galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #70 - Pole gry

drago3482 - Pon 21 Lip, 2014
Temat postu: PBF #70 - Pole gry
Tura 4 - Faza Westeros



Talia I:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Żetony Władzy
      Baratheon 15+4=19
      Lannister 8+3=11
      Stark 4+3=7
      Martell 6+4=10
      Greyjoy 10+3=13
      Tyrell 11+1=12


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. z siłą 2

    Wsparcie Nocnej Straży
      Baratheon 3
      Lannister 0
      Stark 7
      Martell 0
      Greyjoy 0
      Tyrell 0

łącznie 10
Zwycięstwo Nocnej Straży
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Stark
Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 )

    Żetony Władzy
      Baratheon 19-3=16
      Lannister 11-0=11
      Stark 7-7=0
      Martell 10-0=10
      Greyjoy 13-0=13
      Tyrell 12-0=12


Gracze
Baratheon - Torn
Lannister - figol
Stark - Mąciwoda
Martell - lord mormont
Greyjoy - Leśnik
Tyrell - lukiluk

Karty rodów:

Stark
    Eddard Stark [4][miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
    Greatjon Umber [2][miecz]
    Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
    Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu


Greyjoy
    Euron Wronie Oko [4][miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
    Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
    Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji
    Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)


Lannister
    Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
    Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]
    Ser Jaime Lannister [2][miecz]
    Ogar [2][wieża][wieża]
    Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
    Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
    Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika


Baratheon
    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy
    Brienne z Tarth [2][miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
    Melisandre [1][miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę


Tyrell
    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie
    Ser Garlan Tyrell [2][miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2][miecz]
    Alester Florent [1][wieża]
    Margaery Tyrell [1][wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę


Martell
    Czerwona Żmija [4][miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3][wieża]
    Ciemna Gwiazda [2][miecz]
    Obara Sand [2][miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza
    Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów


Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądali:

WARG-ZWIADOWCA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
    Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


JEŹDŹCY MAMUTÓW
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


NAJAZD PREWENCYJNY
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


KRÓL ZA MUREM
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
    Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


ZABÓJCY WRON
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

drago3482 - Pon 21 Lip, 2014

Tura 1 - Faza Akcji

Kruk
    Lannister podgląda dzikich

Marsze
    Baratheon Shipbreaker Bay (marsz+0)-> statek na The Narrow Sea
    Lannister The Golden Sound (marsz+1)-> statek na Sunset Sea
    Stark The Shivering Sea (marsz+1)-> statek na The Narrow Sea - bitwa z Baratheonem
    Martell Salt Shore (marsz+0)-> piechur na Starfall (ŻW)
    Greyjoy Pyke (marsz+0)-> piechur na Riverrun, rycerz na Seagard
    Tyrell Redwyne Straits (marsz-1)-> statek na West Summer Sea

    Stark White Harbor (marsz+0)-> piechur na Moat Calin (ŻW)
    Martell Sea of Dorne (marsz+0)-> East Summer Sea
    Greyjoy Greywater Watch (marsz-1)-> piechur na Flint's Finger
    Tyrell Highgarden (marsz+0)-> rycerz na The Reach, piechur na Oldtown

Umocnienia władzy
    Baratheon Kingswood (+2ŻW), Dragonstone*
    Lannister Stoney Sept (+2ŻW), Lannisport*
    Stark Winterfell*
    Martell Sunspear*
    Greyjoy Pyke(port) (+1ŻW)
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Tura 2 - Faza Westeros

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Baratheon 7+2=9
    Lannister 7+1=8
    Stark 5+1=6
    Martell 5+1=6
    Greyjoy 6+4=10
    Tyrell 7+1=8

mapka +1 ŻW (Greyjoy)
Talia III:
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Tura 2 - Faza Akcji


Kruk
    Lannister bez efektu

Marsze
    Baratheon Shipbreaker Bay (marsz-1)-> statek na Blackwater Bay
    Lannister Lannisport (marsz+0)-> rycerz na Stoney Sept, piechur, piechur na Riverrun - bitwa z Greyjoyem
    Stark Winterfell (marsz+0)-> piechur na Moat Cailin, rycerz na Flint's Finger - bitwa z Greyjoyem
    Martell East Summer Sea (marsz+1)-> statek na Sea of Dorne, statek, statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem
    Tyrell Oldtown (marsz+0)->zdjęty

