| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
Qadi - Czw 09 Sie, 2012 Temat postu: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga Mam takie pytanie odnośnie tych kart, bo gdyby nie to że MM dostało jednak te limited do włożyłbym na pewno zazdrosne oczy.
Chodzi o to że przeciwnik chce odpalić wiatry (ma na nim powiedzmy 5 żetonów), i mówi że zagrywa np. jasnowidzenie, zwój asurów, mistyczną moc x2... ja mam na ręku zazdrosne oczy i pytanie w którym momencie mam powiedzieć że je zagrywam... bo chciałbym zablokować wiatry by odpaliły tylko jeden spell. Mam go poprosić o to by zagrał pierwszy spell który chce (czyli ten który w resolvie bedzie ostatni) i ja od razu po nim zagrywam zazdrosne oczy?
I pytanie do samych oczu. Czy jego akcja odpala się jako drugi łańcuch? czy jest w tym samym tuż przed zablokowaniem łańcucha przez niego?
DaRKeR - Czw 09 Sie, 2012 Temat postu: Re: Zazdrosne Oczy a wiatr się zmaga
| Qadi napisał/a: | Mam takie pytanie odnośnie tych kart, bo gdyby nie to że MM dostało jednak te limited do włożyłbym na pewno zazdrosne oczy.
Chodzi o to że przeciwnik chce odpalić wiatry (ma na nim powiedzmy 5 żetonów), i mówi że zagrywa np. jasnowidzenie, zwój asurów, mistyczną moc x2... ja mam na ręku zazdrosne oczy i pytanie w którym momencie mam powiedzieć że je zagrywam... bo chciałbym zablokować wiatry by odpaliły tylko jeden spell. Mam go poprosić o to by zagrał pierwszy spell który chce (czyli ten który w resolvie bedzie ostatni) i ja od razu po nim zagrywam zazdrosne oczy?
I pytanie do samych oczu. Czy jego akcja odpala się jako drugi łańcuch? czy jest w tym samym tuż przed zablokowaniem łańcucha przez niego? |
Zazdrosne oczy grasz zaraz po tym spellu który chcesz by był ostatni .
Natomiast zupełnie nie rozumiem o co chodzi z drugim łańcuchem. Jealous Eyes, natychmiast kończy dany łańcuch i zaczyna jego rozpatrywanie.
Qadi - Pią 10 Sie, 2012
Chodzi o akcje Zazdrosnych Oczu czyli przesuwanie żetonów ;p
DaRKeR - Pią 10 Sie, 2012
no to oczy kończą stos i rozpatrujemy - zaczynasz od oczu bo były ostatnie - przesuwasz żetony. A potem jedziesz dalej ze stosem.
|
|