.

Darth Misiekh - Czw 15 Mar, 2012

Najpierw Ser Havoc Baratheon :razz:
Havoc - Czw 15 Mar, 2012

- Podpalić mi te statki! Nie chce żadnych statków pod moim Dragonstone!

Najazd (Black Water Bay) usuwa Wsparcie Martell w Shipbreaker Sea

Darth Misiekh - Czw 15 Mar, 2012



http://img820.imageshack....agot6player.jpg

Kolej na Starka

TERF - Czw 15 Mar, 2012

moj najazd na morzu nie robi nikomu krzywdy :)

a po drugie i tak nie ma co zabrac ;)

Darth Misiekh - Czw 15 Mar, 2012

Greyjoy

pulkownik napisał/a:
Zmieniam rozkaz w Golden Sound na Najazd z gwiazdką i usuwam nim najazd Lanistera na Sunset sea.


Lannister

Usunięcie żetonu Wsparcia na Riverun.

TERF - Czw 15 Mar, 2012

reszta najazdow nie ma juz nic innego do sciagniecia wiec chyba mozna rozpoczac marsz ;)
Havoc - Czw 15 Mar, 2012

- Musimy wrócić do King's Landing. Nasza pozycja jest katastrofalna. Trzeba się przegrupować.

Marsz +0: Crackclaw Point (Piechur tylko) -> King's Landing

TERF - Czw 15 Mar, 2012

Na krewetki!!! ;)

Marsz +0 - Moat Calin - rycesz do Seagard

Darth Misiekh - Czw 15 Mar, 2012

Na terenie Seagard dochodzi do przejęcia władzy!!! (ściągnięcie żetonu)



Kolejni proszę :twisted:

pulkownik - Czw 15 Mar, 2012

Niezaleznie od tego co zrobi lord Tyrell Pyke attak +1 na seagard puls wsparcie z morza
8janek8 - Pią 16 Mar, 2012

Oldtown (pozostawienie żetonu Władzy) -> Marsz do Dornish Marches
Wellby - Pią 16 Mar, 2012

Yronwood - Marsz +0 (piechur i rycerz) Atak na Dragonstone

- Jeśli Baratheon nie odstąpi Storms End'u To przejmiemy Dragonstone.

Darth Misiekh - Pią 16 Mar, 2012

A teraz w kolejności :grin:

Tyrell

Marsz +1 -> Dornish Marches (zostawienie żetonu)

Greyjoy

Na terenie Seagardu dochodzi do bitwy:

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 1
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Ironmen`s Bay (łączna siła 2)
Karta Rodu: Theon Greyjoy [2]- Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 i symbol miecza.
Karta Losu Bityw : +1 i 1 miecz

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Greyjoy odzyskuje wszystkie karty Rodu (poza Theonem)
Stark odzyskuje wszystkie karty Rodu (razem z Boltonem)

Wynik: Greyjoy 7 > Stark 5

Proszę o informacje gdzie wycofuje się Stark?

Martell

Na terenie Dragonstone dochodzi do bitwy:

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Obara Sand [2] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +0 i czaszka

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: -
Żeton Obrony: brak
Garnizon: 2
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Melisandre [1] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Wynik: Martell 5 > Baratheon 4

TERF - Sob 17 Mar, 2012

dziekuje lordzie Greytonie za pomoc w przegrupowaniu sil ;)

Moje oddziały wycofuja sie do The Twins

TERF - Sob 17 Mar, 2012

chyba znowu ja wiec:

marsz +1* piechur atakuje Fin..(niewidac wiec zamek Greytona z piechurem).

wzywam moje statki na wsparcie ;)

pulkownik - Sob 17 Mar, 2012

Wilki Panie !!! Wszędzie Wilki !!!

Wzywam swoją flotę do wsparcia.

Darth Misiekh - Sob 17 Mar, 2012



http://img23.imageshack.us/img23/7206/atakcx.jpg

Na terenie Flint`s Finger dochodzi do bitwy:

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 1
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Bay of Ice (łączna siła 3)
Karta Rodu: Greatjon Umber [2] - jeden miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: Ironman`s Bay (łączna siła 2)
Karta Rodu: Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Karta Losu Bitwy: +0

Wynik: Stark 6 > Greyjoy 5

Piechur Greyjoya zostaje zniszczony oraz zostaje ściągnięty żeton Umocnienia Władzy.

Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy


Baratheon

brak rozkazów

Stark

Karhold - 2 żetony

Tyrell

Oldtown - 1 żeton
The Reach - ?

Greyjoy

brak żetonów

Lannister

brak żetonów

Martell

Prince`s Pass - 2 żetony
Sunspear - ?

Prosze o informacje co wybierają Lordowie Tyrell i Martell?

8janek8 - Sob 17 Mar, 2012

The Reach -> Machina oblężnicza (z Piechura)
Wellby - Sob 17 Mar, 2012

Sunspear - Mobilizacja >> Machina oblężnicza
Darth Misiekh - Sob 17 Mar, 2012

Porządkowanie

Wszystkie rozbite jednostki powracają do pełni sił.

TURA 5


Faza Westeros


1. Tron Ostrzy - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukuja armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu (symbol Dzikich)
2. Starcie Królów - Licytujecie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Nawałnica mieczy - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. (symbol Dzikich)



http://img812.imageshack.us/img812/236/tura5.jpg

Prosze Baratheona o informacje co wybiera z Tronu Ostrzy oraz wszystkich ile przeznaczają na Licytację.

pulkownik - Sob 17 Mar, 2012

ilosc mozliwosci mobilizacyjnych poprostu porazajaca.
Havoc - Sob 17 Mar, 2012

- Czasem się zastawiam czy King's Landing było warte tego wszystkiego.

Wybór: Nic się nie dzieje

Darth Misiekh - Sob 17 Mar, 2012

No to czekam na wieści dotyczące licytacji
Darth Misiekh - Nie 18 Mar, 2012

Starcie królów


Żelazny tron

Baratheon - 0 żetonów
Stark - 2 żetony
Tyrell - 0 żetonów
Greyjoy - 0 żetonów
Lannister - 0 żetonów
Martell - 0 żetonów

Kolejność przedstawia się nastepująco:

1. Stark
2. Baratheon / Tyrell / Greyjoy / Lannister / Martell

Lennicy

Baratheon - 0 żetonów
Stark - 0 żetonów
Tyrell - 0 żetonów
Greyjoy - 0 żetonów
[color=red]Lannister
- 0 żetonów
Martell - 1 żeton

Kolejność przedstawia się nastepująco:

1. Martell
2. Baratheon / Stark / Tyrell / Greyjoy / Lannister

Królewski Dwór

Baratheon - 0 żetonów
Stark - 0 żetonów
Tyrell - 1 żeton
Greyjoy - 0 żetonów
Lannister - 1 żeton
Martell - 1 żeton

Kolejność przedstawia się nastepująco:

1. Tyrell / Lannister / Martell
4. Baratheon / Stark / Greyjoy

Proszę Baratheona o roztrzygnięcie remisów.

TERF - Nie 18 Mar, 2012

remisy to chyba ja juz rozdzielam - STARK ;p
Darth Misiekh - Nie 18 Mar, 2012

Żeton Żelaznego Tronu zmienia właściciela dopiero po zakończeniu licytacji o Żelazny Tron.

Czyli Lord Stark dopiero będzie roztrzygał remisy od Lenników.

P.S Sory jeżeli tak mało jasno to napisałem i uwzględniłem tylko Baratheona ale z pomocą musiał przyjść mi instrukcja gdyż sam grywałem źle.

