|   | 
								galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Gra o Tron - PBF #71 - pole gry - przerwana 
						
												 guzu - Sob 26 Lip, 2014 Temat postu: PBF #71 - pole gry - przerwana
 Tura 4 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Kruk
 
Lannister The Golden Sound (najazd) -> obrona +1
 
 
Najazdy
 
Baratheon The Shivering Sea -> Winterfell Wsparcie Starka
 
Lannister Riverrun -> bez efektu
 
Martell Starfall -> Prince's Pass Umocnienie Władzy Tyrella
 
 
Marsze
 
Baratheon Dragonstone (marsz +1) -> piechur na Crackclaw Point, machina oblężnicza na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
 
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> machina oblężnicza na Dornish Marches
 
Lannister 
 
Greyjoy 
 
Martell West Summer Sea (marsz +0) -> statek na East Summer Sea
 
Stark 
 
 
Baratheon 
 
Tyrell 
 
Greyjoy 
 
Martell
 
Stark 
 
 
Baratheon 
 
 
Umocnienia Władzy 
 
Baratheon Dragonstone port (+1ŻW), Kingswood (+2ŻW)
 
Tyrell Oldtown port (+1ŻW)
 
Lannister Lannisport*
 
Martell Sunspear (+2ŻW), Storm's End (+1ŻW)
 
Stark Winterfell port (+1ŻW)
 
 
Gracze
 
 
Stark - Sardo 
 
Baratheon - lord mormont 
 
Lannister - drago3482 
 
Martell - Torn 
 
Tyrell - Czarny Jaszczur 
 
Greyjoy - Mieciu 
 
 
Karty rodów:
 
 
Stark
 
[4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)
 
[3] Roose Bolton: [miecz][wieża]
 
[2] Walder Frey: Jeśli Twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze zwycięstwa ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli niższą to ta karta otrzymuje +1 do siły
 
[2] Greatjon: [miecz][miecz]
 
[1] Rickard Karstark: [wieża][wieża]
 
[1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
 
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.
 
 
Greyjoy
 
[4] Balon Greyjoy: [miecz]
 
[3] Victarion Greyjoy: Jeśli bitwa rozgrywa się na morzu to siła karty przeciwnika zmniejsza się o 2, do minimum 0
 
[2] Theon Greyjoy: Jeśli atakujesz obszar z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]. Jeśli bronisz obszaru z Twierdzą lub Zamkiem ta karta otrzymuje -1 do siły.
 
[2] Euron Crow's Eye: Jeśli atakujesz i wygrasz natychmiast umieść na obszarze ogarniętym bitwą i rozpatrz rozkaz najazdu. Nie możesz umieścić rozpatrzonego już rozkazu najazdu.
 
[1] Asha Greyjoy: Jeśli atakujesz, możesz na czas tej bitwy anulować wszystkie wsparcia na obszarach przylegających do obszaru bitwy.
 
[1] Dagmar Cleftjaw: [miecz][wieża]
 
[0] Aeron Damphair: Jeśli Twoje statki atakują, bronią się lub udzielają wsparcia, możesz odrzucić do 4 żetonów władzy otrzymuje +1 do siły za każdy odrzucony Żeton Władzy
 
 
Lannister
 
[4] Tywin Lannister: Jeśli posiadasz więcej Żetonów Władzy niż Twój przeciwnika ta karta otrzymuje +1 do siły
 
[3] Ser Jaime Lannister: Ta karta wygrywa wszystkie remisy podczas bitwy - niezależnie od pozycji na Torze Lenników
 
[2] Prince Joffrey: Jeśli karta przeciwnika ma większą siłę to ta karta otrzymuje -1 do siły. Jeśli karta przeciwnika ma mniejszą siłę to ta karta otrzymuje +1 do siły.
 
[2] The Mountain: [miecz][miecz][miecz]
 
[1] Littlefinger: Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu, możesz zamienić jeden z Twoich rozkazów na dostępny rozkaz umocnienia władzy (jeśli reguły pozwalają)
 
[1] Tyrion Lannister: Możesz natychmiast anulować zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika (jeśli występuje) jeśli zapłacisz 1 Żeton Władzy.
 
[0] Cersei Lannister: [wieża][wieża]
 
 
Baratheon
 
[4] Stannis Baratheon: Jeśli wygrasz, możesz zwiększyć swoją pozycję na torze Żelaznego Tronu o liczbę pokonanych jednostek przeciwnika.
 
[3] Davos Seaworth: [miecz]
 
[2] Axel Florent: [wieża][wieża]
 
[2] Salladhor Saan: Jeśli wygrasz, po bitwie możesz na terenie jednego zamku lub jednej twierdzy zmobilizować statki (jeśli reguły pozwalają). Za każdy zmobilizowany statek zapłać 1 Żeton Władzy.
 
[1] Tycho Nestoris: Jeśli wygrasz, zdobywasz taką liczbę Żetonów Władzy, jaką posiadasz pozycję na torze zwycięstwa.
 
[1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon
 
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy
 
 
Tyrell
 
[4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)
 
[3] Randyl Tarly: [miecz][miecz]
 
[2] Ser Loras Tyrell: Wszystkie atakujące (nie wspierające) jednostki Rycerzy zapewniają premię +3, a nie +2. 
 
[2] Brienne of Tarth: Jeśli karta "Renly Baratheon" znajduje się na Twojej dłoni otrzymujesz [wieża]. Jeśli została odrzucona otrzymujesz [miecz]
 
[1] Mace Tyrell: [wieża]
 
[1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując
 
Żelazny Tron - [wieża][wieża]
 
Lennicy - [miecz][miecz]
 
Królewski Dwór +2 do siły
 
[0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.
 
 
Martell
 
[4] The Red Viper: [czaszka][miecz]
 
[3] Gerold Dayne: [miecz]
 
[2] Obara Sand: [miecz]
 
[2] Quentyn Martell: [wieża]
 
[1] Arianne Martell: Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu. 
 
[1] Areo Hotah: Jeśli przegrasz tą bitwę, musisz się wycofać (jeśli to możliwe), Twoje jednostki nie zostają rozbite.
 
[0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę.
 
 
Karty Dzikich:
 
 
Kolejną kartę Dzikich oglądali: nikt
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
CISZA NA MURZE 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
 
 
JEŹDŹCY MAMUTÓW 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. 
 
 
NAJAZD PREWENCYJNY 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar). 
 
 
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę. 
 
 
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ). 
 
 
KRÓL ZA MUREM 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. 
 
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji. 
 
 
ZABÓJCY WRON 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy. 
 
 
NADCIĄGA HORDA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 
 
Karty Westeros:
 
 
Talia I:
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 
 
Talia II:
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
 
 
Talia III:
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
 
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
 
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
												 guzu - Sob 26 Lip, 2014
 
 Tura 1 - Faza Akcji 
 
 
 
 
Kruk
 
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> obrona +2
 
 
Najazdy
 
brak
 
 
Marsze
 
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek, statek na The Narrow Sea
 
Stark The Shivering Sea (marsz +1) -> statek na The Narrow Sea - bitwa z Baratheonem!
 
