|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
X-Wing - Zasady - Dodatkowe kości do rzutu
lesar - Nie 21 Paź, 2012 Temat postu: Dodatkowe kości do rzutu Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty?
Leviathan - Nie 21 Paź, 2012 Temat postu: Re: Dodatkowe kości do rzutu
lesar napisał/a: | Rozumiem, że dodatkowe kości dodaje się:
a) jedną w przypadku ataku o zasięgu 1
b) jedną przy obronie ataku w polu zasięgu 3
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty? |
Tak. Mithel będzie rzucał jeszcze jedną dodatkową kością. Podobnie np. Backstabber.
lesar - Nie 21 Paź, 2012
A nie dwoma dodatkowymi? Jedna za atak z bliska a jedna z opisu na karcie?
Barbus - Nie 21 Paź, 2012 Temat postu: Re: Dodatkowe kości do rzutu
lesar napisał/a: |
a co w przypadku Mauler Mithel - TIE, w opisie ma, że atak o zasięgu 1 daje mu dodatkową kość? Czyli ta zasada sumuje się dla tego typu statku z zasadą z punktu a) i rzuca dwiema dodatkowymi - jedną z zasad ogolnych + drugą z karty? |
Gdyby rzucał tylko jedną dodatkową, to jego specjalna umiejętność nie miałaby żadnej wartości, nie sądzisz?
lesar - Nie 21 Paź, 2012
Zakręciłem się, wszystko jasne rzuca dwiema dodatkowymi.
losiek999 - Sro 19 Mar, 2014
jak gram to zawsze mi go na początku zdejmują
heh
Niedzwiedz87 - Sro 16 Kwi, 2014
Witam,
Takie szybkie pytanie, czy modyfikator do obrażeń +1 kostka na zasięgu 1 dotyczy też broni dodatkowych? Tj czy przy autoblasterze rzucamy 3+1kostka?, Ew rakietami kasetowymi w pierwszym zasiegu 3+1, a w drugim normalnie 3?
Barbus - Sro 16 Kwi, 2014
Nie. Modyfikatory, zarówno dla atakującego jak i obrońcy, działają tylko podczas ataków bronią główną.
Breed9000 - Sro 16 Kwi, 2014
Tu jeszcze jedno małe doprecyzowanie. Na broń dodatkową nie działają modyfikatory wynikające z zasięgu. Ale działają już te wynikające z widoczności - strzelanie do przeciwnika przez przeszkodę da mu 1 dodatkowa kość obrony.
Niedzwiedz87 - Sro 16 Kwi, 2014
Ok, dzieki
slavkovic - Sob 07 Lut, 2015
A jak Jan Ors w HWK daje jedną kość ataku dodatkowo to np takim HLC rzucam 5 kośćmi czy nadal 4?
Mareczq - Sob 07 Lut, 2015
5-cioma
|
|