galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Pytań kilka odnośnie zasad

Qadi - Sro 01 Sie, 2012
Temat postu: Pytań kilka odnośnie zasad
1. Kolega zrobił ostatnio pewien myk: Miał naładowanego Gathering Storma ilomaś żetonami powiedzmy 5. Ma też 3 Osądy Loeca na grobie. Odpalił akcje storma by zagrać loeca w odpowiedzi odpalił akcje storma by zagrać loeca i tak jeszcze raz. Czy tak można? Czy poświęcenie storma nie rozpatruje się od razu po zagraniu spella? Nie jestem pewien i jeśli jest jakiś cytat w zasadach byłoby miło.

2. Mam quest DE który gdy wkładam wsparcie to przeciwnik discarduje kartę. oczywiście mam jednostkę na niej. Wystawiam zgromadzenie czarodziejek. I pytanie czy strzele ze zgormadzenia?

3. W sumie głupie ale czy może być dwóch np. Manfredów na stole? Tylko że jeden u mnie drugi u przeciwnika? Wydaje mi się że tak. Ale pewny nie jestem.

alanbdg - Sro 01 Sie, 2012

Odpowiedzi udzielam na podstawie zdobytych doświadczeń na turniejach.

1. Chodzi o GATHERING THE WINDS rozumiem. Tak więc Twój kolega może tak zrobić. Poświęcenie następuje po rozpatrzeniu całego łańcucha (werdykt Lukasa - twórcy tej karty). Ja też uważam, że skoro jest napisane zaklęcie (l.pojedyncza) to jedno, a nie więcej, ale cóż...

2. Strzelisz.

3. Każdy z graczy może mieć taką samą unikalną kartę na stole jednocześnie. Szkoda - byłoby ciekawiej:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group