galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - kilka średnio skomplikowanych pytań :)

picek - Nie 22 Kwi, 2012
Temat postu: kilka średnio skomplikowanych pytań :)
1. WARPSTONE METEOR Jeżeli posiadam tę kartę na stole w królestie i na początku swojej tury spaczam jednostkę to mogę ją od razu odpaczyć korzystając z prawa odpaczenia jednej jednostki czyli jeżeli nie mam innych spaczonych to tak jakby nic się nie dzieje?

2. CURSE OF THE LEPER Jeżeli jednostka z tym dodatkiem dosteje np. jedno obrażenie a ma trzy wytrzymałości to kładziemy na niej jeden żeton obrażeń czy dwa żetony?

3. SORCERER OF TZEENTCH Co się dzieje jeżeli mam na stole tę kartę i kładę rozwinięcie a przeciwnik nie posiada w tym momencie żadnych jednostek?

4. SWORD MASTERS OF HOETH Jeżeli przydzielam tej jednostce obrażenia w walce wystarczające do zabicia jej to i tak są anulowane czyli jednostka jest nietykalna w walce?

DaRKeR - Nie 22 Kwi, 2012
Temat postu: Re: kilka średnio skomplikowanych pytań :)
picek napisał/a:
1. WARPSTONE METEOR Jeżeli posiadam tę kartę na stole w królestie i na początku swojej tury spaczam jednostkę to mogę ją od razu odpaczyć korzystając z prawa odpaczenia jednej jednostki czyli jeżeli nie mam innych spaczonych to tak jakby nic się nie dzieje?

2. CURSE OF THE LEPER Jeżeli jednostka z tym dodatkiem dosteje np. jedno obrażenie a ma trzy wytrzymałości to kładziemy na niej jeden żeton obrażeń czy dwa żetony?

3. SORCERER OF TZEENTCH Co się dzieje jeżeli mam na stole tę kartę i kładę rozwinięcie a przeciwnik nie posiada w tym momencie żadnych jednostek?

4. SWORD MASTERS OF HOETH Jeżeli przydzielam tej jednostce obrażenia w walce wystarczające do zabicia jej to i tak są anulowane czyli jednostka jest nietykalna w walce?


1. tak oczywiście możesz.
2. kładziemy 1 ale liczy się podwójnie.
3. Możesz nie odpalać jego akcji, ale strzelić po swojej jednostce, by zbierać żetony.
4. Jeśli atakujesz strefę z tą jednostką, to nic nie przydzielisz strefie, bo wszystkie obrażenia będziesz musiał jej przydzielić, przy przydzielaniu obrażeń "wystarczające do jej zabicia" znaczy również biorąc pod uwagę efekty anulujące obrażenia, jak odporność, lub np. taka zdolność.

Berestaszek - Pon 23 Kwi, 2012

co do punktu czwartego to mam jednak wątpliwości... Bo to oznaczałoby, że pukasz 3 z nich do każdej ze stref i przeciwnik Ci nic nie może zrobic? Jak grałem z kolegami to było na zasadzie przydzielamy jej obrażenia potrzebne do jej zabicia a reszta przechodzi dalej na strefe(zakładając że był to jedyny obrońca)
DaRKeR - Pon 23 Kwi, 2012

Berestaszek napisał/a:
co do punktu czwartego to mam jednak wątpliwości... Bo to oznaczałoby, że pukasz 3 z nich do każdej ze stref i przeciwnik Ci nic nie może zrobic? Jak grałem z kolegami to było na zasadzie przydzielamy jej obrażenia potrzebne do jej zabicia a reszta przechodzi dalej na strefe(zakładając że był to jedyny obrońca)


oni działają tylko w polu bitwy

picek - Pon 23 Kwi, 2012

Berestaszek napisał/a:
co do punktu czwartego to mam jednak wątpliwości... Bo to oznaczałoby, że pukasz 3 z nich do każdej ze stref i przeciwnik Ci nic nie może zrobic? Jak grałem z kolegami to było na zasadzie przydzielamy jej obrażenia potrzebne do jej zabicia a reszta przechodzi dalej na strefe(zakładając że był to jedyny obrońca)

ja też tak grałem ale DaRKeR chyba ma rację, że trzeba anulować wszystkie obrażenia nie tylko równe jej wytrzymałości, a co do zniszczenia tej jednostki to można to zrobić za pomocą efektów kart więc nie jest tak, że nic nie można zrobić

