|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - Gra o Tron PBF #23 - You Win or You Die - Pole gry
Sardo - Pon 06 Maj, 2013 Temat postu: Gra o Tron PBF #23 - You Win or You Die - Pole gry
Koniec Gry
Mapa:
Wygrywa Lannister
Punkty Zwycięstwa:
Lannister - 7
Stark - 6
Arryn - 2
Baratheon - 0
Gracze:
Karty rodów:
Stark Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
LannisterTywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
ArrynBronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz Orle Gniazdo po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz Orle Gniazdo, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Baratheon Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Specjalne Cele:
Stark - Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów z Zamkami lub Twierdzami. [1]
Lannister - Kontroluj Lannisport i King's Landing. [1]
Arryn - Kontroluj The Eyrie i posiadaj więcej dostępnych żetonów Władzy niż inne Rody. [1]
Baratheon - Kontroluj Dragonstone i King's Landing [1]
Wykonane Cele:
Stark - 4
Lannister - 3
Arryn - 0
Baratheon - 0
Punkty Zwycięstwa:
Stark - 6
Lannister - 7
Arryn - 2
Baratheon - 0
Zamki i twierdze (punkty mobilizacji):
Stark - 3 (4)
Lannister - 6 (10)
Arryn - 4 (5)
Baratheon - 1 (1)
Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
Stark - 2 (2)
Lannister - 6 (6)
Arryn - 3 (3)
Baratheon - 0 (0)
Żetony władzy:
Stark - 12
Lannister - 11
Arryn - 12
Baratheon - 6
Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Baratheon
Ostrze z Valyriańskiej Stali - Stark
Kruk Posłaniec - Arryn
Karty Westeros:
Talia I:
Obecna:
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Odrzucone:
Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
W talii:
New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Mobilizacja [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Talia II:
Obecna:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Odrzucone:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
W talii:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Obecna:
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Odrzucone:
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
W talii:
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Dzicy:
Siła: 0
Obecna karta podejrzana przez:
Zużyte karty:
W talii:
Cisza na Murze
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Najazd prewencyjny
Jeźdźcy mamutów
Zabójcy Wron
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Nadciąga horda
Król za Murem
Sardo - Pon 06 Maj, 2013
Tura 1
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy:
Marsze:Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Umocnienia władzy:Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
Saylez - Pon 06 Maj, 2013
Zmieniam rozkaz palenia na morzu na marsz +1
EDIT
Jeśli jeszcze nie dokonałeś poprawki to daj jednak wsparcie +1 (jesli moge tak podmienic, jak nie to trudno, bedzie marsz) ;d
Tasiemiec - Pon 06 Maj, 2013
Palę koronę.
Sardo - Pon 06 Maj, 2013
Tura 1
Faza akcji:Mapa:

Kruk: Arryn - zamiana rozkazu na The Narrow Sea (najazd*) na (wsparcie)
Najazdy: Stark - Seagard (najazd): pali The Twins (umocnienie władzy) - Stark +1 żeton Władzy; Arryn -1 żeton Władzy
Marsze:Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Umocnienia władzy:Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
Shutt - Pon 06 Maj, 2013
Konnica na Kingswood
zostawiam żeton
kiwi - Pon 06 Maj, 2013
Statek do Iron's man Bay.
Saylez - Pon 06 Maj, 2013
The fingers > crackclaw point
zostawiam znacznik
Tasiemiec - Pon 06 Maj, 2013
Statek wypływa z portu.
Sardo - Pon 06 Maj, 2013
Aktualizacja mapy w pierwszym poście.
Wydaje mi się, że nie ma za bardzo sensu za każdym razem wrzucać akcji do momentu zrobienia mapki, bo jest napis między marszami/najazdami Aktualizacja (odgapiony od Medyka), więc od teraz będę zamieszczał krótką informację o aktualizacji.
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
Machina, piechur na KL
konnica na Reach
zostawiam żeton
dowódca PW
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Jaime Lannister. 2 z mieczem.
Nawet nie wiesz ile dałeś mi zabawy w odgadywanie czy rzucisz plamę? Chociaż nie wiem czy warto było zapłacić za to straceniem wieży.
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
Kminiłem czy rzucić Plamę ale ostatecznie zrezygnowałem.
Upgrade'uje sobie piechura, Renly to dobry generał
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Przecież przegrałeś ja mam tam 10, A ty 8?
Niezauważyłeś chyba Kingslanding-garnizonu
2 z Piechurków 5 z garnizonu 1 z obrony 2 z karty co daje 10
Ty masz 4 z wieży 1 z Piechura i 3 z karty co daje 8.
Piechur i wieża do piachu.
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
O czym Ty mówisz? Na KL nie ma żadnego garnizonu przecież...
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Ktoś tu insturkcji nie przeczytał, leży na mapie jak byk i nawet i instrukcji jest opisany:)
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
O faaaak, zajebiście. Sardo tak położył rozkaz i piechura, że nie zauważyłem tego garnizonu
Dodatkowo token Lannisterów przysłania wszystko, gdyby nie to inaczej by to wszystko wyglądało :/
No to pograłem.
@kiwi, instrukcje czytałem, ale przecież nie będę pamiętał gdzie co leży skoro jest mapka.
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Shutt napisał/a: |
@kiwi, instrukcje czytałem, ale przecież nie będę pamiętał gdzie co leży skoro jest mapka. |
Chodziło mi o fragment z garnizonami. A nawet pisałem Ci w PW co i jak z Kingslanding, nie zaciekawiło Cie to do upewnienia się?
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
No super, wiele mi to da jak mi napiszesz, że będziesz bronił KL...
Sam zobacz czy garnizon widać na tej mapie, w sumie mógłbym błagać o cofnięcie ruchu ale pewnie powiecie, że bitwa się już odbyła bla bla bla.
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
No to powiedz mi jakbym mial je obronić w pierwszej turze, gdyby by nie było garnizonu tam? A widać go wyraźnie choć akurat cyferka z wartością jest zasłonięta. Ale co jak co wiadomo ze kingsladning nie ma drugiej strony z mniejsza wartością.
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
kiwi napisał/a: | No to powiedz mi jakbym mial je obronić w pierwszej turze, gdyby by nie było garnizonu tam? |
Patrz na dodatek DwD, tam się KL nei da obronić.
Jedyne co widać to token położony na garnizonie i ciutkę cyferki, której jak widać nie zauważyłem... bez sensu
czyli kiwi nie zgadzasz się na ewentualne cofnięcie?
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Nie. Dałem Ci przesłanki co do tego, że łatwo Ci się nie uda wejść tam, info było także w instrukcji, a po 3cie, widać tam garnizon, jeśli miałeś wątpliwości to trzeba było się upewnić, pytając nas albo GM'a.
Shutt - Wto 07 Maj, 2013
Aha, no tak, to tylko jeszcze określ jakie to przesłanki mówiły o garnizonie.
Niech się Sardo wypowie, osobiście zjebałem, ale nie poczuwam się do winy, nic nie widziałem, instrukcji na pamięć nie znam.
W sumie jak Sardo stwierdzi, że jednak widać to idę do domu, weźcie kogoś kto jest w stanie więcej zobaczyć na tej mapie, z resztą kiwi mam wrażenie, że dla Ciebie nie liczy się zabawa, a tylko wygrana.