    Baratheon Dragonstone (marsz+0)-> piechur na Crackclaw Point, rycerz na King's Landing
    Lannister Sunset Sea (marsz+1)-> statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem
    Stark Moat Calin (marsz+1)-> piechur na Winterfell, piechur na Greywater Watch - bitwa z Greyjoyem (ŻW)
    Martell Starfall (marsz-1)-> piechur na Prince's Pass (ŻW)

    Stark The Shivering Sea (marsz-1)-> zdjęty
    Martell Sunspear (marsz+0)-> piechur na Storm's End, rycerz na Yronwood

Umocnienia władzy
    Baratheon Kingswood (+2ŻW)
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Tura 3 - Faza Westeros


Talia I:
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Tura 3 - Faza Akcji


+ obrona+1 na Harrenhal

Kruk
    Lannister Riverrun (marsz-1)-> (wsparcie)

Najazdy
    Baratheon Kingswood -> zdjęty
    Martell West Summer Sea -> Redwyne Straits

Marsze
    Baratheon Dragonstone(port) (marsz-1)-> zdjęty
    Lannister Stoney Sept (marsz+1)-> rycerz na Riverrun, piechur na Harrenhal - bitwa z Greyjoyem
    Stark Moat Cailin (marsz+1)->rycerz na Seagard - bitwa z Greyjoyem (ŻW)
    Martell Prince's Pass (marsz-1)-> piechur na Yronwood
    Greyjoy Ironman's Bay (marsz+0)-> statek, statek na The Golden Sound- bitwa z Lannisterem
    Tyrell The Reach (marsz-1)-> piechur na Dornish Marches

    Baratheon Shipbreaker Bay (marsz+1)-> zdjęty
    Lannister Sunset Sea (marsz+0)-> statek na Ironman's Bay - bitwa z Greyjoyem
    Stark Flint's Finger (marsz+0)-> piechur, rycerz na Greywater Watch - bitwa z Greyjoyem (ŻW)
    Martell Starfall (marsz+)-> piechur na Yronwood
    Tyrell Dornish Marches (marsz+0)-> zdjęty

    Baratheon Crackclaw Point (marsz+0)-> piechur na Blackwater (ŻW)
    Stark Winterfell (marsz-1)-> piechur na Castle Black, piechur na The Twins - bitwa z Greyjoyem
    Martell Yronwood (marsz+1)-> piechur na The Arbor, drugi na Prince's Pass

Umocnienia władzy
    Baratheon Dragonstone (+2ŻW), King's Landing (+3ŻW)
    Lannister Lannisport*-> rycerz
    Stark White Harbor (+1ŻW)
    Martell Storm's End (+1ŻW), Sunspear(port) (+1ŻW), Sunspear*-> wieża
    Greyjoy Pyke (+2ŻW)
    Tyrell Oldtown (+1ŻW)

Leśnik - Pon 21 Lip, 2014

Niby wszyscy pamiętamy podstawkę, ale mapka by się przydała do rozkazów, żeby czegoś nie pokręcić.
figol - Pon 21 Lip, 2014

Jutro wyśle rozkazy, pokombinuję nad czymś niestandardowym :smile:
E: wysłane

drago3482 - Wto 22 Lip, 2014

Kruk
    Lannister

figol - Wto 22 Lip, 2014

poproszę kartę dzikich,
statek na sunset

Torn - Wto 22 Lip, 2014

1 statek na black water, 1 statek na narrow sea
Mąciwoda - Sro 23 Lip, 2014

Z Shivering Sea atakuję Narrow Sea. Dowódca u MG
Torn - Sro 23 Lip, 2014

Plama [0]
Mąciwoda - Sro 23 Lip, 2014

Atakował Greatjon Umber [miecz]
Torn - Sro 23 Lip, 2014

Zrzucam Roosa Boltona
lukiluk - Sro 23 Lip, 2014

Płynę statkiem na WSS.
Leśnik - Sro 23 Lip, 2014

Pyke:
Piechur na Riverrun
Koń na Seagard

lord mormont - Sro 23 Lip, 2014

piechur na Starfall
zostawiam żeton władzy

Mąciwoda - Sro 23 Lip, 2014

Piechur z White Harbor na Moat Calin. Zostawiam żeton władzy na White Harbor.
drago3482 - Sro 23 Lip, 2014