TERF - Nie 18 Mar, 2012

Żelazny tron - rostrzyga Lort Barathon (doczytalem i potwierdzam)

Lennicy

1. Martell
2. Stark
3. Lannister
4. Baratheon
5. Tyrell
6. Greyjoy

Królewski Dwór

1. Lannister
2. Martell
3. Tyrell
4. Stark
5. Baratheon
6. Greyjoy

Darth Misiekh - Nie 18 Mar, 2012

stark nie rozstrzyga Żelaznego Tronu tylko Baratheon :razz: Pisałem o tym wyżej.
Havoc - Nie 18 Mar, 2012

- Nie dziwie ci się, Robercie, że wolałeś pozostawić królestwo w innych rękach, a sam się bawić. Tutaj można tylko oszaleć.

Kolejność Tronu:
Stark
Baratheon
Tyrell
Greyjoy
Lannister
Martell

Darth Misiekh - Nie 18 Mar, 2012



http://img215.imageshack....51/28874349.jpg

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do 21.03

Otrzyman rozkazy:

Koshiash, Pulkownik, TERF, Havoc, 8janek8

Darth Misiekh - Nie 18 Mar, 2012



http://img3.imageshack.us/img3/4024/atakiy.jpg

Lord TERF Stark

Karhold - umacnianie władzy
Bay of Ice - wsparcie
The Narrow Sea - najazd
Flints Finger - umacnianie władzy
The Twins - marsz +1*

Lord Havoc Baratheon

Black Water Bay: Marsz +0
King's Landing: Umocnienie Władzy
Kingswood: Wsparcie
Storm's End: Umocnienie Władzy
Cracklaw Point: Wsparcie

Lord 8janek8 Tyrell

Dornish Marches - Marsz +1*
The Reach - Marsz +0
Port Oldtown - Umocnienie władzy
Lannisport - Umocnienie władzy*
Redwyne Straits - Najazd

Lord Pulkownik Greyjoy

Wsparcie na oba obszary morskie
Marsz 0 w Riverun
Marsz-1 w Seagard

Lord Koshiash Lannister

Flota - najazd
Armia - umocnienie władzy*

Lord Wellby Martell

Princes Pas - Umocnienie władzy
Słoneczna włócznia - Marsz +0
Sea of dorne - Wsparcie
East summer sea - Wsparcie*
Shipbreaker Bay - Wsparcie
Dragonstone - Marsz +1 *

Czy Lannister używa Kruka?

TERF - Pon 19 Mar, 2012

blad
pulkownik - Pon 19 Mar, 2012

TERF napisał/a:
Staark niezaleznie od decyzji Leninstera:

pale wsparcie na Cracklaw Point



Na przyszłość jednak tego typu deklaracje nie powinny mieć miejsca ponieważ Lanister przed decyzją o zmianie rozkazów nie powinien mieć pewności co zrobisz szczególnie że:
- Twoja wiarygodność jest watpliwa, a w ten sposób zapewniasz że dotrzymasz słowa
- prowadzicie wspólne działania na tym samym froncie

TERF - Pon 19 Mar, 2012

faktycznie moj blad i masz racje. ;)
Koshiah - Pon 19 Mar, 2012

Kruk tym razem leci za Mur, podążając za pogłoskami o gromadzących swe hordy Dzikich.
TERF - Pon 19 Mar, 2012

ok podajcie tylko czy karta wyladuje na gorze stosiku czy zostanie zakopana ;)

to moj najazd pali wsparcie na Cracklaw Point

Tyller nie ma co palic wiec sciaga żeton.

Kolej na Lenninstera.

Darth Misiekh - Wto 20 Mar, 2012

Koshiah napisał/a:
Od razu na zaś: rozkazu palenia używam na pojedynczym statku Krakena (usuwam rozkaz wsparcia).


Co do karty dzikich to jeszcze dam znać.

TERF - Wto 20 Mar, 2012

no to czyli wszystko popalone wiec czas na akcje ;)

marsz +1 - rycesz atakuje Seagard

pulkownik - Wto 20 Mar, 2012

Coż, Lanister zadbał żeby nie było wsparcia. Pozostaje mieć nadzieje że bedzie czaszka :) w mojej karcie losu.
TERF - Wto 20 Mar, 2012

pulkownik napisał/a:

- prowadzicie wspólne działania na tym samym froncie

sam to napisales wiec ruch Leninstera nie byl chyba dla ciebie zadnym zdziwieniem lecz dal ci mozliwosci na zmiane kierunku ataku(gdzie zwyciestwo bedziesz mial pewne) ;)

Darth Misiekh - Wto 20 Mar, 2012

Na terenie Seagardu dochodzi do bitwy:

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Blackfish [1] - Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Euron Wronie Oko [4] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +3

Wynik: Stark 4 < Greyjoy 8

Jednostki Starka wracają do The Twins.



http://img3.imageshack.us/img3/881/atakim.jpg

P.S Proszę w temacie o informacje dotyczące karty Dzikich.

Havoc - Wto 20 Mar, 2012

- Otoczony przez wrogów, bez możliwości manewru.

Zdejmuje swój żeton Marszu +0 z Black Water Bay.

TERF - Wto 20 Mar, 2012

ups...

doczytalem zasady - nie wiedzialem ze atakujac zawsze wraca sie na pozycje wyjsciowa) - a myslalem ze ma sie wybor ;(

pulkownik - Wto 20 Mar, 2012

TERF napisał/a:
ups...

doczytalem zasady - nie wiedzialem ze atakujac zawsze wraca sie na pozycje wyjsciowa) - a myslalem ze ma sie wybor ;(


To byłoby lekko przegięte, mógłbyś wtedy przegrywając "przeskoczyć" nad przeciwnikiem

8janek8 - Wto 20 Mar, 2012

Marsz z the Reach do Blackwater (pozostawienie żetonu Władzy).
pulkownik - Wto 20 Mar, 2012

Riverrun zdejmuje rozkaz marszu
Wellby - Sro 21 Mar, 2012

Sunspear zdejmuje żeton rozkazu marsz +0
TERF - Sro 21 Mar, 2012

no to znowu Lord Tyller...
Darth Misiekh - Sro 21 Mar, 2012

A ja zatem czas dam mapkę :wink:



http://img196.imageshack....15/81729779.jpg

Dalej czekam na decyzję Lorda Lannistera dotyczącą karty Dzikich :twisted:

Shutt - Sro 21 Mar, 2012

Geez, ta partia różni się chyba we wszystkim od partii, które rozgrywałem.
W 5 rundzie to dopiero się zaczynaliśmy naparzać i każdy już był na 5/6 pozycji Zaopatrzenia (nieszczęśliwcy niżej).

Sorki za offtop ^^

Nigdy nie miałem pomysłu na zielonych, więc - Avanti Tyrell!!

8janek8 - Sro 21 Mar, 2012

Rycerz i 1 piechur do The Boneway
pulkownik - Sro 21 Mar, 2012

Seagard zdejmuje żeton marszu
Wellby - Sro 21 Mar, 2012

Dragonstone (Rycerz i piechur) Atak na CracklawPoint (Wykorzystanie wsparcia i miecza)

- Lordzie Baratheon przejmuje w opiekę CracklawPoint, aby to Tyrel się ziemiami tymi nie zaopiekował.

