|   | 
								galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Gra o Tron - PBF #90 Pole Gry - I'm THE KING! 
						
												 Czarny Jaszczur - Sob 21 Lut, 2015 Temat postu: PBF #90 Pole Gry - I'm THE KING!
 Karty Westeros: 
 
Talia I:
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
Talia III:
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Sieć kłamstw [Dzikcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
 
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
 
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
 
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. 
 
 
Karty Dzikich: 
 
Aktualna Siła: 8 
 
Obecna Karta podejrzana przez: nikogo
 
[center]Baratheon w VI Turze podejrzał Kartę i położył ją na spodzie talii 
 
 
Warg-zwiadowca
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
Cisza na murze 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
 
Jeźdźcy mamutów
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. 
 
 
Najazd prewencyjny 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar). 
 
 
Gromadzą się nad mleczną wodą 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę. 
 
 
Łupieżcy grzechoczącej koszuli
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ). 
 
 
Król za murem
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. 
 
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji. 
 
 
Zabójcy wron
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy. 
 
 
Nadciąga horda
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
												 Czarny Jaszczur - Sob 21 Lut, 2015
  HOUSE CARD FAQ
 
 
 
The Effects of Westeros Cards on House Card Abilities
 
 
Some house cards allow a player to place a specific type of order token on the board during combat. If a Westeros III card prohibits a particular type of order from being played in a round, then it also prohibits house card abilities that would have allowed that particular type of order to be played. More specifically:
 
 
Robb Stark: If “Web of Lies” is drawn as the Westeros III card of a round, then the Stark player may not place a support order with Robb Stark's ability during that round. If “Storm of Swords” is drawn as the Westeros III card of a round (or its equivalent effect is chosen on “Put to the Sword”), then the Stark player may not place a defence order with Robb Stark's ability during that round.
 
 
Andrik the Unsmiling: If “Sea of Storms” is drawn as the Westeros III card of a round, then the Greyjoy player may not place a raid order with Andrik the Unsmiling's ability during that round.
 
 
Littlefinger: If “Feast for Crows” is drawn as the Westeros III card of a round, then the Lannister player may not place a consolidate power order with Littlefinger's ability during that round.
 
 
 
Timing of House Card Abilities
 
 
Any timing conflicts that may occur when resolving house cards during combat, are handled in exactly the same way as in standard 2nd Ed. AGoT. Therefore text abilities are resolved in the following order:
 
 
1. Any “Ignore” or “Cancel” text abilities are first resolved in the player order of the Iron Throne track. This includes Tyrion Lannister.
 
 
2. Any text abilities that start with “immediately” are then resolved in the player order of the Iron Throne track. This includes Brienne of Tarth, Margaery Tyrell, Melisandre, and Queen of Thorns.
 
 
3. Other conflicting text abilities are then resolved in the player order of the Iron Throne track.
 
 
4. After the outcome of combat is determined, any “win/lose this combat...” text abilities are resolved in the player order of the Iron Throne track. This includes Andrik the Unsmiling, Arianne Martell, Doran Martell, Obara Sand, Renly Baratheon, and Stannis Baratheon.
 
 
5. Any text abilities that state “after combat” are then resolved in the player order of the Iron Throne track. This includes Catelyn Stark, Robb Stark, Ser Davos Seaworth, and Tycho Nestoris.
 
 
 
Further Specifics of House Card Abilities
 
 
Note: combat strength = CS
 
 
 
 
 
Robb Stark: If the Stark player's position on the King's Court influence track allows for it, then they may place a special support or special defence order with Robb Stark's ability. A Stark player that starts a combat with a special march order, is allowed to place an available special support or special defence order with Robb Stark's ability in order to stay within their King's Court limits. A support or defence order that was placed on the board during the planning phase and later removed due to an opponent raiding it or the Stark player losing a defensive combat, may be used with Robb Stark's ability.
 
 
Catelyn Stark: The Stark player has all their discarded house cards (except Catelyn Stark) returned to their hand after combat has been resolved. The house card that an opponent plays against Catelyn Stark in combat, is returned to the opponent's hand. If this card was the opponent's last house card in their hand, then they do not refresh their hand as normal.
 
 
 
 
 
Joffrey Baratheon: The text ability of an opponent's house card may affect the CS that Joffrey Baratheon's CS is compared to; however, the order for resolving timing conflicts must always be followed when resolving text abilities.
 
 
Littlefinger: If the Lannister player's position on the King's Court influence track allows for it, then they may swap an order for a special consolidate power order with Littlefinger's ability. A consolidate power order that was placed on the board during the planning phase and later removed due to an opponent raiding it or the Lannister player losing a defensive combat, may be used with Littlefinger's ability.
 
 
 
 
 
Stannis Baratheon: It is possible for a house’s turn to be skipped after the resolution of Stannis Baratheon’s text ability. The turn order of the Iron Throne track is always followed exactly as it appears; the “1” position goes first, followed by the “2” position, followed by position “3”, etc. It is the position on the track itself that determines the current player, regardless of which houses have taken their turn.
 
 
Ser Davos Seaworth: If the Baratheon player uses Ser Davos Seaworth's ability, then they must update their supply and reconcile their armies as if a “Supply” Westeros I card had been drawn. If the Baratheon player attacked an area containing barrels and won the combat with Ser Davos Seaworth, then those barrels are also counted when the Baratheon player updates their supply.
 
 
Salladhor Saan: If Baratheon ships directly contribute CS to the combat (even 0 CS), then Salladhor Saan has 3 CS and 1 sword. If the embattled area is a land area that is not adjacent to a sea area containing Baratheon ships, then Salladhor Saan has 1 CS. Note that ports do not count as sea areas.
 
 
Tycho Nestoris: If the Baratheon player attacked an area containing a castle or stronghold and won the combat with Tycho Nestoris, then the victory point associated with that area is also counted towards the number of power tokens collected by the Baratheon player.
 
 
Melisandre: The Baratheon house card that is discarded by Melisandre's ability, only adds its printed CS to Melisandre's CS; the ability of the discarded house card is not resolved during the combat. If the Baratheon player plays Melisandre when they have only one other house card in hand, and chooses to use her ability, then the other house card is discarded first, while Melisandre is discarded at the end of combat as usual. In this case the Baratheon player returns their entire discard pile to their hand, except for Melisandre (the last played house card) which remains in the discard pile. Melisandre cannot use her ability to discard herself.
 
 
  
 
 
Victarion Greyjoy: The CS of an opponent's house card may never be reduced below 0 due to Victarion Greyjoy's ability, even if the text ability of the opponent's house card would make it lose CS after Victarion Greyjoy had already reduced it to 0 CS.
 
 
Andrik the Unsmiling: If the Greyjoy player's position on the King's Court influence track allows for it, then they may place and resolve a special raid order with Andrik the Unsmiling's ability. If the Greyjoy player already placed three raid orders during the planning phase of the round, then they may not place another raid order during combat using Andrik the Unsmiling's ability. The Greyjoy player may not use their special raid order with Andrik the Unsmiling's ability if they had already placed it on the board during the planning phase of the round.
 
 
Asha Greyjoy: If the Greyjoy player chooses to use Asha Greyjoy's ability, then neither the Greyjoy player nor their opponent may support themselves in this combat. All support orders from third parties adjacent to the embattled area are effectively ignored during this combat as well.
 
 
 
 
 
Renly Baratheon: The Tyrell player may not exceed his supply or unit limits when using Renly Baratheon's ability.
 
 
Margaery Tyrell: The text ability of an opponent's house card may affect the CS that Margaery Tyrell's ability uses to determine the number of power tokens gained; however, the order for resolving timing conflicts must always be followed when resolving text abilities.
 
 
Queen of Thorns: The Tyrell player may only swap two of their orders that were placed on the board during the planning phase, and therefore may not place an unused order on the board using the Queen of Thorns' ability. The two orders may be from any two areas that the Tyrell player has orders in, including (if applicable) the embattled area.
 
 
 
 
 
The Red Viper: The Red Viper's skull icon is resolved after any casualties from sword icons are resolved. The skull icon causes the opponent to suffer one casualty regardless of which player was victorious in the combat. This casualty is in addition to any other casualties dealt during combat, and cannot be prevented by fortification icons.
 
 
Obara Sand: The opponent's number of available power tokens may never be reduced below 0 due to Obara Sand's ability.[/quote]
												 Czarny Jaszczur - Pon 23 Lut, 2015
 
 “Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail, and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but refuse. They cling to the realm, or love, or the gods…illusions. 
 
 
But they’ll never know this. Not until it’s too late.” 
 
 
Gracze i Karty Rodów 
 
 
 
? - Baratheon 
 
 
 
 
? - Greyjoy 
 
 
 
 
? - Lannister 
 
 
 
 
? - Martell 
 
 
 
 
? - Stark 
 
 
 
 
? - Tyrell 
 
 
Karty Westeros 
 
Talia I: 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
 
Talia II: 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 
 
 
Talia III: 
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu. 
 
Jesienne deszcze [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1. 
 
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. 
 
 
Karty Kryzysiu 
 
Aktualną kartę Kryzysu widział: nikt
 
Kartę na spodzie talii widział: nikt
 
Aktualna Moc Kryzysu: 4  
 
 
Wielki Turniej! 
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
 
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe 
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.
 
 
Potok Krwi 
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
 
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. 
 
 
Przeklęci Najemnicy
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
 
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.
 
 
Spłata Długów
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
 
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.
 
 
Miasto Złotej Kompanii
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 
 
Władca Mórz
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
 
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.
 
 
Przywdzianie czerni
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
 
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.
 
 
Długa Zima
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6). 
 
 
Obrońcy Wiary
 
Kryzys!
 
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
 
Kryzys zażegnany 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.
 