Bitwa o The Narrow Sea

Atakujący Stark [4]
[1] Rozkaz: marsz +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Greatjon Umber [2][miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Baratheon [1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę[/color]
Niższa pozycja na torze Lenników

Stark wygrywa.

Baratheon przegrywa i traci statek.

Mąciwoda - Czw 24 Lip, 2014

Trochę długo czekamy na Martella. Podam od razu moją mobilizację z umocnienia władzy*: statek na Bay of Ice i statek na Shivering Sea.
Leśnik - Czw 24 Lip, 2014

GWW na FF bez żetonu.
lord mormont - Czw 24 Lip, 2014

wpływam na East Summer Sea
lukiluk - Czw 24 Lip, 2014

Koń na Reach, piechur na Oldtown.
drago3482 - Pią 25 Lip, 2014

Umocnienia władzy
    Baratheon Kingswood (+2ŻW), Dragonstone*
    Lannister Stoney Sept (+2ŻW), Lannisport*
    Stark Winterfell*
    Martell Sunspear*
    Greyjoy Pyke(port) (+1ŻW)
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

Torn - Pią 25 Lip, 2014

2 statki na Shipbreaker Bay
figol - Pią 25 Lip, 2014

statek na golden sound, piechur lannisport
lord mormont - Pią 25 Lip, 2014

2 statki na ESS
Mąciwoda - Pią 25 Lip, 2014

Ja podałem już wcześniej, ale powtórzę dla pewności: statek na Bay of Ice i statek na Shivering Sea. Możemy przejść do kolejnej tury.
drago3482 - Pią 25 Lip, 2014

zaraz wylosuję karty i wstawię mapkę
Mąciwoda - Pią 25 Lip, 2014

Widzę, że wszystko jest już w pierwszym poście, ale na wypadek gdyby nie wszyscy zauważyli to zwracam na to uwagę. Zaraz wysyłam rozkazy
Leśnik - Pią 25 Lip, 2014

U mnie brakuje 1 ŻW. Po 1 turze miałem 6, teraz powinienem dostać 4, 3 z prowincji i czwarty z portu.
drago3482 - Nie 27 Lip, 2014

Tura 2 - Faza Akcji



Kruk
    Lannister


Marsze
    Baratheon
    Lannister
    Stark
    Martell
    Greyjoy Flint's Finger (marsz+0)->
    Tyrell Oldtown (marsz+0)->


    Baratheon
    Lannister
    Stark
    Martell


    Stark
    Martell


Umocnienia władzy
    Baratheon Kingswood (+2ŻW)
    Tyrell Dornish Marches (+2ŻW)

figol - Nie 27 Lip, 2014

kruka nie używam bo dzikich znam

marsz: rycerz na stoney sept, 2x piechur na Riverrun
dowódca na PW

Leśnik - Nie 27 Lip, 2014

Dagmar
Torn - Nie 27 Lip, 2014

1 statek na Black Water Bay
figol - Pon 28 Lip, 2014

Leśnik napisał/a:
Dagmar

u mnie Kevan

Leśnik - Pon 28 Lip, 2014

Wycofuje się do Harrenhal.
Mąciwoda - Pon 28 Lip, 2014

Z Winterfell piechur idzie na Moat Cailin, a rycerz atakuje Flint's Finger, wspieram się, dowódca idzie na pw
Leśnik - Pon 28 Lip, 2014

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Mąciwoda - Pon 28 Lip, 2014

Atakował Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]. Używasz Czupryny?
drago3482 - Pon 28 Lip, 2014