Berestaszek - Pon 23 Kwi, 2012

no w sumie racja tylko pole bitwy. co nie zmienia że dasz tam takich dwóch umocnisz odpowiednio królestwo i tylko rzygi mogą coś Ci zrobic...
DaRKeR - Pon 23 Kwi, 2012

Berestaszek napisał/a:
no w sumie racja tylko pole bitwy. co nie zmienia że dasz tam takich dwóch umocnisz odpowiednio królestwo i tylko rzygi mogą coś Ci zrobic...


Lobber Crew, Rzygi, Verena, Obrażenia poza fazą pola bitwy, Sacrafice to Khain, Wight lord, BDK ... itd. itp. na prawdę nie ma problemu z tą jednostką. BA, na turniejach nawet się nie pokazuje.

picek - Sob 28 Kwi, 2012
Temat postu: jeszcze kilka nowych pytań
1. LURE THEM OUT - Czy przy zagraniu tej karty odporność jednostek jest brana pod uwagę?

2. BLESSING OF VALAYA - Załóżmy, że jest taka sytuacja. Atakujący ma do przydzielenia 3 punkty obrażeń, boniący broni jednostką o wytrzymałości 1 i zagrywa tę kartę przed przydzieleniem obrażeń. Czy w tej sytuacji dwa punkty obrażeń zostaną przekierowane (mimo, że broniąca się jednostka ma 1 punkt wytrzymałości) na atakujących, dopiero trzeci zostanie przydzielony na broniącą się jednostkę, a następnie zostaną przydzielone punkty ataku broniącej się jednostki?

3. Zwiad. Czy jeżeli atakuje jednostka ze zwiadem a atakowany nie broni się, nie ważne czy nie chce czy nie ma czym się bronić, to zwiad i tak działa?

DaRKeR - Sob 28 Kwi, 2012
Temat postu: Re: jeszcze kilka nowych pytań
picek napisał/a:
1. LURE THEM OUT - Czy przy zagraniu tej karty odporność jednostek jest brana pod uwagę?

2. BLESSING OF VALAYA - Załóżmy, że jest taka sytuacja. Atakujący ma do przydzielenia 3 punkty obrażeń, boniący broni jednostką o wytrzymałości 1 i zagrywa tę kartę przed przydzieleniem obrażeń. Czy w tej sytuacji dwa punkty obrażeń zostaną przekierowane (mimo, że broniąca się jednostka ma 1 punkt wytrzymałości) na atakujących, dopiero trzeci zostanie przydzielony na broniącą się jednostkę, a następnie zostaną przydzielone punkty ataku broniącej się jednostki?

3. Zwiad. Czy jeżeli atakuje jednostka ze zwiadem a atakowany nie broni się, nie ważne czy nie chce czy nie ma czym się bronić, to zwiad i tak działa?


1. tak.
2. Przekierowania obrażeń nie trzeba brać pod uwagę przydzielając obrażenia. Zatem jeśli jednostka ma 1 życia, wystarczy że przydzielimy jej 1 obrażenie a reszte może my w stolicę.
3, tak.

picek - Nie 29 Kwi, 2012
Temat postu: Re: jeszcze kilka nowych pytań
DaRKeR napisał/a:
Przekierowania obrażeń nie trzeba brać pod uwagę przydzielając obrażenia. Zatem jeśli jednostka ma 1 życia, wystarczy że przydzielimy jej 1 obrażenie a reszte może my w stolicę.