Darth Misiekh - Sro 21 Mar, 2012

Na terenie Cracklaw Point dochodzi do bitwy:

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Shipbreaker Bay (łączna siła 3)
Karta Rodu: Arianne Martell [1] - Jeśli sie bronisz i przegrasz tę bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja
Nowa Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Salladhor Saan [1] - Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków, spada do 0.
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Wynik: Martell 9 > Baratheon 4

Rycesz Barathena wycofuje się do King`s Landing.
Baratheon odzyskuje wszystkie karty Rodu (poza Saanem)
Martell odzyskuje wszystkie karty Rodu (poza Arianne)
Baratheon odzyskuje kontrolę nad Dragonstone.



http://img585.imageshack....86/13396562.jpg

Umocnienia Władzy

Stark

Karhold - 2 żetony
Flint`s Finger - 1 żeton

Baratheon

King`s Landing - 3 żetony
Storm`s End - 1 żeton

Tyrell

Oldtown Port - 1 żeton
Lannisport - ?

Greyjoy

brak żetonów

Lannister

Harrenhal - ?

Martell

Prince`s Pass - 2 żetony

Proszę o informacje związane z Umocnieniem Władzy*
Dalej czekam na info o karcie Dzikich :evil:

Havoc - Sro 21 Mar, 2012

- Lordzie Martell. Twoje słowa są pełne jadu ukrytego pod srebrnym językiem. Twój błędny ruch, że postanowiłeś opuścić Dragonstone, co pozwoliło ziemiom wrócić do prawowitego władcy. Nigdy nie przeceniaj siły patriotów.
pulkownik - Czw 22 Mar, 2012

nie rozumiem co sie stalo?

przeciez na poprzedniej mapie byl tam zeton wladzy, zatem mimo opuszczenia wyspy nie powinien utracic zamku.

TERF - Czw 22 Mar, 2012

nie bylo zetonu - zeton tylko zastawial herb tak jak Tyllerowi w Lenninspot ;p

mogł zostawić chociasz piechura.

A tak mowiac szczeze to jak sa w stolicy nieprzyjacielskie jednostki to ja bym zostawil herb prawowity bo i tak sa tam jednostki i widac kogo to jest (tak sie gra w realu i sie sprawdza)

pulkownik - Czw 22 Mar, 2012

Teraz rozumiem.

Uważam że lepiej byłoby zasłaniać znaczek na planszy jakimś neutralnym znaczkiem, choćby czarnym kwadratem, może to wprowadzić w błąd.

Darth Misiekh - Czw 22 Mar, 2012

Karta Dzikich leci na spód.

Tyrell

Mobilizuje 2 Pichurów.

Koshiah - Czw 22 Mar, 2012

Cytat:
Poproszę konia!
I zbroję!
I miecz!
- Tyrion Lannister
Darth Misiekh - Czw 22 Mar, 2012

Porządkowanie

Wszystkie wyczerpane jednostki wracają do pełni sił.

TURA 6



Faza Westeros


1. Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armi, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
2. Starcie królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.

Lannister traci jeden ze swoich statków gdyż przewyższa to jego nowy limit Zaoparzenia.



http://img441.imageshack.us/img441/9884/tura6.jpg

Proszę o info na temat Starcia Królów :twisted:

Koshiah - Czw 22 Mar, 2012

Otwarcie deklaruję, że Lannisterowie przeznaczają wszystkie posiadane żetony władzy dla wspólnego dobra, jakim jest obrona Westeros przed atakiem Dzikich!
TERF - Czw 22 Mar, 2012

och ty darczynco.... ;)

sto kroć dzięki ci za tak hojny dar... :D

pulkownik - Czw 22 Mar, 2012

Skoro Lanisterowie są tak chojni ja również dołożę się do obrony Westeros na tym samym poziomie - daje wszystko co mam, podobnie w licytacjach o wpływy.

BTW.
Ilość mobilizacji poprostu nieprawdopodobna.

TERF - Czw 22 Mar, 2012

ale ile na koncu mobilizacji wejdzie moze w jednej rundzie beda 2 ;D
pulkownik - Czw 22 Mar, 2012

Ten układ dał olbrzymią przewagę tym którzy mogli używać korony z gwiazdką. Nie wiem czy doczekam czasów tej mobilizacji w końcu gra może skończyć się w tej turze.
TERF - Czw 22 Mar, 2012

może sie skonczyc jesli poludniowcy pozwola na to Tylerowi ;)
Darth Misiekh - Pią 23 Mar, 2012

Starcie Królów


Żelazny Tron

Stark - 1 żeton
Baratheon - 2 żetony
Tyrell - 1 żeton
Greyjoy - 0 żetonów
Lannister - 0 żetonów
Martell - 0 żetonów

Kolejność przedstawia sie następująco:

1. Baratheon
2. Stark / Tyrell
4. Greyjoy / Lannister / Martell

Lennicy

Stark - 1 żeton
Baratheon - 1 żeton
Tyrell - 0 żetonów
Greyjoy - 0 żetonów
Lannister - 0 żetonów
Martell - 0 żetonów

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Stark / Baratheon
3. Tyrell / Greyjoy / Lannister / Martell

Królewski Dwór

Stark - 1 żeton
Baratheon - 1 żeton
Tyrell - 0 żetonów
Greyjoy - 0 żetonów
Lannister - 0 żetonów
Martell - 1 żeton

Kolejność przedstawia się następująco:

1. Stark / Baratheon / Martell
4. Tyrell / Greyjoy / Lannister

Żelazny tron roztrzyga Lord Stark resztę Lord Baratheon.

P.S Roztrzygnięcie karty Dzikich bedzie gdy tylko otrzymam kolejność ze Starcia Królów

TERF - Pią 23 Mar, 2012

Żelazny Tron


1. Baratheon
2. Stark
3. Tyrell
4. Lannister
5. Martell
6. Greyjoy

Jesli o dzikich chodzi to daje wszystko co mi zostalo czyli nic ;)

Havoc - Pią 23 Mar, 2012

- Tron w rękach uzurpatorów długo nie pozostał. Lordowie, wasze działania bardzo mnie zasmucają. Będę musiał począć drastyczne środki.

Lennicy: Baratheon, Stark, Tyrell, Greyjoy, Lannister, Martell
Dwór: Baratheon, Stark, Martell, Tyrell, Greyjoy, Lannister

Darth Misiekh - Pią 23 Mar, 2012



- Panie, przybyły kruki od wszystkich pretendentów do tronu -
- I? -
Odparł Lord Dowódca Nocnej Straży - Żaden z nich nie może przysłać ci pomocy w związku z atakami Dzikich -
- Niech ich. Tego ataku sami nie odeprzemy.


Karta Dzikich


Król za Murem - siła = 10

Zaden z graczy nic nie dokłada do puli :twisted:

Zwycięstwo Dzikich:

1. Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
2. Pozostali Gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesówa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.

Zwycięstwo Nocnej Straży

Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

Zwyciężają Dzicy!!!

Faza Planowania

Na rozkazy czekam 26.03

Havoc - Pią 23 Mar, 2012

- Zima nadeszła i zmiotła Starków, ale trudno nie mówić o własnej przegranej.

Najwyższy przegrany: Stark
Tor Lenników

8janek8 - Pią 23 Mar, 2012

Tor Lenników
pulkownik - Pią 23 Mar, 2012

Ja ostatni: tor lenników
Wellby - Pią 23 Mar, 2012

Tor lenników
TERF - Sob 24 Mar, 2012

hehe spox.

Choc jednego w tej naszej grze nie rozumiem - wydawalo mi sie ze w tej grze utrudnia sie najlepszym tym ktorzy sa bliscy zwyciestwa, chyba ze ktos gra aby grac i na zwyciestwie mu niezalezy i chce wypromowac innych - ale wowczas gra ta traci jakikolwiek sens.

