| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Osąd Loeca
alanbdg - Sro 20 Cze, 2012 Temat postu: Osąd Loeca Witam wszystkich. W związku z pojawiającymi się wątpliwościami co do działania karty z tematu prosiłbym kogoś światłego o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań poniżej. Raz na zawsze chciałbym (i nie tylko ja) się dowiedzieć czy jednostka, na którą został rzucony "Osąd Loeca"
1) może zostać uzyta do oderżnijta im łby
2) może zostać użyta do odpalenia tunnel fightera (poświęcona razem z dwoma innymi)
3) może zostać cofnięta długą zimą
4) może zostać użyta do aktywowania akcji/efektu "poświęć rozwinięcie aby..."
Zdaję sobie sprawę, że prawdopodobnie było to już tłumaczone, ale na tym forum nie widzę, a na whinvasion.pl nie mogę się doprosić aktywacji konta Jeśli ktoś zmógłby podać link, pod którym znajdę odpowiedź byłbym wdzięczny.
Dziobak - Sro 20 Cze, 2012
Nie jestem światły, ale dawno temu miałem podobne problemy - wątek dotyczący Loeca
alanbdg - Sro 20 Cze, 2012
Czyli na pytanie 2 i 3 odpowiedź brzmi TAK (tak właśnie gramy). Pozostaje 4 oraz najważniejsze - ODERŻNIJTA IM ŁBY. Loec powoduje, że jednostka staje się "odkrytym rozwinięciem", a tekst oderżnijta brzmi "odwróc wybrane rozwinięcie.." więc według mnie nie można zagrać. Da ktoś ostateczną odpowiedź???
Obi - Czw 21 Cze, 2012
| Cytat: | Czyli na pytanie 2 i 3 odpowiedź brzmi TAK (tak właśnie gramy). Pozostaje 4 oraz najważniejsze - ODERŻNIJTA IM ŁBY. Loec powoduje, że jednostka staje się "odkrytym rozwinięciem", a tekst oderżnijta brzmi "odwróc wybrane rozwinięcie.." więc według mnie nie można zagrać. Da ktoś ostateczną odpowiedź??? |
Oto odpowiedz.
http://www.whinvasion.pl/...=1888&start=590
alanbdg - Czw 21 Cze, 2012
Dzięki. Widziałem już tą interpretację i w sumie skoro nikt nie ma nic przeciwko, to uznam ją za właściwą. Pozdro
|
|