| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Podła czarodziejka - ile razy działa?
Witoo - Nie 21 Paź, 2012 Temat postu: Podła czarodziejka - ile razy działa? Witam.
Znowu mam problem. Tym razem interpretacja zasad o mało co nie wywołała małej wojny domowej. Żona działająca Wysokimi Elfami wykazała instynkty których chaos mógłby się wystraszyć...
Do rzeczy.
Zagrałem Podłą Czarodziejkę z Mrocznych Elfów.
Misja.Wymuszony: Na początku twojej tury wybrana jednostka otrzymuje -1 punkt wytrzymałości do końca tej tury.
Teraz problem - ile jednostek żony mogę "uszczęśliwić" w ten sposób? Jedna czarodziejka na jedną jednostkę? Czy może jedna jednostka działać na wszystkie?
Drugi problem bezpośrednio wiąże się z poprzednim.
Pełen obaw, pod naporem nieprzychylnego usposobienia małżonki rozpatrzyłem kartę Har Ganeth.
KrólestwoWymuszony: Na początku swojej tury cofnij wybraną jednostkę, posiadającą mniej niż 2 punkty wytrzymałości, na rękę jej właściciela.
Czy tą kartą mogę cofnąć wszystkie jednostki żony posiadające wytrzymałość mniejszą niż 2 na jej rękę, czy tylko jedną - wybraną.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu i z góry dziękuję
Witek
DaRKeR - Nie 21 Paź, 2012
karty które mają warunek (tkz. Timing) czyli moment kiedy można je odpalić
"at the begining" "when this unit attack" "at the end" "when unit enters play"
Można odpalić raz, na zajście takiego warunku.
tzn, że
zarówno podłą czarodziejkę jak i har ganeth można odpalić raz na początku swojej tury, na daną kopię karty.
Czyli masz 2 czarodziejki musisz dać 2 minusy. Har ganeth jest unique więc tutaj nie da się zwiększyć efektu.
Witoo - Pon 22 Paź, 2012
Serdeczne dzięki Gdyby było inaczej, te karty były by zbyt potężne. Jeszcze raz Inwazja zachwyca swoim wyważeniem.
|
|