PS. 1
to nie jest szantaż
PS. 2
tak, wiem, jestem ch*jowy
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Ja kilka razy też czegoś nie zauważyłem(patrz pbf14) i nie będę płakał, żeby cofnąć ruch bo źle policzyłem. Tam widać garnizon, byłeś zbyt pewny siebie, chciałeś pójść na łatwiznę i teraz jeszcze płaczesz, że nie będziesz grał. Na przyszłość polecam dokładnie przestudiować instrukcję i przyglądać się lepiej mapie. (górę garnizonu także widać)
Tasiemiec - Wto 07 Maj, 2013
Nie wiem, jak można było nie zapamiętać, że tam leży garnizon na mapie faktycznie trochę zasłonięty jest.
Trochę się zdziwiłem jak zobaczyłem ten ruch, ale jakbyś nawet zaatakował tym koniem to KL by się obroniło, musiałbyś ewentualnie jeszcze marsz dorzucić +1 a zmiana rozkazów to już trochę za dużo, bo ruchy innych mogłyby się też ciut zmienić.
Głupi błąd który może trochę grę zniszczyć, ale trudno wydaje mi się że można próbować tym bardziej, że nie liczy się liczba zamków tylko wykonane cele
Sardo - Wto 07 Maj, 2013
Panowie, jako że jestem dosyć zajęty zerknąłem co się dzieje i zauważyłem problem.
Ja ze swojej strony przepraszam za takie zasłonięcie, sporo tego na planszy i starałem się by raczej było widoczne.
Jako, że ruchy nie poszły do przodu za bardzo byłbym raczej za cofnięciem tego. Ale to wy gracie, więc do was należy decyzja, proszę by każdy się wypowiedział w tej sprawie, zdecyduje większość, przy remisie mój mały głosik niech przeważy o cofnięciu ruchu.
Jeszcze raz przepraszam Shutta.
Tasiemiec - Wto 07 Maj, 2013
Moim zdaniem ten jeden ruch można cofnąć i nie ma co się spinać. Najwyżej jak znowu będzie jakiś spór do rozstrzygnięcia to po prostu wtedy będzie na niekorzyść Shutta. Ewentualnie jakaś kara w stylu, nie zbierasz koronek w tej rundzie : o
Saylez - Wto 07 Maj, 2013
Bez różnicy, można cofnąć + ewentualnie jakaś mini kara jak już Tasiemiec zasugerował
kiwi - Wto 07 Maj, 2013
Moje zdanie znacie.
Sardo - Sro 08 Maj, 2013
Ok, jako że to tylko zabawa i większość nie ma nic przeciwko cofamy ruch, bez żadnych konsekwencji. Także z PW: Shutt napisał/a: | 2 statki do zatoki |
Sardo - Sro 08 Maj, 2013
Bitwa o Blackwater Bay
Atakujący Baratheon [3]Marsz +1* [1]
Statek, statek [2]
Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Przewaga na torze lnników
Obrońca Lannister [5]Obrona +2* [2]
Statek [1]
Dowódca: Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Wsparcia innych graczy: brak
Baratheon wygrywa.
Lannister przegrywa i nie ma gdzie wycofać statku, więc zostaje on zniszczony.
kiwi - Sro 08 Maj, 2013
J.Lannister [2] Miecz
Shutt - Sro 08 Maj, 2013
Nie ryzykowałem i poszedł Stannis.
kiwi - Sro 08 Maj, 2013
Koń do Blackwater, Piechur do Riverrun. zostawiam żeton.
Saylez - Czw 09 Maj, 2013
Rycerz na crackclaw, piechur na bialy port, 1 piechur zostaje
dowodca poslany
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
Greatjon Umber [2] - Miecz
Saylez - Czw 09 Maj, 2013
poszła Lysa
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
Koń na Flint's finger, piechur na Greywater Watch.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Ktoś mnie oświeci i powie czemu Arryn nie zajął WH?
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
Chciałem szybko marsz wykonać by kolejki, nie zapychać.
White Harbor
-Stark
Piechur 1 siły
Wsparcie statku 1 siły
Łącznie 2 siły
Greatjon 2 siły + miecz
Siła końcowa: 4
-Arryn
Piechur 1 siły
Wspracie statku 1+1 siły
Łącznie 3 siły
Lysa 0 siły
Siła końcowa: 3
Arryn zgarnia 3 żetony i traci piechura.
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Bitwa o White Harbor
Atakujący Arryn [3]Marsz 0 [0]
Piechur [1]
Wsparcie: The Narrow Sea (wsparcie +1*): statek [2]
Dowódca: Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.]
Obrońca Stark [4]Piechur [1]
Wsparcie: The Shivering Sea (wsparcie): statek [1]
Dowódca: Greatjon Umber [2] [miecz]
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
Przewaga na torze lenników.
Wsparcia innych graczy: brak
Stark wygrywa.
Arryn przegrywa, traci piechura od miecza i otrzymuje 3 żetony władzy.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Konnica na Reach.
kiwi - Czw 09 Maj, 2013
Z umocnienia władzy z * Piechur i Statek do golden sund.
No to Arryn i jego umocnienie i cele.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Przecież Ty ten marsz musiałeś przede mną wykonać
Ja go gdzieś widziałem
kiwi - Czw 09 Maj, 2013
Haha, nie mogłem go znaleźć, a też wydawało mi się, że coś nie tak.
To nic tak czy siak czekaliśmy na Ciebie tylko.
Teraz widzę go kilka postów wyżej.
Saylez - Czw 09 Maj, 2013
stateczek poprosze
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Tura 1
Faza akcji:Mapa:

Kruk: Arryn - zamiana rozkazu na The Narrow Sea (najazd*) na (wsparcie +1*)
Najazdy: Stark - Seagard (najazd): pali The Twins (umocnienie władzy) - Stark +1 żeton Władzy; Arryn -1 żeton Władzy
Marsze:Baratheon - Storm's End (marsz -1): rycerz » Kingswood [zostawia żeton]
Lannister - The Golden Sound (marsz -1): statek » Ironman's Bay
Arryn - The Fingers (marsz -1): piechur » Crackclaw Point [zostawia żeton]
Stark - Winterfell Port (marsz -1): statek » Bay of Ice
Baratheon - Shipbraker Bay (marsz +1*): statek, statek » Blackwater Bay (bitwa)
Lannister - Harrenhal (marsz 0): rycerz » Blackwater; piechur » Riverrun [zostawia żeton]
Arryn - The Mountains of the Moon (marsz 0): piechur zostaje; rycerz » Crackclaw Point; piechur » (bitwa)
Stark - Winterfell (marsz 0): piechur » Greywater Watch; rycerz » Flint's Finger
Baratheon - Kingswood: piechur, wieża oblężnicza zostają; rycerz » The Reach
Umocnienia władzy:Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja - piechur; statek → The Golden Sound
Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja - statek → The Narrow Sea
Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Tura 1
Faza zaopatrzenia i punktowania:Mapa:

Zaopatrzenie: Stark - 2 » 3
Lannister - 5 » 6
Arryn - 3 » 3
Baratheon - 2 » 2
Specjalne Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]
Arryn - niewykonany
Stark - wykonany [1]
Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]
Hold Court
Objective: Control King's Landing.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 4 Arryn - niewykonany
Stark - wykonany [1]
Protect the Neck
Objective: Control Seagard, Greywater Watch and Flint's Finger
Arryn: 1
Baratheon: 4
Lannister: 1
Stark: 1
Losowanie Celów: Baratheon - 0
Lannister - 1
Arryn - 0
Stark - 1
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Przypominam, że podczas tej fazy można wykonać swój Specjalny Cel i 1 Cel zwykły. Proszę by każdy pisał czy chce wykonać swój Specjalny Cel (bo w instrukcji jest napisane że można go wykonać, nie trzeba). W obecnej sytuacji mógł go wykonać jedynie Lannister, a on napisał w PW, że wykonuje. Dodatkowo Lannister napisał mi odnośnie wykonywania Celów zwykłych, nie czekamy na niego, ale odsłonie jego Cel, gdy przyjdzie jego kolejka.