 
Chaos is a Ladder
 
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.[/quote]
												 Jazmatos - Pon 23 Lut, 2015
  No u mnie Rycerz na Koniec Burzy, piechur na Eyrie.
												 Beez - Pon 23 Lut, 2015
  poproszę informacje na temat dzikich   
												 guzu - Pon 23 Lut, 2015
  M+0: SH z Ironman's Bay na Sunset Sea
												 levi - Wto 24 Lut, 2015
  Zrobię wszystkie moje ruchy w tej turze, bo i tak nic na nie nie może wpłynąć: 
 
 
Horn Hill marsz+0 --> piechur na Oldtown
 
Shield Islands marsz+1 --> statek na West Summer Sea
 
 
Highgarden Uw* -> 2 statki na Shield Islands
												 Leśnik - Wto 24 Lut, 2015
  M+1: SH z Sea of Dorne na Narrow Sea, dowódca na pw
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  
 
 
Bitwa morska o Narrow Sea
 
Martell Vs. Baratheon
 
[1] RozkaZ [0]
 
[1] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Quentyn Martell [Wieża] [1] DowódcA [2] Ser Axell Florent [Wieża] [Miecz]
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
3 : 4 
 
 
Martell przegrywa i wraca na Sea of Dorne.
 
 
Powyżej zamieszczam Wam aktualną mapą, Karta  Dzikich decyzją Lannistera zostaje na wierzchu talii a marsze należą kolejno do Starka -> Baratheona -> Martella (UW* możecie zacząć wykonywać)   
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
  [2] Ser Axell Florent: 1 Sword, 1 Fortification 
 
 
Poszła Żmija?
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  Był Quentyn Martell (bitwa powyżej)   
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
 
  	  | Czarny Jaszczur napisał/a: | 	 		  Był Quentyn Martell (bitwa powyżej)    | 	  
 
 
Stannisa się chciało wymusić co?    W sumie to źle zagrałem    Trzeba było przegrać skoro z wieżą rzuciłeś    No nic ja KL zdobywam drugim marszem, nie zostawiam żw.
												 Leśnik - Wto 24 Lut, 2015
  M+0: z Sunspear K na Mistwood, FM na Yronwood.
												 Sznycelek - Wto 24 Lut, 2015
  M+0: FM na Torrhens Square, KN na Moat Cailin
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  
 
 
Zostaje UW* Beeza/Lannistera oraz Guzu/Greyjoya   
 
 
@ Fajna ta mapa, raz-dwa i jest aktualizacja. Szczerze polecam    
												 Beez - Wto 24 Lut, 2015
  piechur oraz statek do portu   
												 guzu - Wto 24 Lut, 2015
  Pyke CP* - FM i SH na Ironman's Bay
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Talia II:
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
 
 
Talia III:
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
 
 
Takie oto wydarzenia zostały wylosowane na Turę II. Kolejność mobilizacji znacie, po jej zakończeniu Stark zadecyduje o karcie Pod Miecz i będziemy mogli przejść do knucia    
												 guzu - Wto 24 Lut, 2015
  wydarzenie pod Baratheona...
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		  | wydarzenia pod Baratheona... | 	  
 
 
Gry o Tron brakło    Co do III decku to było mi obojętne zasadniczo, aby tylko nie brak UW. Ale za mobilizacje dziękuje, chociaż ponad 50% szans na nią było przecież. Oj no trochę zaryzykowałem jakby wypadła licytacja to byłbym w gorszej sytuacji.
 
 
No to mobilka.
 
The Eryie - up do konia i statek na Narrow Sea
 
KL - up do konia i statek na Blackwater Bay
 
Dragonstone - piechur 
 
Koniec Burzy - Koń
 
 
W następnej zamawiam zaopatrzenie   
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  Ciężko się z tym nie zgodzić. Dzierżąc Tron i rozpoczynając grę poprzez agresywne zajęcie trzech twierdz ma się ponad 50% szans na mobilizacje (Mobilizacja i Tron Ostrzy) -> co śmieszne, w #87 też wpadła mobilizacja w drugiej turze (choć tam była z wyboru)     
 
 
Przy obserwacji obu tych gier mogę śmiało stwierdzić, że ryzyko uzyskania ogromnej przewagi przez ten ród na początku gry wręcz wymusza szybki konflikt aby nie dopuścić do przejęcia trzech twierdz.  Jakby nie było to scenariusz jest nastawiony właśnie na szybkie spięcia graniczne    
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
  No ja podjąłem ryzyko, które się opłaciło przynajmniej na razie te 3 Twierdze były bardzo kuszące. Oczywiście gdyby wypadła zaopatrzenie/nic się nie dzieje i licytacja byłbym w dupie nieco. Teraz mnie i tak limit zaopatrzenia trzymać będzie, a i ja nie zamierzam jakoś specjalnie agresywnej polityki prowadzić   
												 Leśnik - Wto 24 Lut, 2015
 
  	  | Jazmatos napisał/a: | 	 		  , a i ja nie zamierzam jakoś specjalnie agresywnej polityki prowadzić    | 	  
 
 
Chyba za późno    
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
  Oj no chciałem przetestować ten wariant zajęcia 3 Twierdz w turze. Walka między naszymi rodami pewno jest już nieunikniona, cóż poradzić. Bara ostatecznie musi z kimś walczyć   
												 Beez - Wto 24 Lut, 2015
  drugi statek na morze i up w konia
												 levi - Wto 24 Lut, 2015
  Highgarden -> rycerz
 
Oldtown -> rycerz
												 Leśnik - Wto 24 Lut, 2015
  To, że my będziemy walczyć to było pewne po pierwszym ruchu. Teraz czas, aby pozostali gracze się obudzili i spuścili wpierdol Rodowi, który jest OP. W końcu najlepszy balans planszówek musi zadziałać. Chyba, na nowej mapie jeszcze nie ogarniacie to powiem wprost jeden ród ma 7 punk mobilizacji, a dwa 2 i jeden 3. Wnioski wyciągnijcie sami. Mówię do Starka i Lannistera głównie. 
 
 
Sunspear; Statek na ESS i piechur,
 
Yronwood; Piechur.
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Lut, 2015
  
 
 
Zostaje mobilizacja:
 
Stark -> Greyjoy
 
 
Oraz decyzja Starka odnośnie karty    
												 Jazmatos - Wto 24 Lut, 2015
  Oj no mogłeś mnie zaatakować na Końcu Burzy w I turze i użyć 4. Wówczas byłoby tylko 5. I znowu szczucie na mnie będzie? 3 gra i wszyscy na mnie? Trochę bez sensu taka gra    Taka gra na tym forum, że śmiałe zagrania są karane, a wygrywa osoba, która przechomikuje się w kącie i na samym końcu z jamy wyjdzie i coś zgarnie    Trudno mówić z kolei abym miał jakieś karty OP, moje 4 jest strasznie lamerska w porównaniu z Twoją, ale zagracie wszyscy jak uważacie.
												 Leśnik - Wto 24 Lut, 2015
  Jakie forum? Tak się gra wszędzie oprócz totalnych beginerów co zasad z 10 minutowego filmiku na yt się uczyli.     
 
 
Wyskakujesz na 7 punktów mobilizacji (bo taka jest mapa), gdy inni mają dwa, jarasz się tym jak quadem na komunię a potem jak Ci ktoś powie, że ogarnięci gracze takie coś autobalansują to się obrażasz na grę na forum        
												 Jazmatos - Sro 25 Lut, 2015
  Nie obrażam się wcale. Tylko nie podoba mi się perspektywa harrasu w 3 rozgrywce z rzędu    Jednak na forum to się częściej jakoś zdarza niż na żywo uwierz mi    Ale koniec z offtopem już.
												 Sznycelek - Sro 25 Lut, 2015
  Statek na Bay of Ice
 
Statek na The Shivering Sea
 
2 piechury na Winterfell
												 guzu - Sro 25 Lut, 2015
  FM up w SE, SH na Ironman's Bay
												 Czarny Jaszczur - Sro 25 Lut, 2015
  
 
 
Sznycelek przesłał mi decyzje w sprawie karty na PW, prosząc o jej ujawnienie po mobilizacji Greyjoya:
 
 	  | Sznycelek napisał/a: | 	 		  zagramy bez marszy +1    | 	  
 
 
Czekam więc na rozkazy   
												 Czarny Jaszczur - Czw 26 Lut, 2015
  Zostaje Jazmatos    
												 Jazmatos - Czw 26 Lut, 2015
  Sorka, już wysłałem.
												 Czarny Jaszczur - Czw 26 Lut, 2015
  
 
 
Kruk, najazdy, marsze    
 
 
Edit Guzu: Mój błąd, poprawione   
												 guzu - Czw 26 Lut, 2015
  miało być bez M+1
												 Jazmatos - Czw 26 Lut, 2015
  A są? Palę wsparcie Martella. Od razu wykonam marsz, piechur na Duskendale.
												 Beez - Czw 26 Lut, 2015
  M-1: 2 konie na Golden Tooth
 
kruka brak
												 levi - Czw 26 Lut, 2015
  Shield Islands (marsz+0) -> 1 statek na West summer sea
												 Czarny Jaszczur - Czw 26 Lut, 2015
  
 
 
Stark -> Martell -> Greyjoy 
												 Sznycelek - Czw 26 Lut, 2015
  Marsz+0: Piechur na Mur
												 guzu - Czw 26 Lut, 2015
  M-1: FM na Seagard, SE i FM na Greywater Watch
												 Leśnik - Czw 26 Lut, 2015
  M-1: K z skądśtam na Yronwood.
												 Czarny Jaszczur - Pią 27 Lut, 2015
  
 
 