Martell Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
 
Greyjoy Pyke (marsz -1) -> rycerz na Seagard, piechur na Riverrun
 
Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> statek na West Summer Sea
 
 
Stark White Harbor (marsz +0) -> piechur na Crackclaw Point, zostawia żeton władzy
 
Martell Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Starfall, zostawia żeton władzy
 
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
 
Tyrell Highgarden (marsz +0 -> rycerz na Oldtonw, piechur na Starfall - bitwa z Martellem!
 
 
Umocnienia władzy
 
Baratheon Dragonstone* - statek do portu, statek na Shipbreaker Bay, Kingswood (+2ŻW)
 
Lannister Lannisport*, Stoney Sept (+2ŻW)
 
Stark Winterfell* - statek na Bay of Ice, statek na The Shivering Sea
 
Martell Sunspear* - statek, statek na East Summer Sea
 
Greyjoy Greywater Watch (+1ŻW), Pyke port (+1ŻW)
 
Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)
 
 
Tura 2 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
Talia II
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Żelazny Tron
 
Tyrell 
 
Baratheon 
 
Lannister 
 
Greyjoy
 
Martell 
 
Stark 
 
 
Lennicy
 
Martell
 
Greyjoy 
 
Baratheon 
 
Lannister  
 
Tyrell 
 
Stark
 
 
Królewski Dwór
 
Tyrell 
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Greyjoy
 
Stark 
 
Martell 
 
 
Talia III
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4 
 
 
Nocna Straż
 
Baratheon 1
 
Lannister 0
 
Stark 0
 
Martell 0
 
Greyjoy 0
 
Tyrell 0
 
 
Nocna Straż. Siła 1
 
 
Porażka Nocnej Straży!
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
Tyrell wybiera gracza z najniższą stawką - Stark, który odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 0
 
Lannister 0
 
Stark 0
 
Martell 0
 
Greyjoy 0
 
Tyrell 0
 
 
Tura 2 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Kruk
 
Tyrell Dornish Marches -> wsparcie +1
 
 
Najazdy
 
Greyjoy Riverrun -> wsparcie +1 na Stoney Sept
 
 
Marsze
 
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +1) -> statek na Blackwater Bay, statek, statek na The Narrow Sea - bitwa ze Starkiem!
 
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> statek na Sunset Sea
 
Greyjoy Greywater Watch (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin
 
Martell East Summer Sea (marsz +0) -> statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem!
 
Stark Crackclaw Point (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
 
 
*Aktualizacja mapy* 
 
 
Baratheon Dragonstone port (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay
 
Lannister Lannisport (marsz +0) -> piechur na Flint's Finger
 
Martell Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Yronwood, piechur na Highgarden - bitwa z Tyrellem!
 
Stark Winterfell (marsz +0) -> rycerz na White Harbor, piechur na Castle Black
 
 
Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> rycerz na Crackclaw Point - bitwa ze Starkiem!
 
 
Umocnienia Władzy
 
Tyrell Oldtown* - statek do portu, piechur
 
Baratheon Kingswood (+2ŻW)
 
Martell Starfall (+1ŻW)
 
 
Tura 3 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I 
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Zaopatrzenie 
 
Baratheon 2 --> 2 
 
Lannister 2 --> 2 
 
Stark 1 --> 1 
 
Martell 2 --> 3 
 
Greyjoy 2 --> 3 
 
Tyrell 2 --> 2 
 
 
Talia II 
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Lannister wybiera c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Talia III 
 
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
 
Tura 3 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Czekamy na marsze
 
 
Kruk
 
Lannister Flint's Finger (obrona +1) -> marsz -1
 
 
Najazdy
 
 
Tyrell Redwyne Straights -> najazd Martella na West Summer Sea
 
Greyjoy Riverrun -> bez efektu
 
Martell West Summer Sea -> spalony przez Tyrella
 
 
Marsze
 
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> piechur na Crackclaw Point
 
Tyrell Oldtown (marsz -1) -> rycerz na Dornish Marches 
 
Lannister Flint's Finger (marsz -1) -> piechur na Lannisport
 
Martell Yronwood (marsz -1) -> rycerz na Sunspear
 
Stark Harrenhal (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
 
 
Baratheon Crackclaw Point (marsz +0) -> rycerz na King's Landing
 
Tyrell Dornish Marches (marsz +0) -> piechur na Prince's Pass, rycerz na Highgarden 
 
Lannister Lannisport (marsz +1) -> piechur na Flint's Finger, rycerz na Riverrun - bitwa z Greyjoyem!
 
Martell Sunspear (marsz +0) -> piechur na Storm's End, rycerz na Yronwood
 
Stark White Harbor (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
 
 
*Aktualizacja mapy* 
 
 
Baratheon The Narrow Sea (marsz +1) -> statek na The Shivering Sea - bitwa ze Starkiem!
 
Lannister Stoney Sept (marsz +0) -> piechur na Lannisport
 
 
Umocnienia Władzy zakazane w tej turze
 
 
Tura 4 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Mobilizacja
 
Baratheon Dragonstone, King's Landing, Crackclaw Point
 
Tyrell Highgarden, Oldtown
 
Lannister Lannisport, Riverrun, Flint's Finger
 
Greyjoy Pyke, Seagard, Moat Cailin
 
Martell Sunspear, Storm's End, Yronwood, Starfall
 
Stark Winterfell, White Harbor, Harrenhal
 
 
Talia II  
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 2 --> 7
 
Tyrell 0 --> 2
 
Lannister 0 --> 2
 
Greyjoy 0 --> 3
 
Martell 1 --> 2
 
Stark 0 --> 4
 
 
 
Talia III  
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
 
Siła 4!
 
 
Wsparcie Nocnej Straży
 
Baratheon 1
 
Tyrell 1
 
Lannister 1
 
Greyjoy 1
 
Martell 0
 
Stark 0
 
 
Razem Siła 4
 
 
Wygrana Nocnej Straży
 
 
NADCIĄGA HORDA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 
 
Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon Dragonstone - machina oblężnicza
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 7-1=>6
 
Tyrell 2-1=>1
 
Lannister 2-1=>1
 
Greyjoy 3-1=>2
 
Martell 2-0=>2
 
Stark 4-0=>4
												 guzu - Nie 27 Lip, 2014
 
 Tura 1 - Faza Akcji 
 
 
 