Niech każdy pisze tutaj czy wykonuje zwykły Cel (jeśli tak to jaki) czy nie (ewentualnie niech podeśle mi na PW jeśli jest jeszcze nie jego kolei (oczywiście może przed swoją kolejką odsłonić jeśli chce) lub jeśli wie podczas wykonywania rozkazów już że wykona Cel na pewno).
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Jak na razie żadnego nie mogę wykonać
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Lannister wykonał następujący Cel:
Hold Court
Objective: Control King's Landing.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 4
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
A mój specjalny cel :C? Wg. mnie powinien się liczyć.
Mój zwykły cel:
Protect the Neck
Objective: Control Seagard, Greywater Watch and Flint's Finger
Arryn: 1
Baratheon: 4
Lannister: 1
Stark: 1
@Edit:
Bo patrząc w sposób, że nie powinien się liczyć mój cel jest dość mocno ciężki do spełnienia porównując inne cele.
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Tasiemiec napisał/a: | A mój specjalny cel :C? Wg. mnie powinien się liczyć. |
W sumie tak na szybko na niego zerknąłem. Ale rzeczywiście chyba powinien się liczyć. Lepiej by było żeby zamiast tego "and" zrobili z tego 2 zdania od punktów, bo trochę niejasno to wygląda.
Edit: Po przemyśleniu dłuższym i sugestii Shutta jednak tu trzeba mieć Winterfell + 5 zamków.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Tak jak jest napisane WF + 5 innych.
Cel specjalny spełniony.
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
Nic dziwnego, że przeciwnik chce żebym nie dostał tych pkt. Tak to jest jak daje się komuś cofać ruchy i wygrywać cwaniactwem.
Jeżeli ta karta sugerowałaby Winterfell +5 zamków, byłoby napisane kontroluj Winterfell oraz 5 innych stref z zamkami. A tak to mamy napisane kontroluj Winterfell i 5 stref z zamkami co moim zdaniem znaczy po prostu kontrolę 5 stref i Winterfell. Porównując do innych celów, spełnienie tego jest niesamowicie trudne, bo każdy następny zamek jest mocno obwarowany i właściwie nie możliwy do zdobycia bez pomocy innego gracza lub zebrania swoich sił w jednym miejscu i oddaniu innych stref przeciwnikowi podczas, gdy Arryn z taką możliwością zbierania tokenów dość szybko może wyprowadzić sobie generowanie punktów a Lanister z Baratheonem po prostu toczą bój o jeden teren, gdzie każdy ma podobne szanse by go utrzymać.
Moim zdaniem jest to całkiem oczywiste i jeżeli mimo wszystko się uprzecie to szkoda, bo mój ruch wtedy wyglądał by inaczej :\
@Edit no takie sugerowanie nie jest po prostu zbyt miłe i tu chodzi właśnie o to żeby po prostu pograć.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
hola, hola, wyluzuj, ja tu tylko wyrażam subiektywną ocenę tego co jest napisane, mogę się mylić.
Co wy tacy narwani jesteście i już w 2giej turze chcecie wygrać?
Jak dla mnie możesz dostać nawet 5 pkt jak Ci coś nie pasuje. Osobiście napisałbym do FFG, ale ja nie obczajam ich forum
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Tasiemiec napisał/a: | Nic dziwnego, że przeciwnik chce żebym nie dostał tych pkt. Tak to jest jak daje się komuś cofać ruchy i wygrywać cwaniactwem.
Jeżeli ta karta sugerowałaby Winterfell +5 zamków, byłoby napisane kontroluj Winterfell oraz 5 innych stref z zamkami. A tak to mamy napisane kontroluj Winterfell i 5 stref z zamkami co moim zdaniem znaczy po prostu kontrolę 5 stref i Winterfell. Porównując do innych celów, spełnienie tego jest niesamowicie trudne, bo każdy następny zamek jest mocno obwarowany i właściwie nie możliwy do zdobycia bez pomocy innego gracza lub zebrania swoich sił w jednym miejscu i oddaniu innych stref przeciwnikowi podczas, gdy Arryn z taką możliwością zbierania tokenów dość szybko może wyprowadzić sobie generowanie punktów a Lanister z Baratheonem po prostu toczą bój o jeden teren, gdzie każdy ma podobne szanse by go utrzymać.
Moim zdaniem jest to całkiem oczywiste i jeżeli mimo wszystko się uprzecie to szkoda, bo mój ruch wtedy wyglądał by inaczej :\ |
Dla mnie po pierwszym przeczytaniu było oczywiste, że trzeba mieć 6 zamków w sumie i to jest dość trudne, nie powiem, ale chyba Stark jest w bardzo dobrej sytuacji mimo wszystko jak dla mnie. Arryn ma niby niezbyt trudny cel (wcale to nie znaczy że jest taki łatwy), a ma za to słabiutką sytuację i inne cele dość trudne dla niego.
Ja dalej pewien nie jestem... Może prędzej niech ktoś na BGG napisze?
Jest ktoś z kontem tam kto mógłby zapytać tak by wiedzieli o co nam chodzi?
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Czytam, czytam i powoli zmieniam opinie. Dajcie mu ten punkt, bo jeszcze wyjdzie, że oszukuje itd.
W sumie w drugiej części zdania nie ma "others" co gra na korzyść Starka. Do spełnienia wymogów powinien posiadać 5 Zamków w tym WF.
FFG uwielbia komplikować życie i okropnie pląta teksty na kartach.
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Beznadziejnie jest to opisane po prostu ...
Ok, czyli punkt dla Starka.
Tasiemiec - Czw 09 Maj, 2013
Właśnie głównie chodzi o to, że jak mieli na myśli inny, to ZAWSZE (z tego co widziałem do tej pory) dawali others.
Ok gramy, że nie spełniłem.
I tak was zniszczę D:
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Tasiemiec napisał/a: | Właśnie głównie chodzi o to, że jak mieli na myśli inny, to ZAWSZE (z tego co widziałem do tej pory) dawali others.
Ok gramy, że nie spełniłem.
I tak was zniszczę D: |
Dostałeś punkt, więc nie zniszczysz ich
Saylez - Pią 10 Maj, 2013
Nie spełniam żadnego celu.