Baratheon -> Lannister -> Tyrell 
 
 
Skądś tam? Nazwa prowincji odsłoni się po najechaniu kursorem na położony nań rozkaz, można też wejść w panel gry (czarny pasek o góry planszy), wybrać swój ród i spojrzeć na rozpiskę (są tam zajęte prowincje, karty rodów i inne przydatne rzeczy)   
												 Jazmatos - Pią 27 Lut, 2015
  Nie mam pomysłu na marsz, więc go zdejmuję   
												 Beez - Pią 27 Lut, 2015
  Golden Tooth: Rycerz na riverrun, rycerz na Silver Hill, piechur zostaje
												 guzu - Pią 27 Lut, 2015
  M+0: SE na Flint's Finger, FM na The Twins
												 Czarny Jaszczur - Nie 01 Mar, 2015
  
 
 
Marsze:
 
Tyrell -> Martell
 
 
Umocnienia Władzy*:
 
Tyrell -> Martell 
 
 
Czekamy więc na zapowiadany powrót Levi'ego   
												 levi - Pon 02 Mar, 2015
  Highgarden (marsz-1), piechur na The Arbor, rycerz na Hornhill,  rycerz na Btter Bridge?( sory ale nie widzę co tam pisze :<) 
 
Uw* 2 statki na Shield islands
												 Czarny Jaszczur - Pon 02 Mar, 2015
  Tak, to Gorzki Most. Zostaje marsz i UW* Leśnika/Martella   
												 Leśnik - Pon 02 Mar, 2015
  M+0: FM na Princess Pass, K i FM na Storms End. Nie zostawiam ŻW. Karta na pw.
												 Czarny Jaszczur - Pon 02 Mar, 2015
   
 
 
Dowódcę Martella mam na PW, czekamy na Baratheona/Jazmatosa   
												 guzu - Wto 03 Mar, 2015
 
  	  | Jazmatos napisał/a: | 	 		  | Do środy mnie nie będzie. | 	  
												 Jazmatos - Sro 04 Mar, 2015
  Hej jestem już, niech będzie Davos choć na pewno 4 nie siadła, no ale przynajmniej zaopatrzenie sobie damy w sytuacji gdyby jakimś cudem miała paść 2 mobilka to się przyda   
												 Czarny Jaszczur - Sro 04 Mar, 2015
 
 Bitwa o Storm's End
 
Martell Vs. Baratheon
 
[0] RozkaZ [0]
 
[3] JednostkI [4]
 
[0] WsparciE [0]
 
Obara Sand [3] DowódcA [3] Ser Davos Seaworth
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
6 : 7 
 
 
Baratheon zwycięża i (jak rozumiem) płaci jeden żeton władzy aby zaktualizować swoje zaopatrzenie do poziomu trzech beczułek. Martell wraca na Yronwood.
 
 
Zostaje więc jeszcze UW* Leśnika i jedziemy z kolejna turą   
												 Leśnik - Sro 04 Mar, 2015
  Statek do portu i na SoD.
												 Czarny Jaszczur - Sro 04 Mar, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Baratheon 3 + 0 = 3
 
Greyjoy 1 + 1 = 2
 
Lannister 1 + 1 = 2
 
Martell 1 + 1 = 2
 
Stark 1 + 1 = 2
 
Tyrell 2 + 1 = 3  
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Baratheon 9 + 4 = 13
 
Greyjoy 8 + 4 = 12
 
Lannister 8 + 3 = 11
 
Martell 9 + 3 = 12
 
Stark 7 + 2 = 9
 
Tyrell 5 + 2 = 7 
 
 
Talia III:
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
 
Sznycelek z rodu Stark wybiera ograniczenia, lub ich brak, na nadchodzącą turę. Po Jego decyzji będę wyczekiwał na Wasze rozkazy    
												 Sznycelek - Czw 05 Mar, 2015
  Zagramy bez Marszy +1.
												 Czarny Jaszczur - Sob 07 Mar, 2015
  
 
 
Kruk, najazdy, marsze   
												 Jazmatos - Sob 07 Mar, 2015
  Palę wsparcie Martella, który tak narzekał na dysproporcje mobilizacyjne, ale już nadrobił wszystkie straty z braku licytacji.
												 Leśnik - Sob 07 Mar, 2015
  A co to są straty z braku licytacji?     
 
 
Przepraszam ale palę UW Tyrella na Horn Hill.
												 Beez - Sob 07 Mar, 2015
  zmieniam rozkaz w porcie na Wsparcie +1.
												 Jazmatos - Sob 07 Mar, 2015
 
  	  | Leśnik napisał/a: | 	 		  A co to są straty z braku licytacji?     
 
 
Przepraszam ale palę UW Tyrella na Horn Hill. | 	  
 
 
brak przecinka    Chodzi o to, że nie mam gwiazdek, a więc i UW z *    4 punkty które byłeś w plecy odzyskałeś już   
												 Leśnik - Sob 07 Mar, 2015
  Przepraszam, że Twój ród rusza się i pali pierwszy, wygrywa remisy z moim, ma 7 punktów mobilizacji w 1 turze ale nie ma gwiazdek do UW* Trzeba napisać do twórcy tej wersji, że jest idiotą nie dając biednym Baratheonom gwiazdki. 
 
 
Przepraszam też, że nie wszystkie wydarzenia wychodzą jakbyś sobie tego życzył.    
												 Sznycelek - Sob 07 Mar, 2015
  Palę umocnienie władzy Greyjoya na Greywater Watch
												 Jazmatos - Sob 07 Mar, 2015
  Nie o to chodzi. Można się podniecać tymi 7 punktami strasznie, ale jak widać wszyscy już to nadgonili. A ja zrobię taką mobilkę raz i już mnie limity zaopatrzenia trzymają, jakby siadła druga mobilka to bym nic nie zrobił. Ja bym od razu ostro na Ciebie ruszył (1 tura to nie był ostry atak) to by od razu się na mnie wszyscy rzucili znając życie + Twoja 4 jest o niebo lepsza od mojej.
 
 
Co do marszu to czekam na kruka   
												 Czarny Jaszczur - Sob 07 Mar, 2015
  
 
 
Najazd Tyrella z Bitter Bridge zszedł z braku legalnego celu   
 
 
Marsze: Baratheon -> Lannister -> Tyrell 
 
 
@ Edit: Przepraszam, musiałem przeoczyć. Najazd Starka jest już uzupełniony na mapie    
												 Sznycelek - Sob 07 Mar, 2015
  Mój najazd już podałem wyżej: palę Umocnienie Greyjoya z Greywater Watch
												 Jazmatos - Nie 08 Mar, 2015
  A nie chce mi się znowu bawić w ''zdejmowanie marszy''. Z SE 1 koń na KL, drugi na Królewski Las nie zostawiam żw.
												 levi - Nie 08 Mar, 2015
  The Arbor(marsz-1) -> sunflower hall, zostawiam żw
												 Beez - Pon 09 Mar, 2015
  rycerz z riverrun na silver hill, żeton
												 Czarny Jaszczur - Pon 09 Mar, 2015
  
 
 
Stark -> Martell -> Greyjoy
												 Sznycelek - Pon 09 Mar, 2015
  Piechur z White Harbour na The Twins, wspieram się i zostawiam żeton, dowódca na PW
												 Czarny Jaszczur - Wto 10 Mar, 2015
  Dowódcę Starka mam na PW, czekamy na Baratheon   
												 guzu - Wto 10 Mar, 2015
  [1] Dagmar Cleftjaw: 1 Sword, 1 Fortification
												 Czarny Jaszczur - Wto 10 Mar, 2015
  Przepraszam, chodziło oczywiście o Greyjoya. Myślami byłem przy Stannisie   
 
 
Bitwa o The Twins
 
Stark Vs. Greyjoy
 
[0] RozkaZ [0]
 
[1] JednostkI [1]
 
The Bite [1] WsparciE [0]
 
Greatjon Umber: 2 Swords  [2] DowódcA [1] Dagmar Cleftjaw: 1 Sword, 1 Fortification 
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
3 : 2 
 
 
Stark zwyciężą a piechur Greyjoya ginie.
 
 
 
 
Martell -> Greyjoy -> Baratheon 
												 guzu - Wto 10 Mar, 2015
  M+0 -> Ship, Ship na The Sunset Sea
												 Leśnik - Wto 10 Mar, 2015
  M+0: FM i K na Storms End. ŻW.
												 levi - Wto 10 Mar, 2015
  Shield Islands (marsz+0) -> wszystkie statki na The Sun Set Sea, proszę o wsparcie Starka, potem wyślę dowódce
												 Sznycelek - Wto 10 Mar, 2015
  Pozostaje neutralny.
												 Czarny Jaszczur - Sro 11 Mar, 2015
  
 
 
Baratheon -> Lannister -> Tyrell -> Greyjoy 
 
 
Czekamy na Jazmatosa. Levi, wstrzymaj się z ujawnianiem swojego dowódcy (bądź prześlij mi go na PW), możesz zostać zaatakowany przez sąsiadów, którzy ruch wykonują przed Tobą   
												 Jazmatos - Sro 11 Mar, 2015
  1 rycerz na Harrenhall, drugi zostaje.
												 Beez - Sro 11 Mar, 2015
  rycerz również na Harenhall, dowódca na pw.
												 Jazmatos - Czw 12 Mar, 2015
  [0] Melisandre: You may immediately discard any House card in your hand except “Stannis Baratheon”. The printed combat strength of the discarded card is added to Melisandre's combat strength. Jeśli jest Gregor to dokładam 2 jak nie ma Góry to nie dokładam i wycofuję się na góry księżycowe.
												 Czarny Jaszczur - Czw 12 Mar, 2015
 
 Bitwa o Harrenhall
 
Lannister Vs. Baratheon
 
[0] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Joffrey Baratheon [3] DowódcA [0] Melisandre
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
5 : 2 
 
 
Lannister wygrywa, zdobywa czwarty zamek a rycerz Baratheona cofa się na Mountains of The Moon.
 