Bitwa o Riverrun

Atakujący Lannister [11]
[0] Rozkaz: marsz +0
[2] Jednostki: piechur, piechur
[5] Wsparcie: piechur, rycerz z Stoney Sept, statek z The Golden Sound*
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1+3] Dowódca: Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [5]
[1] Rozkaz: obrona+1
[1] Jednostki: piechur
[2] Wsparcie: rycerz z Seagardu
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Lannister wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się na Harrenhal

drago3482 - Pon 28 Lip, 2014

Bitwa o Flint's Finger

Atakujący Stark [5]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: rycerz
[2] Wsparcie: statek z Bay of Ice*
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Ser Rodrick Cassel [1][wieża][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [2]
[1] Rozkaz: obrona+1
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] [i]Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Stark przegrywa i wycofuje się na Greywater Watch
Greyjoy wygrywa

Leśnik - Pon 28 Lip, 2014

Nie używam zdolnosci.

Wycofuje sie na szarą wode.

Mąciwoda - Wto 29 Lip, 2014

to teraz Martell
lord mormont - Wto 29 Lip, 2014

2 statki na WSS, 1 na SoD
drago3482 - Wto 29 Lip, 2014

Bitwa o West Summer Sea

Atakujący Martell [5]
[1] Rozkaz: marsz+1
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Ciemna Gwiazda [2][miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Tyrell [3]
[1] Rozkaz: obrona+1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Alester Florent [1][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Martell wygrywa
Tyrell przegrywa i wycofuje się na Redwyne Straits

Torn - Wto 29 Lip, 2014

Smocza skała: rycerz na KL, piechur na Crawlaw Point
lukiluk - Wto 29 Lip, 2014

Alester Florent [1][wieża]

Mój marsz ściągam bez efektu.

figol - Wto 29 Lip, 2014

statek na ironmans bay, dowódca na pw
Leśnik - Wto 29 Lip, 2014

Euron
figol - Wto 29 Lip, 2014

atakował ogar
Mąciwoda - Wto 29 Lip, 2014

Z Moat Cailin jeden piechur atakuje rozbitego piechura Greya na Greywater Watch, wspieram się z morza, dowódca idzie na pw. Drugi piechur wraca do Winterfell, zostawiam żeton

Żeby nie czekać to marsz na Shivering Sea schodzi bez efektu

Leśnik - Wto 29 Lip, 2014

Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza
lord mormont - Sro 30 Lip, 2014

atakowała Ciemna Gwiazda [2][miecz]

Starfall: piechur na Prince's Pass (zostawiam ŻW)
Sunspear: piechur na Storm's End, rycerz na Yronwood

drago3482 - Sro 30 Lip, 2014

Bitwa o Ironman's Bay

Atakujący Lannister [6]
[1] Rozkaz: marsz+1
[1] Jednostki: statek
[2] Wsparcie: statek z The Golden Sound*
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Ogar [2][wieża][wieża]

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [7]
[1] Rozkaz: obrona+1
[1] Jednostki: statek
[1] Wsparcie: statek z portu Pyke
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4][miecz]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Lannister przegrywa
Greyjoy wygrywa

drago3482 - Sro 30 Lip, 2014

Bitwa o Greywater Watch

Atakujący Stark [4]
[1] Rozkaz: marsz+1
[1] Jednostki: piechur
[2] Wsparcie: statek z Bay of Ice*
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[0] Jednostki: brak
[2] Wsparcie: rycerz z Seagardu
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Stark przegrywa
Greyjoy wygrywa

Torn - Sro 30 Lip, 2014

Czekamy na wydarzenia?
drago3482 - Czw 31 Lip, 2014

Tura 3 - Faza Westeros



Talia I:
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.