No to gramy dalej i niech wygra najlepszy ;)

Koshiah - Sob 24 Mar, 2012

To chyba królewski dwór ;]
Darth Misiekh - Sob 24 Mar, 2012



http://img820.imageshack.us/img820/7425/tura62.jpg

Otrzymane rozkazy:

Havoc, Wellby, TERF, 8janek8, pulkownik

Darth Misiekh - Pon 26 Mar, 2012

Faza Planowania



http://img811.imageshack.us/img811/4098/tura63.jpg

Lord Baratheon

Storm's End: Marsz -1
Kingswood: Marsz* +1
King's Landing: Obrona* +2
Black Water Bay: Wsparcie* +1

Lord Tyrell

Dornish Marches -> Wsparcie
The Boneway -> Marsz +1*
Blackwater -> Marsz +0
Lannisport -> Umocnienie władzy*
Port Oldtown -> Umocnienie władzy
Redewyn Straits - Najazd

Lord Lannister

Sunseat Sea: najazd
Harrenhal: Marsz +0

Lord Martell

Princes Pas - Obrona* +2
Słoneczna włócznia - Marsz +0
Sea of dorne - Wsparcie +1 *
East summer sea - Marsz -1
Shipbreaker Bay - najazd
Cracklaw Point - Marsz +1 *

Lord Greyjoy

Wsparcie 0 - Ironsman Bay
Wsparcie 0 - Goden Sound
* Wsparcie +1 - Riverun
Umocnienie władzy - Seagard

Lord Stark

Bay of Ice - wsparcie
The Narrow Sea - wsparcie
Flints Finger - umacnianie wladzy
The Twins - marsz +0
Karhold - umacnianie wladzy

Rozkazy Najazdów

Prosze wykonywać według kolejności rozkazy nahazdów.

TERF - Pon 26 Mar, 2012

najpierw kruk ;)
Havoc - Pon 26 Mar, 2012

- Niech wojska się gotują. Nie mam zamiaru siedzieć w tym miejscu.

Kruk: Użyty na Talii Dzikich

Darth Misiekh - Pon 26 Mar, 2012

Karta pozostaje na górze talii.

Jedziemy dalej :twisted:

Koshiah - Wto 27 Mar, 2012

Przetrzebiona przez Dzikich flota pali rozkaz wsparcia wydany bezprawnie przebywającej na moich wodach flocie Krakena.
Darth Misiekh - Wto 27 Mar, 2012

Wellby napisał/a:
Jakby co to ściągam wsparcie baratherona


No to chyba koniec Najazdów

Rozkazy Marszów

Havoc - Wto 27 Mar, 2012

- Utrzymanie Storm's End kosztowało mnie zbyt wiele wysiłku.

Marsz -1: Storm's End -> Kingswood

8janek8 - Wto 27 Mar, 2012

Marsz +0 ->Harrenhal
pulkownik - Wto 27 Mar, 2012

Wsparcie Greyjoy dla sojusznika Tyrella
Darth Misiekh - Wto 27 Mar, 2012

Na terenie Harrenhal dochodzi do bitwy:

Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: Riverrun (łączna siła 3)
Karta Rodu: Randyll Tarly [2] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymasz 2 żetony Władzy.
Karta Losu Bitwy: +0

Wynik: Tyrell 12 > Lannister 7

Jednostki Lannistera zostaje zniszczone.



http://img641.imageshack.us/img641/2378/tura64.jpg

Lordzie Martell teraz twoja kolej!

Wellby - Sro 28 Mar, 2012

East Summer Sea (1 statek) --> West Summer Sea
Koshiah - Sro 28 Mar, 2012


TERF - Sro 28 Mar, 2012

Krewetki marszu nie maja wiec moja kolej.

I tak koniec gry w tej turze wiec co mi tam.

Marsz +0 - na Seagard (ktory to juz raz? 3? 4?))

pulkownik - Sro 28 Mar, 2012

Wsparcie z morza, wsparcie z Riverun
Darth Misiekh - Sro 28 Mar, 2012

Na terenie Seagardu dochodzi do bitwy:

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Eddard Stark [4] - dwa miecze
Karta Losu Bitwy: +3

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: Ironma`s Bay (łączna siła 1) oraz Riverrun (łączna siła 3)
Karta Rodu: Victarion Greyjoy [3] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Karta Losu Bitwy: +3

Wynik: Stark 9 < Greyjoy 11



http://img836.imageshack.us/img836/6528/tura65.jpg

Kolej na Lorda Baratheona

Havoc - Sro 28 Mar, 2012

- Wysłać list do Lorda Tyrell. Niech dowie się, że nie mam zamiaru pozostać na południu i muszę przejść przez jego ziemie. Lordowi Martell nie dam miejsca, żeby mógł spokojnie stać i jeszcze oddychać.

Marsz +1: Kingswood (Rycerz i Wieża) -> Cracklaw Point, Kingswood (Rycerz) -> The Reach

TERF - Czw 29 Mar, 2012

Lordzie Martellu me statki czekaja na twe rozkazy
Darth Misiekh - Czw 29 Mar, 2012

Na terenie The Reach dochodzi do obalenie władzy (ściągnięcie żetonu Władzy)

Na terenie Cracklaw Point dochodzi do bitwy:

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: ?
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: ?
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Proszę o info dotyczące zagranego Generała od Lorda Martella oraz od Lorda Starka ewentułalnego wsparcia którejś ze stron konfliktu.

TERF - Czw 29 Mar, 2012

wsparcia udzielam Lordowi Martellowi rzecz jasna (pisalem o tym wyzej) ;)
Darth Misiekh - Czw 29 Mar, 2012

Na terenie Cracklaw Point dochodzi do bitwy:

Lord Havoc Baratheon

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Brienne z Tarth [2] - 1 miecz i 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: The Narrow Sea (łączna siła 2)
Karta Rodu: Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Karta Losu Bitwy: +0

Baratheon spada w najniżej w pozycji Królewskiego Dworu.

Wynik: Baratheon 10 >Martell 5

Obydwie jednostki Martella zostają zniszczone.



http://img52.imageshack.us/img52/352/tura66.jpg

Kolej na tyrella

8janek8 - Czw 29 Mar, 2012

Zatem czas chronić południe.
The Boneway -> Storm's End (Piechur), Yronwood (Rycerz).

Wellby - Czw 29 Mar, 2012

Sunspear >> (1 machina) na Yronwood / (1 machina) na Dragonstone
Darth Misiekh - Czw 29 Mar, 2012

Martell przejmuje władze na Dragonstone

Na terenie Yronwood dochodzi do bitwy:

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: Sea of Dorne (łączna siła 2)
Karta Rodu: Ciemna Gwiazda [2] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +2

Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Alester Florent [1] - 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +2

Wynik:Martell 10 > Tyrell 5

Jednostka Tyrella wycofuje się na The Boneway.

Umocnienie Władzy

Baratheon

brak żetonów

Tyrell

Oldtown port - 1 żeton
Lannisport - ?

Lannister

brak żetonów

Martell

brak żetonów

Greyjoy

Seagard - 2 żetony

Stark

Karhold - 2 żetony
Flint`s Finger - 1 żeton

Aktułalna mapka pojawi sie gdy tylko Tyrell zadecyduje co z Umocnieniem Władzy*

8janek8 - Czw 29 Mar, 2012

Mobilizacja - statek do portu i rycerz z piechura
Darth Misiekh - Pią 30 Mar, 2012

Porządkowanie

Wszystkie rozbite jednostki powracają do pełni sił.

TURA 7


Faza Westeros


1. Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. (symbol Dzikich)
3. Sieć kłamstw - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. (symbol Dzikich)



http://img690.imageshack.us/img690/8154/tura7.jpg

No to najpierw proszę Mobilizację - info na forum w kolejności rozgrywki :wink:

Havoc - Pią 30 Mar, 2012

- Werbować kogo się da. Jeśli nie wskóramy armii, zajmą wszystkie nasze ziemie!

