galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - spalona strefa a broniące/nie broniące jednostki

Odżi - Pon 25 Cze, 2012
Temat postu: spalona strefa a broniące/nie broniące jednostki
Siema. Pytanko.
Jak jakaś strefa jest spalona, to można na nią atakować - tak mówi instrukcja.
Czy to ma sens?
Mam spalone pole bitwy, i mam tam parę jednostek. Przeciwnik atakuje moje pole bitwy, ja nie deklaruję żadnych obrońców.. i po sprawie? Zatem jeśli tylko chcę, to moje karty na polu bitwy są od momentu spalenia nietykalne za pomocą siły? - nie mam tu na myśli taktyk, bo jakiśtam czar raz po raz się znajdzie.

Pollus - Pon 25 Cze, 2012

Przeciwnik nie musi się bronić w spalonej strefie. Jaki ma sens atakowanie tej strefy? Przykładowo atakowanie legendy przez tą strefę, albo jeśli przeciwnik ma tam np kartę Łupy Wojenne (piszę z pamięci nazwę, koszt zero / 2P).
Odżi - Wto 26 Cze, 2012

thx
dutemps - Sob 17 Lis, 2012

jest tak jak napisał Rodzyn. To są akcję Camiseta De Futball 2012 za które się płaci odrzuceniem karty, nie można odrzucić jednej karty dla 2 akcji.
RasTafari - Sob 17 Lis, 2012

albo wjazd w taką strefę jednostkami posiadającymi zwiad i zrzucanie ręki przeciwnikowi :mrgreen:
ttrotyl - Pon 19 Lis, 2012

Znowu proszę o utwierdzenie w przekonaniu, że mam rację. "Brama Sigmara": Podczas każdej tury anuluj 1 obrażenie.
Rozumiem, że anuluję zarówno podczas swojej tury, jak i podczas tury przeciwnika.

DaRKeR - Pon 19 Lis, 2012

ttrotyl napisał/a:
Znowu proszę o utwierdzenie w przekonaniu, że mam rację. "Brama Sigmara": Podczas każdej tury anuluj 1 obrażenie.
Rozumiem, że anuluję zarówno podczas swojej tury, jak i podczas tury przeciwnika.


Tak podczas każdej tury (swojej i przeciwnika) możesz anulować 1 obrażenia przydzielane Twojej stolicy.

ttrotyl - Pią 23 Lis, 2012

Niestety ale chwilami wątpię już w swój zdrowy rozsądek, jeśli chodzi o interpretację przepisów W:I. Dwie sprawy:

1. Rozumiem, że z obrażeniami nieanulowalnymi nie mogę nic zrobić w chwili ich zadania, przydzielenia, ale np. w następnej rundzie mogę je wyleczyć.

2. Termin "umieszczenie" aktywowany inną kartą. Za kartę umieszczaną z takiej zdolności płacę czy nie?

RasTafari - Pią 23 Lis, 2012

ad.1. tak, nieanulowalne wchodzą i nic nie zrobisz ale uleczyć się z takich możesz nawet od razu jak zostaną zadane (jeśli jednostka to oczywiście przeżyje i masz jak się leczyć)

ad.2. nie płacisz, pewnie chodzi ci o jakieś dwarfy albo inny orderowy syf :wink: płacisz tylko jeśli jest wyraźnie zaznaczone na karcie że umieść i opłać wszystkie koszty, jeśli tego nie ma wstawiasz to coś za darmo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group