Talia II:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

Torn - Czw 31 Lip, 2014

Dragonstone - piechur i statek na shipbreaker
KL - wieza
Crawlaw Point - statek na shipbreaker
Edit: Czy moge zamienic statek z Dragonstone z moza do portu?

figol - Czw 31 Lip, 2014

statek na Golden Sound
up do rycerza w Riverrun

statek do portu Lannisport
piechur Lannisport

lord mormont - Czw 31 Lip, 2014

Torn napisał/a:
Dragonstone - piechur i statek na shipbreaker
KL - wieza
Crawlaw Point - statek na shipbreaker
Edit: Czy moge zamienic statek z Dragonstone z moza do portu?


myślę że ta zmiana nie zaburzy mobilki Lannistera

SE statek na ESS
Yw statek na EoD
Ss piechur i statek do portu
Sf piechur

Mąciwoda - Czw 31 Lip, 2014

Winterfell: piechur i piechur
Flint's Finger: piechur
Moat Cailin: piechur up w rycerza
White Harbor: piechur

lukiluk - Pią 01 Sie, 2014

Oldtown: 2 statki na RS
HG: koń
Reach: piechur

Leśnik - Pią 01 Sie, 2014

Pyke; Statek na BoI i piechur
Seagard; Statek na BoI i piechur
Harrenhal; Piechur

drago3482 - Sob 02 Sie, 2014

Atak Dzikich z siłą 6
Mąciwoda - Nie 03 Sie, 2014

Jak dużo czasu zajmie nam ta faza westeros?
drago3482 - Nie 03 Sie, 2014

Atak Dzikich z siłą 6
wszyscy Lordowie przeznaczyli na obronę Królestwa solidarnie 1 ŻW, oprócz Starka, dlatego też zwyciężają dzicy, którzy ...

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.

lukiluk - Nie 03 Sie, 2014

Odrzucam Margaery Tyrell [1][wieża
figol - Nie 03 Sie, 2014

Cersei [0]
Torn - Nie 03 Sie, 2014

Melisandre [1][miecz]
Mąciwoda - Pon 04 Sie, 2014

Zostaje tylko Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy

Możemy prosić o mapę do wysyłania rozkazów?

figol - Pon 04 Sie, 2014

Mąciwoda napisał/a:
Zostaje tylko Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy

Możemy prosić o mapę do wysyłania rozkazów?

Z GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ odrzucasz tylko [4] Eddarda :smile:

lord mormont - Pon 04 Sie, 2014

nymeria sand
Torn - Pon 04 Sie, 2014

Gdzie mapka?
Leśnik - Pon 04 Sie, 2014

Asha
drago3482 - Pon 04 Sie, 2014

Tura 3 - Faza Planowania


drago3482 - Pon 04 Sie, 2014

figol napisał/a:
Mąciwoda napisał/a:
Zostaje tylko Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy

Możemy prosić o mapę do wysyłania rozkazów?

Z GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ odrzucasz tylko [4] Eddarda :smile:


co to?

lukiluk - Pon 04 Sie, 2014

Jako gracz z najniższą stawką musi odrzucić kartę o największej sile...
drago3482 - Wto 05 Sie, 2014

Tura 3 - Faza Akcji



rozpiska potem,
kruki, najazdy

figol - Wto 05 Sie, 2014

Nie ma rozkazu w Harrenhal.
Leśnik - Wto 05 Sie, 2014

Zagrywałem tam obronę, ale jak spojrzałem na wiadomość do MG to Harrenhal gdzieś się skasowało przed wysłaniem i nie sprawdziłem tego.

Co teraz?

figol - Wto 05 Sie, 2014

Leśnik napisał/a:
Zagrywałem tam obronę, ale jak spojrzałem na wiadomość do MG to Harrenhal gdzieś się skasowało przed wysłaniem i nie sprawdziłem tego.

Co teraz?

Nie widze problemu aby tam dodać obronę :smile:

Poczekam z krukiem i marszem na decyzję Mistrza.

Leśnik - Wto 05 Sie, 2014

Dzięki Figol, Twoja opinia jest chyba najważniejsza. :smile:
lukiluk - Sro 06 Sie, 2014

Też mi się wydaje że jak Figol nie ma nic przeciwko to możemy już grać :)
figol - Sro 06 Sie, 2014

W takim razie:
- z kruka zmieniam rozkaz marszu w Riverrun na wsparcie
- marsz+1* z Stoney Sept: Rycerz na Riverrun, piechur na Harrenhal, bez żetonu, dowódca na PW

Leśnik - Sro 06 Sie, 2014

Balon.
figol - Sro 06 Sie, 2014

Atakował Ser Gregor Clegane.
Leśnik - Sro 06 Sie, 2014

To chłopaki polegli.
Torn - Sro 06 Sie, 2014

Palenie bez efektu.
Ściągam marsz z portu.