Mobilizacja:
King's Landing: Rycerz

TERF - Sob 31 Mar, 2012

mobilizacje sie wykonuje po kolei ale wszystkie zamki na raz z czego kojarze ;)
pulkownik - Sob 31 Mar, 2012

Dobrze kojarzysz, Lord Stannis osiągnął swoje możliwosci zaopatrzeniowe poprostu.
8janek8 - Sob 31 Mar, 2012

Harrenhal -> Piechur
Lannisport -> Rycerz (z Piechura) i Piechur
Highgarden -> Rycerz
Oldtown -> Machina
Storm's End -> Piechur

Wellby - Sob 31 Mar, 2012

Sunspear >> Rycerz
Dradonstone >> Rycerz
Yronwood >> Piechur
Starfall >> Piechur

Darth Misiekh - Sob 31 Mar, 2012

Właśnie dostrzegłem błąd w module:

Znajodowało sie na nim 6 rycerzy Tyrella dlatego też proszę 8janka8 o skorygowanie mobilizacji w celu zastapienia jednego z Rycerzy. Sorry za problem.

8janek8 - Sob 31 Mar, 2012

Highlander -> 2 x Piechur
pulkownik - Sob 31 Mar, 2012

pyke > piechur, statek w zatoce
seagard > rycerz
riverun > rycerz

TERF - Nie 01 Kwi, 2012

Moat Calin - piechur
White Harbor - statek - na morzu: The Shivering Sea
Winterfeet - 2x piechur
Flints Finger - piechur

Darth Misiekh - Nie 01 Kwi, 2012

2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa:

Martell wybiera opcje b)

Baratheon - 3 żetony
Tyrell - 3 żetony
Lannister - 1 żeton
Martell - 3 żetony
Greyjoy - 3 żetony
Stark - 3 żetony



http://img189.imageshack.us/img189/5619/tura71.jpg

Faza Planowania


Na rozkazy czekam do 4.04

Otrzymane rozkazy:
Havoc, Koshiash, Pulkownik, TERF, Wellby

TERF - Pon 02 Kwi, 2012

zgłaszam bład.

mój nowy statek powinien sie znaleść na innym morzu! ;)

Darth Misiekh - Wto 03 Kwi, 2012

Faza Planowania


Lord Havoc Baratheon

King's Landing: Umocnienie Władzy
The Reach: Obrona +1
Cracklaw Point: Obrona +1
Black Water Bay: Najazd

Lord 8janek8 Tyrell

Lannisport -> Umocnienie władzy*
Lannisport port -> Umocnienie władzy
Harrenhal -> Najazd
Storm's End -> Obrona +2*
The Boneway -> Marsz +1*
Dornish Marches -> Najazd
Oldtown -> Marsz +0
Oldtown port -> Umocnienie władzy
Highgarden -> Marsz -1
Redwyne Straits -> Obrona +1

Lord Koshiash Lannister

Sunset Sea - najazd

Lord Wellby Martell

Princes Pas - Marsz -1
Słoneczna włócznia -Umocnienie władzy*
Sea of dorne - Najazd
East summer sea - Umocnienie władzy
West summer sea - Najazd
Shipbreaker Bay - obrona +2*
Dragonstone - Marsz +1 *
Yronwood - Marsz +0
Starfall - Umocnienie władzy

Lord Pulkownik Greyjoy

Ironsman Bay - Obrona+1
Pyke - Umocnienie władzy
Seagard - Obrona+1
Riverun - marsz 0
Golden Sound - marsz +1*

Lord TERF Stark

Karghold - umacnianie władzy
Moat Calin - obrona +1
Winterfild - umacnianie władzy*(specjalny)
The Twins - marsz +0
Flints Fingers - obrona +1
Bay of Ice - najazd
The Narrow Sea - najazd
The Shivering Sea - umacnianie władzy



http://img593.imageshack.us/img593/6808/tura72.jpg

Co robi kruk?

P.S Stateczek Starka został poprawiony.

Darth Misiekh - Wto 03 Kwi, 2012

Kruk podgląda karte Dzikich.
Havoc - Wto 03 Kwi, 2012

- Martell... co ty planujesz?

Black Water Bay - Najazd Zdjęty

Wellby - Wto 03 Kwi, 2012

Karta dzikich pozostaje na górze
8janek8 - Wto 03 Kwi, 2012

Oba rozkazy Najazdu bez efektu
Darth Misiekh - Sro 04 Kwi, 2012

Lannister ściaga swój żeton Najazdu.

Żaden z pozostałych na planszy żetonów Najazdu nie wywiera efektu.



http://img710.imageshack.us/img710/6070/tura73.jpg

Żatony Marszu

Kolej Baratheona

8janek8 - Sro 04 Kwi, 2012

Rycerz z the Boneway do Yronwood
Darth Misiekh - Sro 04 Kwi, 2012

Na terenie Yornwood dochodzi do bitwy:


Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedna z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Nymeria Sand [1] - Jeśli sie bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jesli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Wynik: Tyrell 7 > Martell 2

Jednostka Piechura Martella zostaje zniszczona o raz Machina gdyz nie może się wycofać.



http://img195.imageshack.us/img195/918/tura74.jpg

Wellby - Czw 05 Kwi, 2012

Dragonstone - Marsz +1 (Rycerz i machina) Atak na Yronwood (pozostawienie żetonu)
Darth Misiekh - Czw 05 Kwi, 2012

Na terenie Yornwood dochodzi do bitwy:

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Prosze o informacje dotyczące Generałów.

EDIT: Na mapce u góry nie usunełem Kart Rodów, sorry.

pulkownik - Czw 05 Kwi, 2012

Ja już też zainicjuje ruch

2 okręty z Golden Sound atak na Lanistera

Darth Misiekh - Pią 06 Kwi, 2012

Na terenie Yornwood dochodzi do bitwy:

Lord Wellby Martell

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Obara Sand [2] - jeden miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Lord 8janek8 Tyrell

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Królowa Cierni [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Karta Losu Bitwy: +3

Usuwa żeton marszu z Prince's Pass.

Wynik: Martell 10 > Tyrell 5

Jednostka Tyrella zostaje zniszczona

Na terenie Sunset Sea dochodzi do bitwy:

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Dagmer Rozcięta Gęba [1] - 1 miecz i 1 fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Koshiash Lannister

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Ser Jaime Lannister [2] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Wynik: Greyjoy 4 < Lannister 5

Jeden ze statków Greyjoya zostaje zniszczony.

Lannister odzyskuje wszystkie Karty Rodów (poza Ser Jaimem)

Mapka pojawi sie troszkę później. Kolej na Tyrella.

TERF - Pią 06 Kwi, 2012

chyba jeszcze ja!! ;)
TERF - Pią 06 Kwi, 2012

no to:

marsz +0 - rycerz atakuje Seagard (jak teraz sie nie uda to.... wrrr...)

do admina prosze poprawić bład na pierwszej stronie z generałami:
[colo=red]Eddard Stark [4] - dwa miecze[/color] - jest niedostepny - literke R zjadło ;)

pulkownik - Pią 06 Kwi, 2012

Lanister nie odzyskuje kart. Sir Kewan jeszcze mu pozostał.
Shutt - Pią 06 Kwi, 2012

Jego chyba Dzicy zabrali ;)
z resztą na mapce był tylko Jaimie.

pulkownik - Pią 06 Kwi, 2012

racja nie było zaznaczone w pierwszym poscie
Darth Misiekh - Pią 06 Kwi, 2012

Na terenie Seagardu dochodzi do bitwy:

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Karta Losu Bitwy: +0

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostepnych żetonów Władzy aby odrzucić Aerona i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś posiadasz)
Nowa Karta Rodu: Asha Greyjoy [1] - Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden fortyfikacji
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 miecz

Wynik: Stark 5 < Greyjoy 6

Greyjoy odzyskuje wykorzystane karty Rodu.



http://img21.imageshack.us/img21/8102/tura75.jpg

P.S Martell ma o jeden zamek mniej niż wynika to z mapki

8janek8 - Pią 06 Kwi, 2012

Machina z Oldtown do Highgarden
Vickon - Pią 06 Kwi, 2012

Jeżeli Wasza Lordowa mość pozwoli.
To zasugeruje, że ten ruch spowoduje przekroczenie naszych zdolności zaopatrzeniowych.