Sardo - Pią 10 Maj, 2013
Tura 2
Faza Westeros:Mapa:

Talia I: Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Talia II: Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III: Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Shifting Ambitions: (wybór)
Baratheon - Spreading the Wealth
Lannister - The Throne
Arryn - The Final Hour
Stark - Mountainous Task
Mroczne skrzydła, mroczne słowa :
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Arryn wybiera opcję: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
Atak Dzikich (siła 6):
Warg-zwiadowcaZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy(lub tyle, ile aktualnie posiadają). Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Wsparcie Nocnej Straży:
Stark - 1
Lannister - 3
Arryn - 3
Baratheon - 3
Suma: 10
Zwycięstwo Nocnej Straży
Posiadacz Żelaznego Tronu Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon.
Shutt - Pią 10 Maj, 2013
Równo zje*ałem - liczyłem na mobilkę
Saylez - Pią 10 Maj, 2013
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera opcje c - nic się nie dzieje.
Sardo - Sob 11 Maj, 2013
Shifting Ambitions: (ustawione w losowej kolejności)
Spreading the Wealth
Objective: Have more Power tokens on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
The Final Hour
Objective: Have only 1 House card in your hand.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
The Throne
Objective: Hold the Iron Throne token.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 1
Mountainous Task
Objective: Control the Eyrie.
Arryn: 0
Baratheon: 3
Lannister: 4
Stark: 3
Wybrany Cel:
Baratheon - Spreading the Wealth
Lannister - The Throne
Arryn - The Final Hour
Stark - Mountainous Task
Shutt - Sob 11 Maj, 2013
Poproszę Spreading the Wealth, żeby Lannister punktu nie zgarnął
Lannister i Arryn mogliby wysłać licytację dzikich.
Sardo - Sob 11 Maj, 2013
Lannister wybrał (PW) The Throne
Sardo - Nie 12 Maj, 2013
Arryn wybrał (PW) The Final Hour
Shutt - Nie 12 Maj, 2013
Czyli Starkowi zostało The Mountainous Task.
Dzikich dalej nie mamy?
Sardo - Nie 12 Maj, 2013
Shutt napisał/a: | Czyli Starkowi zostało The Mountainous Task. |
Zgadza się.
Shutt napisał/a: | Dzikich dalej nie mamy? |
No przejrzałem PW dokładnie, ale kiwi dalej nie przesłał. Na niego czekamy tylko.
Shutt - Nie 12 Maj, 2013
Ja się pytam ile można wysyłać? =.=
kiwi - Nie 12 Maj, 2013
Nie zauwazylem, czekałem na nowy post, bo myslalem ze jeszcze shifting ambiciuos nie zostało skończone.
Już wysyłam.
Sardo - Pon 13 Maj, 2013
Atak Dzikich (siła 6):
Warg-zwiadowcaZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy(lub tyle, ile aktualnie posiadają). Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Wsparcie Nocnej Straży:
Stark - 1
Lannister - 3
Arryn - 3
Baratheon - 3
Suma: 10
Zwycięstwo Nocnej Straży. Posiadacz Żelaznego Tronu Baratheon wybiera gracza z najwyższą stawką - Baratheon.
(no założyłem że wybierze siebie, jeśli nie to niech krzyczy to się poprawi bo to tylko ilość żetonów, za chwil kilka pojawi się mapka)
Shutt - Pon 13 Maj, 2013
Liczyłem na jakiegoś Króla za Murem albo mobilizacje co by mnie wspomogło
Sardo - Pon 13 Maj, 2013
Tura 2
Faza planowania:Mapa:

Sardo - Pon 13 Maj, 2013
Tura 2
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy:
Marsze:Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Arryn
Umocnienia władzy:Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Lannister - Riverrun (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Arryn - Crackclaw Point (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
Stark - White Harbor (umocnienie władzy): +1 żeton
Shutt - Pon 13 Maj, 2013
Taka mała uwaga, sam sobie z Lannisterem nie poradzę, ale co jak co to on koksi w tej grze. Budzimy się panowie.
Przez ten brak mobilki będę się tak szwendał bez sensu przez kolejne tury o ile Arryn nie zaaatakuje.
Edit: ruchu jeszcze nie wykonuje, zalezy od ruchu arryna.
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Nie tylko ty Cierpisz na brak mobiliki. Trzeba było sobie zabezpieczyć pozycje, gwiazdkę masz mogłeś mobilizować. Jak mówiłem łatwo King's landing nie oddam
Czekamy jeszcze na kruka Arryna
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
Gdybyś nie zauważył to umknął mi garnizon w KL =.=
Poza tym Bara ma najmniej jednostek na mapie ze wszystkich graczy.
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Shutt napisał/a: | Gdybyś nie zauważył to umknął mi garnizon w KL =.=
Poza tym Bara ma najmniej jednostek na mapie ze wszystkich graczy. |
Idąc Twoim rozumowaniem, my powinniśmy narzekać bo startowales z 2 statkami w jednym obszarze i wieża, więc mogles każdemu zagrozic.
Saylez - Wto 14 Maj, 2013
zmiast umocnienia wladzy na crackclaw daje obrone z *
Tasiemiec - Wto 14 Maj, 2013
Tu chyba pomyłka : )
Czepiam się
Cytat: | Taka mała uwaga, sam sobie z Lannisterem nie poradzę, ale co jak co to on koksi w tej grze. Budzimy się panowie. |
Koksi czy nie koksi, wygrywa osoba mająca największą ilość punktów, nie zamków. Swoją drogą jak możesz mówić, żebyśmy się budzili jak oddajesz za darmo swoje "rodowe" morze >.>
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
To czy oddaje to kwestia dogadania się z Arrynem i tak za wiele nie moge zrobic w tej kwestii, nie uważasz?
Zagrałem na farta (pod mobilke) i się nie opłaciło.
Lannister - może nie ilość zamków się liczy, ale to ona gwarantuje łatwośc gry :*
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
No to konnica na Kingswood.
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Mój najazd nie pali wsparcia Starka(ściągam go).
Wszytkie piechury z Lannisportu przekładam do Stoney Sept.
Saylez - Wto 14 Maj, 2013
z narrow sea wpływam 1 statkiem na to pode mną, nie widzę nazwy xd
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
Saylez napisał/a: | z narrow sea wpływam 1 statkiem na to pode mną, nie widzę nazwy xd |
Pomyśleć, że mogłem Arryna zmieść w 1szej rundzie :/
Cholerny garnizon
Wszystko z Kingswood na CrP, beczki mi niepotrzebne więc nie zostawiam żetonu.
Generał PW
Lannister wspiera kogoś czy pozostaje neutralny?
Tasiemiec - Wto 14 Maj, 2013
Cytat: | Pomyśleć, że mogłem Arryna zmieść w 1szej rundzie :/
Cholerny garnizon
Wszystko z Kingswood na CrP, beczki mi niepotrzebne więc nie zostawiam żetonu.
Generał PW |
Hola, hola niszczycielu ja nie wykonałem swojego marszu.
Ruszam stateczkiem na dół :> Bay of ice -> Sunset sea.
@kiwi Dzięki, że nie spaliłeś wsparcia, ale też muszę mieć jakieś zabezpieczenie od morza w "razie czego".
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
Domyslalem sie co zrobisz to wykonalem ruch poki jestem na forum.
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Dziwne Arryn mógł to obronić, np marszując na początku koniem itp. Wesprę Arryna, Rzucaj mocne Karty Shutt;)
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
Biednemu i kiwi w oczy.