Nie rozumiem. W jakiej sytuacji trzeba brać pod uwagę tę kartę?

DaRKeR - Nie 29 Kwi, 2012

kiedy przydzielasz obrażenia MUSISZ wziąć pod uwagę efekty anulujące obrażenia nim przydzielisz obrażenia stolicy. Czyli jeśli jednostka ma 3 życia i 2 odporności musisz przydzielić jej 5 obrażeń, nim zadasz cokolwiek stolicy.

Natomiast jeśli jednostka ma 3 życia i efekt karty Valaya (2 przekierowuje), to wystarczy że przydzielisz jej 3 obrażenia, reszte możesz w stolicę (ale jednostka przeżyje walkę), ALBO możesz przydzielić 5 jeśli chcesz by mimo wszystko zginęła.

Nilis - Nie 29 Kwi, 2012

Tak dla pewności, jak kumpel puszcza dominacje Slaanescha a Ja mam 5 kart na ręku(dwie taktyki) to śmiało moge w odpowiedzi wyjść z obydwu taktyk(oczywiście jeśli mnie na to stać)?

aha i jeszcze jedno, ostatnio czytałem że Iron Discipline działa również na dodawane wsparcia/dodatki do jednostek porządku. Czyli rozumiem że jeżeli przeciwnik rzuca "świetliste czyraki" na moją jednostke a Ja mam w kingdomie Świątynie Sigmara to również jej efekt zadziała i musi dopłacić 1?

DaRKeR - Nie 29 Kwi, 2012

Nilis napisał/a:
Tak dla pewności, jak kumpel puszcza dominacje Slaanescha a Ja mam 5 kart na ręku(dwie taktyki) to śmiało moge w odpowiedzi wyjść z obydwu taktyk(oczywiście jeśli mnie na to stać)?

aha i jeszcze jedno, ostatnio czytałem że Iron Discipline działa również na dodawane wsparcia/dodatki do jednostek porządku. Czyli rozumiem że jeżeli przeciwnik rzuca "świetliste czyraki" na moją jednostke a Ja mam w kingdomie Świątynie Sigmara to również jej efekt zadziała i musi dopłacić 1?


1. tak możesz zagrać taktyki w odpowiedzi, jeśli Cie na to stać.
2. Dokładnie tak, pamiętaj też że ID można zagrać na jednostki przeciwnika np. gdy ten chce dać jakiś fajny dodatek swojej jednostce :)
I tak, za kościół musi dopłacać, również jeśli wybiera z efektu jakiejś karty Twoją jednostę na stosie kart odrzuconych.

picek - Pon 30 Kwi, 2012

DaRKeR napisał/a:
jeśli jednostka ma 3 życia i efekt karty Valaya (2 przekierowuje), to wystarczy że przydzielisz jej 3 obrażenia, reszte możesz w stolicę (ale jednostka przeżyje walkę), ALBO możesz przydzielić 5 jeśli chcesz by mimo wszystko zginęła.

teraz wszystko jasne

Skoro już pojawiło się tu coś o IRON DISCIPLINE to mam jeszcze pytanie o tę kartę. Jeżeli chcę użyć efektu z karty SLAYERS OF KARAK KADRIN a przeciwnik zagra ID to akcja z SLAYERS OF KARAK KADRIN nie zajdzie i ta jednostka nie zostanie poświęcona?

DaRKeR - Pon 30 Kwi, 2012

tak, akcja jest anulowana, ale koszt (w tym przypadku poświęcenie krasnoluda) nie jest zwracany.
Nilis - Pon 30 Kwi, 2012

Jak to? Skoro akcja jest anulowana to krasnal nie trafia na stos odrzucony bo przecież częścią akcji jest jego poświęcenie. czy się mylę?
Pollus - Pon 30 Kwi, 2012

Poświęcenie jest kosztem, nie częścią akcji.
DaRKeR - Pon 30 Kwi, 2012

Nilis napisał/a:
Jak to? Skoro akcja jest anulowana to krasnal nie trafia na stos odrzucony bo przecież częścią akcji jest jego poświęcenie. czy się mylę?