Z poważaniem
Wielce oddany Vickon
Szef Logistyki z rodu Cordwayner

Darth Misiekh - Pią 06 Kwi, 2012

8janek8 napisał/a:
Machina z Oldtown do Highgarden


Ruch niedozwolony :razz: Przekroczysz w ten sposób limit zaopatrzenia.

8janek8 - Sob 07 Kwi, 2012

Jeśli nie mogę dobrowolnie usunąć piechura z Harrenhal, aby móc przemieścić się machiną, to marsz jednym piechurem z highgarden na searoad marches
Darth Misiekh - Nie 08 Kwi, 2012

Jeżeli mnie pamięć nie myli to dobrowolnie nie mozna niszczyć swoich jednostek (nie mam obecnie jak tego sprawdzić) więc wprowadzam drugą opcje.

Kolejny proszę.

TERF - Nie 08 Kwi, 2012

w instrukcji gdzie pisze cos w stylu: "gracz w żaden sposób nie może przekroczyć limitu zaopatrzenia" wiec chyba wszystko jasne :)
pulkownik - Nie 08 Kwi, 2012

Riverun oba konie atak na Flint Fingers (pozostawiam żeton władzy)
Darth Misiekh - Nie 08 Kwi, 2012

Na terenie Flint Fingers dochodzi do bitwy:

Lord Pulkownik Greyjoy

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Euron Wronie Oko [4] - 1 miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i 1 fortyfikacja

Lord TERF Stark

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tą bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Karta Losu Bitwy: +2

Wynik: Greyjoy 9 > Stark 7

Stark odzyskuje wszystkie swoje karty Rodu (wraz z Boltonem)
Jedna jednostka Starka zostaje zniszczona. Prosze o info gdzie wycofuje się drugi Piechur.

pulkownik - Nie 08 Kwi, 2012

Jak rozumiem pozostaje ostatni ruch Tyrella i koniec tury.
8janek8 - Nie 08 Kwi, 2012

odrzucenie rozkazu
TERF - Pon 09 Kwi, 2012

stark cofa sie do Castle Black

Sorki za opozninenie ale swieta ;)

Darth Misiekh - Wto 10 Kwi, 2012

Umocnienia Władzy

Baratheon

King`s Landing - 3 żetony

Tyrell

Lannisport - ?
Lannisport - nie wywiera efektu (wrogie statki na sąsiednim morzu)
Oldtown Port - 1 żeton

Lannister

brak rozkazów

Martell

Starfall - 1 żeton
Sunspear - ?
East Summer Sea - nie wywiera efektu (obszar morski)

Greyjoy

Pyke - 2 żetony

Stark

Winterfell - ?
Karhold - 2 żetony
The Shivering Sea - nie wywiera efektu

Proszę o info w sprawie rozkazów Umocnienia Władzy*



http://img705.imageshack.us/img705/9048/tura78.jpg

P.S Piechur Starka w Czarnym Zamku jest powalony (zapomniałem go obrócić)

TERF - Sro 11 Kwi, 2012

Stark robi 2 machiny obleznicze
Wellby - Sro 11 Kwi, 2012

Sunspear >> machina oblężnicza
8janek8 - Sro 11 Kwi, 2012

Żeton władzy
Darth Misiekh - Czw 12 Kwi, 2012

Porządkowanie

Wszystkie rozbite jednostki wracają do pełni sił.


TURA 8



Faza Westeros

1. Nadchodzi zima - Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nowa kartę.
1. Zaopatrzenie - Przesuncie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
2. Gra o Tron - Każdy gracz podbiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3. Uczta dla Wron - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umoznienia Władzy. (symbol Dzikich)

Dzicy atakuja Westeros!!!

Siła Dzikich = 12



P.S Mapka nie uwzglednia Gry o Tron dlatego też:

Greyjoy ma o 3 żetony więcej
Tyrell ma o 2 żetony więcej
Stark Ma o 3 żetony więcej
Baratheon ma o 3 żetony więcej
Martell ma o 3 żetony więcej

Koshiah - Czw 12 Kwi, 2012

Lannister ma o 1 żeton więcej :mrgreen:
TERF - Czw 12 Kwi, 2012

bez obrazy lecz najpierw jest rozpatrywany atak dzikich!!!
Havoc - Czw 12 Kwi, 2012

- Lordowie Westeros! Po raz kolejny Dzicy próbują nas terroryzować! Atakować naszych ludzi! Naszych podwładnych! Nie dajmy się! Odeprzyjmy wroga za Mur!

Karty są rozpatrywane po kolei.

TERF - Czw 12 Kwi, 2012

no to na moje potwierdzenie ze najpierw atak:

Cytat:
2. Losowanie kart Westeros: Należy odkryć po jednej
wierzchniej karcie z każdej z trzech talii Westeros.

3. PrzesuniEcie Zetonu Dzikich:
Należy zsumować liczbę symboli Dzikich,
znajdujących się na trzech odkrytych kartach
Westeros i przesunąć żeton Dzikich o tyle pól
na torze Dzikich. Jeśli podczas tej czynności
żeton Dzikich znajdzie się na polu „12”,
należy natychmiast rozpatrzyć atak Dzikich
(ignorując nadmiarowe symbole Dzikich). Opis rozpatrywania
ataków Dzikich znajduje się na stronie 22.

4. Rozpatrywanie kart Westeros: Teraz, zgodnie z
kolejnością numeryczną (zaczynając od karty z numerem I),
należy rozpatrzyć wszystkie karty Westeros.

Havoc - Pią 13 Kwi, 2012



No to atak Dzikich.

Darth Misiekh - Sob 14 Kwi, 2012

Atak Dzikich:

Siła=12

Karta Dzikich - Najazd Prewencyjny:

Zywcięstwo Dzikich:

1. Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:

a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy
b) Spada o 2 pozycjena torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję

2. Pozostali Gracze: Nic się nie dzieje.

Zwycięstwo Nocnej Straży:

Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzymuje też żadnych nagród ani kar)

Baratheon

6 żetonów

Tyrell

5 żetonów

Lannister

0 żetonów

Martell

2 żetony

Greyjoy

0 żetonów

Stark

2 zetony

SUMA: 15

Zwycięstwo Nocej Straży! Nagrode otrzymuje Lord Baratheon

Dzicy atakują ponownie!!!

Siła=6

Prosze o info na temat licytacji.

EDIT: Zmiana gdzyż nastąpiła z mojej strony pomyłka.

Darth Misiekh - Nie 15 Kwi, 2012

Atak Dzikich

Siła=6

Lord Baratheon jest wyłączony z licytacji.

Karta Dzikich - Zabójcy Wron

Zywcięstwo Dzikich:

1. Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
2. Pozostali Gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.