Jeżeli dobrze liczę to jest Arryn 7 : 9 Baratheon
Poprzeszkadzam Arrynowi, moze cos z tego pojedynku i dla mnie bedzie ;>
Saylez - Wto 14 Maj, 2013
Lyn Corbray [2] [miecz]
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
[0] Plama, liczyłem jednak na [4] - no cóż to tracę piechura i wieżę, a Ty Bronze Johna
Saylez - Wto 14 Maj, 2013
marsz lannistera nie wplywa na mnie wiec juz wykonam kolejny
z moutains of the moon na the eyrie
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
jeden do searod marches jeden do harrenhall i jeden do blackwater.
Tasiemiec - Wto 14 Maj, 2013
Wieża do WF, piechur zostaje.
Saylez - Wto 14 Maj, 2013
marsz na dragonstone
dowodca poslany
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
To zasponsoruje Wam Arryna, wiecie, żeby mu tak za łatwo nie było.
Skoro Stark się jak widzę dogadał to czemu ja mu nie pomogę?
Zgarnij 6 żetonów, Renly.
Sardo - Sro 15 Maj, 2013
Bitwa o Crackclaw Point
Atakujący Baratheon [9]Marsz 0 [0]
Wieża oblężnicza, rycerz, piechur [7]
Wsparcie: Blackwater Bay (wsparcie): statek, statek [2]
Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Obrońca Arryn [9]Obrona +2* [2]
Rycerz, piechur [1]
Wsparcie Lannistera: Blackwater (wsparcie): rycerz [2]
Dowódca: Lyn Corbray [2] [miecz]
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: przydzielone
Arryn wygrywa.
Baratheon przegrywa, wieża oblężnicza zostaje zniszczona, piechur zostaje zniszczony od miecza, rycerz wycofuje się na Kingswood. Baratheon odrzuca: Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Sardo - Sro 15 Maj, 2013
Bitwa o Dragonstone
Atakujący Arryn [6]Marsz 0 [0]
Rycerz, piechur [3]
Dowódca: Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz Orle Gniazdo po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Przewaga na torze lenników
Obrońca Baratheon [6]Garnizon [2]
Piechur [1]
Dowódca: Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Wsparcia innych graczy: brak
Arryn wygrywa i otrzymuje 6 żetonów Władzy.
Baratheon przegrywa, piechur nie ma się gdzie wycofać więc zostaje zniszczony. Garnizon zostaje zniszczony.
kiwi - Sro 15 Maj, 2013
Mobilizuje 2 piechury.
Sardo - Sro 15 Maj, 2013
Tura 2
Faza akcji:Mapa:

Kruk: Arryn - zamiana rozkazu na Crackclaw Point (umocnienie włądzy*) na (obrona +2*)
Najazdy:
Marsze:Baratheon - The Reach (marsz -1): rycerz » Kingswood
Lannister - Lannisport (marsz -1): piechur, piechur, piechur » Stoney Sept
Arryn - The Narrow Sea (marsz +1*): statek zostaje; statek » The Shipbreaker Bay
Stark - Bay of Ice (marsz -1): statek » Sunset Sea
Baratheon - Kingswood (marsz 0): wieża oblężnicza, rycerz, piechur » Crackclaw Point (bitwa)
Lannister - Stoney Sept (marsz 0): piechur zostaje; piechur » Searoad Marches; piechur » Blackwater, piechur » Harrenhal
Arryn - Mountains of the Moon (marsz -1): piechur » The Eyrie
Stark - Moat Calin (marsz 0): piechur zostaje; wieża oblężnicza » Winterfell
Arryn - The Eyrie (marsz 0): rycerz, piechur » Dragonstone (bitwa)
Umocnienia władzy:Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
Lannister - Riverrun (umocnienie władzy*): mobilizacja - piechur, piechur
Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
Stark - White Harbor (umocnienie władzy): +1 żeton
Sardo - Sro 15 Maj, 2013
Tura 2
Faza zaopatrzenia i punktowania:Mapa:

Zaopatrzenie: Stark - 3 » 3
Lannister - 6 » 6
Arryn - 3 » 3
Baratheon - 2 » 1
Specjalne Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]
Arryn - wykonany [1]
Stark - wykonany [1]
Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1] A Stalwart Position
Objective: Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1 Arryn - niewykonany
Stark - wykonany [1]Friendly Confines
Objective: Control more Castles than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Losowanie Celów: Baratheon - 0
Lannister - 1
Arryn - 0
Stark - 1
kiwi - Sro 15 Maj, 2013
Rodowy oraz
A Stalwart Position
Objective: Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1
Tasiemiec - Sro 15 Maj, 2013
Rodowy +
Friendly Confines
Objective: Control more Castles than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Saylez - Sro 15 Maj, 2013
Tylko rodowy
a co do zaopatrzenia to jestem na 4 beczkach, nie na 3
Sardo - Sro 15 Maj, 2013
Saylez napisał/a: | a co do zaopatrzenia to jestem na 4 beczkach, nie na 3 |
The Eyrie - 1
The Fingers - 1
Dragonstone - 1
Co ominąłem?
Tasiemiec - Sro 15 Maj, 2013
The mountains of the moon zapewne, po prostu zapomniał położyć tokena ; o
Saylez - Sro 15 Maj, 2013
Racja... mój błąd xd
a więc jednak 3 ;d
Shutt - Czw 16 Maj, 2013
Nie wykonuje.
Sardo - Pią 17 Maj, 2013
Tura 3
Faza Westeros:Mapa:

Talia I: Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Talia II: Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III: Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Famine:Zaopatrzenie: Stark - 3 » 2
Lannister - 6 » 5
Arryn - 3 » 2
Baratheon - 1 » 0
Mroczne skrzydła, mroczne słowa:
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca Arryn wybiera opcję: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
Saylez - Pią 17 Maj, 2013
c) nic sie nie dzieje
Sardo - Nie 19 Maj, 2013
Bardzo was przepraszam, zapomniałem napisać że do dziś nie za bardzo będę w stanie cokolwiek zrobić.
Przy okazji czekam na rozkazy. Mapka z wydarzeń zgadza się z obecnym stanem. Znaczy prawie bo Saylez dobrze zwrócił mi uwagę że umknął mi 1 żeton dla niego, więc Arryn ma o 1 żeton więcej. To tyle.
kiwi - Nie 19 Maj, 2013
3 dni czekasz na rozkazy?
Sardo - Wto 21 Maj, 2013
Tura 3
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy:
Marsze:Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Lannister
Arryn
Umocnienia władzy:
Shutt - Wto 21 Maj, 2013
na kingswood jest konnica, a na Reach token
Sardo - Wto 21 Maj, 2013
Shutt napisał/a: | na kingswood jest konnica |
racja poprawia się
Shutt napisał/a: | a na Reach token |
a w tej kwestii niestety, ale nie zostawiłeś
Saylez - Wto 21 Maj, 2013
Poproszę kartę dzikich
Tasiemiec - Wto 21 Maj, 2013
Palę wsparcie na morzu; reszta spaleń tak i moje jak i Lanistera nic nie robią.