 
Kruk i marsze 
												 drago3482 - Nie 27 Lip, 2014
  marsz+1 -zmieniam na obrone+2
												 Mieciu - Nie 27 Lip, 2014
  Koń na Seagard, piechur na Riverrun
												 lord mormont - Nie 27 Lip, 2014
  2 statki na The Narrow Sea
												 Sardo - Nie 27 Lip, 2014
  w takim razie statek na The Narrow Sea, dowódca na PW
												 Czarny Jaszczur - Nie 27 Lip, 2014
  Poczekam z przemieszczaniem wojsk na pierwszy ruch Martella [Torna]   
												 Torn - Nie 27 Lip, 2014
  Wypływam na ESS
												 Czarny Jaszczur - Nie 27 Lip, 2014
  Wypływam flotą z Cieśniny Redwynów na Zachodnie Morze Letnie [WSS]
												 Torn - Nie 27 Lip, 2014
  Piechur na Starfall, zostawiam zeton
												 guzu - Nie 27 Lip, 2014
 
  	  | Sardo napisał/a: | 	 		  | w takim razie statek na The Narrow Sea, dowódca na PW | 	  
 
 
[1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon
 
 
u Starka
 
 
[4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają) 
 
 
i zostawia rozkaz wsparcia
 
 
ładniejsza rozpiska jutro   
												 Czarny Jaszczur - Nie 27 Lip, 2014
  Wysogród
 
 
- rycerstwo przemieszczam do Starego Miasta
 
- piechotą szturmuje Starfall należące do Martella
 
 
Czas przetestować nowe karty, Guzu otrzymał już mojego dowódcę w tej bitwie, tyle z mojej strony w tej turze. Przypominam wszystkim że jako brat zmarłego króla Tron należy się mnie, nie bękartom kazirodczego związku Cersei z bratem ;p
												 Torn - Pon 28 Lip, 2014
 
  	  | Czarny Jaszczur napisał/a: | 	 		  |  Przypominam wszystkim że jako brat zmarłego króla Tron należy się mnie, nie bękartom kazirodczego związku Cersei z bratem ;p | 	  
 
Czemu Martell na tym cierpi? Z takim myśleniem zwróć wojska na północ od siebie   
 
U mnie [2] Obara Sand: [miecz]
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
  była 
 
[0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika. 
 
 
Tyrell zyskuje 2 Żetony Władzy
												 lord mormont - Pon 28 Lip, 2014
  [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy 
 
 
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę.
												 Czarny Jaszczur - Pon 28 Lip, 2014
 
  	  | Torn napisał/a: | 	 		  
 
Czemu Martell na tym cierpi? Z takim myśleniem zwróć wojska na północ od siebie   
 
U mnie [2] Obara Sand: [miecz] | 	  
 
 
Jeśli cierpienie objawia się tym że niszczysz wrogą armię to też bym pocierpiał w tej sprawie. Na granicy Tyrell-Martell zawsze dochodzi do sporów i walk, zawsze jest napięta ;p
 
Liczyłem że pójdziesz w którąś ze skrajności, Czerwona Żmija/Gerold Dayne lub użyjesz Dorana żeby niezależnie od wyniku zepchnąć mnie np na Lennikach a tu proszę, Obara.
 
 
 
@ Nie jestem pewien czy Baratheon po zagraniu Selyse i dobraniu drugiej karty może użyć jej zdolności [takiej jaką ma np Meliska] Mowa jest tylko o sile kart, jak to jest Guzu? Trzeba przyjąć którąś z możliwości   
 
 
@@ Zostaje marsz Greya oraz Starka + mobilizacje jeśli dobrze widzę z mapy
												 Sardo - Pon 28 Lip, 2014
  oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty   
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
 
  	  | Sardo napisał/a: | 	 		  oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty    | 	  
 
 
zgadzam się
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy 
 
 
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. | 	  
 
 
a co to jest?
												 Mieciu - Pon 28 Lip, 2014
  Ściągam marsz na morzu.
												 lord mormont - Pon 28 Lip, 2014
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		   	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy 
 
 
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. | 	  
 
 
a co to jest? | 	  
 
 
ok, ok źle zrozumiałem kartę
 
 
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy 
 
 
po prostu
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
  czy korzystajać ze zdolności Selyse dorzucasz Melisandre?
 
 
wiesz że nie możesz użyć jej zdolności a tylko dodajesz jej siłę do Selyse?
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
  Bitwa o The Narrow Sea
 
 
Atakujący Stark [6]
 
[1] Rozkaz: marsz +1
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie +1: statek
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: [4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają) 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Baratheon [3]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[2] Jednostki: statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: [1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon 
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Stark wygrywa. Zostawia na The Narrow Sea normalny rozkaz wsparcia.
 
 
Baratheon przegrywa. Wycofuje się na Shipbreaker Bay.
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
  Bitwa o Starfall
 
 
Atakujący Tyrell [1]
 
[0] Rozkaz: marsz +0
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: [0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika. 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Martell [3]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[2] Dowódca: [2] Obara Sand: [miecz] 
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Tyrell przegrywa. Piechur zostaje zniszczony. Zyskuje 2 żetony władzy
 
 
Martell wygrywa.
												 guzu - Pon 28 Lip, 2014
  pierwszy post ogarnięty
 
 
zostaje marsz greyjoya i starka
 
 
baratheon musi napisać czy używa zdolności selyse
 
 
kto może niech mobilizuje
												 Mieciu - Pon 28 Lip, 2014
  Ja pisałem, że ściągam marsz   
												 Sardo - Pon 28 Lip, 2014
  u mnie piechur na Cracklaw Point i zostawiam żeton
 
z UW* po statku na Bay of Ice i The Shivering Sea
												 Torn - Pon 28 Lip, 2014
  2 statki na ESS
												 guzu - Wto 29 Lip, 2014
  została mobilka Lannistera i Baratheona
												 Czarny Jaszczur - Wto 29 Lip, 2014
  Wysogród czeka na Mobilizację oraz Starcie Króli   
												 lord mormont - Wto 29 Lip, 2014
  statek do portu i na morze
												 drago3482 - Wto 29 Lip, 2014
  2 statki na The Golden Sound
												 guzu - Wto 29 Lip, 2014
 
 Tura 2 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
Talia II
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 7
 
Lannister 7 
 
Stark 4
 
Martell 4
 
Greyjoy 7
 
Tyrell 9
 
 
Talia III
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4 
 
 
Przesyłajcie licytację na Żelazny Tron
												 guzu - Sro 30 Lip, 2014
  brakuje
 
 
Baratheon - lord mormont 
 
Lannister - drago3482
												 guzu - Sro 30 Lip, 2014
  Żelazny Tron
 
Baratheon 1
 
Lannister 1 
 
Stark 0
 
Martell 0
 
Greyjoy 1
 
Tyrell 3
 
 
Posiadaczem Żelaznego Tronu zostaje Tyrell.
 