Mąciwoda - Sro 06 Sie, 2014

Z Moat Cailin atakuję Seagard, proszę Lannistera o wsparcie i zostawiam żeton władzy. Dowódca u MG.
Leśnik - Sro 06 Sie, 2014

Również proszę Lannistera o wsparcie :)
figol - Sro 06 Sie, 2014

Wspieram Starka.
Leśnik - Czw 07 Sie, 2014

u mnie wiadomo Victorian.
Mąciwoda - Czw 07 Sie, 2014

Leśnik napisał/a:
u mnie wiadomo Victorian.


Atakował Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy. Wygrywam 9 do 7, możesz się wycofać.

drago3482 - Czw 07 Sie, 2014

sorry za brak rozpiski,
już ogarniam sytuację

drago3482 - Czw 07 Sie, 2014

Bitwa o Harrenhal

Atakujący Lannister [8]
[1] Rozkaz: marsz+1
[1] Jednostki: piechur
[6] Wsparcie: rycerz, rycerz, rycerz z Riverrun
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Ser Gregor Clegane [3][miecz][miecz][miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [6]
[1] Rozkaz: obrona+1
[2] Jednostki: piechur, piechur
[1] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Lannister wygrywa
Greyjoy przegrywa i traci piechury

drago3482 - Czw 07 Sie, 2014

Bitwa o Seagard

Atakujący Stark [10]
[1] Rozkaz: marsz+1
[2] Jednostki: rycerz
[0] Wsparcie: brak
[6] Wsparcie innych graczy: rycerz, rycerz, rycerz z Riverrun
[1] Dowódca: Maester Luwin [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [7]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: piechur, rycerz
[1] Wsparcie: piechur z Greywater Watch
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Stark wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się na The Twins

Leśnik - Czw 07 Sie, 2014

Bliźniaki.
lord mormont - Czw 07 Sie, 2014

rzecz jasna pale wsparcie Tyrella na statkach
marsz-1 piechur z Prince's Pass na Yronwood

Torn - Czw 07 Sie, 2014

Tyrell ma tam 2 wsparcia
lukiluk - Pią 08 Sie, 2014

Reach: piechur na DM, koń zostaje.
Mąciwoda - Pią 08 Sie, 2014

To teraz Greyjoy i Baratheon
Leśnik - Pią 08 Sie, 2014

Atakuje dwoma statkami na The Golden Sound. Karta na PW.
figol - Pią 08 Sie, 2014

Jaimie
Leśnik - Pią 08 Sie, 2014

Asha Greyjoy, cofam się.
Torn - Sob 09 Sie, 2014

Sciagam marsz ze statkow
drago3482 - Nie 10 Sie, 2014

Bitwa o The Golden Sound

Atakujący Greyjoy [3]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Obrońca Lannister [5]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: statek, statek
[1] Wsparcie: statek z portu
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Ser Jaime Lannister [2][miecz]

Niższa pozycja na torze Lenników

Lannister wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się

figol - Nie 10 Sie, 2014

Atakuje statkiem z Sunset na Ironmans Bay, dowódca na PW.
Leśnik - Nie 10 Sie, 2014

Balon
figol - Pon 11 Sie, 2014

Tywin
Mąciwoda - Pon 11 Sie, 2014

Przed wykonaniem ruchu poczekam na decyzję Greyjoya czy użyje miecza w bitwie morskiej [co doprowadzi do wygranej w remisie] bo jak rozumiem Lannister się wspierał z The Golden Sound i obecny wynik to 4:3
Torn - Pon 11 Sie, 2014

Nie musi używać miecza, ma wsparcie w porcie
Mąciwoda - Pon 11 Sie, 2014

Z Flint's Finger ruszam piechura oraz rycerza na Greywater Watch i zostawiam żeton władzy.

