galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

X-Wing - Zasady - Dodatkowe kości do rzutu

lesar - Nie 21 Paź, 2012
Temat postu: Dodatkowe kości do rzutu
Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?

Leviathan - Nie 21 Paź, 2012
Temat postu: Re: Dodatkowe kości do rzutu
lesar napisał/a:
Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?


Tak. Mithel będzie rzucał jeszcze jedną dodatkową kością. Podobnie np. Backstabber.

lesar - Nie 21 Paź, 2012

A nie dwoma dodatkowymi? Jedna za atak z bliska a jedna z opisu na karcie?
Barbus - Nie 21 Paź, 2012
Temat postu: Re: Dodatkowe kości do rzutu
lesar napisał/a:

a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?


Gdyby rzucał tylko jedną dodatkową, to jego specjalna umiejętność nie miałaby żadnej wartości, nie sądzisz?

lesar - Nie 21 Paź, 2012

Zakręciłem się, wszystko jasne rzuca dwiema dodatkowymi.
losiek999 - Sro 19 Mar, 2014

jak gram to zawsze mi go na początku zdejmują
heh

Niedzwiedz87 - Sro 16 Kwi, 2014

Witam,
Takie szybkie pytanie, czy modyfikator do obrażeń +1 kostka na zasięgu 1 dotyczy też broni dodatkowych? Tj czy przy autoblasterze rzucamy 3+1kostka?, Ew rakietami kasetowymi w pierwszym zasiegu 3+1, a w drugim normalnie 3?

Barbus - Sro 16 Kwi, 2014

Nie. Modyfikatory, zarówno dla atakującego jak i obrońcy, działają tylko podczas ataków bronią główną.
Breed9000 - Sro 16 Kwi, 2014

Tu jeszcze jedno małe doprecyzowanie. Na broń dodatkową nie działają modyfikatory wynikające z zasięgu. Ale działają już te wynikające z widoczności - strzelanie do przeciwnika przez przeszkodę da mu 1 dodatkowa kość obrony.
Niedzwiedz87 - Sro 16 Kwi, 2014

Ok, dzieki :)
slavkovic - Sob 07 Lut, 2015

A jak Jan Ors w HWK daje jedną kość ataku dodatkowo to np takim HLC rzucam 5 kośćmi czy nadal 4?
Mareczq - Sob 07 Lut, 2015

5-cioma

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group