Baratheon decyduje o dalszej kolejności.
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 7-1=>6
 
Lannister 7-1=>6
 
Stark 4-0=>4
 
Martell 4-0=>4
 
Greyjoy 7-1=>6
 
Tyrell 9-3=>6
 
 
Przesyłajcie licytacje na Lenników
												 lord mormont - Sro 30 Lip, 2014
  Żelazny Tron
 
Tyrell 3
 
Baratheon 1
 
Lannister 1 
 
Greyjoy 1
 
Martell 0
 
Stark 0
												 Czarny Jaszczur - Sro 30 Lip, 2014
  Połączona poprzez małżeństwo dynastia Baratheonów oraz Tyrellów zajmuje należne miejsce na Żelaznym Tronie. Nie pozostaje nic innego jak chwycić za Miecz oraz Ptaszka i scalić rozbite Królestwo   
												 guzu - Sro 30 Lip, 2014
  dobre tempo    brakuje Greyjoya i Starka
												 guzu - Sro 30 Lip, 2014
  Lennicy
 
Baratheon 1
 
Lannister 1 
 
Stark 0
 
Martell 4
 
Greyjoy 2
 
Tyrell 0
 
 
Posiadaczem Lenników zostaje Martell.
 
Tyrell decyduje o dalszej kolejności.
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 6-1=>5
 
Lannister 6-1=>5
 
Stark 4-0=>4
 
Martell 4-4=>0
 
Greyjoy 6-2=>4
 
Tyrell 6-0=>6
 
 
Przesyłajcie licytacje na Królewski Dwór
												 Czarny Jaszczur - Sro 30 Lip, 2014
  Tor Lenników:
 
 
Martell
 
Greyjoy 
 
Baratheon 
 
Lannister  
 
Tyrell 
 
Stark
												 guzu - Czw 31 Lip, 2014
  brakuje 
 
 
Martell 
 
Greyjoy 
 
Lannister
												 Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014
  Martell/Torn nie posiada żetonów więc wysyłanie pw z tą informacją to raczej tylko formalność. Zostaje więc Mieciu oraz Drago   
												 Torn - Czw 31 Lip, 2014
  Sam pomyślałem, ze nie ma co pisać PW, bo nie jest tajemnicą ile dam   
												 guzu - Czw 31 Lip, 2014
  A ja pomyślałem, że jednak coś z Żelaznego Banku pożyczysz    
												 guzu - Czw 31 Lip, 2014
  Królewski Dwór
 
Baratheon 4
 
Lannister 5 
 
Stark 1
 
Martell 0
 
Greyjoy 4
 
Tyrell 5
 
 
Posiadaczem Lenników zostaje Tyrell.
 
Tyrell decyduje o dalszej kolejności.
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 5-4=>1
 
Lannister 5-5=>0
 
Stark 4-1=>3
 
Martell 0
 
Greyjoy 4-4=>0
 
Tyrell 6-5=>1
 
 
Talia III 
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4 
 
 
Przesyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży
												 Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014
  Królewski Dwór
 
Tyrell 
 
Lannister
 
Baratheon 
 
Greyjoy
 
Stark 
 
Martell 
 
 
Odnośnie Dzikich prosiłbym o wstrzymanie się z licytacją, chciałbym zamienić słówko z Lordem Starkiem oraz Baratheonem w tej sprawie   
												 Czarny Jaszczur - Czw 31 Lip, 2014
  Mało z tych rozmów wynika tak więc oficjalnie daję 0 żetonów na Dzikich. Zrobicie jak uważacie za słuszne   
												 guzu - Czw 31 Lip, 2014
  jeszcze Baratheon
												 guzu - Pią 01 Sie, 2014
  Talia III
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. Siła 4 
 
 
Nocna Straż
 
Baratheon 1
 
Lannister 0
 
Stark 0
 
Martell 0
 
Greyjoy 0
 
Tyrell 0
 
 
Nocna Straż. Siła 1
 
 
Porażka Nocnej Straży!
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
Tyrell wybiera gracza z najniższą stawką - Stark, który odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
 
 
Żetony władzy
 
Baratheon 0
 
Lannister 0
 
Stark 0
 
Martell 0
 
Greyjoy 0
 
Tyrell 0
												 Czarny Jaszczur - Pią 01 Sie, 2014
  Nie o takich Dzikich walczyłem   
 
 
Głównym winowajcom zostaje Stark. Wszyscy mamy zero żetonów w puli na start kolejnej rundy   
 
 
@ Rozkazy wyślę jakoś popołudniu - kruki ;p
												 guzu - Pią 01 Sie, 2014
 
 Tura 2 - Faza Planowania 
 
 
												 Sardo - Pią 01 Sie, 2014
  No ta gra mnie chyba nie lubi   
												 Mieciu - Pią 01 Sie, 2014
  Rozkazy jutro
												 guzu - Sob 02 Sie, 2014
  rozkazy wysłali tylko Tyrell i Baratheon
												 guzu - Sob 02 Sie, 2014
 
 Tura 2 - Faza Akcji 
 
 
 
 
Kruk, najazdy, marsze
												 Mieciu - Sob 02 Sie, 2014
  Palę wsparcie na Stoney Sept.
												 Czarny Jaszczur - Nie 03 Sie, 2014
  Zmieniam Umocnienie Władzy na Dornijskim Pograniczu na specjalny rozkaz Wsparcia*
												 lord mormont - Nie 03 Sie, 2014
  2 statki na The Narrow Sea, 1 na Blackwater Bay
												 drago3482 - Nie 03 Sie, 2014
  1 statek wpływa na Sunset Sea
												 Mieciu - Nie 03 Sie, 2014
  Piechur na Moat Calin
												 Torn - Nie 03 Sie, 2014
  2 statki na WSS, karta na PW
												 Sardo - Nie 03 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  | 2 statki na The Narrow Sea, 1 na Blackwater Bay | 	  
 
nie wiem czy wysłałeś dowódcę, ale na wszelki wypadek - mój dowódca na PW
												 Czarny Jaszczur - Nie 03 Sie, 2014
 
  	  | Torn napisał/a: | 	 		  | 2 statki na WSS, karta na PW | 	  
 
 
Bardzo smucą mnie te poczynania.
 
 
W temacie z naborem rozprawialiśmy krótko o zdolności Lady Olenny i stanęło na tym że wszelkie decyzję mogę podjąć po ujawnieniu karty przeciwnika. Tak więc mojego morskiego akwenu broni Królowa Cierni. 
 
 
[1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując 
 
Żelazny Tron - [wieża][wieża] 
 
Lennicy - [miecz][miecz] 
 
Królewski Dwór +2 do siły
 
 
Nabiłeś mi ćwieka, nie mogłem się zdecydować na obronę Renlym [sytuacja gdzie atakujesz ostrożnie i bitwę mogę wygrać] czy też jest to podpucha z Doranem na czele. Taka wersja obrony jest najbardziej elastyczna   
												 guzu - Pon 04 Sie, 2014
  Bitwa o The Narrow Sea
 
 
Atakujący Baratheon [6]
 
[1] Rozkaz: marsz +1
 
[2] Jednostki: statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: [3] Davos Seaworth: [miecz] 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Stark [3]
 
[1] Rozkaz: obrona +1
 
[1] Jednostki: statek
 
[1] Wsparcie: statek
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: [0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. 
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Stark przegrywa. Statek zostaje zniszczony. [4] Robb Stark wraca na jego rękę.
 