Dowódca znany: Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek

Piechur Greyjoya wraca na Pyke

Leśnik - Pon 11 Sie, 2014

Dagmer
Mąciwoda - Pon 11 Sie, 2014

Wykonam także mój ostatni ruch z Winterfell: jeden piechur zostaje, drugi na Castle Black, trzeci na The Twins gdzie dochodzi do walki z Greyjoyem [dowodca u GM na PW]
Leśnik - Pon 11 Sie, 2014

Aeron
lord mormont - Pon 11 Sie, 2014

piechur na Yronwood
Torn - Pon 11 Sie, 2014

Piechur na blackwater, zostawiam zeton
Mąciwoda - Pon 11 Sie, 2014

Leśnik napisał/a:
Aeron


Atakował: Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)

Jest 2:0, zmieniasz kartę?

Leśnik - Pon 11 Sie, 2014

Zmieniam na Eurona.
lukiluk - Wto 12 Sie, 2014

Ściągam mój marsz z DM.
figol - Wto 12 Sie, 2014

Z UW* Rycerz w Lannisporcie.
Mąciwoda - Wto 12 Sie, 2014

Zostaje tylko UW* Martella?
lukiluk - Sro 13 Sie, 2014

Jeszcze jego marsz. Ale pisał w nieobecnościach że laguje do piątku.
lord mormont - Pią 15 Sie, 2014

piechur na The Arbor, drugi na Prince's Pass
z UW* wieża

Mąciwoda - Pon 18 Sie, 2014

Możemy prosić o aktualizację tej gry?
drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

Bitwa o Ironman's Bay

Atakujący Lannister [4]
[0] Rozkaz: marsz+0
[1] Jednostki: statek
[3] Wsparcie: statek, statek z The Golden Sound*
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: statek
[1] Wsparcie: statek z portu na Pyke
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Lannister wycofuje się
Greyjoy wygrywa

drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

Bitwa o Greywater Watch

Atakujący Stark [7]
[0] Rozkaz: marsz+0
[3] Jednostki: piechur, rycerz
[1] Wsparcie: wsparcie z Bay of Ice
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[3] Dowódca: Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: Dagmer Rozcięta Gęba [1][miecz][wieża]

Wyższa pozycja na torze Lenników.

Stark wygrywa
Greyjoy przegrywa i wycofuje się na Pyke

Torn - Pon 18 Sie, 2014

A to juz nie jest nowa tura? Jeszcze ktoś ma marsze?
drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

Bitwa o The Twins

Atakujący Stark [3]
[-1] Rozkaz: marsz-1
[1] Jednostki: piechur
[1] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)

Niższa pozycja na torze Lenników

Obrońca Greyjoy [4]
[0] Rozkaz: brak
[0] Jednostki: brak
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
    Euron Wronie Oko [4][miecz]


Wyższa pozycja na torze Lenników.

Stark przegrywa i odzyskuje karty
Greyjoy wygrywa

Leśnik - Pon 18 Sie, 2014

to karty westeros i lecimy z nową turą?
drago3482 - Pon 18 Sie, 2014

Tura 4 - Faza Westeros



Talia I:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Żetony Władzy
      Baratheon 15+4=19
      Lannister 8+3=11
      Stark 4+3=7
      Martell 6+4=10
      Greyjoy 10+3=13
      Tyrell 11+1=12


Baratheon rozbił bank

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.z siłą 2

Mąciwoda - Wto 19 Sie, 2014

Na mapie jest mały błąd, piechur poległ w ataku na The Twins więc w Winterfell mam tylko jednego.
Leśnik - Wto 19 Sie, 2014

Edit; Mąciwoda już napisał.