 
Bitwa morska o Sunset Seal
 
Tyrell Vs. Greyjoy
 
[0] RozkaZ [0]
 
[3] JednostkI [3]
 
West Summer Sea [3] WsparciE [0]
 
[3] Randyll Tarly: 2 Swords [3] DowódcA [0] [0] Aeron Damphair
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
9 : 3 
 
 
Zakładam, że Greyjoy nie płaci żetonów władzy ("You may discard up to four of your available Power tokens") traci dwa okręty a jeden ocalały cofa się na Ironman's Bay.
 
 
 
 
Pozostało: 
 
Marsze: Greyjoy 
 
Umocnienia Władzy*: Lannister -> Tyrell -> Martell -> Greyjoy 
												 guzu - Czw 12 Mar, 2015
  M-1 -> zdjęty bez efektu
												 Beez - Czw 12 Mar, 2015
  Statek na morze, up do konia   
												 levi - Sob 14 Mar, 2015
  Oldtown -> up do rycerza i statek na SI
												 Leśnik - Sob 14 Mar, 2015
  UW*- Żetony Władzy.
												 guzu - Sob 14 Mar, 2015
  CP* -> statek na Ironman's Bay
												 Czarny Jaszczur - Sob 14 Mar, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Baratheon 16 + 5 = 20 [max]
 
Greyjoy 11 + 3 = 14
 
Lannister 12 + 4 = 16
 
Martell 17 + 3 = 19 [max]
 
Stark 13 + 3 = 16
 
Tyrell 5 + 2 = 7
 
 
 
 
Talia III:
 
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
 
 
Czekam więc na Wasze rozkazy, pamiętajcie o braku obron!   
												 Jazmatos - Sob 14 Mar, 2015
  To chyba specjalnie takie wydarzenia... znowu brak licytacji tak? Ty to losujesz najlepsze zawsze, a potem wszyscy mówią jak to mi raz siadło w II turze i jak to Bara op. 3-4 tura z waszymi UW z * i moja armia wypada po prostu śmiesznie... 20 żw (domagam się za karę 21   ) i można je sobie wsadzić bo po tej turze wszyscy tyle będą mieć... po za Tyrellem. Należy się spodziewać 3 licytacji pod rząd jak w 83 zapewne.
 
 
PS Skończyłem marudzić.
												 levi - Nie 15 Mar, 2015
  poszło
												 Czarny Jaszczur - Nie 15 Mar, 2015
  Zostaje jeszcze Lannister/Beez oraz Baratheon/Jazmatos   
												 Czarny Jaszczur - Pon 16 Mar, 2015
  
 
 
Kruka Posłaniec: Lannister
 
Najazdy: Baratheon -> Stark -> Martell -> Stark
 
Marsze: Baratheon -> Lannister -> Tyrell 
												 Beez - Wto 17 Mar, 2015
  poproszę kartę dzikich bo mi znikneła gdzieś w stosie wiadomości   
												 Czarny Jaszczur - Wto 17 Mar, 2015
  Przed Atakiem Dzikich, gracze którzy znają nadchodzącą kartę, otrzymują ode mnie wiadomość przypominającą. Nie wymagam od wszystkich pamięci doskonałej czy trzymania moich wiadomości jako psychofan     
 
 
@ Karta wysłana, możecie śmiało puścić dymki
												 Sznycelek - Wto 17 Mar, 2015
  Palę wsparcie w Seagard.
												 Leśnik - Sro 18 Mar, 2015
  Princes Pass bez efektu. 
												 Jazmatos - Sro 18 Mar, 2015
  Zdejmuje marsz z morza...
												 Czarny Jaszczur - Sro 18 Mar, 2015
  
 
 
Kruk Posłaniec: Czekamy na decyzję odnośnie Karty Dzikich
 
Marsze: Lannister -> Tyrell -> Stark -> Martell -> Greyjoy 
 
 
Panowie, mógłbym prosić o ciutek większe zaangażowanie i tempo? Rozgrywka zaczyna się ślimaczyć a jest to pierwszy krok do całkowitej utraty kontroli nad czasem gry. Dziękuje serdecznie za spełnienie mojej prośby    
												 Beez - Czw 19 Mar, 2015
  Marsz -1 z Harenhall na Silver Hill, bez żetonu
												 levi - Czw 19 Mar, 2015
  The Sun Set sea (marsz+0) -> 2 statki na Shield Islands
												 guzu - Czw 19 Mar, 2015
  M-1-> SE na Greywater Watch, zostawiam Power Token
												 Leśnik - Czw 19 Mar, 2015
  Wypływam Statkiem z portu. 
												 Sznycelek - Czw 19 Mar, 2015
  M+0: Bez efektu
												 Czarny Jaszczur - Pią 20 Mar, 2015
  
 
 
Zaczynamy drugą kolejkę marszy    
Baratheon -> Lannister -> Tyrell -> Stark -> Martell -> Greyjoy 
 
 
Beez co robimy z kartą Dzikich? ;p
												 Beez - Pią 20 Mar, 2015
  karta zostaje na górze   
												 Jazmatos - Nie 22 Mar, 2015
  Ja swój marsz zdejmuję również. Wyjątkowo nudne dla mnie te tury przez te wydarzenia i sytuacje geopolityczną   
												 Beez - Pon 23 Mar, 2015
  wybacz lordzie GJ. Ten marsz pierwotnie miał zdobyć sunset Sea, ale takiej okazji zwyczajnie nie mogę odpuścić. 
 
 
Wszystkie Statki na IMB. 
 
Dowódca na pw.
												 guzu - Pon 23 Mar, 2015
  [3] Victarion Greyjoy: If the embattled area is a sea area, reduce the combat strength of your opponent's House card by 2 (to a minimum of 0).
												 Beez - Pon 23 Mar, 2015
  u mnie Tywin, więc wygrywam 1 pkt.
												 levi - Pon 23 Mar, 2015
  oj biedny Grey,
 
Oldtown(marsz+1) -> rycerz na Flints Finger, rycerz na Greywater watch, dowódca pw
												 guzu - Pon 23 Mar, 2015
  Andrik
												 levi - Pon 23 Mar, 2015
  [2] Ser Loras Tyrell
												 Czarny Jaszczur - Pon 23 Mar, 2015
 
 Bitwa morska o Ironman's Bay
 
Lannister Vs. Greyjoy
 
[1] RozkaZ [0]
 
[3] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [1] Port Pyke
 
Tywin Lannister [3] DowódcA [3] Victarion Greyjoy
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
7 : 6 
 
 
Lannister zwycięża a okręty Greyjoya cofają się do portu Pyke.
 
 
Bitwa o Greywater Watch
 
Tyrell Vs. Greyjoy
 
[1] RozkaZ [0]
 
[3] JednostkI [1]
 
[0] WsparciE [0]
 
Ser Loras Tyrell [2] DowódcA [2] Andrik the Unsmiling
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
6 : 3 
 
 
Tyrell zwycięża, piechur Greyjoya cofa się na Seagard a machina ulega zniszczeniu. 
 
 
 
 
Marsze: Stark -> Martell -> Lannister
 
Dwóch na jednego to banda łysego, wiem to wiem, tralalem. Strzelam, że to przez luzy na wschodniej granicy     
												 levi - Pon 23 Mar, 2015
  teraz patrzę, że zapomniałem zostawić żetonu na Oldtown, jakby nie było sprzeciwu to chciałbym go tam umieścić, a jak nie to trudno   
												 Czarny Jaszczur - Pon 23 Mar, 2015
  Hm, jeśli nie będzie żadnego sprzeciwu to nie widzę problemu   
												 Sznycelek - Wto 24 Mar, 2015
  Nie mam nic przeciwko żeby zostawił żeton   
 
 
Marsz zdejmuję.
												 Leśnik - Wto 24 Mar, 2015
  Piechur na DM.
												 Czarny Jaszczur - Wto 24 Mar, 2015
  
 
 
Marsze: Lannister
 Umocnienia Władzy*: Lannister -> Martell
 
Dużo już nie zostało w tej turze     
												 Beez - Sro 25 Mar, 2015
  rycerz atakuje bitterbridge, rycerz na riverrun, bez żetonu. 
 
Dowódca na pw.
												 levi - Czw 26 Mar, 2015
  broni [1] Queen of Thorns:
												 Leśnik - Czw 26 Mar, 2015
  UW*: Statek na ESS, up do Wieży.
												 Czarny Jaszczur - Czw 26 Mar, 2015
  Rozumiem, że skoro obie strony podały dowódców, to nie korzystacie ze wsparcia Bary   
 
 
Bitwa o Bitterbridge
 
Lannister Vs. Tyrell
 
[0] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Littlefinger [1] DowódcA [1] Queen of Thorns
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
3 : 3 
 
 
Remis zwycięża Tyrell, korzystacie ze zdolności karty? Zostaje jeszcze UW* Beeza   
												 Jazmatos - Czw 26 Mar, 2015
  A w sumie faktycznie nikt nie prosił, a ja nawet nie popatrzyłem, że tam sięga   
												 levi - Czw 26 Mar, 2015
  nie korzystam
												 Beez - Czw 26 Mar, 2015
  chciałem zmienić rozkaz z dowódcy na uw na Golden Tooth. 
 
 
Z UW* 2 statki na morze. 
 
 
Lol - faktycznie nie zauważyłem tego wsparcia, ale nic się nie stało:)
												 Czarny Jaszczur - Czw 26 Mar, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Talia II:
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 
Talia III:
 
Sieć kłamstw [Dzikcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
 
 
Siła Dzikich wzrosła do ''10''. Zapraszam do mobilizacji, po jej zakończeniu wylosuje kartę z Talii II   
												 levi - Czw 26 Mar, 2015
  Arbor -> piechur
 
Oldtown - > wieża
 
Highgarden -> rycerz
 
Flint`s Finger piechur
												 Jazmatos - Pią 27 Mar, 2015
  Dragonstone - piechur
 
KL - piechur, statek na Blazwater
 
The Erie - ostatni rycerz.
 