 
Baratheon wygrywa. [3] Davos Seaworth wraca na jego rękę.
												 guzu - Pon 04 Sie, 2014
  Bitwa o West Summer Sea
 
 
Atakujący Martell [5]
 
[0] Rozkaz: marsz +0
 
[2] Jednostki: statek, statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: [3] Gerold Dayne: [miecz] 
 
 
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Tyrell [3]
 
[1] Rozkaz: obrona +1
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: [1] Queen of Thorns: Możesz przesunąć się o jedną pozycję w dół na wybranym przez Ciebie torze wpływów otrzymując 
 
Żelazny Tron - [wieża][wieża] 
 
Lennicy - [miecz][miecz] 
 
Królewski Dwór - [+2 do siły]
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Tyrell przegrywa. Spada na drugą pozycję na Żelaznym Tronie. Wycofuje się na The Redwyne Straights.
 
 
Martell wygrywa.
												 Czarny Jaszczur - Pon 04 Sie, 2014
  Do swojej Królowej Cierni dokładam opcję:
 
- Żelazny Tron - [wieża][wieża]
 
 
Cofam statek na Cieśninę Redwynów a Żelazny Tron oddaję starszemu bratu, Stannisowi, spadając tym samym na druga pozycję tego toru.
												 Torn - Pon 04 Sie, 2014
  Guzu, troche Ci sie bitwa o West Summer Sea pomieszala. Jak coś to po prostu lubie mieć wszystko sprostowane.
												 Czarny Jaszczur - Pon 04 Sie, 2014
  Linijki się przestawiły, wynik bitwy był oczywisty. Co taki zastój, wszyscy spiskują miast wykonywać swoje ruchy?   
												 Sardo - Wto 05 Sie, 2014
  sorki za zamulanie, piechur zostaje na Cracklaw Point
												 guzu - Wto 05 Sie, 2014
  *Aktualizacja mapy*
												 lord mormont - Wto 05 Sie, 2014
  wypływam z portu
												 drago3482 - Wto 05 Sie, 2014
  piechur na Flint's Finger
												 Torn - Wto 05 Sie, 2014
  Koń na Yronwood, piechur na Wysogród. Karta na PW
												 guzu - Wto 05 Sie, 2014
  Bitwa o Highgarden [garnizon 2]
 
 
Atakujący Martell [0]
 
[-1] Rozkaz: marsz -1
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: [0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę. 
 
 
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Tyrell [6+2 garnizon]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[0] Jednostki: brak
 
[2] Wsparcie +1: piechur
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: [4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają) 
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Tyrell wygrywa. Na Highgarden dodaje jednostkę piechura.
 
 
Martell przegrywa. Przesuwa Tyrella na ostatnie miejsce Królewskiego Dworu. Kruk wędruje do Lannistera.
												 Czarny Jaszczur - Wto 05 Sie, 2014
  Broni:
 
 
[4] Renly Baratheon: Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz na obszarze ogarniętym bitwą dodać Piechura lub ulepszyć jedną jednostkę Piechura w jednostkę Rycerza (jeśli przepisy pozwalają)
 
 
U Martella jest zapewne Doran. Torn, dostarczasz mi niemałej rozrywki swoimi akcjami takimi jak ta, czuję się miażdżony na każdym kroku   
												 guzu - Wto 05 Sie, 2014
  bitwa zaktualizowana
 
 
Martell decyduje czy wykorzystuje zdolność karty rodu. 
 
 
combat strength - rozumiem jako siłę armii
 
 
[0] Doran Martell: Jeśli przegrasz, przesuń przeciwnika na wybranym przez Ciebie torze wpływów o liczbę siły bojowej dzięki której wygrał bitwę. 
 
If defeated, reduce your opponent's position on one influence track of your choice by the amount of combat strength by which they won the battle.
 
 
Siła armii Tyrella podczas tej bitwy wyniosła 8
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  Poniższe elementy mają wpływ na siłę armii:
 
 Jednostki biorące udział w bitwie
 
 Jednostki wspierające
 
 Rozkaz Obrony (tylko obrońca)
 
 Rozkaz Marszu (tylko atakujący)
 
 Żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
 
 Karty Rodów
 
 Żeton Garnizonu (tylko obrońca) | 	  
												 Torn - Wto 05 Sie, 2014
  Guzu, ja mam Ostrze z Valyriańskiej Stali, nie Tyrell. To nie bulwers   
 
Oczywiście, że korzystam ze zdolności i spycham Tyrella na koniec toru Królewskiego Dworu (jeśli pomyliłem nazwę, to chodzi o tą z gwiazdkami i krukiem).
 
Czarny Jaszczur: Ja nie zacząłem wojny, ja ją tylko kończę   
												 Sardo - Wto 05 Sie, 2014
  rycerz na White Harbor, piechur na Castle Black
												 guzu - Wto 05 Sie, 2014
  został marsz
 
 
Baratheon 
 
 
i
 
 
Umocnienia Władzy
 
Tyrell Oldtown*
												 Czarny Jaszczur - Wto 05 Sie, 2014
  Ruch Bary zbyt wiele dla mnie nie znaczy w obecnej [ciężkiej] sytuacji - bez urazy Lordzie Niedźwiedziej Wyspy - więc zmobilizuje już teraz   
 
 
Oldtown: statek do portu oraz piechur
												 lord mormont - Sro 06 Sie, 2014
  rycerz na Crackclaw Point
 
dowódca na Pw
												 guzu - Sro 06 Sie, 2014
  Bitwa o Crackclaw Point
 
 
Atakujący Baratheon [5]
 
[0] Rozkaz: marsz +0
 
[2] Jednostki: rycerz
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: [3] Davos Seaworth: [miecz] 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Stark [4]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: piechur
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: [3] Roose Bolton: [miecz][wieża] 
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Stark przegrywa. Wycofuje się na Harrenhal.
 