Shutt - Wto 21 Maj, 2013
konnica na SE
kiwi - Wto 21 Maj, 2013
Piechur do Reach
Saylez - Wto 21 Maj, 2013
crp piechur na harrenhall
konnica na moutain of the moon
dowodca poslany
zostawiam znacznik
Tasiemiec - Wto 21 Maj, 2013
Wieża -> Castle black
Saylez - Wto 21 Maj, 2013
Po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że gra w GoT na forum to nie to samo i nie mam już ochoty dalej grać. Dokończę turę najlepiej jak się da (ewentualnie jeśli znajdzie się jakiś gracz na zastępstwo, któremu będą pasowały rozstawione już rozkazy, to mogę mu od razu oddać), a potem będziecie musieli znaleźć sobie nowego gracza. Taka gra na forum nie ma tego samego klimatu co gra w rzeczywistości.
Przepraszam, że robię wam kłopot i w ogóle, no ale tak wyszło.
To ostateczna decyzja i już jej nie zmienię.
Sardo - Wto 21 Maj, 2013
Bitwa o Harrenhal
Atakujący Arryn [2]Marsz 0 [0]
Piechur [1]
Dowódca: Nestor Royce [2] [wieża][wieża] » Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Przewaga na torze lenników
Obrońca Lannister [3]Piechur [1]
Wsparcie : Stoney Sept (wsparcie): piechur [1]
Dowódca: Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Wsparcia innych graczy: brak
Lannister korzysta ze zdolności Tyriona.
Lannister wygrywa.
Arryn przegrywa i wycofuje piechura na Crackclaw Point.
kiwi - Wto 21 Maj, 2013
Tyrion
Sardo - Wto 21 Maj, 2013
Czy Lannister korzysta ze zdolności Tyriona?
kiwi - Wto 21 Maj, 2013
Oczywiście, zamierzam to wygrać.
Sardo - Sro 22 Maj, 2013
Bitwa o Harrenhal rozstrzygnięta.
Shutt - Sro 22 Maj, 2013
Ruch dedykuje pasożytowi.
Ściągam marsz
kiwi - Sro 22 Maj, 2013
Statek na Sunset Sea.
Dowódca posłany.
Tasiemiec - Sro 22 Maj, 2013
Robb Stark.
Wygrałem c: ?
kiwi - Sro 22 Maj, 2013
Ogar, wiec remis który wygrywasz. Gdzie mnie cofasz?
Saylez - Sro 22 Maj, 2013
dragonstone > konnica na white harbor
piechur na the eyrie
dowodca poslany
zostawiam zeton
Tasiemiec - Sro 22 Maj, 2013
Na Iron man's bay, do 2 statku.
Tak płakałeś i teraz sam mnie atakujesz ;d
Zmieniam zdanie, póki kart nie pokazało -> blackfish
Saylez - Sro 22 Maj, 2013
Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Sardo - Sro 22 Maj, 2013
Bitwa o Sunset Sea
Atakujący Lannister [3]Marsz +1* [1]
Statek [1]
Dowódca: Ogar [2] [wieża][wieża]
Obrońca Stark [4]Statek [1]
Dowódca: Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: brak
Stark wygrywa, używa zdolności Robba i wycofuje statek Lannistera na Ironman's Bay.
Lannister przegrywa.
Sardo - Sro 22 Maj, 2013
Bitwa o White Harbor
Atakujący Arryn [7]Marsz +1* [1]
Rycerz [2]
Wsparcie: The Narrow Sea (wsparcie +1*): statek [2]
Dowódca: Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Obrońca Stark [2]Piechur [1]
Dowódca: Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: brak
Arryn wygrywa.
Stark przegrywa i wycofuje piechura na Karhold.
Tasiemiec - Sro 22 Maj, 2013
Piechur na Karhold.
Statek na narrow sea, dowódca wysłany.
Saylez - Sro 22 Maj, 2013
u mnie wiadomo ;d
Shutt - Sro 22 Maj, 2013
Saylez napisał/a: | u mnie wiadomo ;d |
Podobno zrezygnowałeś z gry...
kiwi - Sro 22 Maj, 2013
Shutt napisał/a: | Saylez napisał/a: | u mnie wiadomo ;d |
Podobno zrezygnowałeś z gry... |
Oj shutt oczy się psują na starość.
Saylez napisał/a: | kończę turę najlepiej jak się da (ewentualnie jeśli znajdzie się jakiś gracz na zastępstwo, któremu będą pasowały rozstawione już rozkazy, to mogę mu od razu oddać) |
kiwi - Czw 23 Maj, 2013
Nie wrzucisz mapki? W sumie zobaczył bym jak wygląda sytuacja cała
Tasiemiec - Pią 24 Maj, 2013
Saylez ma 1 tylko, ja rzuciłem 1 z 2xwieża. Można iść dalej.
Sardo - Pią 24 Maj, 2013
Bitwa o The Narrow Sea
Atakujący Stark [2]Marsz 0 [0]
Statek [1]
Dowódca: Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Ostrze z Valyriańskiej Stali - dostępne
Przewaga na torze lenników
Obrońca Arryn [2]Statek [1]
Dowódca: Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz Orle Gniazdo, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Wsparcia innych graczy: brak
Stark wygrywa.
Arryn przegrywa i wycofuje statek na Shipbreaker Bay Arryn odzyskuje karty Rodu.
Sardo - Pią 24 Maj, 2013
Przepraszam, ostatnich kilka dni miałem tak męczących, że nie byłem w stanie przysiąść do tego. Już wracam na szybsze obroty. Mapkę wrzucę niedługo. Miło by było jakby Arryn podał gdzie wycofuje statek to zamieszczę ostatni ruch na mapie.
Sardo - Pią 24 Maj, 2013
Aktualizacja mapy:
Lista rozkazów w 1 poście.
Saylez - Pią 24 Maj, 2013
cofam na Shipbreaker Bay, sorki ze wczesniej o tym nie napisalem, ale zupelnie zapomnialem o tym xd
kiwi - Pią 24 Maj, 2013
Piechur do Lanniposrtu
Saylez - Pią 24 Maj, 2013
sciągam marsz
Sardo - Sob 25 Maj, 2013
Tura 3
Faza akcji:Mapa:

Kruk: Arryn - podgląda kartę Dzikich i odkłada ją na wierzch talii
Najazdy: Lannister - Harrenhal (najazd): brak efektu
Stark - Sunset Sea (najazd): pali Ironman's Bay (wsparcie +1*)
Stark - Moat Calin (najazd): brak efektu
Marsze:Baratheon - Kingswood (marsz 0): rycerz » Storm's End
Lannister - Blackwater (marsz -1): rycerz zostaje; piechur » The Reach
Arryn - Crackclaw Point (marsz 0): rycerz » The Mountains of the Moon; piechur » Harrenhal (bitwa) [zostawia żeton]
Stark - Winterfell (marsz -1): wieża oblężnicza » Castle Black
Baratheon - Blackwater Bay (marsz 0): brak efektu
Lannister - statek » Sunset Sea (bitwa)
Arryn - Dragonstone (marsz +1*): piechur » The Eyrie; rycerz » White Harbor (bitwa) [zostawia żeton]
Stark - The Shivering Sea (marsz 0): statek » The Narrow Sea (bitwa)
Lannister - Riverrun (marsz 0): piechur, piechur zostaje; piechur » Lannisport
Arryn - The Twins (marsz -1): brak efektu
Umocnienia władzy:
Sardo - Sob 25 Maj, 2013
Tura 3
Faza zaopatrzenia i punktowania:Mapa:

Zaopatrzenie: Stark - 2 » 3
Lannister - 5 » 6
Arryn - 2 » 4
Baratheon - 0 » 0
Specjalne Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]
Arryn - wykonany [1]
Stark - niewykonany
Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - niewykonany
Arryn - niewykonany
StarkThe People's Chosen
Objective: Control 4 or more areas with Power icons.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Losowanie Celów: Baratheon - 0
Lannister - 0
Arryn - 0
Stark - 1
Tasiemiec - Sob 25 Maj, 2013
The People's Chosen
Objective: Control 4 or more areas with Power icons.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
kiwi - Sob 25 Maj, 2013
Cel rodowy
Sardo - Sob 25 Maj, 2013
Saylez napisał/a: | Po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że gra w GoT na forum to nie to samo i nie mam już ochoty dalej grać. Dokończę turę najlepiej jak się da (ewentualnie jeśli znajdzie się jakiś gracz na zastępstwo, któremu będą pasowały rozstawione już rozkazy, to mogę mu od razu oddać), a potem będziecie musieli znaleźć sobie nowego gracza. Taka gra na forum nie ma tego samego klimatu co gra w rzeczywistości.