Problem jaki powstał w inwazji, to taki że twórcy nie oddzielili dodatkowego kosztu akcji (jak np. poświęcenie jednostki) od efektu akcji. I czasami ciężko to rozgraniczyć.

Ale fakt, poświęcenie karak kadina jest kosztem, który musisz zapłacić by wrzucić jego akcję (czyli zabicie jednostki atakującej) na stos.

Jeżeli akcja zostanie anulowana, albo nie dojdzie do skutku, nie zmieni to faktu że krasnolud został poświęcony.

Fabularnie możesz sobie to wytłumaczyć tak, że ten krasnolud wykonał coś śmiertelnego by zabić przeciwnika, ale skoro przeciwnik jakoś się wybronił, to nie zwróci życia krasnoludowi :)

picek - Sro 02 Maj, 2012
Temat postu: Kilka nowych pytań
Tym razem Wysokie Elfy vs Orki.

1. Korzystam z efektu karty NIGHT GOBLIN FANATIC. Mam szczęście i mogę przydzielić po 2 nieanulowalne obrażenia. Czy jednostka DRAGONMAGE dostanie 2 obrażenia czy 1?

2. Czy efekt z karty NIGHT GOBLIN FANATIC dotyczy wszystkich jednostek w atakowanej strefie czy tylko wszystkich wyznaczonych do obrony?

3. Czy efekty z kart SQUIG HERDERS i BOAR BOYZ dotyczą również ich samych, czyli te jednostki zyskują młotki również jeżeli to one posiadają obrażenia? To raczej jest jasne, że tak ale lepiej się upewnić.

4. Przeciwnik atakuje z siłą 1 moją jednostkę SPIDER RIDERS z dodatkiem THICK-SKINNED. Czy jeżeli skorzystam z THICK-SKINNED i przekieruję obrażenie na jednostkę IRON BOYZ z odpornością 1 to obrażenie będzie anulowane? Co w przypadku gdy przeciwnik atakuje z siłą np. 2? W takim przypadku będę musiał przekierować 2 obrażenia mimo, że SPIDER RIDERS mają 1 wytrzymałości?

DaRKeR - Sro 02 Maj, 2012
Temat postu: Re: Kilka nowych pytań
picek napisał/a:
Tym razem Wysokie Elfy vs Orki.

1. Korzystam z efektu karty NIGHT GOBLIN FANATIC. Mam szczęście i mogę przydzielić po 2 nieanulowalne obrażenia. Czy jednostka DRAGONMAGE dostanie 2 obrażenia czy 1?

2. Czy efekt z karty NIGHT GOBLIN FANATIC dotyczy wszystkich jednostek w atakowanej strefie czy tylko wszystkich wyznaczonych do obrony?

3. Czy efekty z kart SQUIG HERDERS i BOAR BOYZ dotyczą również ich samych, czyli te jednostki zyskują młotki również jeżeli to one posiadają obrażenia? To raczej jest jasne, że tak ale lepiej się upewnić.

4. Przeciwnik atakuje z siłą 1 moją jednostkę SPIDER RIDERS z dodatkiem THICK-SKINNED. Czy jeżeli skorzystam z THICK-SKINNED i przekieruję obrażenie na jednostkę IRON BOYZ z odpornością 1 to obrażenie będzie anulowane? Co w przypadku gdy przeciwnik atakuje z siłą np. 2? W takim przypadku będę musiał przekierować 2 obrażenia mimo, że SPIDER RIDERS mają 1 wytrzymałości?