 
Baratheon wygrywa.
												 Sardo - Czw 07 Sie, 2014
  niech będzie: [3] Roose Bolton: [miecz][wieża]
												 guzu - Czw 07 Sie, 2014
  bitwa zaktualizowana
 
 
czekamy na wycofkę Starka
												 Sardo - Czw 07 Sie, 2014
  na Harrenhal    
												 guzu - Czw 07 Sie, 2014
 
 Tura 3 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Zaopatrzenie
 
Baratheon 2 --> 2
 
Lannister 2 --> 2
 
Stark 1 --> 1
 
Martell 2 --> 3
 
Greyjoy 2 --> 3
 
Tyrell 2 --> 2
 
 
Talia II
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Lannister wybiera c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Talia III
 
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
												 drago3482 - Czw 07 Sie, 2014
  nic się nie dzieje
												 guzu - Czw 07 Sie, 2014
 
 Tura 3 - Faza Planowania 
 
 
 
 
 
Czekam na rozkazy
 
 
Gramy bez umocnienia władzy
												 guzu - Pią 08 Sie, 2014
  Tylko Martell - Torn wysłał.....
												 Czarny Jaszczur - Pią 08 Sie, 2014
  Wysłane. Nie wszyscy mają tak komfortową sytuację i muszą wymienić kilka kruków przed podjęciem decyzji   
 
 
Możesz odhaczyć w dowódcach Renly'ego oraz Dorana, musiało Ci to umknąć : ]
												 guzu - Pią 08 Sie, 2014
 
  	  | Czarny Jaszczur napisał/a: | 	 		  
 
 
Możesz odhaczyć w dowódcach Renly'ego oraz Dorana, musiało Ci to umknąć : ] | 	  
 
 
Poprawione
 
 
Brakuje Starka, Baratheona i Lannistera
												 guzu - Pią 08 Sie, 2014
 
 Tura 3 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Kruk, najazdy i marsze
												 Czarny Jaszczur - Pią 08 Sie, 2014
  
 
 
Palę Najazd Martella na West Summer Sea
 
 
Pozwolę sobie także wykonać pierwszy ruch przed Barą
 
 
Oldtown: rycerz na Dornish Marches ; piechur zostaje
												 drago3482 - Sob 09 Sie, 2014
  zmieniam rozkaz na Flint's Finger na marsz-1 i piechur wedruje na Lannisport
												 lord mormont - Sob 09 Sie, 2014
  piechur z Dragonstone na Crackclaw Point
												 Torn - Sob 09 Sie, 2014
  Rycerz na sloneczna wlocznie
												 Sardo - Sob 09 Sie, 2014
  zdejmuję marsz z Harrenhal bez wykonania
												 Czarny Jaszczur - Nie 10 Sie, 2014
  Dornish Marches (marsz +0) -> rycerz na Highgarden, piechur na Prince's Pass
												 Torn - Nie 10 Sie, 2014
  Proszę bare o wsparcie na SE, jeśli dostane to piechur na SE, a rycerz na Yronwood
												 Czarny Jaszczur - Nie 10 Sie, 2014
  Godna podziwu współpraca. Prosiłbym jednak o zachowanie umiaru w odstępstwach na rzecz rodu Martellow i nie popadanie w przekonanie że sojusze są wieczne. Dziś Koniec Burzy, jutro Wysogród, a co pojutrze? Królewska Przystań..?   
 
 
Już i tak mam ciężki orzech do zgryzienia.
												 Torn - Nie 10 Sie, 2014
  Prosisz zebym skierowal sie teraz na Wysogrod😉?
												 lord mormont - Nie 10 Sie, 2014
 
  	  | Torn napisał/a: | 	 		  | Proszę bare o wsparcie na SE, jeśli dostane to piechur na SE, a rycerz na Yronwood | 	  
 
 
udzielam
												 guzu - Pon 11 Sie, 2014
  pierwszy post zakutalizowany, zostało jeszcze tylko kilka marszy
												 lord mormont - Pon 11 Sie, 2014
  rycerz na King's Landing
												 drago3482 - Pon 11 Sie, 2014
  marsz+1 rycerz na Riverrun, piechur wraca na Flint's Finger
 
dowódca na Pw
												 Sardo - Wto 12 Sie, 2014
  marsz na White Harbor bez efektu
												 guzu - Wto 12 Sie, 2014
  Bitwa o Riverrun
 
 
Atakujący Lannister [9]
 
[1] Rozkaz: marsz +1
 
[2] Jednostki: rycerz
 
[3] Wsparcie +1: statek, statek
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[3] Dowódca: [3] Ser Jaime Lannister: Ta karta wygrywa wszystkie remisy podczas bitwy - niezależnie od pozycji na Torze Lenników
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Greyjoy [8]
 
[0] Rozkaz: brak
 
[1] Jednostki: piechur
 
[3] Wsparcie +1: rycerz
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: [4] Balon Greyjoy: [miecz] 
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników
 
 
Greyjoy przegrywa. Wycofuje się na Greywater Watch.
 
 
Lannister wygrywa.
												 Mieciu - Wto 12 Sie, 2014
  A ryzyk fizyk Balon
												 guzu - Wto 12 Sie, 2014
  bitwa zaktualizowana, gdzie wycofka?
												 Czarny Jaszczur - Wto 12 Sie, 2014
  Moja świętej pamięci babunia była bardziej ruchliwa aniżeli Wy :C
												 Mieciu - Wto 12 Sie, 2014
  Odwrót na Greywater
												 guzu - Sro 13 Sie, 2014
  *Aktualizacja mapy* 
 
 
zostały dwa ostanie marsze
 
 
Baratheon 
 
Lannister
												 guzu - Czw 14 Sie, 2014
  Baratheon - lord mormont ?
 
Lannister - drago3482 ?
												 Czarny Jaszczur - Czw 14 Sie, 2014
  Mormont zgłaszał ograniczoną aktywność ale co z Drago? Nie mam pojęcia :C
 
 
Na południu gorąco a północ śpi :/
												 drago3482 - Pią 15 Sie, 2014
  w sumie mogę już wykonać marsz
 
piechur z SS na Lannisport 
 
dowódca na pw
												 lord mormont - Pią 15 Sie, 2014
  statek na The Shivering Sea
 
dowódca na pw
												 Mieciu - Pią 15 Sie, 2014
 
  	  | drago3482 napisał/a: | 	 		  w sumie mogę już wykonać marsz
 
piechur z SS na Lannisport 
 
dowódca na pw | 	  
 
 
Chyba atakujesz Harrenhal   
												 Czarny Jaszczur - Sob 16 Sie, 2014
  Tydzień czasu na dwa marsze to dużo, bardzo dużo   
												 guzu - Sob 16 Sie, 2014
  Bitwa o The Shivering Sea
 
 
Atakujący Baratheon [6]
 
[1] Rozkaz: marsz +1
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[4] Dowódca: [4] Stannis Baratheon: Jeśli wygrasz, możesz zwiększyć swoją pozycję na torze Żelaznego Tronu o liczbę pokonanych jednostek przeciwnika.
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Stark [4]
 
[2] Rozkaz: obrona +1
 
[1] Jednostki: statek
 
[0] Wsparcie: brak
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[1] Dowódca: [1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Stark przegrywa. Statek zostaje zniszczony.
 