Przepraszam, że robię wam kłopot i w ogóle, no ale tak wyszło.
To ostateczna decyzja i już jej nie zmienię. |
Porozmawiałem z Drzedzillą, który się zgłaszał na rezerwowego i stwierdził, że może zastąpić Cię w końcówce. Zaproponował, że gra powoli się kończy i może chciałbyś już ją dokończyć. Także czekam na decyzję, który z was kończy
Saylez - Sob 25 Maj, 2013
Niech zagra jak chce ;d
Spełniam tylko cel rodowy, ponieważ innego nie mogę.
Jak Drzedzilla, będzie grał to mu je wyśle, chyba że masz je gdzieś już zapisane ^^
Dzięki wszystkim za grę.
Dredzilla - Sob 25 Maj, 2013
To nie o to chodzi, przeciez jak gra ma sie skonczyc zaraz to mozesz dobrnac do konca, jedna tura Ci roznicy nie zrobi
Sardo - Sob 25 Maj, 2013
No jeszcze może trafić się karta - Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa. i trochę spowolnić graczy prowadzących w zasadzie. Jeszcze wydarzenia nie wylosowane, więc to nie jest pewne No to zamiana? Ja mam (muszę mieć) zapisane które masz cele Jeszcze deklaracja od Baratheona i ruszamy z następną turą.
Shutt - Nie 26 Maj, 2013
Przecież nie będę się deklarował skoro nic nie zrobiłem....
Sardo - Nie 26 Maj, 2013
Tura 4
Faza Westeros:Mapa:

Talia I: The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II: Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III: Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
The Burden of Power:
Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu Baratheon wybiera opcję: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0"
Gra o Tron:Stark - 6 + 4 = 10
Lannister - 3 + 5 = 8
Arryn - 10 + 3 = 13
Baratheon - 6 + 0 = 6
Shutt - Nie 26 Maj, 2013
Dzicy na 0
Saylez - Nie 26 Maj, 2013
Nie gram, dzięki wszystkim za dotychczasową grę.
Pozdrawiam i życzę miłej rozgrywki do końca.
Sardo - Pon 27 Maj, 2013
W takim razie Dredzilla włącza się do gry.
Możecie podsyłać rozkazy, mapka oprócz żetonów władzy i siły Dzikich się nie różni.
Sardo - Sro 29 Maj, 2013
Rozkazy dotarły od wszystkich. Mapkę wrzucę niestety dopiero wieczorem, koło 20.
Sardo - Sro 29 Maj, 2013
Tura 4
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy:
Marsze:Baratheon
Lannister
Arryn
Stark
Lannister
Arryn
Stark
Lannister
Arryn
Umocnienia władzy:Lannister - Lannisport (umocnienie władzy): +1 żeton
Lannister - The Reach (umocnienie władzy): +1 żeton
Stark - Castle Black (umocnienie władzy): +2 żetony
Stark - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
Dredzilla - Sro 29 Maj, 2013
nie uzywam kruka
Tasiemiec - Sro 29 Maj, 2013
Palenia można ściągnąć, bo i tak nic nie zrobią,
Shutt - Czw 30 Maj, 2013
Wsio na Statki Arryna.
Dredzilla - Czw 30 Maj, 2013
a co m itam, 4 u mnie
kiwi - Czw 30 Maj, 2013
z racji że znam juz kartę Arryna.
Blackwater do Stoney Sept.
Shutt - Czw 30 Maj, 2013
No to się cofam, był Davos
Dredzilla - Czw 30 Maj, 2013
white harbor> MC, zostawiam zetondowodca na pw
Tasiemiec - Czw 30 Maj, 2013
Bolton : x
Zobaczymy jak to wyjdzie.
Dredzilla - Czw 30 Maj, 2013
u mnie byl nestor royce, uzywasz miecza?
Tasiemiec - Czw 30 Maj, 2013
Używam miecza.
Piechur z Greywater Watch -> MC
Zostawiam token.
Sardo - Czw 30 Maj, 2013
Bitwa o Shipbreaker Bay
Atakujący Baratheon [6]Marsz +1* [1]
Statek, statek [2]
Dowódca:Ser Davos Seaworth [2»3] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Obrońca Arryn [7]Statek, statek [2]
Dowódca: Bronze Yohn Royce [4»5] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: brak
Arryn wygrywa.
Baratheon przegrywa i wycofuje statki na Blackwater Bay.
Sardo - Czw 30 Maj, 2013
Bitwa o Moat Calin
Atakujący Arryn [4]Marsz 0 [0]
Rycerz [2]
Dowódca: Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Obrońca Stark [4]Piechur [1]
Dowódca: Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Ostrze z Valyriańskiej Stali - używa [1]
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: brak
Stark wygrywa.
Arryn przegrywa i wycofuje rycerza na White Harbor.
kiwi - Czw 30 Maj, 2013
Wszytko do Riverunn
Sardo - Czw 30 Maj, 2013
Aktualizacja mapy:
Dredzilla - Czw 30 Maj, 2013
Rycerz na orle gniazdo..
Tasiemiec - Czw 30 Maj, 2013
1 piechur na WH (dowódca posłany)
1 piechur na The Moutain of the Moon
Zostawiam token
Dredzilla - Czw 30 Maj, 2013
lothor brune
Tasiemiec - Czw 30 Maj, 2013
Ed Stark [4]
kiwi - Pią 31 Maj, 2013
piechur na greywater watch, reszta ekipy do seagardu. zostawiam zeton. dowódcę wysłałem
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Bitwa o White Harbor
Atakujący Stark [5]Marsz 0 [0]
Piechur [1]
Dowódca: Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Ostrze z Valyriańskiej Stali - niedostępne
Przewaga na torze lenników
Obrońca Arryn [1]Rycerz (rozbity) [0]
Dowódca: Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Wsparcia innych graczy: brak
Stark wygrywa.
Arryn przegrywa, a rozbity rycerz zostaje zniszczony.
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Bitwa o Seagard
Atakujący Lannister [8]Marsz 0 [0]
Rycerz, piechur, piechur [4]
Dowódca: Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Obrońca Stark [4]Obrona +1 [1»2]
Rycerz [2]
Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Ostrze z Valyriańskiej Stali - niedostępny
Przewaga na torze lenników
Wsparcia innych graczy: brak
Lannister wygrywa i otrzymuje 2 żetony władzy.