 
Jak nie wypadnie licytacja to ja zwątpię w te grę już na serio... Bo gra bez gwiazdek 5 tur z maksem żw, gdzie i tak już dawno mnie prawie wszyscy dogonili jest po prostu słaba... Już byś tak z przyzwoitości ją dał bo tak to padaka, a nie gra   
												 Czarny Jaszczur - Pią 27 Mar, 2015
  Nie za bardzo wiem jak odnieść się do Twojej wypowiedzi. Brać ją na poważnie czy są to żarty? Wydarzenia są losowane, nie mam na nie żadnego wpływu.
 
 
Czekamy na pozostałe mobilizacje   
												 Beez - Pią 27 Mar, 2015
  Lannisport : Wieża
												 Leśnik - Pią 27 Mar, 2015
  Princes Pass: up do Rycerza
 
Yronwood: piechur
 
SE: Rycerz
 
Sunspear: SH do portu
												 Czarny Jaszczur - Sob 28 Mar, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
 
Talia II:
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 
Talia III:
 
Sieć kłamstw [Dzikcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
 
 
Siła Dzikich wzrosła do ''10''. Zapraszam do mobilizacji, po jej zakończeniu wylosuje kartę z Talii II   
												 guzu - Sob 28 Mar, 2015
  Pyke - FM, FM
 
 
Seagard - FM up KN
												 Sznycelek - Sob 28 Mar, 2015
  Torrhens square: statek na Bay of Ice
 
Winterfell: piechur, piechur
 
The Twins: up w rycerza
 
White Harbour: statek na The Bite
												 Czarny Jaszczur - Sob 28 Mar, 2015
  
 
 
Talia I:
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Talia II:
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
->
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Talia III:
 
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
 
Czekam na Wasze licytacje Żelaznego Tronu   
												 guzu - Sob 28 Mar, 2015
  no to Baratheon wybłagał
												 Jazmatos - Nie 29 Mar, 2015
  Wybłagał? Serio 5 tura bez licytacji by miała być?
												 Czarny Jaszczur - Nie 29 Mar, 2015
  Brakuje Baratheona, Starka i Tyrella   
												 levi - Pon 30 Mar, 2015
  posłane
												 Czarny Jaszczur - Pon 30 Mar, 2015
  Licytacja Żelaznego Tronu:
 
1. Stark - 3
 
2. Lannister - 1
 
 
3-6. Baratheon - 0
 
3-6. Greyjoy - 0
 
3-6. Martell - 0
 
3-6. Tyrell - 0 
 
 
Nowym posiadaczem Żelaznego Tronu zostaje Sznycelek z rodu Stark. Poprzedniego posiadacza, Jazmatosa z rodu Baratheon, proszę o ustawienie kolejności na miejscach 3-6.
 
 
Poniżej aktualna pula, czekam na licytację Lenników   
 
 
Pula żetonów władzy:
 
Baratheon - 20
 
Greyjoy - 13
 
Lannister - 17
 
Martell - 19
 
Stark - 16
 
Tyrell - 10 
												 Jazmatos - Pon 30 Mar, 2015
  Powiedźmy, że tak jak podałeś jest dobrze    Także niech tak zostanie.
												 Czarny Jaszczur - Wto 31 Mar, 2015
  
 
 
Licytacja Ostrza:
 
1. Greyjoy - 13
 
2. Stark - 7
 
3. Baratheon - 2
 
4. Martell - 1
 
 
5-6. Lannister - 0
 
5-6. Tyrell - 0 
 
 
Nowym posiadaczem Ostrza zostaje Guzu z rodu Greyjoy, o rozstrzygnięcie dwóch ostatnich miejsc poproszę Sznycelka z rodu Stark. Poniżej aktualna pula, czekam na licytacje Kruka   
 
 
 
Pula żetonów władzy:
 
Baratheon - 18
 
Greyjoy - 0
 
Lannister - 17
 
Martell - 18
 
Stark - 9
 
Tyrell - 10 
												 Sznycelek - Wto 31 Mar, 2015
  Lannister nad Tyrellem
												 levi - Wto 31 Mar, 2015
  o jednak coś ugram:P
												 Sznycelek - Wto 31 Mar, 2015
  Prawdopodobnie, mocno przepłaciłem miecz   
												 Czarny Jaszczur - Sro 01 Kwi, 2015
  Czekamy na Baratheona i Lannistera   
												 Jazmatos - Czw 02 Kwi, 2015
 
  	  | Sznycelek napisał/a: | 	 		  Prawdopodobnie, mocno przepłaciłem miecz    | 	  
 
 
Raczej brak miecza    Jutro/dzisiaj (później) wyślę swoje, jak ogarnę bo dzisiaj jestem lekko %   
												 Czarny Jaszczur - Czw 02 Kwi, 2015
  
 
 
Licytacja Królewskiego Dworu:
 
1-2. Lannister - 12
 
1-2. Martell - 12
 
 
3. Baratheon - 11
 
4. Stark - 2
 
5. Tyrell - 1
 
6. Greyjoy - 0  
 
 
Na mapie powyżej zamieściłem mapę po licytacjach (prócz remisu na Kruku), możecie zerknąć i sprawdzić czy wszystko się zgadza. Sznycelka z rodu Stark poproszę jednak o przyznanie palmy pierwszeństwa, czy też raczej Kruka, poprzez rozstrzygnięcie remisu na dwóch pierwszych miejscach. Po Jego decyzji możecie zacząć przesyłać rozkazy   
												 Jazmatos - Czw 02 Kwi, 2015
  Kurczę i najwięcej przepłaciłem    Wystarczyło dać 3 i by było tyle samo   
												 Sznycelek - Czw 02 Kwi, 2015
  Wciskać ludziom broń do rąk, i na co mi ten Tron był...   
 
 
Niech Martell się pobawi z Krukiem tym razem
												 Leśnik - Czw 02 Kwi, 2015
  Dziękuję Lordzie Stark za ten przychylny gest.    
												 Czarny Jaszczur - Wto 07 Kwi, 2015
  
 
 
Koniec świąt, brać się za rozkazy, czekam na Baratheona/Jazmatos, Lannistera/Beez, Martella/Leśnik i Starka/Sznycelka.
												 Leśnik - Wto 07 Kwi, 2015
  Sorry za zawiechę, już wysłane.
												 Jazmatos - Wto 07 Kwi, 2015
  Ja wyślę jutro do południa bo dzisiaj już nie dam rady.
												 Beez - Sob 11 Kwi, 2015
  moje w końcu lecą. 
 
Praca licencjacka napisana - teraz będzie więcej luzu
												 Czarny Jaszczur - Sob 11 Kwi, 2015
  
 
 
Czekamy na:
 
Kruk Posłaniec: Martell
 
Najazdy: Stark -> Baratheon -> Martell -> Tyrell -> Martell -> Tyrell
 
Marsze: Stark -> Lannister -> Baratheon 
												 Leśnik - Sob 11 Kwi, 2015
  Poproszę kartę dzikich. 
 
 
Palę najazd Tyrella na Horn Hill.
												 Czarny Jaszczur - Nie 12 Kwi, 2015
  Karta wysłana, czekam na resztę najazdów i pierwsze marsze   
												 Jazmatos - Nie 12 Kwi, 2015
  No mój najazd jest jakby pozbawiony znaczenia   
												 Leśnik - Nie 12 Kwi, 2015
  Karta zostaje na górze.
												 Jazmatos - Pon 13 Kwi, 2015
  No to wykonujcie tam te marsze już   
												 Czarny Jaszczur - Pon 13 Kwi, 2015
  
 
 
Marsze: Stark -> Lannister -> Baratheon -> Greyjoy -> Martell -> Tyrell 
 
 
Kartę Dzikich znają Lannister oraz Martell. Przy okazji tej aktualizacji dostrzegłem rozbieżności w podawanej przeze mnie sile Dzikich, na mapie wynosiła "8" a w pierwszym poście "10". Sprawdziłem wszystkie dotychczasowe wydarzenia i aktualna siła Dzikich wynosi "10" - jest już to poprawione na mapie   
												 Sznycelek - Wto 14 Kwi, 2015
  Wybaczcie, wystawianie ocen i te sprawy     
 
 
2 statki z Bay of Ice na The Sunset Sea, dowódca na PW
												 levi - Wto 14 Kwi, 2015
  [0] Margaery Tyrell:
												 Czarny Jaszczur - Wto 14 Kwi, 2015
 
 Bitwa morska o The Sunset Sea
 
Stark Vs. Tyrell
 
[1] RozkaZ [1]
 
[2] JednostkI [1]
 
[0] WsparciE [0]
 
Roose Bolton [miecz] [wieża] [3] DowódcA [0] Margaery Tyrell
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
6 : 2 
 
Stark zwycięża a pokonany Tyrell traci okręt i zyskuje trzy żetony władzy.
 
 
 
 
Marsze: Lannister -> Baratheon -> Greyjoy -> Martell -> Tyrell -> Stark 
 
 
Beez może działać a Jazmatos szykować się do skoku   
												 Beez - Czw 16 Kwi, 2015
  Wszystko z Lannisportu na Pyke. 
 
 
DOwódca na pw.
												 guzu - Czw 16 Kwi, 2015
  [4] Balon Greyjoy: 1 Sword
												 Czarny Jaszczur - Czw 16 Kwi, 2015
 
 Bitwa o Pyke
 
Lannister Vs. Greyjoy
 
[1] RozkaZ [1]
 
[6] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Ser Jaime Lannister [3] DowódcA [4] [miecz] Balon Greyjoy
 
[0] GarnizoN [2]
 
[0] Ostrze [?]
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
10 : 9 
 
 
Greyjoy ma co prawda Ostrze ale jego użycie doprowadziłoby do remisu, który Królobójca i tak zwycięża [If the final combat strength results for this combat are tied, you win this combat irrespective of your position on the Fiefdom Influence track]. Wygrywa więc Lannister, Greyjoy traci swoich piechurów z racji braku możliwości odwrotu a okręty w porcie ulegają spaleniu. 
 