1. Zdolność MAga anuluje obrażenia, a ty zadajesz nieanulowalne. Simply as that.
2. Każda jednostka w broniącej się strefie, nie każda broniąca się jednostka.
3. tak
4. Jeśli przeciwnik byłby na tyle głupi żeby przydzielić spider ridersom oba obrażenia, ale w założeniu przydzieli im tylko 1, a kolejne przydzieli od razu stolicy.

picek - Sro 02 Maj, 2012
Temat postu: Re: Kilka nowych pytań
DaRKeR napisał/a:
1. Zdolność MAga anuluje obrażenia, a ty zadajesz nieanulowalne. Simply as that.

OK, moje małe wątpliwości wynikły z tego, że na karcie DRAGONMAGE jest napisane whenever a nie when.

DaRKeR napisał/a:
4. Jeśli przeciwnik byłby na tyle głupi żeby przydzielić spider ridersom oba obrażenia, ale w założeniu przydzieli im tylko 1, a kolejne przydzieli od razu stolicy.

Ale jeżeli bronią się SPIDER RIDERS (z THICK-SKINNED) i IRON BOYZ to nie można przydzielić obrażeń w stolicę. Jak najlepiej w tym przypadku przydzielić 2 obrażenia?

DaRKeR - Sro 02 Maj, 2012

po 1, żeby spidery zużyły dodatek, ap o przekierowaniu iron boys ostatecznie zgarną 2 obrażenia więc coś tam im to zrobi ;]
picek - Sro 02 Maj, 2012

DaRKeR napisał/a:
po 1, żeby spidery zużyły dodatek, ap o przekierowaniu iron boys ostatecznie zgarną 2 obrażenia więc coś tam im to zrobi ;]

właściwie czy SPIDER RIDERS dostaną 2 czy po jednym z IRON BOYZ to po użyciu THICK-SKINNED na to samo wyjdzie :)

Jeszcze jedno pytanie. Co się dzieje z dodatkiem jeżeli jednostka jest cofana na rękę? Też jest cofany czy odrzucany?

DaRKeR - Sro 02 Maj, 2012

odrzucany.
Nilis - Nie 06 Maj, 2012

DaRKeR napisał/a:
Nilis napisał/a:
Jak to? Skoro akcja jest anulowana to krasnal nie trafia na stos odrzucony bo przecież częścią akcji jest jego poświęcenie. czy się mylę?


Problem jaki powstał w inwazji, to taki że twórcy nie oddzielili dodatkowego kosztu akcji (jak np. poświęcenie jednostki) od efektu akcji. I czasami ciężko to rozgraniczyć.

Ale fakt, poświęcenie karak kadina jest kosztem, który musisz zapłacić by wrzucić jego akcję (czyli zabicie jednostki atakującej) na stos.

Jeżeli akcja zostanie anulowana, albo nie dojdzie do skutku, nie zmieni to faktu że krasnolud został poświęcony.

Fabularnie możesz sobie to wytłumaczyć tak, że ten krasnolud wykonał coś śmiertelnego by zabić przeciwnika, ale skoro przeciwnik jakoś się wybronił, to nie zwróci życia krasnoludowi :)

ooo i to jest trafne wytłumaczenie, wkońcu Warhammer to gra Fantasy i wyobraźnia też musi zadziałać. Jak Wilhelmem atakuje strefe misji przeciwnika i przesuwam z niej jego czarnoksiężnika Tzeentecha na królestwo to jak mogę taką akcje wytłumaczyć? Bijąca Światłość Wilhelma podczas szarży zmusza Czarnoksiężnika do odwrotu:)

DaRKeR - Nie 06 Maj, 2012

Wilhelm chciał stratować czarnoksiężnika, ale jeśli ten się uchyli, Wilhelm zadbał o to by odskoczył w miejsce gdzie mu będzie odpowiadać:)

Lub, natarcie wilhelma zmusiło czarnoksiężnika do wycofania się, przegrupowania na innym polu walki :)

Nilis - Pią 11 Maj, 2012

Ta pierwsza opcja zdecydowanie lepsza:)

Darker, mam takie proste pytanie dotyczące ciągu akcji. wiem że jest oddzielny temat o tym ale jest sesja i niema czasu zagłębiać się w historii:

Mój przeciwnik wystawia Czarnok. Tzeentecha za 3 i nie zostaje mu nic kasy, kładzie develop. i używa akacji na moją jednostke. Ja mam dwa rozwinięcia w kingdomie i w odpowiedzi puszczam Innowacje a następnie mogę dalej w tym ciągu akcji puścić Rozkaz odwrotu żeby Czarnok. wrócił na ręke? czy wraz z puszczeniem innowacji cały ciąg akcji się kończy i zadaje obrażenia mojej jednostce a ja ewentualnie z dwoma zasobami mogę puścić taktyke która teraz nie spełni niestety swojej misji.

Z innej beczki, widziałeś kiedyś żeby ktoś grając Chaosem wyszedł Kairosem i finalnie przegrał potyczke? (chyba że wychodząc załóżmy w 3 turze Kairosem miał spaloną jedną strefe i ledwo rzipiącą inną to na pewno mógł śmiało przegrać ale chodzi nie o sytuacje podbramkową)

Cigar - Pią 11 Maj, 2012

Nie możesz tego zrobić w jednym ciągu akcji, ponieważ zgodnie z sekwencją stosu karty rozpatrujemy od góry. Zgodnie z tym rozkaz odwrotu nie może zostać zagrany, bo nie masz na niego kasy.
Nilis - Pią 11 Maj, 2012

Cigar napisał/a:
Nie możesz tego zrobić w jednym ciągu akcji, ponieważ zgodnie z sekwencją stosu karty rozpatrujemy od góry. Zgodnie z tym rozkaz odwrotu nie może zostać zagrany, bo nie masz na niego kasy.

no tak, zgadza się ale w takim razie jak myślisz o takiej sytuacji kiedy przeciwnik zagrywa Czarnok. Tzeentcha to mamy się przekrzykiwać kto pierwszy puszcza Innowacje(żebym legalnie miał kase i odpowiedział na jego akcje Tzeentcha zaraz po daniu developki) a kto kładzie rozwinięcie(czyli oczywiście przeciwnik)?

picek - Nie 13 Maj, 2012

Cigar napisał/a:
Nie możesz tego zrobić w jednym ciągu akcji, ponieważ zgodnie z sekwencją stosu karty rozpatrujemy od góry. Zgodnie z tym rozkaz odwrotu nie może zostać zagrany, bo nie masz na niego kasy.

Innowacji nie zagrywa się jako akcję w odpowiedzi tylko jako zwykłą akcję a następnie moim zdaniem można zagrać Rozkaz odwrotu jako akcję w odpowiedzi.

DaRKeR - Nie 13 Maj, 2012

picek napisał/a:
Cigar napisał/a:
Nie możesz tego zrobić w jednym ciągu akcji, ponieważ zgodnie z sekwencją stosu karty rozpatrujemy od góry. Zgodnie z tym rozkaz odwrotu nie może zostać zagrany, bo nie masz na niego kasy.

Innowacji nie zagrywa się jako akcję w odpowiedzi tylko jako zwykłą akcję a następnie moim zdaniem można zagrać Rozkaz odwrotu jako akcję w odpowiedzi.


Nie na jednym stosie. Ponieważ akcja z innowacji, da Ci zasoby dopiero po jej rozpatrzeniu.

Nilis - Nie 13 Maj, 2012

Tak ale czy mogę oddzielnie puścić innowacje w turze przeciwnika i oddzielnie wykorzystać jej efekt żeby wystawić taktyke? puszczam innowacje i zaraz po niej puszczam odpowiedź na akcje Tzeetecha? Czy mogą istnieć dwa ciągi akcji jednocześnie?
DaRKeR - Nie 13 Maj, 2012

Nilis napisał/a:
Tak ale czy mogę oddzielnie puścić innowacje w turze przeciwnika i oddzielnie wykorzystać jej efekt żeby wystawić taktyke? puszczam innowacje i zaraz po niej puszczam odpowiedź na akcje Tzeetecha? Czy mogą istnieć dwa ciągi akcji jednocześnie?