Zwycięstwo Nocej Straży:

Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Tyrell

1 żeton

Lannister

0 żetonów

Martell

1 żeton

Greyjoy

4 żetony

Stark

1 żeton

SUMA: 7

Zwycięstwo Nocej Straży! Nagrodę otrzymuje Greyjoy



http://img838.imageshack.us/img838/7572/tura81.jpg

Prosze o info czy zamienia jednostki?

P.S Stark ma o 1 żeton mniej niż wynika to z mapy.

pulkownik - Nie 15 Kwi, 2012

tak ulepszam dwie jedostki
TERF - Nie 15 Kwi, 2012

prosze o aktualizacje kart rodow bo STARK ma wszystkie dostepne a Greyon ma zuzyta jeszcze jedna

nie wiem jak inne rodu na mapie chyba jest OK

Vickon - Pon 16 Kwi, 2012

Jeżeli dobrze patrzę i liczę. To mapa nie uwzględnia zmian na torze zaopatrzenia lub karta "Zaopatrzenie" nie została jeszcze rozegrana.

Martell o 1 pozycje wyżej niż na mapie
Tyrell i Baratheon o 1 pozycje niżej niż na mapie

Darth Misiekh - Czw 19 Kwi, 2012

Lord Baratheon przekroczony limit Zaopatrzenia! Proszę o info co zostaje zniszczone.


Koshiah - Czw 19 Kwi, 2012

Tak nieśmiało przypomnę: wciąż mam jedną koronkę do zebrania :mrgreen:
Havoc - Czw 19 Kwi, 2012



Statek.

Darth Misiekh - Pią 20 Kwi, 2012

Faza Planowania

Na rozkazy czekam do 23.04

TERF - Sob 21 Kwi, 2012

przypomne ze nie mozna uzywac umacniania władzy
TERF - Wto 24 Kwi, 2012

juz wszyscy podeslali te rozkazy? ;)
Darth Misiekh - Sro 25 Kwi, 2012

Nie czekam na Tyrella
Darth Misiekh - Nie 06 Maj, 2012



http://img155.imageshack.us/img155/6937/tura87.jpg

Najazdy

Tyrell - Lannisport Port Wykonany
Tyrell - Redwyne Staits Wykonany
Martell - Sea of dorne Wykonany
Stark - The Shivering Sea Wykonany

Marsze

Baratheon - Crackclaw Point +0
Baratheon - King's Landing -1 Wykonany
Tyrell - Storm`s e End -1
Tyrell - Harrenhal 0
Tyrell - Dornish Marcerch +1*
Lannister - Sunset Sea +0
Martell - Princes Pas -1
Martell - Yronwood +0
Martell - Słoneczna włócznia +1
Greyjoy - Pyke +1
Greyjoy - Flints Finger +0
Stark - Karhold -1
Stark - Winterfell +0
Stark - Moat Calin +1*

Umocnienia Władzy

brak rozkazów

Kruk Posłaniec

Lord Martell podgląda karte Dzikich - karta pozostawiona na górze talii

Vickon - Nie 06 Maj, 2012

Jest błąd na mapie.
Baratheon powinien mieć o jeden statek mniej w zatoce.

Drugi błąd z rozpatrywania karty zaopatrzenia z 8 tury.
Martell powinien być na torze zaopatrzenia na 5

Wellby - Nie 06 Maj, 2012

Sprawdzam kartę dzikich
Wellby - Nie 06 Maj, 2012

Karta dzikich pozostaje na wierzchu.
Darth Misiekh - Nie 06 Maj, 2012

Tyrell

redwyne statis na west summer sea - usunięcie wsparcia.

Koshiah - Nie 06 Maj, 2012

A nie poprawiłbyś może tego "króka"? :razz:
Vickon - Nie 06 Maj, 2012

Czy trzeba koniecznie czekać na decyzje Martella i Starka, odnośnie ich najazdów? Skoro i tak te najazdy nie mogą być wykożystane. A ja instrukcje, co do swoich dwóch najazdów wysłałem.

Takie automatyczne odrzucanie rozkazów, o których wiadomo, że i tak nie będą wykonane - przyspieszyło by trochę grę. I można by było już rozpatrywać marsze.

Havoc - Nie 06 Maj, 2012



Nie musisz czekać.

TERF - Pon 07 Maj, 2012

oczywiscie moje najazdy sa sciagane ;)
Darth Misiekh - Pon 07 Maj, 2012

Tyrell

port lanisport na the golden sound - usunięcie wsparcia.



http://img190.imageshack.us/img190/3909/tura88.jpg

Havoc - Pon 07 Maj, 2012

- Przygotować oddziały do wymarszu! Mam dość tego cholernego miasta.

No to Marsze.
Marsz -1 (King's Landing) -> Rycerz do Cracklaw Point, Rycerz do Blackwater, Piechur zostaje

Vickon - Pon 07 Maj, 2012

Marsz 0 z Harrenhal -> Black Water całą armią (piechur, rycerz i maszyna oblężnicza) - nie zostawiam znacznika władzy

Udzielam sobie wsparcie z Searoad Marches.

Moderator już wie jaką karte rodu używam.

Darth Misiekh - Pon 07 Maj, 2012

Na terenie Blackwater dochodzi do bitwy:



Siła jednostek: 3
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: Searoad Marches (łączna siła 1)
Karta Rodu: Ser Loras Tyrell [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzeć ponownie
Karta Losu Bitwy: +0



Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Stannis Baratheon [4] - Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Toru ta karta otrzymuje +1 do siły
Karta Losu Bitwy: +0

Wynik: Tyrell 7 >Baratheon 6

Tyrell odzyskuje odrzucone karty Rodu (poza Ser Lorasem)

Proszę o info gdzie wycofuje się jednostka Baratheona

Havoc - Pon 07 Maj, 2012



Rycerz wycofuje się do The Reach.

Koshiah - Wto 08 Maj, 2012

Ups - zakodowałem sobie, że ruszam się jakoś na końcu, a tu niespodzianka.

W takim razie wszystkie moje jednostki przemieszczają się do Ironmans Bay.

Darth Misiekh - Wto 08 Maj, 2012

Na terenie Ironmans Bay dochodzi do bitwy:



Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy:?
Ostrze z Valyriańskiej Stali: ?



Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

TERF - Sro 09 Maj, 2012

panowie moze jakis ruch juz niewiele pozostalo do konca!!
Darth Misiekh - Sro 09 Maj, 2012

Na terenie Ironmans Bay dochodzi do bitwy:



Siła jednostek: 2
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Tyrion Lannister [1] - Natychmiast możesz anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręcę, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Karta Losu Bitwy: +1
Ostrze z Valyriańskiej Stali: +1

Lannister nie wykorzystuje zdolności karty



Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Karta Losu Bitwy: +0

Wynik: Lannister 5 > Greyjoy 4

Jeden ze statków Greyjoya zostaje zniszczony drugi wycofuje sie do The Golden Sound
Zostaje usunięty żeton Wsparcia na Ironmans Bay


pulkownik - Pią 11 Maj, 2012

Wysłałem rozkazy w środe co do bitwy - dotarły ?
Vickon - Pią 11 Maj, 2012

Na mapie nie zostały umieszczone rozstrzygnięcia po bitwie o BlackWater. Niech pamięta o tym Lord Martell, bo teraz jego marsz.
pulkownik - Sob 12 Maj, 2012

czemu zostal zniszczony moj statek?

nie bylo przciez zadnego miecza ?