Pałeczkę ruchu przejmuje Baratheon, minuta ciszy dla Żelaznych Ludzi.
 
 
												 Jazmatos - Czw 16 Kwi, 2015
  Z gór księżycowych, rycerz na Harrenhall, zostawiam żw.
												 Czarny Jaszczur - Pią 17 Kwi, 2015
  Kolej Greyjoya i Martella   
												 guzu - Pią 17 Kwi, 2015
  M+0 -> KN na Riverrun
 
 
dowódca na PW u GM
												 Beez - Sob 18 Kwi, 2015
  [1] Tyrion Lannister: You may immediately discard one of your available Power tokens to cancel all text abilities printed on your opponent's House card.
 
 
 
i jeśli dałeś kartę z mieczem to używam zdolności i cofam się na the Crag
												 guzu - Nie 19 Kwi, 2015
  był [2] Theon Greyjoy: If you are attacking an area that contains either a Stronghold or a Castle, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If defending a Stronghold or a Castle, this card loses 1 combat strength.
												 Czarny Jaszczur - Nie 19 Kwi, 2015
 
 Bitwa o Riverrun
 
Greyjoy Vs. Lannister
 
[0] RozkaZ [1]
 
[2] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Theon Greyjoy [2] DowódcA [1] Tyrion Lannister
 
[0] Ostrze [0]
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
4 : 4 
 
 
Greyjoy zdobywa Riverrun a Lannister cofa się na The Crag po uiszczeniu opłaty w postaci jednego żetonu władzy.
 
 
 
 
Marsze: Martell -> Tyrell -> Stark 
												 Leśnik - Nie 19 Kwi, 2015
  3 Statki z ESS na WSS. Karta na pw.
												 levi - Pon 20 Kwi, 2015
  [1] Mace Tyrell: 2 Fortifications
												 Leśnik - Pon 20 Kwi, 2015
  [1] Arianne Martell: If you lose this combat, one of your opponent's attacking or defending knights is routed.
												 Czarny Jaszczur - Pon 20 Kwi, 2015
 
 Bitwa morska o West Summer Sea
 
Martell Vs. Tyrell
 
[1] RozkaZ [0]
 
[3] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Arianne Martell [1] DowódcA [1] [wieża] [wieża] Mace Tyrell
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
5 : 3 
 
 
Martell zwycięża a okręty Tyrella idą na dno z powodu braku miejsca do odwrotu.
 
 
 
 
Marsze: Tyrell -> Stark -> Lannister 
												 levi - Wto 21 Kwi, 2015
  Flints Finger marsz-1 -> rycerz na Greywater Watch
												 Sznycelek - Wto 21 Kwi, 2015
  M-1: FM, FM na Moat Cailin, FM na The Dreadfort
												 Czarny Jaszczur - Wto 21 Kwi, 2015
  
 
 
Marsze: Lannister -> Baratheon -> Martell 
												 Beez - Czw 23 Kwi, 2015
  2 Statki na Sunset Sea - dowódca na pw.
												 Sznycelek - Czw 23 Kwi, 2015
  [2] Walder Frey: If your opponent is higher on the Victory track, this card loses 1 combat strength. If your opponent is lower on the Victory track, this card gains 1 combat strength.
												 Czarny Jaszczur - Czw 23 Kwi, 2015
 
 Bitwa morska o The Sunset Sea
 
Lannister Vs. Stark
 
[0] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
The Mountain [miecz] [miecz] [miecz] [2] DowódcA [3] Walder Frey
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
4 : 5 
 
 
Stark zwycięża   
 
 
 
 
Marsze: Baratheon -> Martell -> Tyrell 
												 Jazmatos - Pią 24 Kwi, 2015
  No to u mnie Rycerz z KL na Silverhill, piechur zostaje. Dowódca u Lanniego znany. Ja daję [1] Tycho Nestoris: If you win this combat, you may collect a number of Power tokens equal to your position on the Victory track after combat. 
 
Jest 4 do 3 dla mnie, zgarniam tokeny, Lanni się wycofuje gdzieś. Lanniemu wracają wszystkie karty na rękę i spada mu ostatni marsz    Ah jak się wczułem w prowadzącego   
												 levi - Pią 24 Kwi, 2015
  no to ja zrobię ruch, bo Martell mnie w tej turze nie zakatuje, 
 
Greywater Watch (marsz+0) -> Moat Calin dowódca pw
												 Leśnik - Pią 24 Kwi, 2015
  Statek na ESS
												 Czarny Jaszczur - Pią 24 Kwi, 2015
 
 Bitwa morska o Silverhill
 
Baratheon Vs. Lannister
 
[1] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [2]
 
[0] WsparciE [0]
 
Tycho Nestoris [1] DowódcA [0] [wieża] [wieża] Cersei Lannister
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
4 : 2 
 
 
Baratheon wygrywa i zgarnia 5 żetonów władzy [if You win - także zamki liczone po bitwie] - Lannister odzyskuje wszystkie karty na rękę i proszę o wycofanie rycerza   
 
 
 	  | levi napisał/a: | 	 		  no to ja zrobię ruch, bo Martell mnie w tej turze nie zakatuje, 
 
Greywater Watch (marsz+0) -> Moat Calin dowódca pw | 	  
 
Ruszasz się oboma rycerzami czy jednym? Nie jest to sprecyzowane a nie jest w moich kompetencjach domyślanie się zamiarów gracza     
 
 
 
 
Wycofanie wojsk: Lannister z Silverhill
 
Bitwa w toku: Moat Cailin
 
Następne marsze: Stark -> Baratheon -> Martell 
												 Beez - Pią 24 Kwi, 2015
  cofka na oldoak
												 Sznycelek - Pią 24 Kwi, 2015
  [4] Robb Stark: If you are attacking and win this combat, you may place a Support or Defence Order token (rules permitting) in the embattled area after combat.
												 Jazmatos - Nie 26 Kwi, 2015
  To kto tam teraz?
												 Leśnik - Nie 26 Kwi, 2015
  Levi musi powiedzieć ilu rycerzy atakowało, trzeba rozstrzygnąć bitwę ze Starkiem i on będzie się ruszał.
												 Czarny Jaszczur - Nie 26 Kwi, 2015
  Może na mnie, zabalowałem i znikłem na dwa dni ;p
 
 
Bitwa o Moat Cailinl
 
Tyrell Vs. Stark
 
[0] RozkaZ [0]
 
[2/4] JednostkI [4]
 
[0] WsparciE [0]
 
Renly Baratheon [4] DowódcA [4] Robb Stark
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
6/8 : 8 
 
 
Tyrell nie sprecyzował iloma rycerzami atakuje ale nawet jeśli obydwoma, to przegrywa na remisie - proszę o sprecyzowanie   
 
 
 
 
Marsze: Stark -> Baratheon -> Martell
 
UW*: Martell 
 
 
Cztery posunięcia do końca tury   
												 levi - Pon 27 Kwi, 2015
  atakowałem 2 rycerzami,
												 Sznycelek - Pon 27 Kwi, 2015
  M+0: KN na Greywater Watch, FM na Winterfell, FM zostaje
 
 
Catelyn Stark [0] więc jest 2:2, wygrywam i karty wracają na rękę
												 Jazmatos - Pon 27 Kwi, 2015
  Rycerz na Strongsong, drugi na Tarth, zostawiam żw.
												 Leśnik - Pon 27 Kwi, 2015
  Yronwood piechur na Sunflower Hall. Nymeria Sand wygrywa remis z Brienne. Piechur ginie. 
 
 
Z UW* kasa.
												 Jazmatos - Pon 27 Kwi, 2015
 
  	  | Leśnik napisał/a: | 	 		  Yronwood piechur na Sunflower Hall. Nymeria Sand wygrywa remis z Brienne. Piechur ginie. 
 
 
Z UW* kasa. | 	  
 
 
Ale Tyrell się chyba przewinął w chwili ataku Starka na niego, także ma wszystkie karty na ręce właśnie poza Brienne.
												 Leśnik - Pon 27 Kwi, 2015
  Jeśli dobrze interpretuję 0 Starka to Brienne wraca na rękę i nie dochodzi do przewinięcia. Jeśli mylnie rozumiem kartę to będę się ruszał inaczej.    
												 Sznycelek - Wto 28 Kwi, 2015
  Właśnie taka różnica jest z tą kartą, że Catelyn spada na stos i biorę resztę kart, a zagrana karta przeciwnika wraca mu na rękę.
												 Jazmatos - Wto 28 Kwi, 2015
  Sorka to ja w ogóle nie przeczytałem co 0 Starka robi to ok   
												 Czarny Jaszczur - Wto 28 Kwi, 2015
  Nie dochodzi do przewiniecia u Tyrella, jest jasno zaznaczone, ze karta uzyta przeciwko Catelyn NIE jest odrzucana na stos kart odrzuconych po bitwie ale wraca na reke. Martell wykonal wiec swoj marsz zgodnie z zasadami i kartami przeciwnika - wygral remis na Sunflower Hall.
 
 
Bitwe o Sunflower Hall zwycieza Martell na remisie, piechur Tyrella ginie od miecza i przewija karty na rece. 
 
