galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - pytanko

czarodziej - Pon 10 Wrz, 2012
Temat postu: pytanko
czy jednostkom spaczonym licze mlotki np. w krolestwie przy braniu zasobow??

danke

Nilis - Pon 10 Wrz, 2012
Temat postu: Re: pytanko
czarodziej napisał/a:
czy jednostkom spaczonym licze mlotki np. w krolestwie przy braniu zasobow??

danke

pewnie że liczysz, spaczenie nie ma związku z siłą jednostki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group