galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Wszystko o czarnoksięzniku Tzeentcha

Nilis - Sob 28 Kwi, 2012
Temat postu: Wszystko o czarnoksięzniku Tzeentcha
Witam. Ostatnio czytałem FAQ w wersji 1.7 dzięki czemu wiele moich wątpliwości zostało rozwianych i nie będę musiał męczyć Darkera i innych wieloma pytaniami. Nurtuje mnie natomiast wciąż karta, którą wymieniłem w tytule gdyż brzmi:

Action: When you play a development from your hand, put a resource token on this unit. Then, deal X damage to target unit. X is the number of resource tokens on this unit.

oto moje pytania: czy po użyciu akcji czarnoksięznika tokeny się wyrzuca z niego? mój kumpel tak robi ale uważam że nie powinien bo niema żadnej informacji "remove" tak jak ma to miejsce u http://deckbox.org/whi/Celestial%20Wizard.

na karcie napisane jest "...then..." czyli mam rozumieć że po położeniu rozwinięcia, wczuceniu tokena na czarnoksięznika możemy dokładnie w tym momencie odpalić akcje Tzeentchem tak? natomiast w mojej turze przeciwnik nie może na moje jednostki odpalić akcji Tzeentcha.?

DaRKeR - Sob 28 Kwi, 2012

token się kumulują. nie usuwa się ich.

A Akcję odpala się w odpowiedzi na zagranie rozwinięcia.

Nilis - Sob 28 Kwi, 2012

Dzięki Darker, zawsze mozna na Ciebie liczyć:)
barteks - Nie 07 Paź, 2012

A ja jak zwykle mam ten sam dylemat.
Mam 3 karty czarnoksiężnika w grze i zagrywam jedno rozwinięcie.
Kładę żeton zasobów na wszystkich czy na jednym czarnoksiężniku?

Nilis napisał/a:
Dzięki Darker, zawsze mozna na Ciebie liczyć:)

GambitG - Nie 07 Paź, 2012

barteks napisał/a:
A ja jak zwykle mam ten sam dylemat.
Mam 3 karty czarnoksiężnika w grze i zagrywam jedno rozwinięcie.
Kładę żeton zasobów na wszystkich czy na jednym czarnoksiężniku?

Nilis napisał/a:
Dzięki Darker, zawsze mozna na Ciebie liczyć:)


Na każdym jeśli chcesz odpalić akcję każdego z nich.

barteks - Sro 10 Paź, 2012

dzięki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group