 
W najblizszym czasie musicie mi wybaczyc ale mialem wypadek, ktory calkowicie unieruchomil mi prawa reke na najblizsze tygodnie. Nie jestem w stanie ladnie rozpisywac bitew, bede sie ograniczal do zaznaczenia wynikow. Moze jak nabiore wprawy lewa reka, do tego czasu moje posty beda bez polskich znakow i kolorkow   
 
 
 
 
 
 
Talia I:
 
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
 
Talia II:
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
 
Talia III:
 
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
 
Atak Dzikich z Sila 12 (karte znaja Lannister oraz Martell - zaraz Wam ja przesle dla przypomnienia) -> decyzja Baratheona -> licytacja -> brak UW. Tak to wyglada, czekam na Wasze wsparcie dla Nocnej Strazy   
												 levi - Wto 28 Kwi, 2015
  oO starcie krołów, ale fart   
												 Leśnik - Wto 28 Kwi, 2015
  Wsparcie wysłane.
												 Jazmatos - Wto 28 Kwi, 2015
  Decyzja Starka pragnę zauważyć, nie moja    A co do licytacji to fart, że udało mi się zagrać te swoją 1. Skoro nie ma UW, to mam tylko nadzieję, że i w następnej turze nie będzie licytacji   
												 Sznycelek - Wto 28 Kwi, 2015
  Niech będzie zaopatrzenie
												 Czarny Jaszczur - Wto 28 Kwi, 2015
  Miski, zanim zaczne od Was zbierac licytacje, to przypominam, ze najpierw mamy atak Dzikich z sila 12 - do tej pory dostalem tylko jeden PW ze wsparciem dla nocnej strazy   
												 Leśnik - Wto 28 Kwi, 2015
  moja wiadomość na dzikich jest często nazwana licytacją, jednak w wiadomości powinna być jasna informacja, że to wsparcie dla nocnej straży.
												 levi - Sro 29 Kwi, 2015
  wsparcie wysłane
												 Sznycelek - Sro 29 Kwi, 2015
  Zapomniałem że to najpierw atak dzikich więc pozwolicie, że skoryguję decyzję po fakcie    Posyłam wsparcie
												 Czarny Jaszczur - Sro 29 Kwi, 2015
  Wsparcie dla Nocnej Strazy:
 
 
Stark - 2
 
Baratheon - 1
 
Lannister - 1
 
Martell - 1
 
 
Greyjoy - 0
 
Tyrell - 0 
 
Suma: 5
 
PORAZKA
 
 
 
Gromadzą się nad mleczną wodą 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.  
 
 
Stark wybiera winnego z duetu Greyjoy/Tyrell a pozostali gracze odrzucaja po jednej karcie. Poprosze takze o ponowna decyzje w sprawie Tronu Ostrzy, po niej przejdziemy do licytacji   
 
 
												 Sznycelek - Czw 30 Kwi, 2015
  Skąpstwo     
 
 
Tyrell będzie winien naszej porażce.
 
 
Odrzucam [1] The Blackfish: If you have a Defence Order token in the embattled area, its value is doubled.
 
 
Zostawiam zaopatrzenie i ponawiam moją wcześniejszą licytacje na Tron.
												 Jazmatos - Czw 30 Kwi, 2015
  U mnie niech będzie to [2] Salladhor Saan: If Baratheon Ships are attacking, defending, or supporting in this combat, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If neither the embattled area nor an adjacent sea area contain Baratheon Ships, this card loses 1 combat strength. Trochę szkoda, ale przewijać na tym się nie zamierzam   
												 Leśnik - Czw 30 Kwi, 2015
  [0] Doran Martell: If you lose this combat, move your opponent down on one Influence track of your choice by a number of positions equal to the amount of combat strength by which you lost the combat.
												 Beez - Pią 01 Maj, 2015
  [1] Littlefinger: If your opponent has a lower position on the King's Court Influence track, you may swap one of your Order tokens for a Consolidate Power Order token (rules permitting)
												 Czarny Jaszczur - Pią 01 Maj, 2015
  Karty odrzucili juz wszyscy, Tyrell stracil [4] a Greyjoy zadnej, czekam wiec na licytacje Zelaznego Tronu   
												 Czarny Jaszczur - Nie 03 Maj, 2015
  
 
 
Wciaz czekam na licytacje Tronu od Lannistera, Martella, Starka.
												 Leśnik - Pon 04 Maj, 2015
  Wysłana.
												 Czarny Jaszczur - Pon 04 Maj, 2015
  Licytacja Żelaznego Tronu:
 
1. Tyrell - 4
 
 
2-3. Lannister - 1
 
2-3. Martell - 1
 
 
4-6. Baratheon - 0
 
4-6. Greyjoy - 0
 
4-6. Stark - 0
 
 
 
 
Nowym posiadacze Żelaznego Tronu zostaje Levi z rodu Tyrell. Ustępującego miejsca, Sznycelka z rodu Stark poproszę na koniec kadencji o rozstrzygnięcie remisów. Żetony uaktualnione na mapie, czekam na licytacje Ostrza   
 
 
												 Sznycelek - Wto 05 Maj, 2015
  Tyrell
 
Martell
 
Lannister
 
Stark
 
Baratheon
 
Greyjoy
												 Czarny Jaszczur - Czw 07 Maj, 2015
  Licytacja Ostrza:
 
1. Tyrell - 6
 
2.  Stark - 3
 
 
3-5. Baratheon - 1
 
3-5. Lannister - 1
 
3-5. Martell - 1
 
 
6. Greyjoy - 0 
 
 
Nowym posiadaczem Ostrza zostaje Levi z rodu Tyrell, którego poproszę także o rozstrzygnięcie remisów. Mapa z obecną sytuacją i stanem żetonów władzy znajduje się poniżej, czekam na licytacje Kruka   
 
 
												 levi - Czw 07 Maj, 2015
  tak jak jest może być
												 Czarny Jaszczur - Pią 08 Maj, 2015
  Licytacja Kruka:
 
1-2. Baratheon - 8
 
1-2. Martell - 8
 
 
3. Stark - 6
 
4. Tyrell - 5
 
 
5-6. Greyjoy - 0
 
5-6. Lannister - 0
 
 
 
 
Poproszę Leviego z rodu Tyrell o rozstrzygnięcie remisów, w tym wręczenie Kruka Posłańca. Po ułożeniu kolejności podam Wam mapę pod rozkazy   
 
 
												 levi - Sob 09 Maj, 2015
  Licytacja Kruka:
 
1. Baratheon - 8
 
2. Martell - 8
 
3. Stark - 6
 
4. Tyrell - 5
 
5. Greyjoy - 0
 
6. Lannister - 0
 
 
												 Czarny Jaszczur - Sob 09 Maj, 2015
  
 
 
Czekam na Wasze rozkazy, gramy bez umocnień władzy   
												 Czarny Jaszczur - Wto 12 Maj, 2015
  Po czterech dniach mam rozkazy od zatrważającej ilości graczy - dwóch    
												 Jazmatos - Wto 12 Maj, 2015
  Przepraszam, ostatnio sporo miałem na głowie, zaraz Ci wyślę rozkazy.
												 Beez - Wto 12 Maj, 2015
  moje będą jutro w okolicach 17
												 Czarny Jaszczur - Sro 13 Maj, 2015
  
 
 
Czekamy na:
 
Kruk Posłaniec: Baratheon
 
Najazdy: Tyrell -> Martell -> Lannister -> Stark  -> Baratheon -> Lannister -> Stark -> Baratheon
 
Marsze: Tyrell -> Martell -> Lannister 
 
 
Miłej zabawy!     
												 Jazmatos - Sro 13 Maj, 2015
  Możesz podesłać dzikich.
												 levi - Czw 14 Maj, 2015
  ściągam najazd
												 Czarny Jaszczur - Czw 14 Maj, 2015
  Decyzją Kruka Karta Dzikich ląduje na spodzie talii   
												 Leśnik - Czw 14 Maj, 2015
  Najazd bez efektu.
												 Jazmatos - Pią 15 Maj, 2015
  No moje najazdy też bez efektu, ale można by ruchy z większą werwą wykonywać   
												 Czarny Jaszczur - Pią 15 Maj, 2015
 
  	  | Jazmatos napisał/a: | 	 		  No moje najazdy też bez efektu, ale można by ruchy z większą werwą wykonywać    | 	  
 
 
Piwo dla tego pana!   
 
 
 
 
Czekamy na:
 
Najazdy: Lannister -> Stark -> Lannister -> Stark
 
Marsze: Tyrell -> Martell -> Lannister 
												 Sznycelek - Sob 16 Maj, 2015
  Mój z Winterfell bez efektu a drugi po decyzji Lannistera
												 Beez - Sob 16 Maj, 2015
  sciagne najazd Starkowi z sunset Sea. 
 
 
Chce tylko zwrócić uwagę na Baratheona, który ma zdecydowanie za dobrą sytuację na mapi. Miło by było jakby mu ktoś zajął Eyrie dla bezpieczeństwa i aby Martell umocnił Storm;s end bo w którymś momencie odbije mi Lannisport/riverrun
												 Jazmatos - Sob 16 Maj, 2015
  Kurde w każdej grze ktoś zwraca na mnie uwagę, tylko po to żeby samemu wygrać    Tak jak Glover w 88. Tutaj jest to raczej mało wykonalne przynajmniej w tej turze.
												 levi - Nie 17 Maj, 2015
  widzę, że mogę wykonać 1 marsz Hornjhill(marsz+0) -> rycerz ma sunflower hall, dowódca pw
												 Leśnik - Nie 17 Maj, 2015
  [4] The Red Viper: 1 Skull, 1 Sword
												 Czarny Jaszczur - Nie 17 Maj, 2015
 
 Bitwa o Sunflower Hall
 
Tyrell Vs. Martell
 
[0] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [1]
 
[0] WsparciE [3] West Summer Sea
 
Margaery Tyrell [0] DowódcA [4]  The Red Viper: 1 Skull, 1 Sword 
 
[+] LennicY [-]
 
-------------------------
 
2 : 8 
 
 
Tyrell przegrywa, traci rycerza i zyskuje cztery żetony władzy ze zdolności Różyczki.
 