 
Baratheon wygrywa.
												 guzu - Sob 16 Sie, 2014
  ...
												 guzu - Sob 16 Sie, 2014
  czekamy na dowódców Starka - proszę o przesłanie na PW
 
 
i na dowódcę Lannistera - napisał że wysłał na PW, ale ja nie mam
												 Sardo - Nie 17 Sie, 2014
  tej pierwszej bitwy nie zauważyłem     
 
[1] Brynden Blackfish: Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
												 guzu - Nie 17 Sie, 2014
  bitwa o The Shivering zaktualizowana
 
 
czekamy na dowódcę Lannistera w bitwie o Harrenhal
 
 
wydzarzenia już czekają     
												 guzu - Pon 18 Sie, 2014
  drago - masz 24 h na podanie dowódcy - inaczej szukam zastępstwa
												 drago3482 - Pon 18 Sie, 2014
 
  	  | guzu napisał/a: | 	 		  | drago - masz 24 h na podanie dowódcy - inaczej szukam zastępstwa | 	  
 
 
Sorry wyjazd weekendowy
 
co do dowódcy to         ... to było z rozmachu z tym PW
 
piechur na Lannisport to nie był błąd    ?? w końcu nie wysłałem dowódcy do GM
 
 
jak trzeba napisać ,,dowódca na PW" i ,,zostawiam ŻW" to zwykle zapominam, a tu znowu było na odwrót    
												 drago3482 - Pon 18 Sie, 2014
  wydarzenia
												 guzu - Pon 18 Sie, 2014
 
 Tura 4 - Faza Westeros 
 
 
 
 
 
Talia I 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Mobilizacja
 
Baratheon Dragonstone - piechur i statek do portu, King's Landing - rycerz, Crackclaw Point - statek na The Narrow Sea
 
Tyrell Highgarden - statek, statek na Redwyne Straights, Oldtown - machina oblężnicza
 
Lannister Lannisport - statek na The Golden Sea, statek do portu, Riverrun - rycerz, Flint's Finger - statek na Sunset Sea
 
Greyjoy Pyke - piechur, statek do portu, Seagard - statek, statek na Ironman's Bay, Moat Cailin - piechur
 
Martell Sunspear - piechur, statek na East Summer Sea, Storm's End - statek na Sea of Dorne, Yronwood - piechur, Starfall - statek na West Summer Sea
 
Stark Winterfell - piechur, statek do portu, White Harbor - statek do portu, Harrenhal - piechur
 
 
Talia II  
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 2 --> 7
 
Tyrell 0 --> 2
 
Lannister 0 --> 2
 
Greyjoy 0 --> 3
 
Martell 1 --> 2
 
Stark 0 --> 4
 
 
 
Talia III  
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
 
Siła 4!
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 7
 
Tyrell 2
 
Lannister 2
 
Greyjoy 3
 
Martell 2
 
Stark 4
 
 
Wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży
 
 
Wsparcie Nocnej Straży
 
Baratheon czekamy
 
Tyrell wysłane
 
Lannister czekamy
 
Greyjoy czekamy
 
Martell czekamy
 
Stark wysłane
												 lord mormont - Pon 18 Sie, 2014
  Dragonstone - piechur i statek do portu
 
King's Landing - rycerz
 
Crackclaw Point - statek na The Narrow Sea
												 Czarny Jaszczur - Pon 18 Sie, 2014
  Highgarden - statek i statek na Redwyne Straights 
 
Oldtown - wieża oblęźnicza
												 drago3482 - Pon 18 Sie, 2014
  Flint's Finger statek na Sunset Sea
 
Lannisport statek na The Golden Sea i do portu
 
Riverrun rycerz
												 Mieciu - Wto 19 Sie, 2014
  Pyke:piechur, statek port
 
Seagard:2 statki na IB
 
Moat Calin:piechur
												 guzu - Wto 19 Sie, 2014
  został
 
 
Martell Sunspear, Storm's End, Yronwood, Starfall 
 
Stark Winterfell, White Harbor, Harrenhal 
 
 
wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży
												 Sardo - Wto 19 Sie, 2014
  chciałem poczekać jeszcze na wszystkich, ale nie chcę przedłużać
 
 
Winterfell: piechur + statek do portu (poproszę 1 żeton więcej)
 
Harrenhal: piechur
 
White Harbor: statek do portu
												 Torn - Wto 19 Sie, 2014
  SE: statek na Sea of Dorne
 
Słoneczna Włócznia: piechur i statek na ESS
 
Yrnwood - piechur 
 
Starfall - statek na WSS
												 guzu - Wto 19 Sie, 2014
  Talia III  
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
 
Siła 4!
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 7
 
Tyrell 2
 
Lannister 2
 
Greyjoy 3
 
Martell 2
 
Stark 4
 
 
Wysyłajcie wsparcie dla Nocnej Straży
 
 
Wsparcie Nocnej Straży
 
Baratheon wysłane
 
Tyrell wysłane
 
Lannister czekamy
 
Greyjoy czekamy
 
Martell wysłane
 
Stark wysłane
												 guzu - Wto 19 Sie, 2014
  został
 
 
Lannister drago
 
Greyjoy mieciu
												 guzu - Sro 20 Sie, 2014
  Talia III  
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
 
 
Siła 4!
 
 
Wsparcie Nocnej Straży
 
Baratheon 1
 
Tyrell 1
 
Lannister 1
 
Greyjoy 1
 
Martell 0
 
Stark 0
 
 
Razem Siła 4
 
 
Wygrana Nocnej Straży
 
 
NADCIĄGA HORDA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 
 
Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon Dragonstone - machina oblężnicza
 
 
Żetony Władzy
 
Baratheon 7-1=>6
 
Tyrell 2-1=>1
 
Lannister 2-1=>1
 
Greyjoy 3-1=>2
 
Martell 2-0=>2
 
Stark 4-0=>4
												 Czarny Jaszczur - Sro 20 Sie, 2014
  Bara wybierze zapewne siebie ale gdyby chciał wybrać kogoś innego..    
												 lord mormont - Sro 20 Sie, 2014
  Baratheon i wieża na Dragonstone
												 guzu - Sro 20 Sie, 2014
 
 Tura 4 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Czekam na rozkazy
												 guzu - Pią 22 Sie, 2014
  Mam rozkazy tylko od Starka i Baratheona
												 Czarny Jaszczur - Pią 22 Sie, 2014
  Przysięgam uroczyście że knuje coś niedobrego    
												 guzu - Sob 23 Sie, 2014
  brakuje Lannistera    
												 Czarny Jaszczur - Sob 23 Sie, 2014
  Znów opóźnienia spowodowane przez Lannistera/Drago? Nie podawał nam swojej ograniczonej aktywności a trochę czasu na wysłanie rozkazów było :/
												 guzu - Sob 23 Sie, 2014
 
 Tura 4 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
Czekam na kruka, najazdy, marsze
												 drago3482 - Nie 24 Sie, 2014
  zamieniam najazd na The Golden Sound  na obrona+1
												 Torn - Nie 24 Sie, 2014
  Pale UW Tyrella
												 lord mormont - Nie 24 Sie, 2014
  palę wsparcie Winterfell
												 Czarny Jaszczur - Nie 24 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  | palę wsparcie Winterfell | 	  
 
