|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Król Kazador vs. W Poszukiwaniu Nowych Niewolników
Karl82 - Sro 25 Sty, 2012 Temat postu: Król Kazador vs. W Poszukiwaniu Nowych Niewolników Opis kart :
Król Kazador :
Opponents cannot target this unit with card effects unless they pay an additional 3 resources per effect.
W poszukiwaniu... :
Action: Choose a unit that entered an opponent's discard pile and put it into play in one of your zones corrupted.
Pytanie :
Czy zapis na karcie Kazadora działa gdy jest poza grą np. na stosie kart odrzuconych?
Czy w tym wypadku przeciwnik chcący wyciągnąć Kazadora musiałby dopłacić 3 żetony?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
DaRKeR - Sro 25 Sty, 2012
I to jest wspaniałe pytanie
Ale niestety nie powinno to zadziałać, bo kazador w discardzie nie jest aktywny.
|
|