 
 
 
Czekamy na:
 
Marsze: Martell -> Lannister -> Stark -> Baratheon -> Greyjoy 
												 Leśnik - Nie 17 Maj, 2015
  1 Rycerz na Sunspear, 1 na Arborn. Wspieram się, dowódca znany. 7:2 + dowódca Tyrella.
												 levi - Pon 18 Maj, 2015
  [1] Queen of Thorns: You may immediately discard one of your available Power tokens to swap any two of your Order tokens from anywhere on the board. 
 
 
zamieniam wsparcie z highgardenu z marszem +1 na Shield Islands, 
 
teraz wychodzi 7:6 dla martella, używam mieczyka i wygrywam?
												 Leśnik - Pon 18 Maj, 2015
  Hmmm, tam faktycznie jest napisane immediately    
												 Jazmatos - Wto 19 Maj, 2015
  No to Tyrell wygrywa, rusza się Lannister.
												 Czarny Jaszczur - Wto 19 Maj, 2015
  Prawda, czekamy na Beeza   
												 Beez - Wto 19 Maj, 2015
  rycerz z old oak na Seagard, wspieram się - dowodca u greyjoya to Asha - u mnie to niech bedzie joffrey
												 guzu - Wto 19 Maj, 2015
  wycofka na Riverrun
												 Czarny Jaszczur - Wto 19 Maj, 2015
  
 
 
Czekamy na:
 
Marsze: Stark -> Baratheon -> Greyjoy 
 
 
Na mapie wszystko jest uaktualnione, pierwszy post uzupełnię jutro   
												 Sznycelek - Czw 21 Maj, 2015
  M-1: FM na The Twins, zostawiam żeton
												 Jazmatos - Czw 21 Maj, 2015
  U mnie piechur na Tarth, zostawiam żw.
												 Czarny Jaszczur - Pią 22 Maj, 2015
  
 
 
Marsze: Greyjoy -> Tyrell -> Martell -> Lannister -> Stark -> Baratheon 
												 guzu - Sob 23 Maj, 2015
  m-1-> kn na golden tooth
 
 
dowódca na Pw u GM
												 levi - Sob 23 Maj, 2015
  Highgarden marsz+1 -> rycerz na sunflower hall, dowódca pw
												 Beez - Sob 23 Maj, 2015
  przed greyem bronie się [4] Tywin Lannister: If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains 1 combat strength.
												 Czarny Jaszczur - Sob 23 Maj, 2015
 
 Bitwa o Golden Tooth
 
Greyjoy Vs. Lannister
 
[-1] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [1]
 
[0] WsparciE [0]
 
Theon Greyjoy [miecz] [3] DowódcA [5] Tywin Lannister
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
4 : 6 
 
 
Greyjoy przegrywa i wraca do Riverrun.
 
 
 
Czekamy na:
 
Bitwy: Dowódca Martella w Sunflower Hall
 
Marsze: Martell -> Lannister -> Stark 
 
 
Dowódcy znikają z pierwszego postu, ich edycja jest zbyteczna ze względu na częste aktualizacje mapy   
												 Leśnik - Sob 23 Maj, 2015
  Doran Martell. Zrzucam Tyrella na tronie co powoduje, że jestem pierwszy na tronie a teraz się rusza drugi tj. Lani. 
 
 
Jak piechur przeżyje to cofa się na Mistwood.
												 Czarny Jaszczur - Sob 23 Maj, 2015
 
 Bitwa o Sunflower Hall
 
Tyrell Vs. Martell
 
[1] RozkaZ [0]
 
[2] JednostkI [1]
 
[0] WsparciE [0]
 
Randyll Tarly [miecz] [miecz] [3] DowódcA [0] Doran Martell
 
[-] LennicY [+]
 
-------------------------
 
6 : 1 
 
 
Tyrell masakruje piechura przeciwnika a ten w krzyku agonii zrzuca go z Żelaznego Tronu.
 
 
 
 
Z marszami jest tak, jak podał Leśnik   
 
Marsze: Lannister -> Stark -> Baratheon 
												 guzu - Pon 25 Maj, 2015
  mamy problem, autor zmieniał mapkę, dowódców
 
 
zmiany są jednocześnie w grze 87 i 90 rozpoczętych już wcześniej
 
 
												 Beez - Pon 25 Maj, 2015
  ehm... i jak tu marsz wykonać
												 Leśnik - Pon 25 Maj, 2015
  A da się starą* mapę zrobić w Gimpie? To by rozwiązało problem. IMO
 
 
* tą, na której gramy
												 Jazmatos - Pon 25 Maj, 2015
  Już nie mówiąc o tym, że zjadło mi rycerza z marszem +1   
												 guzu - Pon 25 Maj, 2015
  rycerz pewnie jest, tylko nazwa terenu jest inna   
												 Jazmatos - Pon 25 Maj, 2015
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		  rycerz pewnie jest, tylko nazwa terenu jest inna    | 	  
 
 
No jest inna, ale razem z nim zniknął rycerz z marszem   
												 Leśnik - Pon 25 Maj, 2015
  Lol, teraz zauważyłem, że stare mapy też są zmodyfikowane     
 
 
W pizdu z taką technologią. Kto wie czy za miesiąc znów nie "udoskonalą" mapy...    
												 Czarny Jaszczur - Pon 25 Maj, 2015
  Zaznajomiłem się ze wszystkimi zmianami, są one na tyle duże i znaczące, że kontynuacja rozgrywki na nowszej wersji wariantu byłaby dla większości graczy mocno niesprawiedliwa. Kilka kart rodów zostało zmienionych, zostały wprowadzone zupełnie nowe Karty Kryzysowe (w miejsce Dzikich i są one w cholerę mocniejsze aniżeli odrzucenie dwóch żetonów czy mobilizacja na jednym zamku) a mapa doczekała się kilkunastu zmian i poprawek. 
 
 
Bardzo mi przykro ale nie posiadając dostępu do starszej wersji (autouzupełnianej, GIMpowej) zmuszony jestem Was przeprosić i zakończyć w tym momencie grę jako nierozstrzygniętą. 
 
 
@ Leśnik, nasze gry ruszyły równo z czterema na anglojęzycznym forum. Jesteście leniwe buły, tamte skończyły się w odstępie kilku tygodni i autor dokonał zmian dopiero po ich zakończeniu i dyskusji z graczami na temat balansu    
												 Leśnik - Pon 25 Maj, 2015
  Jaszczur. To, że na forum tempo siadło wiadomo nie od wczoraj i chyba nie jestem w tej kwestii najbardziej winny. Zależało mi na szybkich rozgrywkach choćby z powodu wakacyjnych planów. Niestety regułą stało się, że gracze bez informowania innych znikają na 2-3 dni i później wszystko traw tak długo, że za granicą zagrają podebatują a my jesteśmy w 5-6 turze.    
												 Sznycelek - Pon 25 Maj, 2015
  Wybaczcie, może by to szybciej szło gdybym się mniej ociągał     
 
 
Kontynuować tego nie ma sensu, bo zmiany jednak są znaczne, jakby to było jeszcze coś pokroju beczki tu i tam, to sprawa wyglądałaby inaczej. No chyba, że Jaszczur czujesz się na siłach jak guzu poprowadzić od nowa rozgrywkę (tak tak, namawiam, a sam ci trułem o swoich planach na rekrutacje     ).
 
 
PS: Piękna ta mapa, smoczki na torach wpływów są cudne
												 guzu - Pon 25 Maj, 2015
 
  	  | Cytat: | 	 		  Ben The Knee
 
(Schminky)
 
 
Hi Guzu, 
 
 
Unfortunately I cannot revert the map back. This is why I originally warned that the map was still developing when you asked permission to use it on a non-BGG forum, as I couldn't keep track of where you were. 
 
 
I did ensure every game here on BGG was finished before releasing an update. 
 
 
I can only suggest you refer to an old JPEG of the older map. You could always migrate your players to BGG and that way they will always be upto date in whatever game they play. 
 
 
Apologies if this caused you any inconvenience. 
 
 
Cheers, 
 
 
Ben
 
 
 | 	  
												 Czarny Jaszczur - Pon 25 Maj, 2015
  Te leniwe buły były tylko żartobliwą uszczypliwością. Nie będziemy przecież płakać nad tymi niefortunnymi wydarzeniami     
 
 
 	  | Sznycelek napisał/a: | 	 		   (tak tak, namawiam, a sam ci trułem o swoich planach na rekrutacje     ) | 	  
 
 
Wciąż czekamy na Twój nabór     
 
 
Z powodu utraty mapy gra zostaje zakończona jako nierozstrzygnięta. Dziękuje uczestnikom za grę, która mimo nagłej śmierci była ciekawa i miło mi się ją prowadziło   
												 levi - Pon 25 Maj, 2015
  trochę szkoda, ale co poradzić :< Dzięki za grę
												 Leśnik - Pon 25 Maj, 2015
  Również dziękuję za grę i prowadzenie!
												 Jazmatos - Pon 25 Maj, 2015
  E tam nierozstrzygnięta    Pewno bym skończył z 6 zamkami po tej turze    Odebrano mi zwycięstwo    Skandal, nieporozumienie, hańba    A tak na poważnie to dzięki za prowadzenie rozgrywki i możliwość w niej uczestniczenia   
												 Beez - Wto 26 Maj, 2015
  dzięki za prowadzenie    
 
 
Troche szkoda ze tak sie koncza moje ostatnie gry na forum ;p Zwłaszcza 87 gdzie byłem bardzo pewny siebie, swoich decyzji i pozycji. 
 
 
Pozostaje spróbowanie wygrać 73 i dokończyć 83 oraz prowadzenie 67   
												 Sznycelek - Wto 26 Maj, 2015
  Dzięki wielkie prowadzącemu i wszystkim uczestnikom za zabawę    
												 
					 | 
				 
			 
		 |