 
Najazd najazdem ale czekamy także na Twój marsz    
												 lord mormont - Nie 24 Sie, 2014
  piechur na Crackclaw Point
 
wieża na White Harbor
 
dowódca na PW
												 Czarny Jaszczur - Nie 24 Sie, 2014
  Oldtown (marsz -1) -> wieża na Dornish Marches ; piechur zostaje
 
 
Reach zostawiam wolne, kto zatrzyma Baratheona?   
												 Torn - Nie 24 Sie, 2014
  1 statek na ESS
												 Sardo - Pon 25 Sie, 2014
 
  	  | lord mormont napisał/a: | 	 		  piechur na Crackclaw Point
 
wieża na White Harbor
 
dowódca na PW | 	  
 
 
to ja poproszę najpierw o wsparcie lorda Greyjoya
												 guzu - Pon 25 Sie, 2014
  Bitwa o White Harbor
 
 
Atakujący Baratheon [7]
 
[1] Rozkaz: marsz +1
 
[4] Jednostki: machina oblężnicza
 
[2] Wsparcie: statek, statek
 
[0] Wsparcie innych graczy: brak
 
[0] Dowódca: wysłany
 
 
Wyższa pozycja na torze Lenników.
 
 
Obrońca Stark [4]
 
[0] Rozkaz: wsparcie
 
[2] Jednostki: rycerz
 
[0] Wsparcie: brak
 
[2] Wsparcie innych graczy: piechur, piechur Greyjoya
 
[0] Dowódca: czekamy
 
 
Niższa pozycja na torze Lenników
 
 
Stark 
 
 
Baratheon
												 guzu - Pon 25 Sie, 2014
  pierwszy post zaktualizowany
 
 
czekamy na decyzję Greyjoya o wsparciu
 
 
po decyzji Baratheon może zmienić jeszcze dowódcę
 
 
po decyzji Stark prześle dowódcę na PW
												 Mieciu - Pon 25 Sie, 2014
  Wspieram Starka.
												 Czarny Jaszczur - Wto 26 Sie, 2014
  Czekamy na Lanniego czy Bare?    
												 guzu - Sro 27 Sie, 2014
  nie ma co dłużej czekać
 
 
drago3482 i lord mormont to multikonto
 
 
dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał
 
 
dlatego proponuję zacząć PBF#71 od początku - dobierzemy dwie osoby 
 
 
PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane
												 Martin - Sro 27 Sie, 2014
  guzu, chyba powinieneś to jakoś bardziej wyjaśnić, chociaż wszystko wskazuje na to, że masz rację. Co prawda ja tu nie gram, ale nadal śledzę gry i w tym momencie bardzo rozbudziłeś moją ciekawość, a zapewne grający w tych PBFach są zainteresowani daleko bardziej    Proszę, wytłumacz, skąd to wiesz.
												 Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014
  O!
 
 
Też nabierałem podejrzeń co do tych dwóch kont ze względu na podobną aktywność [lub jej brak] ale myślałem że jest to spowodowane jakimiś zależnościami typu rodzeństwo/para/współlokatorzy. Paskudna sytuacja, jeśli okaże się prawdiwa to jestem za restartem tej gry i poszukaniem dwóch nowych chętnych na ich miejsce. Szkoda Martella, zaraz po żółtym był blisko zyskania dominacji co mogło zakończyć się Jego wygraną ;/
												 guzu - Sro 27 Sie, 2014
 
  	  | Martin napisał/a: | 	 		  guzu, chyba powinieneś to jakoś bardziej wyjaśnić, chociaż wszystko wskazuje na to, że masz rację. Co prawda ja tu nie gram, ale nadal śledzę gry i w tym momencie bardzo rozbudziłeś moją ciekawość, a zapewne grający w tych PBFach są zainteresowani daleko bardziej    Proszę, wytłumacz, skąd to wiesz. | 	  
 
 
1. pomylił konto potwierdzając mi jako drago/Lannister dowódcę lorda mormonta/Baratheona
 
2. przyznał się
 
3. potwierdził to główny admin forum
												 Martin - Sro 27 Sie, 2014
  Czyli lord mormont powstał od samego początku wyłącznie w celu oszustwa    Pojawił się w 56, kiedy drago zaczęła dobrze iść gra starkiem. Miał przejąć greyjoyów, ale sam poprosił o martellów, bo tam był przydatniejszy. Przykre
												 Sardo - Sro 27 Sie, 2014
  No kurcze w takim momencie ... a byłem o krok, no może dwa, od zwycięstwa.
 
Już rozumiem dlaczego tak mnie ciągle wypytywał jak chcę położyć rozkazy   
 
 
Szkoda, że uczciwie nie udało się potestować nowych kart. Ale dobierzmy 2 osoby, wylosujmy od nowa rody i grajmy jeszcze raz   
												 Czarny Jaszczur - Sro 27 Sie, 2014
  Prowadzenie gry jednym kontem i granie w niej jako jeden z rodów drugim kontem to gruba przesada. Tutaj mamy przypadek dwóch gier na tej samej zasadzie..
 
W grach #63 i #70 powinny się wypowiedzieć osoby tam grające chociaż jedynym słusznym rozwiązaniem będzie, moim zdaniem, ich bojkot oraz zapomnienie o nich. 
 
To co Guzu, będziesz szukał dwóch nowych graczy [za Drago/Lannistera i Mormonta/Baratheona] i zaczynamy od nowa? Ciekawie się gra z tymi kartami, szkoda zaprzepaścić tego pomysłu.
												 guzu - Sro 27 Sie, 2014
 
  	  | Czarny Jaszczur napisał/a: | 	 		  | Prowadzenie gry jednym kontem i granie w niej jako jeden z rodów | 	  
 
 
i dwóch gier gdzie grał dwoma rodami na raz #56 oraz #71
 
 
będę szukał, tylko niech torn i mieciu potwierdzą, że są zainteresowani grą od nowa
												 Mieciu - Sro 27 Sie, 2014
  Jak najbardziej chętny. A co się stanie z winnymi(winnym)?
												 lukiluk - Sro 27 Sie, 2014
  Jeśli szukalibyście kogoś do gry od nowa to ja chętnie.
 
Aktualnie przez drago/lorda mormonta odpadła mi gra w 70, którą on prowadził...
												 Torn - Sro 27 Sie, 2014
  Ja jestem chetny na grę od nowa. Szkoda tylko, ze przy okazji takiego czegoś spierdoliłem sobie opinie
												 guzu - Sro 27 Sie, 2014
 
  	  | Torn napisał/a: | 	 		  | Szkoda tylko, ze przy okazji takiego czegoś spierdoliłem sobie opinie | 	  
 
 
o co dokładnie chodzi?
												 Torn - Sro 27 Sie, 2014
  A takie tam konflikty pomiędzy rodami
												 Beez - Sro 27 Sie, 2014
  jak jest jeszcze miejsce to z checia zagram w remaku   
												 
					 | 
				 
			 
		 |