Koshiah - Sob 12 Maj, 2012

Zaopatrzenie :)
Wellby - Sob 12 Maj, 2012

Yronwood marsz +0 (machina i rycerz) Atak na >> Storm's End (Pozostawianie żetonu)

Wsparcie z Shipbreaker Bay i East Summer Sea (razem +5)

TERF - Sob 12 Maj, 2012

pulkownikowi nalezy sie statek bo mogl wycofac sie do portu i nie zlamal by w ten sposob limitu ;)
pulkownik - Sob 12 Maj, 2012

Ja ide z Fingersów dwoma rycerzmi do Greywater, zostawiam żeton
TERF - Sob 12 Maj, 2012

winterfeld - marsz

1 machina do Moat Cali
1 machina do The Eyerie (wojska nutralne pokonane ze wsparciem z morza +2)

Vickon - Nie 13 Maj, 2012

Gdybym przegrał bitwe o Storm's End, to jednostki wycofam do The Boneway - bo nigdzie indziej nie moge.
Havoc - Nie 13 Maj, 2012



Poprosiłbym o aktualną mapkę (poprawioną).

Darth Misiekh - Pon 14 Maj, 2012

Faktycznie moja pomyłka

Na terenie Storm`s End dochodzi do bitwy:

Martell

Siła jednostek: 6
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: Shipbreaker Bay (łączna siła 3) oraz East Summer Sea (łączna siła 2)
Karta Rodu: Czerwona Żmija [4] - dwa miecze i jedna fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +3

Tyrell

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Alester Florent [1] - jedna fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +1 i jedna fortyfikacja

Wynik: Martell 18 > Tyrell 4

Obydwie jednostki Tyrella wycofują się na teren The Boneway
Zostaje usuniety żeton Marszu Tyrella

Aktułalna mapka:



http://img221.imageshack....ot6playerdv.jpg

TERF - Pon 14 Maj, 2012

kto teraz?

Barathon?

Havoc - Pon 14 Maj, 2012



Mapka dalej nie jest aktualna. Przecież Tyrell zaatakował Blackwater.

Vickon - Wto 15 Maj, 2012

To przy okazji poprawki mapy, można uaktualnić dostępne karty rodów w pierwszym poście.
Darth Misiekh - Czw 17 Maj, 2012

http://img98.imageshack.u...agot6player.jpg
Havoc - Czw 17 Maj, 2012



Marsz +0 (Crackclaw Point) -> Machina Oblężnicza do Harrenhal, 2 Rycerze atak na Blackwater. Zostawiam żeton władzy.

Vickon - Czw 17 Maj, 2012

Baratheonie, odrzuciłeś prośbę o współprace. I to w mało dyplomatyczny sposób.
Widzę, że wolisz współpracować z ludzmi, którzy okupują Wasze rodzinne strony. Szkodza, że karę, za Twe czyny poniosą żołnierze.

Havoc - Czw 17 Maj, 2012

- Dogadywać się z wężem nie mam zamiaru. Zanim się obejrzę to mnie ugryzie.
Vickon - Pią 18 Maj, 2012

Aby wykonać ruch, muszę znać wynik starcia o Blackwater.
Darth Misiekh - Sob 19 Maj, 2012

Na terenie Blackwater dochodzi do bitwy:


Baratheon

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: +0
Wsparcie: brak
Karta Rodu:Ser Davoc Seaworth [2] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Karta Losu Bitwy: +3

Tyrell

Siła jednostek: 3
Żeton Obrony: brak
Wsparcie: Searaod Marches (łączna siła 1)
Karta Rodu: Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika
Karta Losu Bitwy: +1 i jednen miecz

Wynik: Baratheon 10 > Tyrell 9

Karta Rodu Baratheona dostaje symbol miecza Proszę o info co zostaje zniszczone

Vickon - Sob 19 Maj, 2012

Straty = piechur.
Rycerz wycofuje się Searoad Marches


Marsz +1* Dornisch Marches ->> The Reach - piechur
Udzielam sobie wsparcia z Searoad Marches i Highgarden

Darth Misiekh - Sob 19 Maj, 2012



http://img337.imageshack....14/40433885.jpg


Na terenie The Reach dochodzi do bitwy:

Tyrell

Siła jednostek: 1
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Searaod Marches (łączna siła 1) oraz Highgarden (łączna siła 2)
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Baratheon

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: ?
Karta Losu Bitwy: ?

Darth Misiekh - Nie 20 Maj, 2012

Na terenie The Reach dochodzi do bitwy:

Tyrell

Siła jednostek: 1
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: Searaod Marches (łączna siła 1) oraz Highgarden (łączna siła 2)
Karta Rodu: Randyll Tarly [2] - jeden miecz
Karta Losu Bitwy: +1 i jeden miecz

Baratheon

Siła jednostek: 2
Żeton Obrony: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Plama [0] - Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Karta Losu Bitwy: +0

Wynik: Tyrell 8 > Baratheon 3

Obydwie jednostki Baratheona zostają zniszczone!
Odrzucona karta Rodu to Królowa Cierni



http://img577.imageshack....got6player2.jpg

TERF - Wto 22 Maj, 2012

kolej na Martella
Wellby - Sro 23 Maj, 2012

Sunspear marsz +1 ruch (rycerz) do Cracklaw Point

oraz Atak (machiną) na Highgarden

TERF - Sro 23 Maj, 2012

czyzby koniec?

hmm... wszystko rozstrzygnie sie o Losy bitew.... ;)

PS Śmiały ruch Lordzie Martellu zwlaszcza ze postawiles na szczescie ;)

Vickon - Sro 23 Maj, 2012

Karta rodu wysłana. Oczywiśnie udzielam sobie wsparcia, bo zapomniałem napisać w pw.

Tego szczęścia, to potrzebne jest Martellą tylko odrobine.

Darth Misiekh - Czw 24 Maj, 2012

Na terenie Cracklaw Point zostaje usunięty żeton WładzyBaratheona

Na terenie Highgarden dochodzi dobitwy:

Martell

Siła jednostek: 4
Żeton Marszu: +1
Wsparcie: brak
Karta Rodu: Areo Hotah [3] - jedna fortyfikacja
Karta Losu Bitwy: +3

Tyrell

Siła jednostek: 1
Żeton Obrony: brak
Garnizon: 2
Wsparcie: Searoad Marches (łączna siła 1) (nie można użyć Machiny do wsparcia Obrony - instrukcja str. 18)
Karta Rodu: Ser Garlan Tyrell [2] - dwa miecze
Karta Losu Bitwy: +3

Wynik: Martell 11 > Tyrell 9

Martell odzyckuje Karty Rodu (wszystkie poza Areo Hotah)



http://img831.imageshack....agot6player.jpg


Lord WellbyMartell wygrywa grę!!!

pulkownik - Czw 24 Maj, 2012

Gratulcje.
Wellby - Czw 24 Maj, 2012

Dzięki za dobrą grę.
TERF - Czw 24 Maj, 2012

gratuluje lecz chyba to byla podkladka bo tyller mial karte o Mocy 4 i jej nie uzyl.

Gratuluje odwagi i szczęścia ;)

Havoc - Czw 24 Maj, 2012

Nie miał. Zabrałem mu ją.
TERF - Czw 24 Maj, 2012

jesli tak to na w pierwszym poscie nie zostlo to zaznaczone ;) i wowczas faktycznie twoj ruch byl oczywisty ;)
Vickon - Czw 24 Maj, 2012

Gratuluje wygranej - świetne wykorzystanie sytuacji. To, że zaatakujesz Highgarden, wiedziałem od początku. Ale to posunięcie, było świetne.

Karty Mace Tyrell nie mogłem użyć, bo wykorzystałem ją w turze 8, w walce o Blackwater (post z 19maja) Niestety, szczęścia mi w tej bitwie zabrakło, bo losy Westeros potoczyły by się inaczej.

Koshiah - Pią 25 Maj, 2012

Ech... a łudziłem się, że coś sobie jeszcze zatopię przed końcem gry :P

Gratuluję.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group