Apeluję zwłaszcza do Barateona i Tyrela by zaczęli coś robić z Starkiem i Lannisterem, gdy zgnoją mnie ostatecznie i będą mieli po 5-6 miast plus duże armie będzie za późno na ofensywę przeciw nim.

figol - Wto 19 Sie, 2014

Ja mam 3 zamki i niby gdzie mam zdobyć kolejny? Puki co prędzej Grey mi zajmnie morze niz ja mi tam wpłynę.
Leśnik - Wto 19 Sie, 2014

Lannister jest prowodyrem konfliktu, na którym niebezpiecznie korzysta Stark, co zaburza układ sił i zanosi się na szybki koniec gry.
Mąciwoda - Pią 22 Sie, 2014

Wygraliśmy dzikich?
drago3482 - Pią 22 Sie, 2014

Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. z siłą 2

    Wsparcie Nocnej Straży
      Baratheon 3
      Lannister 0
      Stark 7
      Martell 0
      Greyjoy 0
      Tyrell 0

łącznie 10
Zwycięstwo Nocnej Straży
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Stark
Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 )

    Żetony Władzy
      Baratheon 19-3=16
      Lannister 11-0=11
      Stark 7-7=0
      Martell 10-0=10
      Greyjoy 13-0=13
      Tyrell 12-0=12

drago3482 - Pią 22 Sie, 2014

czekam więc na rozkazy
Leśnik - Nie 24 Sie, 2014

Rozkazy poszły.
Mąciwoda - Wto 26 Sie, 2014

??
guzu - Sro 27 Sie, 2014

nie ma co dłużej czekać

drago3482 i lord mormont to multikonto

dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał

PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane

figol - Sro 27 Sie, 2014

guzu napisał/a:
nie ma co dłużej czekać

drago3482 i lord mormont to multikonto

dałem mu szanse wytłumaczenia na forum - nie skorzystał

PBF#63 i PBF#70 są oszukane i najlepiej jak od razu będą skasowane


Czy są dowody? Jeśli są to jaka kara? :smile:

Leśnik - Sro 27 Sie, 2014

Ja pierdole. A tak dziwnie wydarzenia szły i fajnie dla Martela.
lukiluk - Sro 27 Sie, 2014

Guzu wyjaśnił w pbf 71, pozwolę sobie tu przekleić:

guzu napisał/a:
Martin napisał/a:
guzu, chyba powinieneś to jakoś bardziej wyjaśnić, chociaż wszystko wskazuje na to, że masz rację. Co prawda ja tu nie gram, ale nadal śledzę gry i w tym momencie bardzo rozbudziłeś moją ciekawość, a zapewne grający w tych PBFach są zainteresowani daleko bardziej ;) Proszę, wytłumacz, skąd to wiesz.


1. pomylił konto potwierdzając mi jako drago/Lannister dowódcę lorda mormonta/Baratheona
2. przyznał się
3. potwierdził to główny admin forum


Dziwne, że aż tak bardzo komuś mogło zależeć na wygranej ;/ szkoda naszego czasu poświęconego.

Czarny Jaszczur - Czw 28 Sie, 2014

Czas na porządki.

W związku z sytuacją w której jeden z graczy obsługiwał dwa konta [tj. Drago3482 oraz Lord Mormont] jednego używając do moderacji jako prowadzący PBF a drugiego do grania w nim, gra ta zostaje zawieszona. Podobny los spotkał PBF #63 która była manipulowana w ten sam sposób.

Jest to niedopuszczalna i nieakceptowalna forma oszustwa która pozwala na sterowanie grą pod dyktando rodu nad którym sprawuje się kontrolę z drugiego konta. Nie jest możliwym wykonanie żadnej innej akcji [cofnięcia tur, zmiany graczy czy prowadzącego] także gra w tym momencie zostaje nierozstrzygnięta oraz zakończona.

Winowajca wpadł przez pomyłkę wysyłając mylne rozkazy do prowadzącego PBF #71 Guzu [gdzie dwoma kontami sterował dwa rody] i sam przyznał się do tego wykroczenia. W dobrym tonie byłyby publiczne przeprosiny osób które uczestniczyły w tych dwóch grach które prowadził a zostały przerwane - wtedy możliwy jest kredyt zaufania i powrócenie do zabawy z jednym tylko kontem ;)

W krótkim czasie wyślę też PW do naszego moderatora - Nemomona - z prośbą o 'odpięcie' tych gier. Co my byśmy bez niego zrobili ;p


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group