galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF 76 - gra testowa, nabór?

Martin - Czw 04 Wrz, 2014
Temat postu: PBF 76 - gra testowa, nabór?
Zostałem lekko uziemiony w wyniku lekkiego wypadku, więc z nadmiaru wolnego czasu popełniłem coś takiego. Gra na 4 osoby, do 6 zamków, cała reszta zasad bez zmian. Luźno osadzona w fabule książek. Naturalnie, jak widzicie, nie ma jeszcze pozycji startowych ani różnych elementów dookoła mapy, jak również nazw obszarów i kart rodów. Nie jestem mistrzem grafiki komputerowej, więc wygląda to niestety jak wygląda ;p Będzie po angielsku, bo w takim języku znam ten świat.

"Rody" to Daenerys (startuje w Meereen), Yunkai (staruje w New Ghis i Yunkai, statki na Slavers' Bay), Greyjoy (Valyria i morze na południe od niej) oraz Volantis (lewy górny róg oraz Tolos, statki po obu stronach Lands of the Long Summer)

Czekam na Wasze opinie, co do rozłożenia obszarów, inne pomysły oraz ewentualne zgłoszenia do gry testowej, kiedy już wszystko będę miał gotowe (być może będzie to jutro, a jak nie to dopiero po weekendzie).

ps. nie ma dzikich, zamiast nich są Dothraki

guzu - Czw 04 Wrz, 2014

fajny pomysł, kiedyś myślałem by ogarnąć na tej mapie właśnie całe Essos, ale zabrakło wiedzy merytorycznej, ale trzymam kciuki by Ci się udało

PS. smoki będą? :)

a na tej mapce to by nawet dało radę zagrać :)

chcesz na 4 to odrzucasz Westeros ;)

Wyciąłem tylko ten fragment który był w książce. Wydaje mi się ze ta cała reszta (z wyjątkiem mapy wolnych miast Która Była w ostatniej części) to nie jest oficjalnie potwierdzona przez autora mapa. Poza tym w ogóle mój pomysł wziął się stąd, że chciałem mapy o skomplikowanej geografii, takiej żeby w przeciwieństwie do standardowej mapy to morze było na środku a ląd dookoła. A 4 graczy jest dlatego ze chce żeby to była szybka gra, jak również dlatego ze nie potrafię znaleźć więcej stron które mogłyby uczestniczyć w wojnie w tym rejonie ;)

bez smoków

lukiluk - Czw 04 Wrz, 2014