galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

X-Wing - Zasady - Pytanie odnośnie przeniesienia Corrana Horn'a

Ragwel - Czw 03 Lip, 2014
Temat postu: Pytanie odnośnie przeniesienia Corrana Horn'a
Witam wszystkich ( 1 post :roll: ), mam pewien dylemat odnośnie pilotów, chciałbym ułożyć coś na wzór eskadry łotrów. Czy mogę zabrać Corrana Horn'a z zestawu E-Wing i wystawiać jako pilota X-Wing'a?
Patsy - Czw 03 Lip, 2014

Oficjalne zasady nie przewidują możliwości przenoszenia pilotów między statkami.

Jednakże w warunkach domowych zawsze zasady można zmieniać i bawić się grą w inny sposób niż obmyślili to sobie jej twórcy. Jedyny problem to znalezienie kogoś, kto będzie chciał z tobą wypróbować alternatywne (domowe) reguły.

Ragwel - Czw 03 Lip, 2014

W domowych warunkach to wiadomo, że da radę, nawet jest jeden znajomy chętny do testowania jak co :twisted: . Bardziej interesują mnie ewentualne turnieje, wystawić całą eskadrę łotrów mogło by być ciekawe z punktu widzenia fluffowego.
Patsy - Czw 03 Lip, 2014

Cóż nawet jakby była możliwość przenoszenia pilotów to całej eskadry byś nie wystawił w zwykłym turnieju na 100 pkt. W tym przypadku maksymalnie wciśnie się do rozpiski 4 X, 3 jeżeli masz zamiar grać unikatowymi pilotami. Można by takie coś próbować wystawić w turnieju epickim (choć Corrana i tak do X nie wciśniesz) - niedawno nawet grałem partyjkę na epickich zasadach, w której mój przeciwnik próbował skompletować eskadrę łotrów.

Inna sprawa czy z takie postępowanie da zadowalający efekt. Dużo tu może zależeć od ilości punktów na które będzie toczyła się gra

ps. co do Corrana w E-wingu zamiast w X-wingu, na stronie X-wing.pl ma się niedługo pojawić artykuł


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group