2 ciągni jednocześnie nie mogą być. JEśli przeciwnika zagra akcję Tzeentcha, to jedyne co możesz zrobić to w odpowiedzi zagrać taktykę np. rozkaz odwrotu (o ile cie na to stać) zagranie w tym momencie innowacji, nic Ci nie da, bo kasę dostanie po rozpatrzeniu stosu (w całości) czyli również po akcji tzeentcha.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby zagranie innowacji, jeszcze w swojej turze by w turze przeciwnika tą kasę już mieć :)

Nilis - Nie 13 Maj, 2012

DaRKeR napisał/a:
Nilis napisał/a:
Tak ale czy mogę oddzielnie puścić innowacje w turze przeciwnika i oddzielnie wykorzystać jej efekt żeby wystawić taktyke? puszczam innowacje i zaraz po niej puszczam odpowiedź na akcje Tzeetecha? Czy mogą istnieć dwa ciągi akcji jednocześnie?


2 ciągni jednocześnie nie mogą być. JEśli przeciwnika zagra akcję Tzeentcha, to jedyne co możesz zrobić to w odpowiedzi zagrać taktykę np. rozkaz odwrotu (o ile cie na to stać) zagranie w tym momencie innowacji, nic Ci nie da, bo kasę dostanie po rozpatrzeniu stosu (w całości) czyli również po akcji tzeentcha.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby zagranie innowacji, jeszcze w swojej turze by w turze przeciwnika tą kasę już mieć :)


No tak ale szkoda puszczać Innowacje bo przeciwnik będzie wiedział co się święci:)

Ale moja wątpliwość dotyczy tego że przeciwnik wystawia Czar. Tzeentecha i jeżeli on nie zdąży jeszcze położyć developki a ja zdąże w tym czasie puścić Innowacje to już będe miał te 2 żetony zasobów żeby legalnie mu wrócić czarnok. na ręke.

położenie developki z ręki to też akcja prawda?

DaRKeR - Nie 13 Maj, 2012

oczywiście! Jeśli na zagranie czarownika tzeentcha zagrasz innowację. Rozpatrzycie stos, Ty dostaniesz kasę, a przeciwnikowi czar. wejdzie do gry. Następnie zagra developkę, a Ty w odpowiedzi go cofniesz. Roztatrzycie stos. Czarownik zostanie cofnięty, po czym jego akcja się odpali i strzeli za X, ale że nie ma go w grze i nie ma żetonów akcja będzie anulowana.

Tak jak najbardziej można, a nawet trzeba grać w tym przypadku :)

Nilis - Nie 13 Maj, 2012

Właśnie dokładnie jak najbardziej mi o to chodziło:-)

Czyli wystawienie jednostki(czarnok.) jest akcją? bo nie byłem tego pewny i szukałem innej drogi zagrania rozkazu odw.

DaRKeR - Nie 13 Maj, 2012

Nilis napisał/a:
Właśnie dokładnie jak najbardziej mi o to chodziło:-)

Czyli wystawienie jednostki(czarnok.) jest akcją? bo nie byłem tego pewny i szukałem innej drogi zagrania rozkazu odw.


Tak zagranie, unita, questa, supportu, legendy, developki jest akcją!

Nilis - Nie 13 Maj, 2012

DaRKeR napisał/a:
Nilis napisał/a:
Właśnie dokładnie jak najbardziej mi o to chodziło:-)

Czyli wystawienie jednostki(czarnok.) jest akcją? bo nie byłem tego pewny i szukałem innej drogi zagrania rozkazu odw.


Tak zagranie, unita, questa, supportu, legendy, developki jest akcją!


dzięki, nie zamęczam już więcej Darker tymi pytaniami, Robię przerwę i min. za tyg. zadam kolejne pytyanie :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group