Stark przegrywa i wycofuje rycerz na Moat Calin. Odzyskuje karty rodu na rękę.
Dredzilla - Pią 31 Maj, 2013
Wejde sobie na koniec w zatoke jednym statkiem
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Bitwa o Blackwater Bay
Atakujący Arryn [2]Marsz +1* [1]
Statek [1]
Dowódca: Lyn Corbray [2] [miecz]
Przewaga na torze lenników
Obrońca Baratheon [0]Statek (rozbity), statek (rozbity) [0]
Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Wsparcia innych graczy: brak
Arryn wygrywa.
Baratheon przegrywa, a statki zostają zniszczone.
Shutt - Pią 31 Maj, 2013
Nie wiem po co skoro Lanni i tak wygrał
Saalador
Dredzilla - Pią 31 Maj, 2013
no wlasnie, skoro i tak wygral to Cie dokoncze chocicaz
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Tura 4
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy: Lannister - King's Landing (najazd): brak efektu
Stark - The Narrow Sea (najazd): brak efektu
Stark - Sunset Sea (najazd): brak efektu
Marsze:Baratheon - Blacwkater Bay (marsz +1*): statek, statek » Shipbreaker Bay (bitwa)
Lannister - Blackwater (marsz 0): rycerz » Stoney Sept
Arryn - White Harbor (marsz 0): rycerz » Moat Calin (bitwa) [zostawia żeton]
Stark - Greywater Watch (marsz -1): piechur » Moat Calin [zostawia żeton]
Lannister - Stoney Sept (marsz -1): rycerz, piechur » Riverrun
Arryn - The Mountains of the Moon (marsz -1): rycerz » The Eyrie
Stark - Moat Calin (marsz 0): piechur » The Mountains of the Moon; piechur » White Harbor (bitwa) [zostawia żeton]
Lannister - Riverrun (marsz +1*): piechur » Greywater Watch; rycerz, piechur, piechur » Seagard (bitwa) [zostawia żeton]
Arryn Shipbreaker Bay (marsz +1*): statek zostaje; statek » Blackwater Bay (bitwa)
Umocnienia władzy:Lannister - Lannisport (umocnienie władzy): +1 żeton
Lannister - The Reach (umocnienie władzy): +1 żeton
Stark - Castle Black (umocnienie władzy): +2 żetony
Stark - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Tura 4
Faza zaopatrzenia i punktowania:Mapa:

Zaopatrzenie: Stark - 3 » 2
Lannister - 6 » 6
Arryn - 4 » 3
Baratheon - 0 » 0
Specjalne Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]
Arryn - niewykonany
Stark - niewykonany
Cele: Baratheon - niewykonany
Lannister - wykonany [1]Nothing but Ghosts
Objective: Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1 Arryn - czekamy
Stark - wykonany [1]Mercantile Ventures
Objective: Control more Ports than each other House
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Losowanie Celów: Baratheon - 0
Lannister - 1
Arryn - 0
Stark - 1
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Pozostałe cele: StarkA Firm Grip
Objective: Controle Crackclaw Point and Kingswood.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 3
Take the Black
Objective: Controle Castle Black.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 2
Stark: 1
A Mountains Task
Objective: Controle The Eyrie.
Arryn: 0
Baratheon: 3
Lannister: 4
Stark: 3
Lannister Cavalry Charge
Objective: Have all 5 of your Knights units on the board.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
The Throne
Objective: Hold the Iron Throne token.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 1
Stop the Storm
Objective: Control Storm's End.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 3
Arryn Land Grab
Objective: Control more land areas than any other House.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1
Ample Harvest
Objective: Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
The Final Hour
Objective: Have only 1 House card in your hand.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Baratheon Home Invasion
Objective: Control the home area of another House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Arbor Gold
Objective: Control The Arbor.
Arryn: 4
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 2
Spreading the Wealth
Objective: Have more Power tokens on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
Tasiemiec - Pią 31 Maj, 2013
Szkoda że nie można wykonywać kilku celów naraz, to bym nawet może wygrał : )
Swoją drogą zła mapa wrzucona, ale to już i tak nie ma znaczenia
GGWP, Kiwi królem Westeros (dokładnie tak jak cię uczyłem ), dzięki Sardo za fajne prowadzenie gry. Szkoda tylko spiny Shutta.
Przemyślenia co do dotatku:
Gra Starkiem mi się kompletnie nie podoba - pełno terenów z pojedynczymi jednostkami a mamy tylko 2 marsze, nie ma nawet sposobu, żeby zgrupować armię - zrezygnowałbym z miecza dla 1 gwiazdki nawet ;d
Wieże można niszczyć w 1 turze, tutaj miałem o tyle farta, że Arryn popłynął na południe.
Mimo posiadania dużej ilości zamków/twierdz to i tak nawet mobilka nie wypadła przez te 4 tury, ani nie było licytacji dzięki której mógłbym zdobyć te *.
Lanister nie miał żadnej konkurencji, jeżeli chodzi o władanie KL, więc łatwo sobie po prostu punkty nabijał co turę. Nie ma może żadnego żetonu dominacji, ale ma dobrą pozycję na mapie, właściwie wszystko się rozstrzyga o to czy utrzyma KL w tej 1-2 turze, potem można się zabunkrować.
Poza forum grałem w ten dodatek jako Arryn, najbardziej podobała mi się gra nim, łatwo można chronić swoje rodzinne tereny i zacząć szybką ekspansję na północ lub na południe. W tamtej grze w 3 turze zdobyłem stolice Starka, w 4 już wygrałem
Z Baratheonem i jego odbijaniem KL jest tak, że wszystko zależy od wyczucia Lanistera w którym miejscu położyć obronę +2.
Ogólnie byłbym nawet chętny jeżeli powstałby kolejny pbf
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Koniec Gry
Mapa:
Wygrywa Lannister
Punkty Zwycięstwa:
Lannister - 7
Stark - 6
Arryn - 2
Baratheon - 0
Sardo - Pią 31 Maj, 2013
Dzięki wszystkim za grę. Wszystko szło w miarę sprawnie. Szkoda, że Arryn się wykruszył pod sam koniec, Dredzilla nawet nie miał okazji na dobre się wkręcić w grę. Gratulacje dla Lannistera, ładnie rozegrana gra i zasłużona wygrana.
Przepraszam za moje małe błędy przy prowadzeniu i trochę zamulanie czasem.
Jak ja patrzyłem na losowane cele to Stark i Lannister mieli w miarę szczęście do nich, co widać w końcowym rozrachunku.
Ogólnie to pomysł na grę bardzo mi się podoba, te wszystkie cele i w ogóle, więc chętnie bym sam spróbował ^^
Dredzilla - Pią 31 Maj, 2013
Ja tez Wam dziekuje za gre, jeszcze nigdy nie wplynalem innym statkiem niz Baratheonowym do zatoki , to przyjemne uczucie:D
DO zoba nastepnym razem, mam nadzieje ze dluzej
W ogole dopiero teraz ogarnalem ze jest cos takiego jak faza zaopatrzenia, zwailem, moglem miec chociaz 4 punkty
|
|