galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Krwiopijec i bonusy

Pakoziom - Nie 02 Wrz, 2012
Temat postu: Krwiopijec i bonusy
Parę pytań: Z góry dzięki za odp.
1. Czy jeśli użyję dominacji slaanesha podczas fazy pola bitwy po przydzieleniu obrażeń i wylosuję Mistrzowską Runę Valayi to mogę jej użyć?
2. Jak mam w grze Krwiopijca to czy ja sam muszę poświęcić swoje jednostki i czy jeżeli mam w strefie tylko krwiopijca to muszę go poświęcić?

DaRKeR - Nie 02 Wrz, 2012
Temat postu: Re: Krwiopijec i bonusy
Pakoziom napisał/a:
Parę pytań: Z góry dzięki za odp.
1. Czy jeśli użyję dominacji slaanesha podczas fazy pola bitwy po przydzieleniu obrażeń i wylosuję Mistrzowską Runę Valayi to mogę jej użyć?
2. Jak mam w grze Krwiopijca to czy ja sam muszę poświęcić swoje jednostki i czy jeżeli mam w strefie tylko krwiopijca to muszę go poświęcić?


1. Z tego co pamiętam, to Valaya anuluje przydzielane obrażenia, najlepiej to zrobić przed przydzieleniem.

2. Tak i tak będzie musiał się poświęcić.

LucjuszK - Pon 03 Wrz, 2012
Temat postu: Re: Krwiopijec i bonusy
DaRKeR napisał/a:
Pakoziom napisał/a:
Parę pytań: Z góry dzięki za odp.
1. Czy jeśli użyję dominacji slaanesha podczas fazy pola bitwy po przydzieleniu obrażeń i wylosuję Mistrzowską Runę Valayi to mogę jej użyć?


1. Z tego co pamiętam, to Valaya anuluje przydzielane obrażenia, najlepiej to zrobić przed przydzieleniem.


Ponieważ mimo że możesz jej użyć to nie odniesie to żadnego skutku. Jeżeli odpalisz to przed przydzieleniem obrażeń, np w odpowiedzi na atak, anulujesz wszystkie obrażenia. Chyba że na stole leży Bloodthirster

Pakoziom - Sob 08 Wrz, 2012

Jedno pytanko:
Jeżeli akcja legendy kairosa tkacza losu mówi, że rozwinięcie staje się jednostką posiadającą 2 młotki i 2 wytrzymałości to:
1. Czy mogę czerpać z tego tytułu zasoby w królestwie i karty w misji?
2. Jeżeli rzucę mistrzowską runę złośliwości to czy te jednostki-rozwinięcia zginą? Pytam się, bo zdawało mi się, że to ciągle jest rozwinięcie, ale w faq-u 1.8 w pytaniach jest napisane, że karta wchodzi do gry jako rozwinięcie zanim zostanie uznana za jednostkę:)
Z góry dzięki za odp.

Dziobak - Sob 08 Wrz, 2012

1. Tak
2. Zginą. Są jednostkami i rozwinięciami za razem.

Pakoziom - Pon 10 Wrz, 2012

Można zamknąć.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group